Ga naar inhoud

Boob1234 : 2 augustus 2021 : Dr. Verduijn : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

@Lilveeven hier omdat ik anders de hele chat vol typ 😊 Wat een ontzettend mooi resultaat heb je. De grootte ook echt mooi in verhouding.

 

Ik ga het bij Bergman laten doen. Maar een andere arts: Dr. Verduijn. Hij gaat een kleine lift doen; huid weghalen, maar dan alleen via de borstplooi. Ronde HP prothese van 355 cc. Maar werd ineens bang dat dit te groot zou zijn. Dus nog een pas consult gepland. Als ik zo 370 zie bij jou vind ik het weer heel mooi en dat is dus zelfs groter. Zo lastig...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Essebes1234 zei:

@Lilveeven hier omdat ik anders de hele chat vol typ 😊 Wat een ontzettend mooi resultaat heb je. De grootte ook echt mooi in verhouding.

 

Ik ga het bij Bergman laten doen. Maar een andere arts: Dr. Verduijn. Hij gaat een kleine lift doen; huid weghalen, maar dan alleen via de borstplooi. Ronde HP prothese van 355 cc. Maar werd ineens bang dat dit te groot zou zijn. Dus nog een pas consult gepland. Als ik zo 370 zie bij jou vind ik het weer heel mooi en dat is dus zelfs groter. Zo lastig...

 

 

Ja blijft lastig, zoiezo zou ik altijd gaan voor grootste wat aangeraden wordt. Wel spannend hoor! Wat is jouw voorsituatie? Wordt het dual plane? Of voor de spier? Wanneer ben je aan de beurt? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Lilve zei:

Ja blijft lastig, zoiezo zou ik altijd gaan voor grootste wat aangeraden wordt. Wel spannend hoor! Wat is jouw voorsituatie? Wordt het dual plane? Of voor de spier? Wanneer ben je aan de beurt? 

Inderdaad dual plane, want van boven heel plat. Ik heb nu 70D, klinkt als heel wat, maar ziet er eerder uit als een B. Ik sta nu op wachtlijst voor 2-8. Maar ze plannen nog niet definitief in voor die datum. Daar wel een beetje de balen van. Want wil graag dat het vaststaat. Mocht die datum niet lukken dan is Dr. Schuringa bij Boerhave ook nog een optie. Ik kan daar 2-8 ook terecht en hij adviseerde ook een gedeeltelijke lift, enige verschil was anatomische protheses met 300 cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
10 uur geleden, RN27 zei:

@boob1234nu kan mooi jouw reis volgen naar de borstlift en borstvergroting🙂. Nog een paar weekjes en dan is het zover:-). 

Hi, ja inderdaad, ik zou mijn eigen topic bijna vergeten 😅 Het is hier een stuk rustiger dan bij de borstvergrotingen. Nu nog iets minder dan 3 weken. Hoe voel jij je nu? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai, jaaa dat is natuurlijk ook niet de bedoeling😜🙂. Las dat je nu de operatie gepland hebt staan bij Bergman Clinics, maar dat Boerhaave ook nog een optie is of het laatste definitief geschrapt? :-). En ben je nog content met het advies van het aantal cc? 

 

Vrijwel geen pijn aan mijn borsten. Dat is heel fijn. Maar wel van alle andere ongemakken 😅. Sinds 2 dagen geen last meer van obstipatie. Maar slaap slechter en last van mijn stuitje door het zitten en slapen in dezelfde houding. Vandaag begonnen met werken. Heb een kantoorbaan en werk vanaf vorig jaar maart al thuis, maar ik vond het wel even pittig. Ook al is het geen fysieke job, maar mentaal moet ik wel even omschakelen. Had mijn werk niets verteld, maar toch gedaan. Zodra het teveel wordt ik de mogelijkheid heb om te stoppen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, RN27 zei:

Haai, jaaa dat is natuurlijk ook niet de bedoeling😜🙂. Las dat je nu de operatie gepland hebt staan bij Bergman Clinics, maar dat Boerhaave ook nog een optie is of het laatste definitief geschrapt? :-). En ben je nog content met het advies van het aantal cc? 

