Ga naar inhoud

Frukje : 8 juli 2021 : Dr. van der Pot : Blooming


Aanbevolen berichten

1 uur terug, Frukje zei:


Het hoeft niet natuurlijk, de voorsituatie delen. Ik vind t mega spannend maar ook fijn om die drempel van schaamte over te stappen. Zolang verstopt en hier zijn er ‘lotgenoten’ die geen oordeel hebben.

 

Ja dat is het ook zeker! En ik wil inderdaad ook echt die drempel over. Plus ik vind het voor later ook heel fijn om toch alle voor en na foto's naast elkaar in een album te hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk, spannend en fijn @Frukje!!  En wat een mooi voorsteltopic heb je! Ik had je al toegevoegd aan mijn albmum. Zou je mij ook toe willen voegen? Je moet nog even geduld hebben maar het vooruitzicht is al super en je komt terecht bij een hele goede arts. En zoals je bij ons leest...ook na de operatie nog echt even geduld bewaren maar dan.....YES!! Ben nu over het algemeen al heel blij maar als ik de sport bh en borstband in kan ruilen dan helemaal! 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Myrthe83 dank je wel voor je lieve berichtje

ik heb je toegevoegd :). Heel spannend is het nog niet 🤣

 

klinkt heel gek, maar de laatste dagen kan ik veel beter naar mezelf en m’n borsten kijken in de spiegel. 
alsof het weten dat het anders gaat worden de kijk op m’n eigen borsten veranderd is

 

ook de objectieve “beoordeling” van de arts maakt me minder onzeker ofzo. 
 

maar we waren bij vrienden logeren en ik ga dan toch echt niet zonder bh naar beneden haha

dus bh aan, pyjama terug aan en dan durf ik me te vertonen 😛 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@FrukjeIk herken zo wat je zegt, als ik een weekendje weg ben met wie dan ook (buiten mijn vriend en familie om) dan trek ik altijd een bh onder mijn pyama aan als ik naar bijvoorbeeld aan de ontbijttafel zit. Het voelt gewoon niet prettig. 

De objectieve beoordelng van de arts maakte mij gelukkig ook minder onzeker dan ik dacht, ook omdat ik inderdaad dacht tja.. ik kom hier niet voor niks. Ik wil er wat aan gedaan hebben haha.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat herken ik jouw/jullie gevoel goed zeg!! @Frukje en @Wendy2020

Laatst bleef n vriendin bij mij slapen. En heb toen met bh aan geslapen zodat ze het niet zag. Nu heeft zij echt cup g/h van zichzelf en dus is het verschil helemaal intens. 
Maar zelfs als ik alleen was ging ik niet op de bank zitten zonder maximizer bh aan. Enige moment dat dat ding uit ging was met douchen of als ik ging slapen. 
 

En nu slaap ik weer met bh aan. alleen is deze nu gevuld met boobies!!! En is het voor mn herstel. Geeft zo’n bevrijdend gevoel😁. Straks helemaal denk ik als ik deze bh niet meer nodig heb en mezelf niet hoef te “schamen” als ik alleen een hempje aan heb. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Frukje zei:

Iieieiiiiee 

 

mn topic kan aangepast worden @Desert-Rose @best_boobie

 

8 juli ben ik aan de beurt bij Wouter van der Pot bij Blooming 

 

vind het ineens doood eng 

Jaaa! Je datum staat! Fijn dat je er nu echt naar uit kan gaan kijken. 😊

Ik kreeg vandaag de mail binnen dat ik mij de 21 om 11:00 mag melden, maakte het ook ineens zo echt! Maar opzich wel een fijne tijd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Frukje zei:

Iieieiiiiee 

 

mn topic kan aangepast worden @Desert-Rose @best_boobie

 

8 juli ben ik aan de beurt bij Wouter van der Pot bij Blooming 

 

vind het ineens doood eng 

Wat fijn dat je een datum hebt!! Nog 2 maanden geduld, is te doen 😁 

 

En herken ook wat je zegt mbt naar je borsten kijken in de spiegel, opeens durf ik ze meer te laten zien en ernaar te kijken omdat ik nu wéét dat het straks anders is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, Wendy2020 zei:

Jaaa! Je datum staat! Fijn dat je er nu echt naar uit kan gaan kijken. 😊

Ik kreeg vandaag de mail binnen dat ik mij de 21 om 11:00 mag melden, maakte het ook ineens zo echt! Maar opzich wel een fijne tijd! 

Wat fijn dat je nu al een tijdstip hebt 🙂 mooi optijd! 
 

