Ga naar inhoud

Boob1234 : 2 augustus 2021 : Dr. Verduijn : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Op 28-8-2021 om 18:14, Noor45 zei:

@Jenster jij hebt toch ook geen lift nodig? Ik zie jouw voorsituatie hetzelfde als de mijne.

 

@boob1234 ik was ondanks de arnica ook echt bond en blauw, zwarte plekken, weken lang. Komt allemaal goed. Littekencreme mag je inderdaad pas smeren als de wondjes helemaal dicht zijn. Ik vind de creme van dr Staudt erg fijn.

Ik was ook steeds overtuigd dat ik geen lift nodig heb, maar begon toch een beetje te twijfelen door een paar berichten. Maar ben er nu wel uit, geen lift!

Hebben jullie de dr Staudt creme online besteld? Wat krijg je eigenlijk mee uit Boerhaave?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@boob1234 Haaai, ben een tijdje niet online geweest. Heb mij weer even moeten inlezen. Hoe gaat het met je? Las dat je weer aan het werk bent? Vind je het goed vol te houden met werken? En hopelijk geen last meer gehad van wondvocht? Merk je langzaam aan wel iets verandering qua vorm van je borsten. Las namelijk dat je een week geleden nog niet heel blij bent als je je boobs naakt ziet. Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-9-2021 om 18:37, RN27 zei:

@boob1234 Haaai, ben een tijdje niet online geweest. Heb mij weer even moeten inlezen. Hoe gaat het met je? Las dat je weer aan het werk bent? Vind je het goed vol te houden met werken? En hopelijk geen last meer gehad van wondvocht? Merk je langzaam aan wel iets verandering qua vorm van je borsten. Las namelijk dat je een week geleden nog niet heel blij bent als je je boobs naakt ziet. Liefs

Hi @RN27, werken gaat best goed! Wel merk ik dat ik wat meer moe ben aan het einde van de dag, maar dat kan ook toeval zijn.

 

ik heb geen wondvocht meer gelukkig en alles is dicht. Dus begonnen met smeren van littekencrème.

 

De vorm is nog niet echt veranderd de afgelopen tijd, wel benieuwd of het nog gaat gebeuren, misschien blijft het wel zo. In kleding en lingerie ben ik er helemaal blij mee. En naakt wel beter dan ‘before’  En gisteren een nieuwe bikini geshopt 🤩

 

Hoe gaat het bij jou? Heb je nog pijn of kan je alles weer? Weer gestart met sporten? En al geshopt? Ik ben benieuwd! 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaai @boob1234 Fijn dat het werken best goed gaat. Dat scheelt wel enorm. Ik herken je gevoel van moe zijn. In het begin viel mij dat niet zo op en viel mij dat allemaal wel mee, maar de laatste weken merk ik dat ik aan het eind van de dag een stuk moeier ben dan voorheen. Ook de vrijdagavond na een week werken, ben ik niet zoveel meer waard😅 

 

Gelukkig dat je geen wondvocht meer hebt, dat lijkt me wel even schrikken. Welke littekencrème gebruik jij?

Ik denk dat de vorm nog wel echt gaat veranderen. Heb je dit toevallig gevraagd/voorgelegd aan je chirurg? Ohhh niceee, leuk he nieuwe bikini shoppen:)

 

Las in de chat dat je last hebt van steken, maar dit heb ik nooit gehad, best wel raar want ik lees dat best veel. 

 

Met mij gaat het heel goed en mijn boobs ook. Ja ben pas begonnen met sporten, wel thuis overigens. Beetje inkomen, voordat ik naar de sporschool ga. Train nu alleen mijn buikspieren, buik en billen. Als ik een warming-up doe en een lichte jog, dan houd ik mijn boobs wel vast haha. Dus ben benieuwd hoe je het hardlopen gaat ervaren🙂

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noor45, @Von5385, @RN27even benieuwd. Is jullie bh maat nog veranderd ten opzichte van 6 weken po. Nu best wat bh’s aan het shoppen, de duurdere zitten het beste. Maar ook wel weer zonde als ze over een paar maanden niet meer passen 😏

 

Ik heb net een foto toegevoegd met een paar bh’s. Over een 3 dagen 6 weken po, dus weer sporten! Zal dan ook een nieuwe foto van de voortgang. Geeft met een selfie een wat vertekend beeld, dus moet even manlief inschakelen 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, boob1234 zei:

@Noor45, @Von5385, @RN27even benieuwd. Is jullie bh maat nog veranderd ten opzichte van 6 weken po. Nu best wat bh’s aan het shoppen, de duurdere zitten het beste. Maar ook wel weer zonde als ze over een paar maanden niet meer passen 😏

 

Ik heb net een foto toegevoegd met een paar bh’s. Over een 3 dagen 6 weken po, dus weer sporten! Zal dan ook een nieuwe foto van de voortgang. Geeft met een selfie een wat vertekend beeld, dus moet even manlief inschakelen 😅