 

Vrijwel geen pijn aan mijn borsten. Dat is heel fijn. Maar wel van alle andere ongemakken 😅. Sinds 2 dagen geen last meer van obstipatie. Maar slaap slechter en last van mijn stuitje door het zitten en slapen in dezelfde houding. Vandaag begonnen met werken. Heb een kantoorbaan en werk vanaf vorig jaar maart al thuis, maar ik vond het wel even pittig. Ook al is het geen fysieke job, maar mentaal moet ik wel even omschakelen. Had mijn werk niets verteld, maar toch gedaan. Zodra het teveel wordt ik de mogelijkheid heb om te stoppen. 

Het is inderdaad Bergman geworden. Aantal cc wordt 295. Ik heb met rijst en panty’s zelf een soort protheses geknutseld en dat hielp bij de keuze.

 

Oh wow, al weer aan het werk! Ik kan me voorstellen dat dat pittig is. Wel goed dat je het genoemd hebt, dan geeft misschien minder druk als het wel te zwaar is. Wie heb je het verteld, alleen leidinggevende? Ik twijfel nog. Heb het alleen aan één collega verteld. Indien nodig vertel ik het ook wel aan mijn manager denk ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-7-2021 om 08:32, boob1234 zei:

Het is inderdaad Bergman geworden. Aantal cc wordt 295. Ik heb met rijst en panty’s zelf een soort protheses geknutseld en dat hielp bij de keuze.

 

Oh wow, al weer aan het werk! Ik kan me voorstellen dat dat pittig is. Wel goed dat je het genoemd hebt, dan geeft misschien minder druk als het wel te zwaar is. Wie heb je het verteld, alleen leidinggevende? Ik twijfel nog. Heb het alleen aan één collega verteld. Indien nodig vertel ik het ook wel aan mijn manager denk ik. 

Haha wat geniaal bedacht om op die manier een beter beeld te krijgen. Ja, ik heb het direct de eerste dag aangegeven, omdat ik aan mezelf merkte dat ik het werken pittig vond, door het slaapgebrek.  Ik heb 3 vrouwelijke leidinggevenden. Twee zijn seniors en de ander is mijn coördinator. Ik moest het wel aan alle drie vertellen. Gelukkig reageerde ze heel lief en merkte ze dat mijn concentratie soms ver te zoeken was haha. Dus ze hebben mij lichtere taken gegeven. Mijn advies neem wel twee weken vrij 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, RN27 zei:

Haha wat geniaal bedacht om op die manier een beter beeld te krijgen. Ja, ik heb het direct de eerste dag aangegeven, omdat ik aan mezelf merkte dat ik het werken pittig vond, door het slaapgebrek.  Ik heb 3 vrouwelijke leidinggevenden. Twee zijn seniors en de ander is mijn coördinator. Ik moest het wel aan alle drie vertellen. Gelukkig reageerde ze heel lief en merkte ze dat mijn concentratie soms ver te zoeken was haha. Dus ze hebben mij lichtere taken gegeven. Mijn advies neem wel twee weken vrij 😄

Ik had bijna de neiging maar met die zakjes te gaan rondlopen, dan valt het verschil straks niet op 😆

 

Wat een fijne reactie van je leidinggevenden. Ik kan me goed voorstellen dat je door alles en voornamelijk het slaapgebrek niet de volle concentratie hebt. Merk je wel wat het slapen al wat beter gaat? 
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-7-2021 om 19:45, boob1234 zei:

Ik had bijna de neiging maar met die zakjes te gaan rondlopen, dan valt het verschil straks niet op 😆

 

Wat een fijne reactie van je leidinggevenden. Ik kan me goed voorstellen dat je door alles en voornamelijk het slaapgebrek niet de volle concentratie hebt. Merk je wel wat het slapen al wat beter gaat? 
 

 

Haha heb je het niet een paar uurtjes thuis geprobeerd? 😜

 

Zeker heel fijn! En ben er ook wel blij om dat ik het heb verteld. Nou afgelopen vrijdag heb ik voor het eerst weer in 1 keer doorgeslapen. Dat was heel fijn. En vanacht was ik maar 2 keer wakker geworden. Dat viel wel mee🙂

 

Vandaag had ik controle. Mag vanaf dinsdag weer plat liggen🙂. En de knoopjes zijn er af geknipt en dat geeft ook verlichting. Dus hopelijk gaat het slapen nu nog beter. 

