Ga naar inhoud

Frukje : 8 juli 2021 : Dr. van der Pot : Blooming


Aanbevolen berichten

Hi

ik ben Frukje, mama van een zoontje en vriendin van een lieve vent 

 

al sinds mijn puberteit, vanaf het moment dat ik me realiseerde dat dit “het” zou blijven bij mij, wens ik een borstvergroting 

 

ik was ervan overtuigd  dat sleutelen aan je lichaam niets zou doen voor je zelfbeeld en dat mensen niet meer of minder van me zouden houden 

zij accepteerden mijn kleine borsten (mijn vriend die ik sinds mijn 16e al als vriendje heb inclusief) dus waarom ik niet? 
 

jaren later en een kind later dacht ik er niet veel meer over na. Als ik in de spiegel keek ontweek ik mijn borsten en op het strand in bikini bedekte ik ze 

 

Mijn borsten hebben mijn kind gevoed en daar ben ik enorm trots op. 
 

Maar op een ochtend werd ik wakker na een droom. Ik droomde dat ik een borstvergroting had gehad en ik was zoo blij

 

het gevoel van blijdschap en vrijheid in die droom was het gevoel wat voor mij de knoop doorhakte. 
 

ik vertelde het mijn vriend en hij zei: joh als jij daar gelukkig van wordt, doen! 

dus mijn avontuur begint.... hier 😀

 

er zijn nog geen consulten gepland, ik ben me nog aan het inlezen. Mede met behulp van dit fantastische leerzame forum 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Frukje zei:

Hi

ik ben Frukje, mama van een zoontje en vriendin van een lieve vent 

 

al sinds mijn puberteit, vanaf het moment dat ik me realiseerde dat dit “het” zou blijven bij mij, wens ik een borstvergroting 

 

ik was ervan overtuigd  dat sleutelen aan je lichaam niets zou doen voor je zelfbeeld en dat mensen niet meer of minder van me zouden houden 

zij accepteerden mijn kleine borsten (mijn vriend die ik sinds mijn 16e al als vriendje heb inclusief) dus waarom ik niet? 
 

jaren later en een kind later dacht ik er niet veel meer over na. Als ik in de spiegel keek ontweek ik mijn borsten en op het strand in bikini bedekte ik ze 

 

Mijn borsten hebben mijn kind gevoed en daar ben ik enorm trots op. 
 

Maar op een ochtend werd ik wakker na een droom. Ik droomde dat ik een borstvergroting had gehad en ik was zoo blij

 

het gevoel van blijdschap en vrijheid in die droom was het gevoel wat voor mij de knoop doorhakte. 
 

ik vertelde het mijn vriend en hij zei: joh als jij daar gelukkig van wordt, doen! 

dus mijn avontuur begint.... hier 😀

 

er zijn nog geen consulten gepland, ik ben me nog aan het inlezen. Mede met behulp van dit fantastische leerzame forum 

Gaaf dat je voor jezelf kiest en er voor gaat. En mooie borsten kunnen zeker bijdragen aan meer zelfvertrouwen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker 

 

het is meer het gevoel van vrijheid 

Als er logees zijn durf ik niet zonder bh in m’n pyjama in de kamer te zitten. 

überhaupt bh’s kopen.... heb ik al bijna 8 jaar niet gedaan (draag nog steeds dezelfde, oeps)

 

Ik sta nu op de wachtlijst voor een consult bij de van der Pot bij Blooming!

 

Ik heb heel veel bekeken en gelezen en ben gewoon fan van zijn werk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Frukje zei:

Zeker 

 

het is meer het gevoel van vrijheid 

Als er logees zijn durf ik niet zonder bh in m’n pyjama in de kamer te zitten. 

überhaupt bh’s kopen.... heb ik al bijna 8 jaar niet gedaan (draag nog steeds dezelfde, oeps)

 

Ik sta nu op de wachtlijst voor een consult bij de van der Pot bij Blooming!

 

Ik heb heel veel bekeken en gelezen en ben gewoon fan van zijn werk. 

