Ga naar inhoud

Rox89 : 29 juni 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

hai allemaal,

ik ben rox89, 22 jaar en heb een dochter van 6 maandjes oud.

ik lees al tijdje mee maar sinds kort ook actief lid geworden.

heb namelijk eindelijk het geld bij elkaar voor mijn grote wens: een mooie borstvergroting.

ik heb direct dr plovier gebeld en heb een afspraak staan voor 29 juni!!

sinds de afspraak gemaakt is ben ik heel zenuwachtig; ik krijg mijn consult en operatie op dezelfde dag.

ik ben 1.70 lang en weeg nu ong. 63 kg ik wil een mooie grote D maar na wat ik gehoord heb over plovier zal dat richting e gaan worden ;)

als het er maar mooi en natuurlijk uitziet ben ik tevreden. tot nu toe niets lelijks van hem gezien.

mochten jullie advies of tips hebben zijn deze zeker welkom!!

liefs, xx roxy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 184
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Rox ,

jij bent zeker van je stuk zo te lezen : consult en operatie op dezelfde dag , spannend !

Ben erg benieuwd naar zijn advies ivm het herstel van je lichaam na je zwangerschap . Ik lees meestal wel dat het raadzaam is een jaar te 'ontzwangeren' .

Er zullen vast wel moeders meelezen en reageren .

Dr Plovier is idd een 'grotere'borsten chirurg dus als je graag groot genoeg wil , heb je de juiste keuze gemaakt lijkt me :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rox,

Zelf ben ik moeder van 4 kindjes en mijn ervaring is dat het vaak 9 maanden tot een jaar duurt voordat je borsten weer een beetje bijgetrokken zijn van de zwangerschap en borstvoeding. Maar goed, de dokter zal hier vast wel een advies over kunnen geven. Je zal wel geopereerd kunnen worden, maar wat ik me zou kunnen voorstellen is dat je borsten nog veranderen en dat dan het resultaat van je operatie misschien anders wordt dan verwacht, maar goed, ik heb er verder geen verstand van :)

Ik ga 28 juni voor consult en 13 juli voor operatie. Ik twijfel ook of ik het consult niet op dezelfde dag kan doen, omdat het best een stuk rijden is. Maar ik geloof toch dat ik het wel fijn vind om hem van tevoren een keertje te zien en te horen wat hij adviseerd. Heb je ook nog andere consulten gehad of ben je gelijk voor dr. plovier gegaan?

Groetjes Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Rox89,

best spannend consult en ingreep op de zelfde dag.

Kan men eigenlijk niet gaan piekeren.

Neem foto's mee die dag van wat je graag ziet of zelf zou willen hebben.

Hij zal wel geen probleem hebben met de D.

Als het gaat natuurlijk.

gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo :)

Ik heb je al gesproken via pb maar wist niet dat je ook naar dr.plovier ging :D

Goede keus :43: Zoals je al weet ben ik zelf ook bij hem geweest en helemaal happy!

Gewoon wat mooie foto's meenemen van boobs zoals jij het zou willen!

Komt helemaal goed!

nu lekker gaan aftellen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai all,

leuk dat jullie allemaal reageren :).

ik heb dr plovier gevraagd hoe lang na de keizersnee en borstvoeding ik moest wachten en zijn antwoord was minimaal 3 maanden, er zit op dag van operatie 7 maanden tussen dus ik neem aan dat het het eindresultaat niet zal beinvloeden ( hoop ik tenminste)..

ik heb inderdaad al een paar mooie fotos gevonden om mee te nemen, en inderdaad na het consult geen getwijfel, want ken mezelf kan mezelf helemaal gek maken en dan durf ik straks niet meer hahaha.

vandaar dat ik ook nergens anders op consult ga.

@mii18 neem ook jouw foto mee als voorbeeld (als dat geen compliment is:) )

heb ondertussen al hulp in huis en verzorging van me dochtertje geregeld voor ongeveer 2 weken, hoop het dan allemaal weer zelf te kunnen. anders kunnen we het nog verlengen gelukkig:).

ik zie er echt enorm naar uit en ben al allerlei inkopen aan het doen (blousjes voor de eerste dagen, litteken creme enz..)

ben alleen best angstig voor narcose dat ik niet meer wakker word ofzo! maar dat zal wel goed komen!!

als jullie nog advies, tips of ideeen hebben hoor ik t heeel graag!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roxy,

Ik heb me vorig jaar laten steriliseren onder volledige narcose en toen was ik ook zo bang voor de narcose, ook dat ik niet meer wakker zou worden ofzo. Maar gelukkig ging alles goed. Het is heel raar hoor, het ene moment lig je een verhaal te vertellen tegen de anesthesist en het volgende moment lig je weer in een ander bed terug op je kamer en dan denk je: oh, ik ben er weer... Echt heel raar vond ik het, ik was ook zooo ontzettend nerveus ervoor, ik lag helemaal te trillen op de tafel. Maar achteraf gezien was het eigenlijk helemaal nergens voor nodig gelukkig!

Xx andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is zeker een compliment :D !!!

De eerste 2 weken zijn inderdaad wel het zwaartst..

Maar je moet zoizo daarna ook nog wel opassen met wat je doet he !!

