Ga naar inhoud

Von5385 : 3 mei 2021 : Dr. Fresow : Klaver Kliniek


Aanbevolen berichten

@Von5385 leuk om te lezen dat je zo blij bent met je boobs!🥰 ze worden echt steeds mooier en de maat past heel goed bij je lichaam. Ik was toevallig vorige week ook ineens heel moe bij mij is dat nu helemaal weg gelukkig. Ik zou er niet te veel achter zoeken inderdaad denk dat iedereen dat soms wel heeft😉 xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel lieve meiden.

 

Ik denk idd dat de vermoeidheid van de vaccinatie is geweest. 
Daarnaast zit ik sinds begin maart al thuis met burn out klachten. En als het dan net even rustig is gebeurt er wel weer iets waardoor alle prikkels even teveel kunnen zijn. 
Ik denk dat ik nu pas echt alles aan het verwerken ben en dat tijd nodig heeft. 
 

@Daniëla89 hoe is t met jou?? 

@Diana75 ik denk niet meer van de narcose na 8 weken… heb me tussendoor ook echt wel fit gevoeld. 😁 hoe is t met jou? 

@Goow ik heb je toegevoegd! 
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wendy2020 hihi thnx. Ik ben ook heel blij met de minimale ruimte tussen mn boobs. Ik weet nog dat ik me daar voor de operatie het meeste zorgen over maakte. Ook door een hele gekke droom van tevoren☺️  Ik droomde toen dat ik aan de pc had gevraagd of hij wel een mooie “spleet” wilde maken maar het resultaat was het tegenovergestelde. 🙈 

Gekke dromen toch altijd 🤪

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Von5385 zei:

Vandaag ben ik 8 weken po en nog steeds zo ontzettend blij dat ik de stap heb genomen. 
Heb nieuwe foto in mn album geplaatst. 
Af en toe heb ik nog steeds een beetje last van het “kleine tieten syndroom” en hadden ze van mij best iets groter mogen zijn, maar als ik mijn voor-situatie dan bekijk snap ik niet waarom ik loop te zeuren. Plus het kon niet groter. 
 

Mijn herstel is echt erg goed verlopen. Ik vind dat doodeng om uit te spreken omdat ik bang ben dat karma dan om de hoek komt kijken…

Sinds een paar dagen slaap ik ook wat vaker op mijn zij en zonder po bh. 

 

Ik heb nieuwe bikini’s geshopt en ben zo blij dat ik nu niets hoef te verbloemen. Gewoon bandeau bikini’s kunnen dragen! Geeft zo’n bevrijdend en gelukkig gevoel! 😁

Afgelopen week was ik erg moe en daar werd ik een beetje bang van. Nu las ik later dat dit ook een bijwerking van de vaccinatie kon zijn. En ik denk in combinatie met mijn maandelijkse periode die eraan komt, slecht/onrustig slapen enz. dat mijn lichaam even halt toe riep. 

AS woensdag heb ik controle bij dr Fresow. 
Ik ben heel benieuwd wat hij ervan zegt. 
Ik ben super tevreden. Ze moeten echt nog wel zachter worden en iets zakken maar dat hoeft voor mij niet teveel eigenlijk. ☺️ 


Fijne dag iedereen 💋

 Hey @Von5385 heerlijk dat ze alweer 8 wkn zijn, gaat de tijd toch snel.😃 

Heb ook weer even in je album gekeken😊 vind ze prachtig zeker met de bikini's en bh's aan😍

Heel fijn dat je herstel zo goed is verlopen en snap je volkomen dat je het doodeng vind om dat te zeggen, heb ik ook last van😁

Slapen zonder PO bh lukt bij mij nog niet, daar zijn mijn tepels nog steeds te gevoelig voor. Op m'n zij liggen gaat wel weer goed, ben ik wel heel blij mee. Alleen op m'n buik liggen vind ik ook nog steeds niets.😅

Soms heb je wel eens van die dagen dat alles tegelijk komt en je het even niet trekt, wat je allemaal opsomt snap ik het helemaal. Heb daar ook last van.

Succes met de controle as woensdag, denk dat hij alleen maar trots kan zijn op z'n werk😉

Fijne avond X

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn echt heel mooi, mag je zeker trots op zijn. Hopelijk is de vermoeidheid ook snel over!! 

 

Ik durf ook nog steeds niet zonder mijn sport bh te slapen. Heb het een nacht geprobeerd, maar ben halverwege de nacht ben ik hem toch weer aan gaan doen omdat ik het toch maar niets vond.  Toch moeilijk afscheidt te nemen van dat ding....

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Von5385 zei:

@houtje thnx! 


