Ga naar inhoud

Rox89 : 29 juni 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 184
  • Created
  • Laatste Reactie

Wat fijn rox!!! Het is emotioneel ook echt een klap hoor soms. Ik moet soms echthuilen en ik merk erg dat ik aan het veranderen ben. Ben ineens een stuk zekerder over mezelf hahaha.

Gefeliciteerd met je boobs!! Ben wel heeeeeeel nieuwsgierig!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de reacties meiden, ik ben zeer zeker positief en happy!!

en wil vrijdag foto's maken en erop zetten!! :)

@ andrea ik wens jou dezelfde positieve ervaring toe die ik ook heb (tot nu toe), gaat echt goed komen, ik ga met je mee aftellen meid!

@eendjuh ja ik sta ook nu al met bh vol verbazing voor de spiegel, er zit gewoon echt wat!! ik geloof zeker dat je emotioneel kan worden van zo'n positieve verandering!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Rox,

gefeliciteerd met je boobs!! Gelukkig dat alles zo goed gegaan is. Dat emotionele van te voren herkende ik heel erg. Ik had ook mijn kleine man nog eens extra geknuffeld. Alleen jammer dat ik niet wakker werd met :1boobs: maar goed dat is een ander verhaal!!

Beterschap nog.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MissC ja toen ik wakker werd moest ik ook meteen aan jou denken!, ik keek onder de dekens en heel blij dat ik boobs had, ik weet dat het helaas ook anders kan verlopen!

heb je al enig idee wanneer je terug mag??

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

he rox,

wat een super fijn verslagje zeg.

fijn dat je je zo goed voelt, hoop voor je dat het zo door gaat.

ben wel heel benieuwd naar je foto's en hoe je het ervaren hebt om alles op 1 dag te doen.

beterschap meid

x linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

super zeg dat t zo goed is gegaan.. 500cc worden mooie boobs!

Sterkte met je herstel.. Dat emotionele had ik voordat ik ok in ging..

Moest bijna huile toen ik me ventje knuffelde..

Hoe is het de pijn?

Dikke kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Rox,

Wat een superverslag joh, jij gooit gelijk al mijn zenuwen over de balk :154: .

Heel blij dat het zo goed is gegaan, je klinkt echt heel goed over alles :141: .

Ik ben al in België, heb om 06.00 uur nog iets kleins gegeten en mag tussen 10.00 en 11.00 uur richting de kliniek.

Heb er zin in............ohhh wordt net gebeld, mag om 10.00 uur, tot later en sterkte!!

xx Tan

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo meiden!

ben de nacht heel goed doorgekomen, mannetje maakte me vannacht wakker voor pijnstiller en vanochtend ook weer (schatje is het!!!)

ben ZELF uit bed geklommen !! en de pijn valt me zo erg mee, ik voel daadwerkelijk bijna niets!! hopen dat het zo blijft :)

@Dalin het is me allemaal zo meegevallen en ben heel blij dat ik het consult en operatie op 1 dag heb gedaan hoor! als alles maar lekker snel gaat dan valt er een superlast van me af, dan word je gewoon geleid zeg maar! en dr Plovier had goed de tijd voor me genomen met meten en tekenen en of ik nog vragen had en dergelijke, maar ik zei meteen nee hoor laten we maar beginnen hahaha.

maar tot nu toe dus alles super beter herstel kan ik me (tot nu toe dan!!) niet wensen hoor

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Rox,

Zag net je foto's :1bouncingboobs: , ziet er goed uit meis!!

Ik ga morgen foto's maken.

Lees dat je geen pijn hebt, nou ik ook weinig hoor :126: enkel op mn borstbeen.

Zag wel dat ik wat gebloed heb bij mijn hechting, kan dit kwaad denk je?

xx Tan

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo nu 4 dagen PO en alles gaat tot nu toe gewoon super, kan me dus echt geen beter herstel wensen heb tot de dag van vandaag gewoon echt GEEN pijn gehad, ik neem eigenlijk geen pijnstillers meer alleen nog af en toe ibuprofen omdat Plovier zei dat het ontstekingsremmend werkt en het wel een weekje moet nemen.

gisteren was wel een zware dag hoor! ik ging naar een verjaardag en wat een logeerkamer zou worden werd een uitvouwtent!! :( en heb dus niet kunnen slapen, er was nergens een stoel te vinden met rugleuning en was echt doodop! aan het einde van de dag heb ik wel wat traantjes gelaten van frustratie dat ik niets kon en mocht.

vanochtend "wakker" geworden met ontzettende rugpijn en kwam bijna niet mn bed uit, maar na een rondje wandelen waren de spieren weer soepel en kan ik eigenlijk alles al weer doen.

Ik moet mezelf ook echt in de gaten hebben want omdat ik geen pijn heb ben ik geneigt veel te veel te doen( ik kan ook echt alles al weer, alles wat geen kracht kost doe ik zonder moeite zelf!!), pakte gisteren zonder nadenken ook mn dochter op (deed geen zeer, maar natuurlijk niet zo slim he!? ) mn mannetje pakte dr ook direct uit mn armen en kreeg op mn donder hihi. maar goed geen pijn dus daar ben ik heel blij mee en het resultaat word met de dag mooier (zal straks even foto plaatsen van 4 dagen po.) borsten staan mooi dicht bij elkaar en ben echt verliefd!!(zag gewoon onder een wijde trui dat ik borsten heb!! nog nooit gezien!! wow, zo happy :D

heb alleen een druppeltje bloed uit mn litteken en een lichte blauwe plek maar dit zal wel niet zo gek zijn toch??

ik had stiekem mn zwangerschap bh even ertegen aangehouden 85D en die was veel te klein!! dus ik ga zeker wel een 80E of zelfs groter halen!! zoooo happy, alles valt me mee en wil van geluk van de daken schreeuwen!!!

zooo moest echt even kwijt hoe blij en gelukkig ik ben, dat zo'n kleine ingreep je al zo snel het gevoel kan geven dat je zoo veel mooier bent!

xxxx

zielsgelukkige roxy89

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuk verhaaltje :D Je geluk straalt er gewoon vanaf!

Heerlijk zeg! Vind echt super voor je hoor!

Geniet er maar lekker van en probeer toch een beetje rustig aan te doen!

Ben zeer benieuwd op welke maat je uit gaat komen!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van zon verhaal krijgt de mens weer hoop :D ben blij dat je je zo goed voelt. Het idee dat je geen pijn hebt klinkt mij ook als muziek in de oren. Maar idd je gaat zo dan wel veel te snel over je grenzen heen met wat je mag doen. Gaat wat voor mij worden ik kan geen seconde stil zitten En m'n handen moeten altijd wapperen. owjee een aantal weken gedwongen rust gaat niet lukken bij mij :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha nou jess ik moet me niet gaan opdrukken ofzo hoor, dan heb ik zeker wel pijn, maar gewoon rustig aan vergeet ik gewoon dat ik geopereerd ben, echt waar!

gaat t een beetje met de zenuwen!???

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.