Wauw wat mooi!! 
staan je allemaal heel goed. Mijn maat is 75D gebleven ☺️  En ben ook helemaal los gegaan 😅

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, boob1234 zei:

@Noor45, @Von5385, @RN27even benieuwd. Is jullie bh maat nog veranderd ten opzichte van 6 weken po. Nu best wat bh’s aan het shoppen, de duurdere zitten het beste. Maar ook wel weer zonde als ze over een paar maanden niet meer passen 😏

 

Ik heb net een foto toegevoegd met een paar bh’s. Over een 3 dagen 6 weken po, dus weer sporten! Zal dan ook een nieuwe foto van de voortgang. Geeft met een selfie een wat vertekend beeld, dus moet even manlief inschakelen 😅

Mooie bh's heb je gekocht😀. Staat je mooi hoor. En ga morgen weer shoppen, maar kan mij niet indenken dat mijn maat is veranderd 🙂. Ik heb ook echt zin om meer bh's te gaan shoppen 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik ben helemaal los gegaan na 6 weken. Kwam toen uit op 75D.  Nu 4mnd po en nog steeds deze bh’s. 
Toen ik laatst bij hunkemoller was heb ik wel 2 strapless bh’s gekocht, dat was maat 75E. (Kan ook aan de bh soort hebben gelegen) Dus geen idee wat ze nu zullen zeggen als ik nieuwe bh’s zal passen/kopen. Vooralsnog zitten ze prima. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Noor45 zei:

Wauw wat mooi!! 
staan je allemaal heel goed. Mijn maat is 75D gebleven ☺️  En ben ook helemaal los gegaan 😅

 

 

 

2 uur geleden, RN27 zei:

Mooie bh's heb je gekocht😀. Staat je mooi hoor. En ga morgen weer shoppen, maar kan mij niet indenken dat mijn maat is veranderd 🙂. Ik heb ook echt zin om meer bh's te gaan shoppen 😅

 

1 uur geleden, Von5385 zei:

Ook ik ben helemaal los gegaan na 6 weken. Kwam toen uit op 75D.  Nu 4mnd po en nog steeds deze bh’s. 
Toen ik laatst bij hunkemoller was heb ik wel 2 strapless bh’s gekocht, dat was maat 75E. (Kan ook aan de bh soort hebben gelegen) Dus geen idee wat ze nu zullen zeggen als ik nieuwe bh’s zal passen/kopen. Vooralsnog zitten ze prima. 
 

Dank voor jullie snelle reacties! Ik ben blij te horen dat de maat niet of bijna niet verandert. Zo fijn dat we nu allemaal zo kunnen genieten van bh’s shoppen. Voor de portemonnaies wat minder fijn 🙈
 

Ik ben nu nog voor de padded bh’s gegaan omdat anders mijn tepels zo doorschijnen. Straks in de winter kan ik hopelijk overstappen op kanten bh’s 🥳

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Jenster zei:

Wat mooi @boob1234! Heb net even je bh foto’s bewonderd! Prachtig! Ik dacht dat je bij Hunkemöller ook tepelpads kunt kopen juist om dat te voorkomen.ik heb heel sexy een 2e po bh gekocht 😂

Verschil moet er zijn 😉 Met die tweede po bh ga je heel blij zijn. Anders was je je helemaal een ongeluk. Overigens draag ik de po bh’s nog ‘s nachts en ook soms overdag. Dus je gaat er veel plezier aan beleven 😅😇

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Jenster zei:

Wat mooi @boob1234! Heb net even je bh foto’s bewonderd! Prachtig! Ik dacht dat je bij Hunkemöller ook tepelpads kunt kopen juist om dat te voorkomen.ik heb heel sexy een 2e po bh gekocht 😂

En goede tip van de tepelpads, ik ga even kijken. Sinds de operatie leiden mijn tepel een eigen leven 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-9-2021 om 21:40, boob1234 zei:

 

 

Dank voor jullie snelle reacties! Ik ben blij te horen dat de maat niet of bijna niet verandert. Zo fijn dat we nu allemaal zo kunnen genieten van bh’s shoppen. Voor de portemonnaies wat minder fijn 🙈
 

Ik ben nu nog voor de padded bh’s gegaan omdat anders mijn tepels zo doorschijnen. Straks in de winter kan ik hopelijk overstappen op kanten bh’s 🥳

Haha ja de bh's zijn nu wel een stukje duurder 😅. Maar mijn maat is ook niet veranderd. Draag ook nog alleen padded bh's. En draag in de nacht ook nog een po bh. Het is toch wel een hele fijne bh om aan te hebben qua ondersteuning in de nacht.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgelopen maandag de 6 weken mijlpaal bereikt (en dus al weer bijna 7 weken 😊). Ik was hier wel erg blij mee, het idee dat ik hopelijk niks meer ‘verkeerd’ kan doen enzo. 
 