Ik heb de sportbh nu al 3 nachten op rij uit gelaten. Dus gaat de goede kant op ☺️  
 

Hoe is t verder met jou? 

Met mij gaat het goed, alweer bijna 9 weken. Mijn implantaten moeten wel nog een heel stuk zakken, maar de chirurg zegt dat dat zeker nog komt. Geduld is een schone zaak, maar wel moeilijk. Vind ze nu namelijk nog niet heel mooi. Zijn nog niet mooi rond zoals bij velen van jullie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net de laatste controle gehad. 
Dr. Fresow was ontzettend tevreden. Hij vond de littekens er erg mooi en rustig uitzien. Ik gaf aan dat ik blij was dat mn borsten ook dicht bij elkaar staan nu. Hij gaf aan dat dit inderdaad erg goed gelukt was en ook echt niet altijd lukt of mogelijk is. 
 

In principe hoef ik nu niet meer terug. Wel gaf hij aan dat als er iets is ik altijd even contact op kan nemen. Dat geeft mij een fijn en rustig gevoel. 
 

De littekencrème mag ik gewoon door blijven smeren/masseren. Dus dat doe ik netjes. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Von5385 zei:

Ik heb net de laatste controle gehad. 
Dr. Fresow was ontzettend tevreden. Hij vond de littekens er erg mooi en rustig uitzien. Ik gaf aan dat ik blij was dat mn borsten ook dicht bij elkaar staan nu. Hij gaf aan dat dit inderdaad erg goed gelukt was en ook echt niet altijd lukt of mogelijk is. 
 

In principe hoef ik nu niet meer terug. Wel gaf hij aan dat als er iets is ik altijd even contact op kan nemen. Dat geeft mij een fijn en rustig gevoel. 
 

De littekencrème mag ik gewoon door blijven smeren/masseren. Dus dat doe ik netjes. 

Wauw wat een super fijn nieuws !! Je borsten zijn ook echt heel mooi geworden! 
En jouw littekens heb ik al vanaf het begin vol bewondering naar gekeken hoe rustig en dun die eruit zien. Fijn hoor!! 
 

Hoe is het met je moeheid?

 

Met mij gaat het ook erg goed. Vind m’n borsten erg mooi en helemaal eigen nu. Ben er echt trots op. 😀

 

Ben ook heel blij met het forum. Zoveel steun gehad, zeker ook van jou, we gingen tegelijk op. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Von5385 zei:

Ik heb net de laatste controle gehad. 
Dr. Fresow was ontzettend tevreden. Hij vond de littekens er erg mooi en rustig uitzien. Ik gaf aan dat ik blij was dat mn borsten ook dicht bij elkaar staan nu. Hij gaf aan dat dit inderdaad erg goed gelukt was en ook echt niet altijd lukt of mogelijk is. 
 

In principe hoef ik nu niet meer terug. Wel gaf hij aan dat als er iets is ik altijd even contact op kan nemen. Dat geeft mij een fijn en rustig gevoel. 
 

De littekencrème mag ik gewoon door blijven smeren/masseren. Dus dat doe ik netjes. 

Jeej fijn dat de arts ook blij is 😊 het is idd prachtig ! 
Goede nazorg is idd heel fijn, ook als het na een aantal weken/maanden/jaren nog es nodig mocht zijn 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve @Noor45,

Thnx voor je lieve berichtje. Vind het ook een heel fijn forum. Fijn om ervaringen, onzekerheden of onduidelijkheden te delen en lekker te sparren met dames die in hetzelfde schuitje zitten. 
En ja, we gaan zeker gelijk op. Fijn om te horen dat het goed met je gaat! En dat je trots op je borsten bent 😁😁😁. Zo hoort het ook. 
 

Mijn vermoeidheid gaat wel weer oke. Ben nog wel moe maar niet meer zo extreem gelukkig. Het leek vorige week echt alsof je aangeschoten was en geen oog had dicht gedaan. Heel gek gevoel. 🤪

Fijne avond xx
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Von5385 zei:

Hey lieve @Noor45,

Thnx voor je lieve berichtje. Vind het ook een heel fijn forum. Fijn om ervaringen, onzekerheden of onduidelijkheden te delen en lekker te sparren met dames die in hetzelfde schuitje zitten. 
En ja, we gaan zeker gelijk op. Fijn om te horen dat het goed met je gaat! En dat je trots op je borsten bent 😁😁😁. Zo hoort het ook. 
 