Heel verstandige keuze, ik ben ook fan en hij is gewoon echt een topper. 

Ik heb een openbaar album met enkele foto's, maar als je zijn instagram hebt uitgeplozen heb je daar wsl ook al voorbij zien komen. Leuk leuk leuk. Hopelijk kunnen ze de wachtlijst redelijk snel afwerken 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Frukje zei:

Zeker 

 

het is meer het gevoel van vrijheid 

Als er logees zijn durf ik niet zonder bh in m’n pyjama in de kamer te zitten. 

überhaupt bh’s kopen.... heb ik al bijna 8 jaar niet gedaan (draag nog steeds dezelfde, oeps)

 

Ik sta nu op de wachtlijst voor een consult bij de van der Pot bij Blooming!

 

Ik heb heel veel bekeken en gelezen en ben gewoon fan van zijn werk. 

Welkom! En herken wel eea wat je typt. 

Ik heb altijd getwijfeld over een borstvergroting omdat ik ze nooit mooi heb gevonden.Maar ik vond ook dat ik het gewoon moest accepteren. Ergens heb ik ze een soort van geaccepteerd, maar nooit omarmd? En vorig jaar heb ik ook de knoop doorgehakt om het te doen. 

 

Ik ben benieuwd naar je consult bij van der pot. Ik ben er ook geweest maar aanvankelijk door de hoge tarieven gekozen voor een operatie in het ziekenhuis bij een andere plastisch chirurg. Maar nu deze maar eeuwig wordt uitgesteld door covid ben ik toch gaan twijfelen om voor vd Pot te gaan. 

 

Wanneer heb je je consult gepland staan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachten Ja zijn insta volg ik al eventjes! Ik heb je album bekeken. Supppper mooi :) 

 

@Goow Ja precies dat, wel geaccepteerd maar niet omarmd. 

Jammer dat je zo lang moet wachten nu. Het is zeker een stukje duurder (uitgaande van de prijzen van de websites) 

Maar na veelee ervaringen gelezen te hebben en vooral ook foto's bekeken te hebben ben ik toch fan. Bij Blooming blijf je een nacht slapen, dat is een deel van die extra kosten (denk ik)

dr vd Pot is enorm populair haha. Zijn agenda is vol en ik sta op de wachtlijst. Hopelijk in April een afspraak :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Frukje zei:

@Nog even wachten Ja zijn insta volg ik al eventjes! Ik heb je album bekeken. Supppper mooi :) 

 

@Goow Ja precies dat, wel geaccepteerd maar niet omarmd. 

Jammer dat je zo lang moet wachten nu. Het is zeker een stukje duurder (uitgaande van de prijzen van de websites) 

Maar na veelee ervaringen gelezen te hebben en vooral ook foto's bekeken te hebben ben ik toch fan. Bij Blooming blijf je een nacht slapen, dat is een deel van die extra kosten (denk ik)

dr vd Pot is enorm populair haha. Zijn agenda is vol en ik sta op de wachtlijst. Hopelijk in April een afspraak :) 

Vd Pot is inderdaad erg populair, maar dat is met een reden, hij is erg actief op insta en erg goed in wat hij doet. 

Het gaat het wachten waard zijn hoor. Ik ben destijds begin september op consult geweest en begin maart geopereerd, kon wel ietsjes eerder maar toen kon ik niet. Toen moesten ze nog rekening houden met de ok planning van het ziekenhuis waar ze opereerden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ik bedacht me net, tijdens het douchen, dat ik nog ergens foto's moest hebben van mijn borst vlak na de bevalling. 

Toen de borsten als een gek melk aan het produceren waren. 

 

Die heb ik gevonden en op mijn ' moodboard'  geplakt. 

Ik vond ook een foto van mijn decolote een paar weken na de geboorte... het is er geweest!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Frukje zei:

Haha ik bedacht me net, tijdens het douchen, dat ik nog ergens foto's moest hebben van mijn borst vlak na de bevalling. 