Ik ben meteen begonnen met sporten, maar moet daar mijn weg nog wel in vinden, wat kan wel en wat kan niet. Sommige oefeningen in de sportschool voelen vreemd, weet dan niet of ik ze beter niet kan doen of dat de borstspier moet wennen. Voorlopig ontwijk ik dat maar een beetje. Bij hardlopen voel ik mm borsten ook bewegen, heb nu wel een goede bh gekocht, maar nog steeds zou ik ze het liefste vasthouden tijdens het lopen 😆
 

Nu nog tijd vinden om even een foto te (laten) maken. Ik laat t weten als hij erop staat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaaaaa! De magische grens! Joepie!! Al bh’s gepast? Ik was gister in Bataviastad maar heb niks gepast haha. Ik moet nog ff wachten, ben een dikke week po nu 🤣. Maar wat hang daar mooi spul 😍. Heb trouwens ook tepelpads gekocht, siliconen. Mijn tepels zijn nu erg gevoelig (ben wel blij dat er gevoel inzit!) hoop dat ze met die pads beetje rust krijgen.

Ben heel benieuwd naar je foto! Ik ga vandaag ook weer een paar maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jensternog maar 5 weekjes geduld 😆 Maar klopt inderdaad, ik had al geshopt want mocht vanaf 4 weken normale bh’s dragen!

 

Ik heb een nieuwe foto toegevoegd. Vind ze in het echt wel mooier, lijken dan minder asymmetrisch dan op de foto (gecheckt bij mijn partner en die zei inderdaad dat dat klopt).

 

Ik geloof wel dat ik als een van de weinigen geen boobgreed heb, ze hadden van mij best wat kleiner gemogen 😅 Wel ben ik heel blij dat ik het gedaan heb. Misschien was het mooier geworden met een hele lift, maar nu wel minder heftig herstel en minder littekens. 
 

De littekens zijn trouwens rode smalle streepjes geworden precies in de borstplooi. Dus als ze straks wit worden verwacht ik dat ze niet heel zichtbaar zullen zijn.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeej, je hebt ook al de magische grens bereikt. Voelt fijn he! Tenminste ik vond het heel fijn, stuk meer rust in mijn hoofd. Wauw zag je foto's en ze zijn al zo veranderd. Echt heel mooi! Je kan ze beter iets te groot vinden, dan te klein.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind de littekens van mij nog best wel goed zichtbaar. Ben wel benieuwd of dit helemaal gaat weg trekken, of dat het nog wel te zien zal zijn 😃. En wat fijn dat je weer sport. Ik heb dat ook dat je boobs bij de warming-up wil vasthouden haha. Wat voor soort oefeningen doe jij? Kracht? Of nu voornamelijk nog cardio? Heb zelf een halter gekocht van 20 kg zodat ik thuis ook meer kan trainen:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-9-2021 om 20:11, RN27 zei:

Ik vind de littekens van mij nog best wel goed zichtbaar. Ben wel benieuwd of dit helemaal gaat weg trekken, of dat het nog wel te zien zal zijn 😃. En wat fijn dat je weer sport. Ik heb dat ook dat je boobs bij de warming-up wil vasthouden haha. Wat voor soort oefeningen doe jij? Kracht? Of nu voornamelijk nog cardio? Heb zelf een halter gekocht van 20 kg zodat ik thuis ook meer kan trainen:)

Hi! Hoe gaat het met jou? Zie je nog veel verandering? Heb je nog nieuwe foto’s?

 

Ik doe cardio en kracht. Probeer ook wat hard te lopen, maar nog geen bh gevonden dat mijn borsten echt op hun plek blijven zitten. Wil dan inderdaad ook het liefste ze vast houden 🙈 Wat betreft oefeningen is het nog een beetje zoeken; wat kan wel en wat kan niet. Ik had bijvoorbeeld verwacht dat planken niet zou gaan, maar dat gaat prima met gebogen armen. Met gestrekte armen weer niet. Verder gebruik wil wel gewichten, maar niet meer dan 5 kg, dat durf ik dan weer niet. Wat goed 20 kg 💪🏻 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Haaai, sorry voor de laten reactie. Gaat wel goed, tenminste met de boobs gaat alles heel goed. Had even een dipje, maar dit dipje heeft niets te maken met mijn boobs hoor, meer met mijn mislukte liefdesleven haha. Ik zie geen verandering eigenlijk en ze zijn al wel zacht, maar ja wat is zacht. Ik weet niet echt wat de norm is bij een vergroting. Hoe is het met jou?

Haha ja dat is wel lastig he, het is ook zowat om twee sportbh's over elkaar heen te dragen 😜Ik heb gewichten van bij elkaar 20 kilo, maar ga niet verder dan 10 kilo haha. Ik ben ook aan het planken, maar doe ik ook met gebogen armen hoor. Zijn jouw boobs nog veranderd? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.