Ga naar inhoud

Rox89 : 29 juni 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 184
  • Created
  • Laatste Reactie

Hee Rox,

van harte met je nieuwe vriendinnen! Het gaat heel goed met je heb ik gelezen, wat fijn! We lopen gelijk (ik ben ook de 29e geopereerd weet je nog?) maar zo'n succesverhaal als dat van jou heb ik niet, maargoed, ik mag niet klagen hoor.... De pijn valt bij mij eigenlijk ook wel mee, 's avonds pak ik 1 goeie pijnstiller voor de nacht en vandaag heb ik nog niks genomen, dus dat gaat de goede kant op! Ik doe het wel heel rustig aan, doe echt niks in huis, en geniet er maar even van.

Helaas zit er bij nog tape om en heb ik nog geen idee hoe het er allemaal uitziet. Stiekem heb ik wel een beetje gespiekt, maar ik kan er nog niet veel van zeggen. Ik ben ontzettend benieuwd naar de maat. Jij bent helemaal gelukkig met de maat he, heerlijk zeg! Heb je elke dag gemeten? En merk je dan verschil in 5 dagen? Ik vind dat het er mooi uitziet op je foto's, ben er maar trots op meid!

Doe wel een beetje rustig aan he, want ook al voel je niet veel, het is toch verstandig om niet te veel te doen denk ik, voor de genezing. Nou, geniet ervan, ik volg je,

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Rox,

van harte met je nieuwe vriendinnen! Het gaat heel goed met je heb ik gelezen, wat fijn! We lopen gelijk (ik ben ook de 29e geopereerd weet je nog?) maar zo'n succesverhaal als dat van jou heb ik niet, maargoed, ik mag niet klagen hoor.... De pijn valt bij mij eigenlijk ook wel mee, 's avonds pak ik 1 goeie pijnstiller voor de nacht en vandaag heb ik nog niks genomen, dus dat gaat de goede kant op! Ik doe het wel heel rustig aan, doe echt niks in huis, en geniet er maar even van.

Helaas zit er bij nog tape om en heb ik nog geen idee hoe het er allemaal uitziet. Stiekem heb ik wel een beetje gespiekt, maar ik kan er nog niet veel van zeggen. Ik ben ontzettend benieuwd naar de maat. Jij bent helemaal gelukkig met de maat he, heerlijk zeg! Heb je elke dag gemeten? En merk je dan verschil in 5 dagen? Ik vind dat het er mooi uitziet op je foto's, ben er maar trots op meid!

Doe wel een beetje rustig aan he, want ook al voel je niet veel, het is toch verstandig om niet te veel te doen denk ik, voor de genezing. Nou, geniet ervan, ik volg je,

grtz

Hey Beetje,

ik weet t idd nog tegelijk geopereerd! :D , met mij gaat idd alles vanaf dag 1 zuper, maar had ook al een beetje door dat de meeste niet zoveel geluk hebben!.

de eerste 4 dagen zouden het ergste zijn zei plovier tegen mij, dus dat het bij jou nu steeds beter gaat dat zal aardig kloppen :D.

ohh tape lijkt me helemaal niets ik ben echt elke dag het resultaat aan het bewonderen! dat kun jij dus nog niet :( wanneer mag je tape eraf??

ik ben idd superblij met het resultaat en ontzettend trots, net mn maten genomen en kwam op onder 78 en boven 98 dus dat is een 80E :D daar ben ik onwijs blij mee, had nog niet eerder gemeten dus heb geen idee of het veel gegroeid is in 5 dagen of niet.

nou succes met je herstel en lekker genieten van je nieuwe boobs meid!!!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo even verslagje van mijn ROTDAG! inclusief draadjes knippen!!

zoo vanochtend moest ik om 10.10 bij de huisarts zijn om draadjes te knippen.

eigen huisarts is helaas op vakantie tot eind juli, dus grrr naar een vervanger.

kom daar aan krijg ik een arts assistent in opleiding of iets dergelijks..

ze trekt de pleisters er veel te hard af deed gewoon zeer en begon meteen te praten dat het zo raar was dat de pleisters 2 weken moesten blijven zitten veel te lang en bla bla.

nou goed ze leest de brief en nog een keer en nog een keer voor ze begreep dat ALLEEN de knoopjes eraf hoefde.