Toen de borsten als een gek melk aan het produceren waren. 

 

Die heb ik gevonden en op mijn ' moodboard'  geplakt. 

Ik vond ook een foto van mijn decolote een paar weken na de geboorte... het is er geweest!

Dat is hoopvol dan. En dan weet je ook hoe het kan zijn. Mijn borsten zijn nooit mega geweest tijdens mijn zwangerschap, wsl door mijn tubulaire borsten. Maar nu heb ik alsnog mega borsten 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

mn kraamverzorgster zei toen nog, zorg dat je foto's hebt van je boobs want later geloof je niet meer hoe ze waren :P 
Grappig dat haar 'voorspelling' zo van pas komt

 

Zij maakte de foto's ook, die waren los van het bewijs van mijn borsten hoor. 

Ik stond te douchen met mn zoontje en zei heeft wat foto's geschoten 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Dat is hoopvol dan. En dan weet je ook hoe het kan zijn. Mijn borsten zijn nooit mega geweest tijdens mijn zwangerschap, wsl door mijn tubulaire borsten. Maar nu heb ik alsnog mega borsten 😁

Zwangerschapsborsten zijn ook maar van tijdelijke aard, meestal. Nu heb je er meer plezier van :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

@Massiesorry zie je berichtje nu pas.

 

 

Ik heb mn consult bij van der Pot gehad :) Ik slaap er nog even een nachtje (of twee) over maar ben wel redelijk overtuigd dat ik door wil met dr van der Pot

 

Hij is overtuigd dat de 475 Demi (motiva round) top gaat worden. 525 zou ook nog kunnen. Ik ben lang en "dus" wat breder, dus ook een bredere prothese :) 

 

Klinkt echt ENORM en ook de passessie dacht ik, oeiii hahaha maar ik ben er wel van overtuigd dat het in het echt mooier gaat worden en dat het nu groot lijkt maar het snel gaat wennen

 

Ik heb een voorsituatie in mn album staan (iieeeeekksksss)  en zal ook het geweldige pas moment erin plaatsen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Frukje zei:

Pffff heeft wel impact zo’n consult. 
 

is t groot? Wil ik dit echt? Maar besloten dat ik morgen ga bellen en mezelf op de wachtlijst zet! 😱 vind t doodeng haha

Wat fijn dat je je consult hebt gehad! Moest inderdaad laatst nog aan je denken wanneer je je afspraak zou hebben. En ooooh wat herkenbaar! Ik heb echt precies hetzelfde gehad. Ik zei ook letterlijk met de passessie eeehm nee toch? Dit is veel te groot? Ik zei toch natuurlijk? Zo van heb je mij wel echt goed gehoord 😂
 

Ik heb na het consult veel gezocht en gelezen en uiteindelijk toch besloten op zijn expertise qua maat uit te gaan. Heb je een van zijn laatste instagram Posts gezien? Hier legt hij ook goed in uit dat de maat vaak niks zegt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend!! Maar super goede keuze denk ik! En je hebt nog even voor je definitieve keuze waf betreft cc 😉
 

Konden ze aangeven hoelang de wachtlijst momenteel is? 
 

Zou ik misschien toegang tot je album mogen 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Daniëla89 zei:

En jij moet nog frukje ben niet helemaal wakker🤣🙊

Hahaha er is nog niets gebeurd. Behalve een paar kipfilets (eerder kalkoen filets) in een oma bh 

 

ik heb je toegevoegd 

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Wendy2020 zei:

@FrukjeIk heb wel een album aangemaakt, maar hier staan tot nu toe alleen 2 foto's van de passessie in. Ik vind het nog best moeilijk om voor foto's te maken. Dit ga ik volgende week ook doen. 😊

Ik heb je toegevoegd! 


Het hoeft niet natuurlijk, de voorsituatie delen. Ik vind t mega spannend maar ook fijn om die drempel van schaamte over te stappen. Zolang verstopt en hier zijn er ‘lotgenoten’ die geen oordeel hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.