Ga naar inhoud

Frukje : 8 juli 2021 : Dr. van der Pot : Blooming


Aanbevolen berichten

Wow! @Wendy2020 wat ontzettend mooi!!! En wat een verschil 🥰🥰🥰 
 

Wat fijn om te lezen dat het stukken beter met je gaat en de borstband alleen nog maar ‘s nachts aan moet. Hopelijk trekt de steek snel weg. 

Ik ben vandaag alweer 8 weken po. Woensdag op controle. 
Ga zo ook even nieuwe foto plaatsen. 


Fijne dag 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Von5385 zei:

Wow! @Wendy2020 wat ontzettend mooi!!! En wat een verschil 🥰🥰🥰 
 

Wat fijn om te lezen dat het stukken beter met je gaat en de borstband alleen nog maar ‘s nachts aan moet. Hopelijk trekt de steek snel weg. 

Ik ben vandaag alweer 8 weken po. Woensdag op controle. 
Ga zo ook even nieuwe foto plaatsen. 


Fijne dag 😘

@Von5385Ah dank je wel! 🥰🥰

Ik vind ze ook steeds mooier worden! Vrijdag 6 weken PO dus dat wordt zaterdag voor het eerst shoppen!! Niet te uitgebreid omdat ze nog zoveel gaan veranderen, maar toch wel iets kleins😍

 

Oeh 8 weken ook alweer! Ik ben benieuwd naar je foto! 
 

jullie ook een fijne dag vandaag! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

thnnnxxx lieve meiden. Fijn die herkenbaarheid :) 

Tijd vliegt nu echt. Vanavond BH nr twee de vuilnis in gegooid

 

Heb er nog twee over die ik kan dragen de komende dagen. (die ik nu weggegooid heb konden echt niet meer, helemaal op na 7 jaar trouwe dienst :P )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-6-2021 om 22:04, Noor45 zei:

Dank je voor het toevoegen @Frukje. Je zit helemaal goed bij dr Vd Pot denk ik. Spannend !! Leuk om je te kunnen volgen. X

 

@Wendy2020 hoe is het met je pijn door die onverwachte beweging? 

@Noor45Sorry had je berichtje even helemaal gemist. De pijn is gelukkig weggetrokken. En nu ik officieel 6 weken ben voel ik mij toch ook een stukje zekerder. 🥳

 

@FrukjeBen je al flink aan het aftellen? 
haha heerlijk gevoel die bh’s weggooien hè. Ik heb vandaag mijn eerste bh gekocht bij Marlies Dekkers. Schrok toch eventjes 🙈70D, maar het zou zelfs nog E kunnen worden gaf de verkoopster aan. Dus ze heeft mij ook echt geadviseerd nu alleen het basismodel de goedkoopste te kopen, omdat er echt nog van alles kan gaan veranderen. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noor45 ja volste vertrouwen in de chirurg. Maar vind het lastig dat ik het niet zelf doe en dat ik er niet bij ben. Je wordt ik slaap gebracht en maar afwachten hoe je eruit komt 🙃

 

@Wendy2020 oooh super leuk een nieuwe bh! Idd kan nog van alles veranderen maar super dat je al een ‘echte’ hebt 😀

 

zeker aan t aftellen. Toen ik vanmorgen wakker werd was t eerste waar ik aan dacht: nu nog 4 nachtjes!!!! 
ben lekker in huis bezig (nesteldrang lijkt t wel) 

vandaag verder met de Kleding kast opruimen en opnieuw indelen

Ik heb al bedacht waar straks mn nieuwe BH’s komen te liggen 😝 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa nog 1 nachtje. zenuwen komen en gaan :) 

 

Ben kapot. Maar kan nog niet relaxen. "moet"  nog van alles doen, wat ik expres last minute wil doen. Zoals aquaria onderhoud en bedden verschonen. Dan hoef ik me daar de komende week lig niet te druk over te maken :) 

 

Als een blok geslapen vannacht, was kapot. Hopelijk vannacht weer zo'n nacht :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa vandaag is het zover! 
Redelijke nacht gehad. Paar keer wakker maar dat kwam meer door het werk wat ik moeilijk kan loslaten merk ik. 
het was zo druk de laatste tijd, ik begon bij wijze met 60 mail en eindigde de dag met 90. 
gelukkig was een collega terug van vakantie en kon ik zijn. Werk weer overdragen. Dus gisteren geëindigd met 0 en een paar lopende dingetjes 

 

nadeel van een kantoor baan, werk wat blijft liggen, ligt gewoon op je te wachten + extra wat er nieuw bij komt 

 

maar goed. Ik heb vrij en daarvan proberen te genieten! En me focussen op mezelf!!