nou goed met een schaartje leek ze het niet voor elkaar te krijgen dus dan maar met een mesje. ohh roept ze ineens het ziet er ontstoken uit, ik schrik me rot!! och nee ik bedoel het ziet er geiiriteerd uit waar de knoopjes zaten bedoel ik! pff.. gelukkig maar.

nou vervolgens vraag ik een recept voor de silliconen pleisters had ze nog nooit van gehoord nou fijn , zij bellen en wat zegt de apotheek kun je wel voorschrijven maar moet ze nog rond de 50 euro bij betalen.. :o oke. ik zeg geef maar mee k kijk wel wat ik doe.

pff nou daar eindelijk weg. wij op weg naar utrecht om naar de new yorker te gaan :D helemaal zin in, haal ik toch mn been open bij het uitstappen!! :( bleef steeds opengaan en heeft de hele dag nog gebloed :( maar goed aangekomen bij new yorker heb ik 2 bandeau, 1 monokini en een topje gekocht helemaal gaaf! (zal snel fotos plaatsen!!)

maar had veel meer leuks gezien maar weer niet in mijn maat helaas, nog naar hunkemoller , livera en v&d geweest nou ik heb dus een 75F en kon verdorie geen enkele bh vinden in mn maat!

even wat drinken dan maar, gvd 25 minuten wachten op n colaatje, was t spuugzat!!

kleine begon het ook zat te worden en zette het op een gillen...... oke tijd om naar huis te gaan dus!

nou wij naar de parkeergarage toe. wachten op de lift.. wachten.. wachten... gvd!!! lift is blijven hangen . we waren op verdieping G en moesten naar C.. DOOR HET TRAPPENHUIS MET VOLGELADEN KINDERWAGEN...

nou vraag niet hoe maar met veel schelden en tieren eindelijk gelukt.

komen bij de auto.. deuk in de deur!!! geen auto ernaast te bekennen WAT EEN ROTDAG!!!

op weg naar huis weer n de file had t compleet gehad.

nu lekker rustig op de bank lekker drankje erbij en uitpuffen van een ROTTTTDAG!!

in ieder geval een klein beetje geslaagd bij new yorker en de littekens zijn nu al vrij mooi (fotos komen eraan!!)

hopen op een relaxte avond

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaahw meid wat een rotdag.. die hebben we allemaal wel eens maar is niet leuk

Gelukkig heb je er nog leuke bikinis aan over gehouden!

Die drama van draadjes knippen had ik trouwens ook! Ook zo'n domme assistent die totaaaal niet wist hoe of wat.. terwijl het toch een simpele routine klus is lijkt me..

Ach, je hebt boobs.. je hebt bikinis.. draadjes zijn eruit.. eigenlijk sta je er niet zo slecht voor toch :)

Liefs! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff wat een dikke vette rot dag!!

Snap dat je baalde als een stekker!

Maar gelukkig heb je wel een paar leuke dingen gekocht :D

Maakt t toch allemaal weer een beetje goed!

Wat is eigenlijk je omvang van boven? 75F, wow ! :43:

Geniet ervan!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Rox,

Ken dat, als er wat fout gaat op een dag dan gaat ook echt alles fout!!!!

Snel vergeten en gelukkig hen je tenminste nog wat leuke dingen kunnen kopen.

Morgen worden mijn knoopjes geknipt maar ik weet dat dit normaal bij zo'n assistent gebeurt dus ik heb gewoon een afspraak mij mn huisarts gemaakt, als het tenminste nog nodig is want er zit bijna niks meer bij mij, heb namelijk de pleisters vandeweek al gewisseld.

Mooie maat hoor 75F, wel groot, zelf kom ik op 75E uit, ze staan bij mij niet ver naar voren maar echt rond maar dit is ook echt wat ik wilde, zo blij!!!! :126::126:

Zal morgen ook weer wat foto's plaatsen, tis leuk om te zien hoe anders het bij iedereen is.....

Verheug je op een leuke dag vandaag (de slechte heb je al gehad).

xxx Tanja

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

brr net foto's geplaatst, 1 foto met heel duidelijk verschil tussen beide borsten, links doet zeer, is anders van vorm en lijkt steeds meer naar buiten te staan :(

hoop dat dr plovier me goed nieuws kan geven, dat het nog bijtrekt ofzo??

ga hem ook zeggen dat ik mn boobs in bh en tops echt mooi vind maar zonder gewoon te weinig profiel. heb voorlopig toch geen geld, maar zou er anders graag iets aan laten doen denk ik.

vrijdag 16.00 nacontrole

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.