Ga naar inhoud

Rox89 : 29 juni 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 184
  • Created
  • Laatste Reactie

hey meiden,

nou net terug van de huisarts.

het goede nieuws is dat mijn bv gewoon door kan gaan zoals geplanned!!!

maar het slechte nieuws is dat ik een paar weken daarna opnieuw onder het mes moet voor de galstenen.

mijn galblaas zelf is niet ontstoken en mag gelukkkig blijven zitten, maar om de pijn te stoppen en meer problemen te voorkomen moeten de steentjes wel operatief verwijderd worden.

dit gaat gewoon met een soort kijk-operatie met 2 gaatjes in de buik (alsof ik daar nog niet genoeg littekens heb :( )

nou mijn bv gaat in ieder geval door!!! helemaal happy mee :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

ja ik ben ook echt onwijs blij dat het door mag gaan! nog maar 6 daagjes !!! :D, nu lekker genieten en aftellen.

en daarna de afspraak maken voor de galstenen te laten verwijderen first things first :).

bedankt voor jullie lieve support :D

en hou jullie natuurlijk op de hoogte van de ontwikkelingen :D

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Rox,

Lees het net, ben heel blij voor je dat je bv doorgaat, minder is wel dat je daarna nog een keer onder het mes moet maar je :1big_boobs: gaat tenminste wel door, zo blij voor je :126: .

Nog maar een paar daagjes voor ons, gaat nu echt opschieten!!

:48: Tantie

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee meis,

oohhh fijn dat je bv door kan gaan zeg !!! :D

wat een opluchting zal dat zijn!

alleen balen dat je nu nog een keer onder het mes moet, maar goed...

nog maar 5 daagjes voor jou, jeee gaat opschieten nu !

ben je zenuwachtig al ? xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee meis,

oohhh fijn dat je bv door kan gaan zeg !!! :D

wat een opluchting zal dat zijn!

alleen balen dat je nu nog een keer onder het mes moet, maar goed...

nog maar 5 daagjes voor jou, jeee gaat opschieten nu !

ben je zenuwachtig al ? xxx

hey mii

ja ben ook superblij dat het doorgaat zeg!! was wel even zweten hoor hahaha

ja 4 daagjes en een beetje he ;)

ik moet zeggen was heel erg zenuwachtig maar naar mate het dichterbij komt worden de zenuwen een heel stuk minder!

geen flauw idee waarom misschien heb ik me bij alle angsten neer gelegd omdat ik het zooo graag wil :)

either way, het gaat lekker en heb dr echt zin in!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey tantie,

ja 1 stap tegelijk hoor en GELUKKIG eerst bv!!!

ja jij bent 1 dagje na mij spannend he!??

ik begin er nou toch wel echt naar uit te kijken hoor

xxx

Ik ook hoor, haha, en wat je zegt, eerst heel nerveus maar dat wordt nu minder, gek hoor....

Als straks 't weeekend voorbij is dan beginnen de zenuwen wel weer :154: .

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoop zeker dat jij je verslag al kan typen als ik aan de beurt ben, dan is het allemaal heel goed gegaan bij je, neem lekker mn laptoppie mee, :141: .

We kunnen in ieder geval de eerste dagen lekker klagen tegen elkaar :152: .

Zo'n zin in volgende week, haha!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden,

nou ik ben morgen al aan de beurt en het komt echt HEEL dichtbij nu.

vandaag alle spulletjes inpakken en schoonmaken+grote boodschappen doen.

daarna slapen en ben ik al aan de beurt, ik ben niet echt zenuwachtig, maar dubbel zo angstig voor die narcose (slaapsedatie bij plovier geloof ik)

ben zo bang dat ik verborgen hartklachten heb of iets dergelijks en niet meer wakker word!! heb de afgelopen week mn dochtertje nog maar extra geknuffelt.

gekke gedachten allemaal he? diep van binnen weet je dat het niets voorstelt en allemaal goedkomt, maar jeetje wat een onredelijk grote angst heb ik zeg!! ben echt bang dat ik het daar straks niet meer durf of zo! waren jullie ook zo panisch?? hopelijk komt t allemaal goed!!!

misschien verdwijnt de angst wel direct als ik daar binnen kom hoor, ik hoop het echt!

kan wel ff wat positieve reacties gebruiken hoor!!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi rox....tuurlijk is het spannend ! Ik ben over 11 dagen aan de beurt en ben al stik nerveus, laat staan dan ik morgen al zou moeten. Maar je bent in handen een van de betere PC in Europa dus dat komt helemaal goed. Ik wens je alvast voor morgen een succesvolle BV en een spoedig herstel dat je ze maar snel kan komen showen hier op forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa ik had ook precies die zelfde klachten.

Die narcose was een eitje...ik werd netjes bewaakt en achteraf niks geks gehoord dus ik zal wel gezond zijn hahahah

\meissie maak je niet te druk..komt allemaal goed morgen heb jij je boobs.

Heel veel succes!!\

groetjes Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

he rox,

ik had precies hetzelfde als jij, zo bang dat mijn kindjes zonder me verder moesten omdat ik zo graag mooier wou zijn hihi.

maar echt het gaat helemaal goed komen, je bent daar in goede en vriendelijke handen.

heel veel succes morgen en hoop snel wat van je te lezen!

xx linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.