Ga naar inhoud

Boob1234 : 2 augustus 2021 : Dr. Verduijn : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Lieve allemaal,

 

Ik kijk hier al een tijdje rond, maar wil me graag even voorstellen. Na 3 zwangerschappen is er helaas weinig over van mijn borsten in de oude staat. Ze hangen en geen volume in de bovenkant.

 

Na mijn online speurwerk hoop ik geen borstlift nodig te hebben als ik ronde implantaten dual plane laat plaatsen.

 

Weten jullie misschien wel pc’s hier veel ervaring mee hebben? Ik heb nu een consult bij dr Corion van Bergman. En bij van der Weij van Boerhave. Nu denk ik dat die laatste misschien minder geschikt is omdat hij vaak anatomisch voor de borstspier plaatst.

 

alvast bedankt voor jullie reactie en zo fijn dat dit forum er is 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom! Ik ben bij diverse artsen geweest en sta nu op de wachtlijst voor een operatie :)
Zoals ik hier heb gelezen kiest van der Weij vaak voor de spier en anatomisch, maar kijkt volgens mij ook wel goed naar je voorsituatie om te kijken wat het beste past. 

 

Ik kan je dr. Bruekers (Diakonessenhuis + Bergman clinics) en van der Pot (blooming) ook aanraden. Beiden goede artsen die kijken naar je huidige situatie en wensen! 

 

Succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Essebes1234Welkom! Ik ben ook pas net nieuw op het forum. Ik vind het ook enorm fijn dat dit forum er is, geeft op de een of andere manier toch wat houvast, en ook medestanders om mee te praten gezien mensen in mijn omgeving er nu ik er vol in zit af en toe ook misschien wat gek van worden haha.

 

Ik heb gisteren mijn eerste consult gehad bij Dr. van der Pot @ Blooming PC. Ik heb een heel goed gevoel bij hem, zeker gezien het natuurlijke resultaat! Ik heb geen consulten ergens anders gepland, en ga dit ook niet doen. (al hoor ik wel vaker dat dit aangeraden wordt).

De wachtlijst voor de OK is 2-3 maanden dus ik hoop ergens begin juli aan de beurt te zijn!


Veel succes en vooral plezier in jouw zoektocht! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wendy2020haha, heel herkenbaar. Inderdaad heel fijn, want inderdaad fijn om erover te kunnen praten. Ik wil het niet met iedereen delen en degenen die ik er wel over vertel gek van maken 

 

Inderdaad hele mooie resultaten van Wouter van der Pot voorbij zien komen. Ergens juli al best wel snel. De wachtlijst voor een consult was nu al tot augustus, dus gaat hem voor mij niet worden ben ik bang. Ik wil wel ook zo’n natuurlijk resultaat. Ik denk ongeveer een cup maat groter. Weet je al voor welke implantaat je gaat of is daar een aparte passessie voor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Essebes1234Ik wil het inderdaad ook niet met iedereen delen. Neem op mijn werk ook gewoon drie weken vrij, en daarna zeg ik wel dat ik door mijn rug of iets ben gegaan ivm het niet tillen haha. 

 

Ik ga voor de Motiva Ergonomix Demi aan de ene kant 360 en de andere kant 380. Ik schrok best wel even met passen omdat ik maar klein en dun ben, en ik vond ze best groot. Maar hij gaf aan dat als we kleiner zouden gaan de breedte alleen minder zou worden en het daardoor minder natuurlijk zou ogen. Dus ik ga volledig op zijn expertise af! 

 

Ik sta vanaf januari op de wachtlijst bij hem, dus ook best een tijdje. Maar ik heb het wachten er meer dan voor over.

 

Heb je al een idee waar je op consult zou willen gaan, en welke implantaten je zou willen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Kennykrikke zei:

Neem eens contact op met SK plastisch chirurgie Mill. Die hebben vaak snel plek en werken echt kundige artsen. Ik ben afgelopen vrijdag geholpen en ze waren allemaal zo lief en persoonlijk. Veel klinieken behandelen ze je als een nummertje...

 
Ps ik had Dokter Heine

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wendy2020Heel herkenbaar, ik ga het ook in mijn vakantie plannen. Hoop het niet te hoeven vertellen aan leidinggevende. Maar dat hangt natuurlijk ook af van het herstel, misschien is het alsnog nodig.

 

Dat klinkt inderdaad als best wel wat cc’s, maar ik kan me voorstellen dat je van zijn expertise uitgaat. De totale wachtlijst valt me dan nog mee, zou betekenen ongeveer een half jaar. Dat is nog wel goed te doen. Ga ik toch twijfelen 🙂

 

Ik heb komende week een afspraak bij Bergman en Boerhave kliniek, dus dat eerst maar even afwachten. Ben erg benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Kennykrikke zei:

Neem eens contact op met SK plastisch chirurgie Mill. Die hebben vaak snel plek en werken echt kundige artsen. Ik ben afgelopen vrijdag geholpen en ze waren allemaal zo lief en persoonlijk. Veel klinieken behandelen ze je als een nummertje...

