Ga naar inhoud

Boob1234 : 2 augustus 2021 : Dr. Verduijn : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Lieve allemaal,

 

Ik kijk hier al een tijdje rond, maar wil me graag even voorstellen. Na 3 zwangerschappen is er helaas weinig over van mijn borsten in de oude staat. Ze hangen en geen volume in de bovenkant.

 

Na mijn online speurwerk hoop ik geen borstlift nodig te hebben als ik ronde implantaten dual plane laat plaatsen.

 

Weten jullie misschien wel pc’s hier veel ervaring mee hebben? Ik heb nu een consult bij dr Corion van Bergman. En bij van der Weij van Boerhave. Nu denk ik dat die laatste misschien minder geschikt is omdat hij vaak anatomisch voor de borstspier plaatst.

 

alvast bedankt voor jullie reactie en zo fijn dat dit forum er is 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom! Ik ben bij diverse artsen geweest en sta nu op de wachtlijst voor een operatie :)
Zoals ik hier heb gelezen kiest van der Weij vaak voor de spier en anatomisch, maar kijkt volgens mij ook wel goed naar je voorsituatie om te kijken wat het beste past. 

 

Ik kan je dr. Bruekers (Diakonessenhuis + Bergman clinics) en van der Pot (blooming) ook aanraden. Beiden goede artsen die kijken naar je huidige situatie en wensen! 

 

Succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Essebes1234Welkom! Ik ben ook pas net nieuw op het forum. Ik vind het ook enorm fijn dat dit forum er is, geeft op de een of andere manier toch wat houvast, en ook medestanders om mee te praten gezien mensen in mijn omgeving er nu ik er vol in zit af en toe ook misschien wat gek van worden haha.

 

Ik heb gisteren mijn eerste consult gehad bij Dr. van der Pot @ Blooming PC. Ik heb een heel goed gevoel bij hem, zeker gezien het natuurlijke resultaat! Ik heb geen consulten ergens anders gepland, en ga dit ook niet doen. (al hoor ik wel vaker dat dit aangeraden wordt).

De wachtlijst voor de OK is 2-3 maanden dus ik hoop ergens begin juli aan de beurt te zijn!