 

Over twee weekjes ben jij aan de beurt🎉. Zie je er tegen op? Of vooral gezonde spanning? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ximoik dacht ik reageer even hier voor we de hele chat vol typen. Maar bij Bergman Clinics dus. Jij al bezig met voorbereidingen? Ik ben gisteren begonnen met Arnica. ‘Lui lezen kussen’ in huis en jurkje gekocht met knoopjes wat hopelijk makkelijk is om aan te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, boob1234 zei:

@Noor45kan jij nu eigenlijk alles weer doen wat je voor je operatie deed?

Ja ik kan alles weer gelukkig. 
ik vind maar 1 nadeel op dit moment en dat is het gevoel of eigenlijk gevoelloosheid op bepaalde plekken op m’n borst en tepels. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, boob1234 zei:

Hi, leuk dat je eraan denkt. Inderdaad nog 6 dagen nu, spannend! Ik houd je op de hoogte. Ik ben natuurlijk ook bij Dr. Schuringa geweest en vond hem ook heel sympathiek. 
 

 

Ja ik was zo blij dat jij dat toen zei. Ik moest toen zo snel schakelen. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, boob1234 zei:

Hi, leuk dat je eraan denkt. Inderdaad nog 6 dagen nu, spannend! Ik houd je op de hoogte. Ik ben natuurlijk ook bij Dr. Schuringa geweest en vond hem ook heel sympathiek. 
 

 

Spannend!! Ik houd je topic in de gaten 😊😊

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Noor45 zei:

Ja ik kan alles weer gelukkig. 
ik vind maar 1 nadeel op dit moment en dat is het gevoel of eigenlijk gevoelloosheid op bepaalde plekken op m’n borst en tepels. 

Wat fijn dat je alles weer kan! Nu de operatie dichterbij komt begin ik wel bang te worden dat ik lang last ga hebben en niet kan sporten.

 

Die gevoelloosheid kan wel lang duren geloof ik. Lijkt me heel raar. Komt hopelijk weer snel terug. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, boob1234 zei:

Wat fijn dat je alles weer kan! Nu de operatie dichterbij komt begin ik wel bang te worden dat ik lang last ga hebben en niet kan sporten.

 

Die gevoelloosheid kan wel lang duren geloof ik. Lijkt me heel raar. Komt hopelijk weer snel terug. 

Gekke vrraaaag maar wat ga je aandoen op de dag van de operatie? Is dan een joggingbroek en groot vest makkelijk bijvoorbeeld? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Jjjjb zei:

Gekke vrraaaag maar wat ga je aandoen op de dag van de operatie? Is dan een joggingbroek en groot vest makkelijk bijvoorbeeld? 

Geen gekke vraag; zat ik ook al over te denken. Maar wat @Von5385zegt inderdaad iets makkelijks. Ik heb alleen geen vesten, dus dacht aan een jurkje met knoopjes van boven, zodat ik er in kan stappen met slippertjes oid? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-7-2021 om 17:35, boob1234 zei:

Super dat het slapen beter gaat, dan voel je je vast een ander mens!

 

Inderdaad precies over 2 weken, nog geen spanning. Wil vooral de operatie achter de rug hebben 😅

Haha ja snap ik. mooiste zou zijn als je de 6 weken ook slapen door kan brengen en dan opeens wakker wordt en de ongemakken skip en (bijna) alles weer kan doen. Ik hou je topic ook in de gaten. Nog vijf nachtjes en inderdaad succes met aftellen 😃

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Jjjjb zei:

Gekke vrraaaag maar wat ga je aandoen op de dag van de operatie? Is dan een joggingbroek en groot vest makkelijk bijvoorbeeld? 

Ik had ook een trainingslegging aan, sportschoenen waar ik zo in kan stappen en een shirt die ik vanaf mijn benen omhoog kon trekken:). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.