Ik ga eens kijken. Je klinkt enthousiast! Wat heb jij laten doen en hoe voel je je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Essebes1234 zei:

Ik ga eens kijken. Je klinkt enthousiast! Wat heb jij laten doen en hoe voel je je?


ik heb een vergroting gehad met 420 cc anatomisch dual plane. Afgelopen vrijdag dus. Het gaat best prima eigenlijk. Heb nog bij 2 andere klinieken een intake gehad en dit voelde erg fijn en kundig. Ik wilde eerst voor rond gaan omdat ze bij anatomisch weleens bang zijn voor draaien. Maar het schijnt echt vooral te liggen aan welke arts ze zet. Bijv Laura Zaal is ook een goede arts schijnt en die heeft er ook wat positiefs over geschreven. Ben heel blij dat ik het heb gedaan. Ze zijn nu al zo mooi! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-4-2021 om 10:52, Essebes1234 zei:

laten doen bedoelde ik 😊

Bedankt voor de tip over dr bruekers, ik ga hem opzoeken!

Leuk! Ik moet zeggen dat ik op dit moment het even niet meer weet. Ik vind dr Bruekers een hele fijne arts. Ik stond al een aantal maanden op de wachtlijst bij hem in het ziekenhuis maar nog steeds niet aan de beurt ivm beperkte capaciteit door covid. Omdat ik het te lang vond duren ben ik naar Bergman gegaan, waar hij ook werkt en sta ik nu op de planning voor de operatie. Maar dagelijks zie ik op de Instagram van wouter van der pot zulke mooie resultaten voorbijkomen, dat ik opeens weer enorm twijfel. Ik heb een ronde borstkast waardoor mijn borsten en tepels naar buiten staan. Bij wouter van der pot zie ik technieken voorbij komen om dit meer naar elkaar toe te brengen en meer cleavage te creëren terwijl bruekers aangeeft dat het niet verstandig is in spieren te snijden/ aan je anatomie te tornen. Voor beiden valt wat te zeggen; dus geen idee wie ik nu moet volgen. Ik ga er nog wat nachtjes over slapen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Goow zei:

Leuk! Ik moet zeggen dat ik op dit moment het even niet meer weet. Ik vind dr Bruekers een hele fijne arts. Ik stond al een aantal maanden op de wachtlijst bij hem in het ziekenhuis maar nog steeds niet aan de beurt ivm beperkte capaciteit door covid. Omdat ik het te lang vond duren ben ik naar Bergman gegaan, waar hij ook werkt en sta ik nu op de planning voor de operatie. Maar dagelijks zie ik op de Instagram van wouter van der pot zulke mooie resultaten voorbijkomen, dat ik opeens weer enorm twijfel. Ik heb een ronde borstkast waardoor mijn borsten en tepels naar buiten staan. Bij wouter van der pot zie ik technieken voorbij komen om dit meer naar elkaar toe te brengen en meer cleavage te creëren terwijl bruekers aangeeft dat het niet verstandig is in spieren te snijden/ aan je anatomie te tornen. Voor beiden valt wat te zeggen; dus geen idee wie ik nu moet volgen. Ik ga er nog wat nachtjes over slapen :) 

Kan ik me heel goed voorstellen. Lastig hè? Ik heb morgen mijn eerste consult, dus nog geen idee wat ik te horen ga krijgen. Maar tegenstrijdige verhalen lijken me heel lastig. Cleavage bij van der Pot erg mooi, dat ben ik helemaal met je eens. Sta je al bij hem op de wachtlijst? Moet je snel beslissen, wanneer staat je operatie bij Bergman gepland?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had gisteren mijn consult bij Bergman. Ik zou al snel terecht kunnen voor de operatie. Maar eerst donderdag nog bij Boerhave voor een ander consult en daarna knoop doorhakken. Merk dat ik er echt heel veel over na aan t denken ben en alleen maar info aan het zoeken ben over hoeveel cc etc. Hoe meer ik zoek, hoe minder ik weet haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey super dat je met zoveel twijfels nog een consult bij een andere kliniek laat doen 👏 bij wie ga je op consult bij Boerhaave? Ik ben daar zelf geopereerd door dr Van Hal, maar die is tot september geloof ik onder de pannen ivm zwangerschapsverlof.

Ik ben benieuwd wat je beslissing uiteindelijk wordt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van der Weij adviseerde een borstlift, eventueel met prothese. Maar doet dat dan in twee operaties, dat vind ik te heftig. Maar denk wel dat hij gelijk heeft dat ik een lift nodig heb. Moest daar even van bijkomen, maar ga nu voor de lift met protheses. Dus zoektocht gaat nog even door. In ieder geval as woensdag een afspraak bij Schuringa van Boerhave, maar twijfel of ik die niet moet omzetten naar Bakker.. Zij doen beide de lift en plaatsing protheses in 1 operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.