Ga naar inhoud

Boob1234 : 2 augustus 2021 : Dr. Verduijn : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

3 uur geleden, RN27 zei:

Haha ja snap ik. mooiste zou zijn als je de 6 weken ook slapen door kan brengen en dan opeens wakker wordt en de ongemakken skip en (bijna) alles weer kan doen. Ik hou je topic ook in de gaten. Nog vijf nachtjes en inderdaad succes met aftellen 😃

Jaaa, waar kan ik tekenen voor die 6 weken slapen 😅 Dank je, ik houd jullie op de hoogte! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Jjjjb zei:

Bedankt voor alle tips!! Slipper is idd ook wel een goede, niet aan gedacht! Zal ook. Even m'n haren invlechten van te voren. 

Ja ook een goed idee. En ‘s ochtends haren wasssn omdat dat natuurlijk ook een paar dagen (week?) een uitdaging wordt.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, boob1234 zei:

Ja ook een goed idee. En ‘s ochtends haren wasssn omdat dat natuurlijk ook een paar dagen (week?) een uitdaging wordt.

Ik ben m’n haren na een dag weer wassen. Toen ik ging douchen.  Kreeg hier de tip om de hoofd naar beneden te houden. Dan gaat het eigenlijk prima en ik voel me altijd heerlijk daarna. Dus misschien heb je ook wat aan deze tip 😀

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Noor45 zei:

Ik ben m’n haren na een dag weer wassen. Toen ik ging douchen.  Kreeg hier de tip om de hoofd naar beneden te houden. Dan gaat het eigenlijk prima en ik voel me altijd heerlijk daarna. Dus misschien heb je ook wat aan deze tip 😀

Ah dank, dat is goed om te weten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd geen gekke vraag hoor 😊

 

ik ben een nachtje gebleven dus had voor na de operatie een pyjama broek, hemdje met spaghettibandjes en dun vestje 

 

bij opname en naar huis m’n legging met vestje en hemdje met spaghettibandjes 

 

en gympies 

 

de verpleging hielp me graag met aankleden, volgende ochtend na ontslag heb ik mezelf omgekleed 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja het zou echt ideaal zijn als iedereen als advies kreeg, hou maar even een soort van winterslaap en we automatisch net als beren in die modus kunnen stappen😜

 

Oh ja slippers is ook een idee. Toen helemaal niet aan gedacht. En in de ochtend heb ik ook mijn haren gewassen. De dag erna had mijn ex mijn haren gewassen. Ik zat op een stoel in de badkamer met een poncho aan en een handdoek eronder, zodat ik niet nat zou worden 😅😅. Daarna ook zelf geprobeerd en niet echt ideaal, maar zat met mijn knieeen op de grond en hield mijn hoofd iets naar voren en dan schuin naar links en rechts.  Dat lukte wel. Liever even een iets ongemakkelijk moment, dan rondlopen met ongewassen haar 🙂

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ik vond koelen ook fijn. Boterhamzakjes met appelstroop in de diepvries werkt fijn

 

appelstroop bevriest niet maar wordt wel lekker koud. Ze blijven dus kneedbaar zodat ze in je bh passen.  blijft niet heel lang koud maar net even lekker om te koelen. 
 

Haren s ochtends gewassen. 2,5 later weer zelf gewassen. Ik was m’n haar normaal gesproken ook om de 2-3 dagen 

dag na de operatie wel kort gedoucht. Even lekker afspoelen. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@RN27 ik zie mezelf al zitten in de douche met een poncho aan 😂 Maar wel een goede oplossing. Je wordt er wel creatief van als je niet alles kan.

 

@Frukjegoede tip van de appelstroop, ik ga straks wat in de vriezer leggen. Kreeg jij de tip van de verpleging mee om te koelen? En dan 1x per uur of iets dergelijks?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha het zag er echt niet uit en moest er ook wel erg om lachen. Maar voor dat moment was het wel een oplossing😅. Nog paar nachtjes slapen en dan is your big moment 🎉🎉Ben je al zenuwachtig? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, RN27 zei:

Haha het zag er echt niet uit en moest er ook wel erg om lachen. Maar voor dat moment was het wel een oplossing😅. Nog paar nachtjes slapen en dan is your big moment 🎉🎉Ben je al zenuwachtig? 

De zenuwen beginnen wel een beetje te komen nu. Vandaag een soort nesteldrang. Stofzuigen, wassen, in de tuin werken, maar ook koffie gedronken met vriendinnen in de stad. Straks kan dat natuurlijk even niet meer.

 

En gisterochtend droomde ik dat ik bijkwam uit de narcose en naar mijn borsten ging kijken en zag dat mijn tepels in de vorm van hartjes waren gemaakt 🤣 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat lief allemaal, dank jullie wel! Fijn te weten dat jullie meeleven. Ik begin wel echt een beetje zenuwachtig te worden. Begin me af te vragen of ik het wel echt wil enzo, hoewel ik tegelijkertijd heel goed weet dat ik het wil 😅 Komt vast goed, morgen volgt mijn verslag hopelijk! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, boob1234 zei:

Wat lief allemaal, dank jullie wel! Fijn te weten dat jullie meeleven. Ik begin wel echt een beetje zenuwachtig te worden. Begin me af te vragen of ik het wel echt wil enzo, hoewel ik tegelijkertijd heel goed weet dat ik het wil 😅 Komt vast goed, morgen volgt mijn verslag hopelijk! X

Succes succes succes morgen ♣️

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, boob1234 zei:

Wat lief allemaal, dank jullie wel! Fijn te weten dat jullie meeleven. Ik begin wel echt een beetje zenuwachtig te worden. Begin me af te vragen of ik het wel echt wil enzo, hoewel ik tegelijkertijd heel goed weet dat ik het wil 😅 Komt vast goed, morgen volgt mijn verslag hopelijk! X

Hey @boob1234 Is allemaal heel normaal, de zenuwen en de twijfel....Wil je ook even heel veel succes wensen. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi allemaal, nou ik heb ze hoor! En ze zijn in mijn ogen huge 😅

 

Het is allemaal goed gegaan. Ik kwam uit de narcose terwijl ik heerlijk over onze afgelopen vakantie aan het dromen was. Toen kreeg ik wel pijn, dus wat pijnstiller door het infuus. Na een ijsje weer terug naar mijn eigen kamer.

 

Daar wat geappt en genetflixt. Werd goed verzorgt met broodjes, cappuccino en snackjes. Iets voor 18.00 in de auto naar huis.

 

Stijfheid begint nu te komen en borsten voelen alsof er bovenop en bij de borstplooi een hele strakke band gespannen zit. Hadden jullie dat ook? 
 

ik houd mijn paracetamolspiegel maar op pijl en voor t slapen straks een naxproxen.

 

Misschien kom ik erop terug tijdens dipjes in het herstel, maar zó ontzettend blij dat ik het gedaan heb! Bye bye slappe hangborsten 😊

 

Het helpt mij wel om te weten dat een aantal van jullie dit ook allemaal doorstaan hebben, dus blij met dit forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Jjjjb zei:

Ik hoop dat je je goed voelt. 

Mijn operatie staat voor morgen 12u gepland!!

Oh wat spannen! Hopelijk kan je lekker slapen. Morgen rond deze tijd zit je dan ook op de bank of op bed met je nieuwe boobies ☺️ Veel succes voor morgen!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.