Ga naar inhoud

Boob1234 : 2 augustus 2021 : Dr. Verduijn : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

haha ik lees net dat je al een keer twee sportbeha's over elkaar heen hebt getrokken. Zag dat je al wat adviezen heb gehad, maar dat het wel lastig is. Lijkt mij ook wel lastig wat de één stevig en fijn voelt, hoeft voor de ander niet te zijn. Hopen dat je snel een geschikte bh vindt om te gaan hardlopen:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, RN27 zei:

Haaai, sorry voor de laten reactie. Gaat wel goed, tenminste met de boobs gaat alles heel goed. Had even een dipje, maar dit dipje heeft niets te maken met mijn boobs hoor, meer met mijn mislukte liefdesleven haha. Ik zie geen verandering eigenlijk en ze zijn al wel zacht, maar ja wat is zacht. Ik weet niet echt wat de norm is bij een vergroting. Hoe is het met jou?

Haha ja dat is wel lastig he, het is ook zowat om twee sportbh's over elkaar heen te dragen 😜Ik heb gewichten van bij elkaar 20 kilo, maar ga niet verder dan 10 kilo haha. Ik ben ook aan het planken, maar doe ik ook met gebogen armen hoor. Zijn jouw boobs nog veranderd? :)

O bah….relatie uit? Digitale knuffel voor jou. Eve off topic: Ik luisterde deze week deze podcast. Eerste aflevering. Ken je verhaal niet, maar gaat is over zelfliefde. Dus misschien een idee om te luisteren:

Wat betreft ‘zachte boobs’ heel herkenbaar. Die van mij zijn ook zachter, maar aan de andere kant nog heel stevig. Maar ben daar eigenlijk wel blij mee ivm mijn slappe voorsituatie natuurlijk. Ze veranderen nog wel een beetje, rechts zit nog iets hoger dan links, wel benieuwd of dat nog gelijk wordt. Overall heel erg blij met de keuze nog steeds!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-9-2021 om 21:40, boob1234 zei:

 

 

Dank voor jullie snelle reacties! Ik ben blij te horen dat de maat niet of bijna niet verandert. Zo fijn dat we nu allemaal zo kunnen genieten van bh’s shoppen. Voor de portemonnaies wat minder fijn 🙈
 

 

Hahah ik heb daarom een spaartpotje aangelegd zodat ik me helemaal te buiten kan gaan. Nu woont mijn hubby vlakbij Batavia stad, dus ik ga iig daar in outlets van Marlies Dekker en hunkemoller eerst op struintocht 🤪

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-10-2021 om 09:33, Jenster zei:

Hahah ik heb daarom een spaartpotje aangelegd zodat ik me helemaal te buiten kan gaan. Nu woont mijn hubby vlakbij Batavia stad, dus ik ga iig daar in outlets van Marlies Dekker en hunkemoller eerst op struintocht 🤪

Dat snap ik! Beter, bh’s shoppen is nu echt het leukste wat er is ☺️. Dat bedrag moet je eigenlijk ook in meenemen in de overweging voor de operatie. Alle bh’s vervangen, sport bh’s, nieuwe bikini’s 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.