 

Straks nog even door t huis heen. En om 12.15 twaalf rustig die kant op rijden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, ik ben nog wat slaperig en in de wakkere momentjes app ik met vriendin/zus/vriend 

 

nu even kort hier

 

lief dat jullie aan me gedacht hebben. het is goed gegaan. Ik was heel ontspannen eigenlijk. 0 zenuwen en het onder narcose brengen vond ik heeeeeerlijk. Ik was ook al wat moe dus keek ernaar uit lekker te slapen. 
 

heel apart wakker worden wel. Dat je denkt: oh ja ik ben geopereerd, ben ik geopereerd, auw ja ik voel het. 
voorzichtig aan m’n borsten voelen en later ook even gespiekt 

 

arts kwam nog even langs toen ik weer op de kamer lag. Hij was erg tevreden over de operatie. 
mij heb wel veeel rugpijn en af en toe pijn bij m’n borstbeen. 
eten wil ook niet zo goed, ik wilde graag wat soep maar ik “moet” eerst m’n cracker op eten. Vind er geen reet aan zo’n droog ding (heb wel boter maar dat doet niets) 

 

M’n ogen vallen weer dicht! Trusten 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

@FrukjeWat fijn om te horen dat het allemaal goed is gegaan! Heb vandaag ook aan je gedacht, volg je natuurlijk al een tijdje hier en dan vandaag echt de dag waar je naar uit gekeken hebt! 
Haha heerlijk hoe je  praat over het eten. Lekker rusten als je moe bent, de rest komt later wel! Voor nu misschien wel fijn dat je een nachtje moet blijven. Ook nog gezellige kamergenootjes of alleen? :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verpleging vroeg, ga je dit nog op eten offff…

Nou lust wel wat maar krijg dit echt niet weg

 

toen finally! Een bouillonnetje en een yoghurtje  gehad. Heerlijk!
 

ook al naar de wc geweest. Heel onwennig om zo rond te wandelen. Voelde me een beetje een pinguïn 

 

@Wendy2020 het is volle bak hier in Velsen. Ik zag op alle kamers meerdere mensen liggen. 

Ik lig met nog 2 dames, 1 met een facelift, zij heeft ook al 2x haar borsten laten doen 

En aan de andere kant meisje met ook een borstvergroting. Maar zei had pech en bleek een bloeding te hebben. Dus helemaal strak in het verband en een borstband gelijk om.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn wat van je te horen! 🙂 

 

Heel fijn te horen dat het goed is verlopen (en je niet misselijk bent 😝

 

Prettig om met anderen op de kamer te liggen, of juist niet? 
 

Nou slaap lekker vannacht! En op naar een voorspoedig herstel 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na een redelijke nacht slaap; rustig opgestaan, wasje opgehangen, m’n zoontje voorzien van ontbijt en schooltas klaargemaakt. 

 

Zoon naar school en thuis nog wat laatste dingetjes gedaan (stofzuigen, dweilen, aquaria water ververst. Toen was het alweer 11 uur en heb ik lekker uitgebreid gedoucht.  M’n tas gepakt en nog even zitten chillen. 

Rond 12.20 die kant op gereden, onderweg nog even getankt, en 12.50 werd ik voor de kliniek afgezet. 

 

Daar aangemeld en mocht nog eventjes wachten. Om 13.30 mocht ik me omkleden in het ok jurkje

 

Werd ik naar de verkoeverkamer gereden. Daar wat laatste checks en aan het infuus gelegd. Ik heb “prachtige” bloedvaten maar helaas lukte het niet. Ze wilde het graag nog een keer proberen maar volgens het protocol moest nu de arts komen om het infuus aan te leggen.

Daarna werd ik afgetekend door de chirurg.

Ik moest wel lachen want was netjes omgekleed en dr van der Pot scheurt dat leuke jurkje weer los, waarom moet ie dan aan. 

Tussendoor lag ik rustig, bijna slapend, in m’n bedje te wachten op wat komen zou. Ik keek ernaar uit lekker onder narcose te gaan! 

 

Naar ok 3 waar de hele riedel afgewerkt werd en voor ik het wist gleed ik weg in een diepe slaap. 

 

Lief wakker gemaakt maar ik was nog midden in een droom. Ik brabbelde iets over dat ik nog aan het rijden was op de a12 

Rustig wakker geworden, ijsje gegeten en terug naar de afdeling. 

 

Lag met lieve dames op een kamer. Beetje gekletst maar vooral veel weggedommeld

De hele nacht onrustig gelegen. Ik heb enorme pijn in m’n rug waardoor liggen heel oncomfortabel is. 

Dus sliep een half uurtje, dan weer 10 minuutjes rechtop zitten, weer slapen etc. 

 

Om 7.30 kwam Wouter al langs en om 9.00 was mijn lift terug naar huis er dan al! 

 

Zit nu lekker thuis in m’n stoel. Hobbel wat rond af en toe. 

Pijn gaat op en af. 

 

Als t lukt maak ik vanavond even wat foto’s.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.