Ga naar inhoud

Rox89 : 29 juni 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Vrijdag wordt ik geopereerd bij Plovier ... Maar om 16.00 uur hoop ik echt alweer op weg naar huis te zijn dus we zullen elkaar niet zien ;)

Succes in ieder geval met je nacontrole!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 184
  • Created
  • Laatste Reactie

nou hier even klein verslagje van mijn nacontrole bij dr plovier.

om 10.30 al van huis weggegaan uit angst voor files en zodat we nog een paar keer konden stoppen en daar nog lekker wat konden eten voor we aan de beurt waren.

op de heenweg eigenlijk geen files gehad, maar wel veel gestopt ivm de kleine meid ( schone luier, lekker happie)

uiteindelijk daar aangekomen rond 2 uur en maar even lekker wat gegeten.

besloten om rond kwart over 3/half 4 ons vast te melden, zodat als plovier eerder tijd had , hij ons eerder kon zien.

we stappen de kliniek binnen en ik meld me aan de balie. oh zeggen de 3 dames achter de balie we hadden je al geprobeerd te bellen (ik had mn tel uitgezet richting belgie uit angst voor hoge kosten abonnement) maar goed 2 gemiste oproepen, dat plovier uitliep en dat hij mij dus pas om 19.15 zou kunnen zien ipv 16.00!!

maar goed hij scheen net klaar te zijn met een operatie en wel even snel tijd te hebben tussendoor.

ik loop met hem mee de kamer in en alles ging in sneltreinvaart, heel vervelend dus 4 uur rijden voor 3 minuten kijken!

hij vroeg of ik tevreden was en ik gaf aan tevreden te zijn met de maat, maar dat ik vond dat het verschil tussen mn borsten wel groot was.

nou even shirtje uit en kijken. hij vond het heel mooi natuurlijk, hij zei meteen niemand ziet dat jij nep borsten hebt hoor, mooie maat, past goed bij je postuur en ziet er echt goed uit.

verder zei hij niets over het verschil in mn borsten ( misschien vond hij het ook te verwaarlozen??).

voelde, kneep en prikte een paar keer in mn borsten en zei dat alles er prima uitzag en goed voelde. de pijnklachten die ik heb zijn heel normaal en horen bij de genezing. zolang alles goed uitziet en normaal voelt dus geen zorgen. hij maakte nog wat foto's, ik kleedde me aan en kon gaan.

het was erg gehaast en heb eigenlijk geen vragen beantwoord gehad en voor 3 minuten 4 uur heen en 4 uur terug rijden vond ik erg vervelend. ik had niet de indruk dat hij echt de tijd voor me kon nemen en baalde hier dus wel een beetje van. maar goed ik maak me iig weinig zorgen, want hij zei dat alles goed zag.

wel zei ik hem nog bij het weggaan, ik hoorde dat u woensdag 950 cc geplaatst heeft! het resultaat is nu al mooi zei ik :D , hij vertelde dat hij afgelopen week bij 3 dames 900+ geplaatst had.

nou terugreis helemaal belachelijk lang over gedaan 4 uur reden we al weg, en om 6 uur waren we belgie nog steeds niet uit en zijn we maar gestopt om iets te eten. uiteindeijk dus 4 uur weggereden bij be-clinic en 22.30 thuis gekomen. overal waar file kon staan stond het ook en de mensen reden echt belachelijk!!!

nou niet veel wijzer dus, maar wel aardig gerustgesteld dat er geen gekke dingen zijn ( anders had ie dat wel gevoeld).

nou voor zover kort verslagje.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh balen zeg dat alles zo snel moest !!!! Als je het nou eerder had geweten dan had je later kunnen gaan om 19 uur en dan had ie miss wel meer tijd gehad.. maar goed als je daar al bent wil je niet meer zo lang wachten!!

gelukkig was het allemaal goed :D en fijn dat je zon compliment kreeg van hem!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@aardbei ja ik ga sowieso nog contact even opnemen, om wat kleine vragen te stellen en moet ook met 6 maanden nog even terugkomen op controle :)

ik moest aan je denken dus zei idd van die 950 cc :) wel toevallig dat hij deze week 3 dames had gehad met 900+ :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel toevallig dat hij deze week 3 dames had gehad met 900+ :D

Ik denk dat hij ze op voorrad had voor Aardbeitje... 900,950 en 965 ofzo :P

Maar wat baaaaalen van je snelle controle zeg! En die file 's pfffff je zal er wonen!!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.