Ga naar inhoud

Frukje : 8 juli 2021 : Dr. van der Pot : Blooming


Aanbevolen berichten

@Jenster nee? Ook geen pamela borsten de eerste stuwingsdagen? dat is jammer haha .Moet zeggen dat het na ongeveer 9 mnd wel minder werd, omdat de borsten dan 'op commando'  melk maken en dus niet op voorraad. ofzo

 

Jaaa de datum staat maar ooooooo ik vind het doodeng. Het is geen shirtje dat je terug kan brengen als de kleur niet goed bevalt, het is heel definitief.

Ik heb al een paar keer gedacht, moet ik niet bellen en verzetten? Mezelf nog even de tijd geven aan het idee te wennen? Maar dan denk ik, tja ben ik over een maand wel aan het idee gewend? 

 

Nu ik het weer type word ik weer dood zenuwachtig haha. Maar probeer ook terug te denken aan de opluchting die ik voelde toen ik de knoop doorhakte. Dat gevoel zul je wel herkennen :) 

 

En gisteren naar de podcast van wiemooiwilzijn met Wouter en Kalam. Dat stelt me ook gerust. Dan hoor je twee hele kundige artsen praten die het onderwerp zeker niet te luchtig op vatten en zeer goed begrijpen dat een vrouw niet zomaar deze keuze maakt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, helaas niet. Kon gewoon m’n eigen bh’s aan. Heb wel voedingsbh’s gedragen gewoon omdat dat makkelijker was.

Ik snap dat je het doodeng vindt, tis ook niet niks! Het blijft een rollercoaster denk ik. Ik herinner me heel duidelijk het gevoel nadat het definitief was dat ik er voor zou gaan: ik heb inwendig staan springen en juichen. Veel emoties kwamen eruit....en nu ben ik zooooo enthousiast! Vind het fijn zoveel verhalen te lezen. En dat de verschillende fasen zo mooi belicht worden.

Die podcast ga ik opzoeken! 
Je hebt nog even de tijd, ik weet zeker dat als het juli is dat je er helemaal klaar voor bent!

Zou ik in je album mee mogen kijken? Ik ga een album aanmaken na de passessie, dan voeg ik jou ook toe. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa het idd een rollercoaster. Ik stort me vandaag op 'het rooster'  van mn vriend. En aan de hand daarvan evt alvast hulptroepen regelen. Hopelijk geeft dat alvast een stukje rust. 

 

Vandaag wel nieuwe kleding binnen gehad! een lekker vestje en legging! Deze gaan mee naar het zkh :D 

Ik heb je toegevoegd aan mn album 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag m’n LG gesproken en eerlijk verteld wat ik ga doen. Ook dat ze weten wat er is gebeurd mocht ik onverhoopt langer weg blijven

 

ook pz gesproken en gevraagd hoe het zit met verlof. 
ze gaven aan dat als er een herstel voor staat meer dan 1-2 dagen ik me ziek mag melden de dag voor de operatie. En dus geen vakantie dagen hoef op te nemen. 
 

Ook heeeeeel fijn om dit uitgesproken te hebben op t werk. 
 

zo komen we stapje voor stapje dichter bij 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Frukje fijn dat ze op het werk op de hoogte zijn nu dat geeft toch weer wat extra rust😉 vond je het moeilijk om te vertellen of viel het mee? Ik vind het iig heel stoer van je! ik heb zelf gemerkt hoe erg er nog een taboe op heerst. Nu lekker uitkijken naar je operatie😊 xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh wat fijn! Dat lucht uiteindelijk wel op. Ik zag er ook tegen op om het te vertellen, maar uiteindelijk krijg je dan inderdaad wel gewoon ziekteverlof ipv vakantiedagen. En toch fijn dat als er iets mis gaat, je niet (weer) een leugen hoeft te vertellen 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh super, een datum!! Aftellen!!! Gaat echt wel helemaal goed komen! 

 

Fijn dat je het op je werkt hebt kunnen vertellen. En weet je, er zullen altijd mensen zijn die het niet snappen en dat is ok. Je maakt de keuze voor jezelf en niet voor niets! 

 

Ik ben wat dat betreft ook heel blij met mijn collega's, ik ben er open in geweest ook omdat ik weet dat meerdere collega's er mee kampen. Plus het gaat wel gezien worden. Ik mocht mij ziek melden vanaf ok dag en dan tot 6 weken kijken wat lukt qua werk. De wil om terug te gaan en te doen wat ik kan is er zeker. En mijn collega's zijn allemaal super nieuwsgierig 🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Daniëla89 zei:

vond je het moeilijk om te vertellen of viel het mee? Ik vind het iig heel stoer van je!

Thnxxxx jaaa ik vond het wel ff spannend. Althans bij PZ vond ik het niet zo spannend, ik heb aangegeven dat ik een cosmetische ingreep wil laten doen, zonder medische indicatie en hoe het geregeld is met het verlof. Toen heeft ze me dat uitgelegd. 
Eigenlijk helemaal happy omdat ik me idd ziek mag melden ipv vakantiedagen hoef op te offeren. 
Bij mn leidinggevende vond ik het wel spannend om te vertellen. Maar achteraf wel blij dat het eruit was idd. 
Een ander collegaatje weet het wel, ook omdat ze zelf ook onlangs een bv heeft laten doen. 