Ben je zenuwachtig? Voor mij duurt het nog 1 maand maar merk dat ik al wat zenuwachtiger ben 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx Meiden

 

1 juli was ook een optie maar dat vond ik op de een of andere manier echt te snel hahaha. En met 8 juli kan ik de twee weken aansluitend mooi verbloemen met de schoolvakantie van mn zoontje die dan ook start. 

Wel lekker dat hij dan niet op tijd op school hoeft te zijn en kan hij evt een paar daagjes uit logeren. 

 

@Wendy2020 Spannend meid, mooie tijd idd, kun je rustig die kant op maar ben je ook niet de hele dag aan t wachten. Moet je ook 2 dagen van tevoren in Haarlem een coronatest doen of mag je die in (de buurt van) je eigen woonplaats doen?

Ik ga twee dagen van tevoren naar de kliniek in Haarlem voor de test en de 8ste word ik dan in Velsen Noord verwacht. Waar wordt jij geopereerd (ik weet dat ze op meerdere locaties de ok's inplannen :)) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniëla89Ja zeker spannend! Het aftellen begint nu wel echt. 😊

 

@GoowHet verschilt zo per dag, de ene dag ben ik niet zenuwachtig maar heb ik er alleen maar enorm veel zin in, en de andere dag ben ik echt een soort paniekerig en dan vooral telkens voor die narcose. De pijn erna vind ik ook wel spannend, zeker gezien ik hier vooral lees dat Dual Plane een 'heftigere' nasleep heeft. Maar we zullen zien.. daar probeer ik mij nog niet zo druk om te maken. 
Ik moet ook wel eerlijk toegeven dat het forum mij ook veel 'houvast' geeft, ook door veel te lezen over de voorbereidingen en de ervaringen van andere. 

 

@FrukjeDat snap ik wel hoor, mijn eerste consult stond eigenlijk pas 1 juni gepland maar doordat er iemand uitgevallen was liep alles ineens anders en ging alles zo snel. Ik had het geluk dat ik vrij kon krijgen op mijn werk en dat dat allemaal makkelijk liep, anders had ik het ook liever wat rustiger aan gedaan. 

Ik wist niet dat ze op meerdere locaties OK's inplande.. dacht voor nu alleen in Medisch Kliniek Velsen Noord, aangezien ze in het Spaarne Gasthuis geen OK tijd meer krijgen ivm het afschalen van de zorg. Zo te zien in mijn brief is het ook Kliniek Velsen Noord. 
Ik kan op een 2 of 3 persoonskamer terecht komen, was leuk geweest als het met iemand van dit forum was haha. Maar voor zover ik zie is er niemand die op deze dag ook daar geopereerd wordt. 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@FrukjeSorry vergat nog te reageren op je vraag over de Covid test haha. Ja ik ga volgende week woensdag nog langs voor de test. Ben afgelopen week wel gevaccineerd, maar hier flink ziek van geworden. Hopelijk nu wel voldoende antistoffen! :)

Helaas is het voor mij 1,5 uur rijden naar de kliniek, dus we maken er maar gelijk een dagje Haarlem van! Goed excuus om nog even een leuke outfit voor het nachtje in de kliniek te shoppen haha. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

4 minuten geleden, Wendy2020 zei:

@FrukjeSorry vergat nog te reageren op je vraag over de Covid test haha. Ja ik ga volgende week woensdag nog langs voor de test. Ben afgelopen week wel gevaccineerd, maar hier flink ziek van geworden. Hopelijk nu wel voldoende antistoffen! :)

Helaas is het voor mij 1,5 uur rijden naar de kliniek, dus we maken er maar gelijk een dagje Haarlem van! Goed excuus om nog even een leuke outfit voor het nachtje in de kliniek te shoppen haha. 

 

Geeft niet haha

 

Joh dat je naar Haarlem moet! Maar goed, is een super leuke stad idd. En de terrassen zijn weer open, zeker gezellig daar. Rondom de Bavo zat terrasjes. Of bij de Jopenkerk is ook een gezellig pleintje, maar iets verder weg van de winkels 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Wendy2020 zei:

Jaaa! Je datum staat! Fijn dat je er nu echt naar uit kan gaan kijken. 😊

Ik kreeg vandaag de mail binnen dat ik mij de 21 om 11:00 mag melden, maakte het ook ineens zo echt! Maar opzich wel een fijne tijd! 

Super!! Bijna al!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb ook borstvoeding gegeven, maar helaas waren mijn boobs niet heel veel groter...

 

en die ene zin: geaccepteerd maar niet omarmd! Wooow! Dat is exact hoe ik het ook al die jaren ervaren heb. En nu op m’n 51e (midlife crisis?!?!?🤪) heb ik besloten er voor te gaan! 

 

Maar: je staat op de wachtlijst! Wat spannend! Je wilt de klok wel vooruit kijken denk ik 😂?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.