De eerste 6 weken zijn erg belangrijk voor je inkapselproces !

maar fijn dat je de hulp nog langer zou kunnen regelen :)

ff nieuwsgierig hoor, maar heb je geen vriend of zijn jullie uit elkaar?

Je hoeft niet bang te zijn voor de narcose hoor :)

ik was ook daar het bangst voor, viel reuze mee

was alleen ontzettend misselijk daarna en moest allemaal overgeven daarna :(

dat was wel ff minder maarja...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was gelukkig niet misselijk na de narcose toen, maar het kan natuurlijk ook aan het middel dat ze gebruiken. Ik had wel een morfineshot gehad na de operatie voordat ik wakker werd, daardoor was het wel moeilijk om wakker te worden, want ik viel elke keer weer in slaap. Ik hoop dat dat nu anders is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

ik ben zelf ook al eens onder narcose geweest, maar daar weet ik niets meer van omdat ik al het bewustzijn was verloren door bloedverlies. ook heb ik een keizersnee gehad maar dit was met rugprik en viel me trouwens erg mee.

vind narcose erg eng, maar mijn wens voor nieuwe boobs is groter hoor!!!

ja ik heb wel een man ben nu bijna 4 jaar getrouwd, maar hij werkt als zelfstandige dus kan maximaal een paar dagen thuis zijn anders hebben we geen inkomsten.

maar hij werkt gelukkig meestal in de nacht dus is hij overdag nog veel thuis en kan dan ook helpen met mijn dochtertje.

bedankt voor jullie reacties

weet er trouwens iemand waar het prijsverschil in zit bij plovier???? wanneer betaal je 2700 en wanneer 3000???

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh oke :) hihi vroeg het me ff af !!

maar gelukig heb je al een hulpje in huis he :D

Oh ik heb geen idee.. misschien ligt het eraan of je cereform krijgt of sebbin!

Ik heb me nog bij beaucare door hem laten helpen en ik moest 2450 betalen..

eerst was zijn prijs daar ook zo maar hij gaat elke keer meer omhoog...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, nou ben ik ook wel benieuwd wat dan het verschil is tussen cereform, sebbin of eurosilliconen? Zijn allemaal ronde toch waar ze mee werken?

Ik had een mailtje gestuurd om de prijzen te vragen en toen zeiden ze mij dat het prijsverschil hem zit in de grootte van de incisie en die zal misschien afhankelijk zijn van welke prothese?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ mii ik ben ook bij de gelukkigen :rolleyes:. Ik had dit ook wel bij het consult vermeld dat er op cereform levenslange garantie zat en op sebbin maar 30 jaar en dat mijn voorkeur dus uit ging naar cereform. Dokter Plovier heeft dus wel degelijk geluisterd naar mij :141:.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tegenwoordig wordt alleen maar vaste gel gebruikt, of het nou low, medium high profile, rond of anatomisch of van een verschillend merk is!! (als dit niet zo is dan is dat geen goede pc!)

oke dat zal dan vanzelf goedkomen ;)

bedankt voor de info :):)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey dames,

ben vandaag gebelt door de assistente van dr plovier en mag nu om 13.30 komen i.p.v 15.30!!

dat scheelt een hoop met niet eten enzo moet 2en half uur reizen, dus zag al gigantisch op tegen zo laat operatie maar nu is het gewoon vanaf opstaan niet eten drinken en roken.

vind toch een heel stuk beter.

hebben jullie trouwens na de operatie gewoon weer gerookt?? of minder ??

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey dames,

ben vandaag gebelt door de assistente van dr plovier en mag nu om 13.30 komen i.p.v 15.30!!

dat scheelt een hoop met niet eten enzo moet 2en half uur reizen, dus zag al gigantisch op tegen zo laat operatie maar nu is het gewoon vanaf opstaan niet eten drinken en roken.

vind toch een heel stuk beter.

hebben jullie trouwens na de operatie gewoon weer gerookt?? of minder ??

xxx

Hoi Rox,

Wat goed dat je eerder mag komen, scheelt toch weer :141:

Zelf mag ik 30 juni, 11.00 uur consult en 12.00 uur operatie bij dr Plovier.

Volgens mij is het beter om zo weinig mogelijk te roken in de weken rond de operatie, rook zelf ook dus het wordt moeilijk......

Groetjes...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rox,

Wat goed dat je eerder mag komen, scheelt toch weer :141:

Zelf mag ik 30 juni, 11.00 uur consult en 12.00 uur operatie bij dr Plovier.

Volgens mij is het beter om zo weinig mogelijk te roken in de weken rond de operatie, rook zelf ook dus het wordt moeilijk......

Groetjes...

hey,

wel leuk dat je een dag na mij bent ;) , vind je het ook nu al zo super spannend? want jij krijgt dan ook pas je consult he?

hahaha ik probeer zelf ook te minderen nu al, maar vind het heel moeilijk. maar goed doe mn best en hopelijk lukt het een beetje ook om daarna niet t6e roken dat is misschien nog wel moeilijker mdat je dan de hele dag niets mag en kan doen, zou normaal de een met de ander aansteken hahaha

maar we gaan ons best doen ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.