 

 

8 uur geleden, Goow zei:

En toch fijn dat als er iets mis gaat, je niet (weer) een leugen hoeft te vertellen 🙂

Nee precies, dan zijn ze maar alvast geïnformeerd en zijn er geen verassingen. Even overleggen als het even niet gaat, is dan toch makkelijker, hoop ik (al hoop ik nog harder dat het niet nodig zal zijn)

 

 

25 minuten geleden, Kaygee zei:

En weet je, er zullen altijd mensen zijn die het niet snappen en dat is ok. Je maakt de keuze voor jezelf en niet voor niets! 

Wat stoer dat je het open hebt verteld tegen collega's! Ja klopt, er zullen zeker mensen zijn die het niet snappen. Maar dan snappen die het lekker niet. Ik doe het ook niet voor hen :P :P 
M'n leidinggevende vroeg, wat euh ga je laten doen? Of wil je dat privé houden? Ik twijfelde ff en toen toch gewoon gezegd. ' Dus dan kom ik als een soort Pamela Anderson terug, en zou je het ook wel opgemerkt hebben' 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Ohhh wat spannend, je bent al bijna aan de beurt. Ik ben nu ook aan het oriënteren op Wouter van der pot. Ben ook lang met een vrij brede ribbenkast, dus heel benieuwd wat er bij mij nodig zou zijn voor wat vulling 😅. Vind je het goed als ik in je album meekijk alvast :)?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa super spannend! Over 2 weken logeer ik een nachtje in Velsen 😊

 

Ik schrok echt van de grootte van de prothesen maar ik vertrouw op zijn oordeel 😊 ik ben een fan! 
 

Stuwing was niet altijd fijn maar de plaatjes zijn prachtig hahaha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik belde vanmorgen om te checken of ze nog info van mij nodig hadden. 

alles in orde, in de loop van volgende week zou ik dan de info voor de dag zelf krijgen. Prima ik zie t wel verschijnen 

 

krijg ik net al de e-mail met de tijd etc. 
mag me om 13.00 melden 😁 iiieeee spannnnneeeeennnnnddddd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik belde vanmorgen om te checken of ze nog info van mij nodig hadden. 

alles in orde, in de loop van volgende week zou ik dan de info voor de dag zelf krijgen. Prima ik zie t wel verschijnen 

 

krijg ik net al de e-mail met de tijd etc. 
mag me om 13.00 melden 😁 iiieeee spannnnneeeeennnnnddddd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yaaayy fijn!!  Nu komt het echt dichtbij! 

Ik moest me in eerste instantie ook begin vd middag melden en later werd t gewijzigd naar 7.45. Hoop dat jij t gewoon bij 13 uur mag houden, toch wat fijner denk ik. Kan je wat rustiger aan doen smorgens 🙂 
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa nu gaat t echte aftellen beginnen.
En komt het idd echt dichtbij @Daniëla89

 

@Goow jaaa ik dacht idd aan jou toen ik je berichtje las. Ik ga voor nu maar uit van 13.00 en alvast mensen ingeschakeld rondom de opvang van m’n zoontje. 
kan ik hem rustig naar school brengen en heerlijk de tijd aan mezelf. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou idd de zenuwen beginnen echt

 

Ik heb vannacht een nachtmerrie. Ik werd niet badend in het zweet wakker, maar wel met een rot gevoel. 
Ik droomde dat ik m’n operatie gehad had en helemaal niet blij. En ik kreeg geen post operatieve bh’s. had bottoming out, of iig zat de prothese onder de borstplooi uitgezakt 

Toen ik vroeg naar de bh vonden ze het niet nodig en ze waren super onverschillig. Allemaal heel naar

 

waar je je druk om kan maken hè. Ik weet dat het allemaal hartstikke lieve mensen zijn, maar schijnbaar houdt dit me wel enorm bezig 🙃

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooow zo herkenbaar! Ik heb ook vlak ervoor slecht gedroomd en begon alles opeens in twijfel te trekken 😆 

 

Maar dat is helemaal weg gegaan toen ik daar aankwam, ze zijn allemaal superlief en geven de beste zorg die je kan bedenken. En daarna kan je alleen maar blij zijn (ondanks de pijn etc)👍

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja logisch die dromen, is ook mega spannend! Ik had ook allemaal van die angstdromen voor mijn bevalling 😅 en over baby’s die ik vergat en liet vallen enzo, dus ben benieuwd hoe het bij mij gaat zijn als ik ‘mag’ in de winter 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@FrukjeOh zo herkenbaar! Ik heb de gekste dingen gedroomd, van dat ik compleet plat uit de OK gereden werd en dacht dat er niets gedaan was, tot een soort Pamela die van de OK af kwam waarbij ik later door iedereen uitgelachen werd. Ik heb echt van alles voorbij zien komen. 😅

Is toch allemaal heel wat, dus ook wel logisch dat we dit snachts met dromen verwerken.

 

@Noor45Het gaat sinds deze week echt stukken beter! Heb net een nieuwe foto geplaatst. Vanaf afgelopen donderdag mag ik de borstband gelukkig overdags af en heb deze alleen nog snachts om. Met werken gaat het ook steeds beter, en ik heb minder pijn en last. Ook het gevoel van de loszittende prothese is bijna weg, dus dit heeft echt met het inkapselen te maken denk ik.

Wel heb ik gisteren een vervelende onverwachtse beweging gemaakt, echt heel dom.. ik had haast met omkleden voor de voetbal en bukte en pakte iets tegelijk, waardoor ik nu een constante steek in mijn rechterborst voel... hopelijk heb ik niks verpest en trekt het snel weg... ik probeer het maar een beetje los te laten, kan er nu helaas niks meer aan doen..

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.