Mijn vermoeidheid gaat wel weer oke. Ben nog wel moe maar niet meer zo extreem gelukkig. Het leek vorige week echt alsof je aangeschoten was en geen oog had dicht gedaan. Heel gek gevoel. 🤪

Fijne avond xx
 

Gelukkig is dat minder nu! Ms even wat laag in je ijzer. Of door het benauwde weer. Ik ben ook heel blij voor jou. 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Von5385 zei:

Ik heb net de laatste controle gehad. 
Dr. Fresow was ontzettend tevreden. Hij vond de littekens er erg mooi en rustig uitzien. Ik gaf aan dat ik blij was dat mn borsten ook dicht bij elkaar staan nu. Hij gaf aan dat dit inderdaad erg goed gelukt was en ook echt niet altijd lukt of mogelijk is. 
 

In principe hoef ik nu niet meer terug. Wel gaf hij aan dat als er iets is ik altijd even contact op kan nemen. Dat geeft mij een fijn en rustig gevoel. 
 

De littekencrème mag ik gewoon door blijven smeren/masseren. Dus dat doe ik netjes. 

 Top @Von5385, kon ook niet anders dat hij ontzettend tevreden is😃 Is een prachtig resultaat wat je hebt😍

Heel fijn dat je altijd contact op kan nemen als er iets is.

Hoop dat je vermoeidheid ook snel weg trekt en helemaal optimaal kan genieten. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo lieve meiden,

 

Vandaag ben ik alweer 12 weken po. 🎉🎉

 

Ik had in het topic van @lisa1701 al een beetje aangegeven hoe het mentaal met me is dus ga het niet allemaal nog eens opschrijven.
Ik draag ‘s nachts nog steeds de po bh of een topje.  Heb ook weleens zonder geslapen maar met voelt toch fijner. 
Met mijn boobies gaat het in ieder geval nog steeds goed. Af en toe wel een wat drukkend gevoel maar dat is vooral als ik lang op mijn zij heb gelegen of en minder fijne bh aan heb gehad. Maar nu snap ik ook waarom… 

Want…

 
Aangezien ik een strapless bh nodig had in een sexy huidskleur (not) ben ik vanmiddag even naar de Hunkemöller gereden… Ik vraag de verkoopster of ze mij kan helpen welke bh aan mijn wensen voldoet. Ze vraagt mijn maat dus ik zeg heel zelfverzekerd dat ik maat 75D heb… Bh aangepast, showen aan de verkoopster en haar mening vragen , whoopwhoop dat durf ik nu!! 😁, zegt ze  dat de bh die ik aan paste echt te klein is…, dus ze pakte even een maatje groter…  (ondertussen even mijn eigen bh aangetrokken en haar mening gevraagd… ook die bh vond ze aan de kleine kant… geen wonder dat hij niet zo lekker zat!) 
Ik ging uiteindelijk met een 75E naar huis.  75E!!!😱😱😱

Ik viel haast om in dat pashokje! Ik kom van een 75AA🤭

Mijn boobies zijn dus in 6 weken tijd toch weer van cupmaat veranderd. Ik had al best veel lingerie gekocht (lees 6 bh’s, waarvan 2 met beugel, 4 zonder en 3 bikini’s)

Gelukkig zitten de bh’s 75D zonder beugel nog fijn dus hoef ik ze niet gelijk weg te doen.

 

Ik ben wel heel blij met alles dat ik tot nu toe heb gekocht. Mn groupon tegoedbon moest destijds toch op 🙃

Al met al is dit natuurlijk wel weer een excuus om nieuwe lingerie te kopen 😉. Helaas vindt mijn bankrekening dat minder leuk! 🙈

 

Hebben meer meiden dat hun maat na 12 weken anders is in vergelijking met 6 weken? Ik weet wel dat de pc het heeft gezegd hoor.

Ik heb weleens gelezen dat het na een jaar ook weer minder kan zijn dus ik bewaar de bh’s wel even voor de zekerheid. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Von! 
zo grappig. Je weet ik heb ook 75D en ging naar de Hunkemöller voor strapless bh en die maat was ook te klein, die cups sneden in m’n borst. Dus ook 75e. Andere bh’s wel 75D. 
En ja; ik ben echt los gegaan op bikini’s en bh’s. 😀😀
Dikke knuffel voor jou, had al gereageerd naar je onder Lisa’s topic. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw! Goed om te weten.Ik ben a.s. vrijdag 6 weken PO en heb zaterdag al een shop dag gepland. Maar misschien moet ik dan nog niet helemaal losgaan (als dat überhaupt lukt 😅). 

Opeens is de keuze reuze lijkt me, waar het voorheen altijd enkel de sectie met push-up BHs met vulling was (idem voor bikinis) is er nu opeens heeeeel veel mogelijk. 

 

Maar wel geslaagd? Voor de 2e keer? :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.