Ga naar inhoud

Rox89 : 29 juni 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 184
  • Created
  • Laatste Reactie

oh Rox , wat lees ik nou? Moet je vanmiddag een echo voor je buik! Wat vervelend. Te hoge leverwaarden en misschien galstenen? Weet je huisarts dat je Bv krijgt? Misschien is t gewoon van de stress?

Veel beterschap hoop dat je je snel beter voelt en toch je BV kan ondergaan.

sterkte meissie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey esther,

ja moet om 13.00 idd voor een echo, hoop ook echt dat het allemaal goed is.

maar gezien dat mn leverwaarden hoger zijn ben ik bang dat het toch die galstenen zijn.

mijn HA weet dat ik een bv krijg , maar hij zei eerst dit maar even afwachten en misschien kan ook eerst de bv en daarna kijken wat we aan de rest doen, maar dat is even afwachten dus.

we gaan het allemaal meemaken :)

positief denken en dan zal het vast goed komen

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou dames,

net terug van de echo.

ze zetten het echo apparaat op mijn buik en zei meteen ja hoor de galstenen komen me al tegemoet!!

shit!!!! , nou er zijn dus zeker galstenen maar in welke maten en wat eraan moet gebeuren hoor ik dus pas woensdag!:(

ik ga morgen wel even bellen met de HA of hij denkt dat mijn BV voor mag gaan, want het zou toch echt balen zijn als ik die moet verzetten hoor!

nou weer even afwachten dus, maar tot nu toe niert echt goed nieuws :(

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

denk dat de galstenen op zich niet schadelijk zijn voor bv.

maar als je bv hebt gehad en je krijgt zo'n pijnaanval in je buik, borst en rug met uurtje overgeven erbij dan word je niet blij denk ik.

verder ligt het eraan of het geopereerd moet worden want dan gaat dat in principe voor.

maar ik bel morgen mijn HA en hopelijk weet ik dan meteen of het door kan gaan.

de meeste mensen hebben trouwens galstenen 1/3 van de mensen, maar de meeste ondervinden er geen last van, dus dan hoeft er niets mee te gebeuren.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden,

sorry dat k nog niets had laten horen, maar er valt weinig te melden.

ik spreek de huisarts woensdag pas, want dan heeft hij de foto's binnen en kan hij me vertellen wat het plan word.

dus even afwachten dus nog. maar ik ga erop aandringen dat ik mijn bv voor wil laten gaan hoor.

dus hopelijk komt dat wel goed.

lief dat jullie aan me denken.!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

lijkt me vreselijk om nog zolang te moeten wachten tot dat je iets weet ! :(

Pff ik hoop echt heel hard voor jou dat je bv gewoon door kan gaan he!

Is niet leuk als je het moet uitstellen terwijl je er al zo lang naar uit kijkt!!

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ mii18 jaaaa dat hoop ik zelf ook echt, maar denk als ik aangeef bij de arts dat ik dit heel graag voor wil laten gaan dat het wel gaat lukken hoor.

ben de dagen al aan het aftellen dus zou het verschrikkelijk vinden als er ineens weer dagen bij opgeteld worden :D

wil toch echt deze zomer lekker in een mooie bikini lopen!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

de arts wist niet zeker dat ie woensdag alles binnen zou hebben dus afspraak is verzet naar donderda 8.20 uur, afwachten wat ie gaat zeggen!! hope soooo dat mn bv door kan gaan op geplande datum!!

dames ik ben op het moment MEGA aan het twijfelen over de maat die ik hebben wil. kan me heel slecht een beeld vormen wat er mooi bij mn lijf staat.

Twijfel heel erg tussen een D of E, ben 1.70 lang en weeg 62/63 kg. ik had tijdens mijn borstvoeding periode ook een E vond het zelf heel erg mooi, maar twijfel enorm!!

ik vind de borsten van de meiden met een E high profile wel erg mooi dus misschien moet ik dat toch gewoon doen..?? straks ziet het er belachelijk uit, of lijk ik ineens een dikke prop ofzo!!??

wie kan helpen!???

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aai meisje toch niet zo leuk van de steentjes.

Ben benieuwd wat ze overmorgen gaan zeggen.

Ga je dan op consult als de ingreep niet door gaat. Of alles door schuiven naar een latere datum.

Laat ons hopen van niet. Onze vingers kruisen.

Veel moed

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aai meisje toch niet zo leuk van de steentjes.

Ben benieuwd wat ze overmorgen gaan zeggen.

Ga je dan op consult als de ingreep niet door gaat. Of alles door schuiven naar een latere datum.

Laat ons hopen van niet. Onze vingers kruisen.

Veel moed

Gr Pinki

hey pinki,

vind het zelf ook vervelend maar heb goede hoop dat mn bv voor mag gaan hoor!.

als het niet doorgaat dan verzet ik alles naar een andere dag.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

de arts wist niet zeker dat ie woensdag alles binnen zou hebben dus afspraak is verzet naar donderda 8.20 uur, afwachten wat ie gaat zeggen!! hope soooo dat mn bv door kan gaan op geplande datum!!

dames ik ben op het moment MEGA aan het twijfelen over de maat die ik hebben wil. kan me heel slecht een beeld vormen wat er mooi bij mn lijf staat.

Twijfel heel erg tussen een D of E, ben 1.70 lang en weeg 62/63 kg. ik had tijdens mijn borstvoeding periode ook een E vond het zelf heel erg mooi, maar twijfel enorm!!

ik vind de borsten van de meiden met een E high profile wel erg mooi dus misschien moet ik dat toch gewoon doen..?? straks ziet het er belachelijk uit, of lijk ik ineens een dikke prop ofzo!!??

wie kan helpen!???

xxx

Hey Rox,

Nou, ik zal met twee handen voor je duimen a.s. donderdag, hoop zo dat 't meevalt en dat je BV doorgaat.

Dat je twijfelt over de maat kan ik me voorstellen, heb ik zelf ook last van :23: .

Denk persoonlijk dat E high wel mooi is hoor, ik ben 1.67 en 53 kg maar wil ook graag een D/E high profile, ben ook erg nieuwgierig wat Plovier zegt maar dat heb jij ook met consult en operatie op dezelfde dag.....

We blijven er in ieder geval wel de hele tijd mee bezig :126: :126: .

:141: Tan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.