Ga naar inhoud

Frukje : 8 juli 2021 : Dr. van der Pot : Blooming


Aanbevolen berichten

Wat fijn dat je al beter slaapt. Krijg je dan ook pijn aan je borsten als je teveel op je zij draait of dat niet? Heb je nog veel last van je rug? Of gaat dat nu ook beter? Ik slaap ook nog op mijn rug, maar lig al wel vrij plat. Heb nog geen 1 keer op mijn zij gelegen. Met mij gaat het wel heel goed eigenlijk. Slaap alweer meer dan een week door. Wel zo fijn want was na een week gaan werken en met slaaptekort is dat niet fijn. Ook zakken ze al mooi, maar zijn nog wel hard. Heel langzaam aan worden ze zachter heb ik het idee😃. De consulente gaf dat bij mijn eerste controle aan. ik hou mij ook aan het advies hoor. Las ook wel dat de meeste mogen smeren nadat alle korstjes weg zijn, bij mij zitten er nog een paar, maar het heelt al wel mooi. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 weken PO En afgelopen paar dagen ineens weer veel verandering in mijn borsten voelbaar en zichtbaar. Nieuwe foto geüpload en als ik het zo naast elkaar zie denk ik wel... woow wat een verandering al. 

Ze voelen al iets soepeler, maar nog lang niet wat het 'moet' zijn. En ik voel ze zachtjes mee bewegen :D 

Heel vaak denk ik nog...oooh worden ze ooit nog es zachter. Maar als ik bedenk dat ik pas 3 wk po ben mag ik niet klagen denk ik. Geduld geduld geduld pffff :) 

 

Eerste week werken zit er ook weer op. Gisteren en vandaag echt heel moe. Dan merk ik dat het toch wat veel is. Ondanks dat ik me lichamelijk ok voel. Het is toch best pittig om weer volledig up en running te zijn ofzo. Nu lekker weekend en lekker bij tanken :) 

 

Fijn dat slapen beter gaat @RN27 bij mij ook idd. Omdat het makkelijk is een fijne houding te vinden

Nauwelijks nog last van mijn rug. Alleen mn nek en schouders echt vast. Knak ook als ik mn oor richting mn schouder beweeg. Binnenkort maar es een massage plannen :)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@boob1234 @Jenster THnxxxx kan niet wachten tot het uiteindelijke resultaat :) zal wel moeten 

 

Jenster, ik voel me verder prima idd :) 

 

@Peanut82 ik heb je toegevoegd! Fijn dat je een tweede consult hebt gevraagd. Kan me voorstellen dat je met vragen zit. 

Daar is dit forum ook heel handig bij!

Heb je al een idee wanneer je evt aan de beurt zou zijn? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je bijna geen last meer hebt van je rug 😀. Wel vervelend dat je nek en schouders vast zitten. Massages zijn altijd goed. Heb je dat al ingepland? Werken vond ik de eerste week pittig, door het slaaptekort. Het is ook weer langzaam aan in het ritme komen. Werk zelf nu alweer 3 weken, maar merk wel dat ik na een week werken, de vrijdag redelijk gesloopt ben 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-7-2021 om 22:52, Frukje zei:

 

Ze voelen al iets soepeler, maar nog lang niet wat het 'moet' zijn. En ik voel ze zachtjes mee bewegen :D 

Heel vaak denk ik nog...oooh worden ze ooit nog es zachter. Maar als ik bedenk dat ik pas 3 wk po ben mag ik niet klagen denk ik. Geduld geduld geduld pffff :)

 

Bij mij beginnen ze na een week of 9 ietsjes zachter te worden, maar het voelt toch nog altijd redelijk hard. Zou ik ook mogen meekijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Frukje Wauw mooi hoor! En echt al zoveel verschil na zo kort PO. Ik sta op de wachtlijst voor volgend jaar april pas.

Ik start in september met een sportopleiding en daar ben ik in maart pas mee klaar, haha en moet ook echt nog wel even wat sparen 😉 Bedankt voor het toevoegen!

Jij hebt ze achter de spier he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cassie ik heb je toegevoegd 

het is niet dat ze helemaal zacht zijn, maar wel een stukje soepeler dan de eerste 2 wk. 

 

@Peanut82 ooh Dan mag je nog eventjes wachten idd. Spannend hoor! En fijn dat je nog even door kan sparen ondertussen. 
Spannend een opleiding! Is het een vervolg opleiding op iets dat je al doet? 
ik heb ze idd dual plane met interne bh. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 22-8-2021 om 19:39, Frukje zei:

Hiiiii!

 

Een teken van leven :) De 6 weken grens gepasseerd!!!

 

Vrijdag 2 BH's gekocht :D:D :D Maatje 70 F!!

Gefeliciteerd 🥳🥳🥳  En wat een mooie maat 😍Heb je met heugel gekocht of voor de zekerheid nog niet?  

 

Zijn er dingen die je nu weer gaat doen nu het weer kan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi

 

sorry dat ik als grote afwezige hier schitter haha

steeds als ik wil lezen of schrijven komt er iets tussendoor. Ik merk dat m’n borsten steeds minder prioriteit krijgen. Ergens fijn want voelde me af en toe obsessief bezig met boobs

 

Thnx allemaal! @boob1234 @Cassie @Jenster

Nee nog geen foto’s, zie verhaal hierboven 😊

maar ook voor m’n eigen archief wil ik binnenkort even tijd nemen om mezelf te fotograferen 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.