Ga naar inhoud

tips nodig herstel :)


Aanbevolen berichten

hallo allemaal,

ik wordt 7 oktober geopereerd voor mijn borst vergroting, heb er heel veel zin in maar het herstel zie ik tegen op (maar wie niet denk ik ;)  )

heeft iemand goeie tips die ik mee kan nemen, ik lees al veel over een zwangerschapskussen met slapen en het bed hoog ( maar hoe leg ik dat kussen neer, onder mijn nek en dan langs me of zo?). kleren aantrekken, dat gaat ook lastig denk ik, dan maar vestjes even voorlopig? of hoe doe je een los hemdje aan???

haren wassen zal mijn vriend wel kunnen doen.

en als je naar de wc gaat, je kan je kont toch niet afvegen? (sorry voor de vraag....)

voor meer tips sta ik graag open

 

dankjewel alvast

groetjes van mij

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @me82

 

Je operatie komt langzaam al dichtbij, spannend!!

Het voedingskussen was en is echt mijn BFF sinds ik 18 augustus ben geopereerd, ik heb foto's erbij gedaan van hoe ik hem gebruikte 😊

Vestjes zijn denk ik indd het makkelijkste en in oktober ook fijn kwa temperatuur, na mijn operatie was het nog behoorlijk warm en ik had hele ruime hemdjes, t was de eerste dagen flink puzzelen maar zeker met hulp lukte het wel!

Zorg ook dat je een broek hebt die heel makkelijk uit en aan gaat, persoonlijk had ik daar meer moeite mee dan mn kont afvegen, hier had ik dan ook geen hulp bij nodig 😇 wel bij het induwen van de zeeppomp na het toilet bezoek 😆

 

Ik vond de eerste 3 dagen het ergste daarna ging het steeds een beetje beter, en dit hoor ik hier van bijna alle dames....maar het is jou herstel en jou proces en dat is voor iedereen anders...

 

Wie gaat je opereren? En wat krijg je?

Liefs...

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

o thank voor de fotos, handig zo :)

en fijn om te horen dat niemand (waarschijnlijk) mijn kont hoeft af te vegen... haha

hoe gaat het met jou? het ergste heb jij gehad dus... wat heb jij gekregen en tevreden er mee?

 

 

ik wordt door dr meesters (mooi kliniek) geopereerd. ik zal 700cc of ietsje meer krijgen; ik ben ook groot dus het zou bij mij perfect moeten passen, moet geen vel over blijven he.  ik ga vrijdag nog wel een keer extra passen, omdat ik soms twijfel of het niet too much is... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, me82 zei:

hallo allemaal,

ik wordt 7 oktober geopereerd voor mijn borst vergroting, heb er heel veel zin in maar het herstel zie ik tegen op (maar wie niet denk ik ;)  )

heeft iemand goeie tips die ik mee kan nemen, ik lees al veel over een zwangerschapskussen met slapen en het bed hoog ( maar hoe leg ik dat kussen neer, onder mijn nek en dan langs me of zo?). kleren aantrekken, dat gaat ook lastig denk ik, dan maar vestjes even voorlopig? of hoe doe je een los hemdje aan???

haren wassen zal mijn vriend wel kunnen doen.

en als je naar de wc gaat, je kan je kont toch niet afvegen? (sorry voor de vraag....)

voor meer tips sta ik graag open

 

dankjewel alvast

groetjes van mij


Spannend!! Nog een maandje en dan is het zo ver! Zorg inderdaad voor makkelijke kleren. Vestjes of wijde truien die je makkelijk aan krijgt.  Of een badjas, die had ik de eerste dagen aan. Lekker comfortabel op de bank. Kont afvagen moet zelf lukken. 😅 goeie vraag wel. Maar heel eerlijk, kan maar zo dat je de eerste dagen niet hoeft door de medicatie 😝 een hemdje doe ik gewoon van onderen aan, dus benen eerst en dan omhoog. Verder gewoon je medicatie op tijd slikken en veel rusten :) af en toe een kleine wandeling maken is ook goed. 
en als je op wil staan vanuit een liggende houding eerst op je zij en dan omhoog, dan doet het minder pijn.

 

Verder je lekker laten verwennen 🍀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het enige wat me echt niet lukte, was mijn oksels scheren. En haren wassen, maar dat ging later die week wel. Het gaat met name om dingen waar je je armen voor omhoog moet doen. Alles waarvoor je je armen omlaag houdt, zoals de op de wc, heb ik geen problemen mee gehad 🙂

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat spannend! Ik begrijp dat je er veel zin in hebt :) . Ik ben nu zelf 9 dagen po. De eerste 3 dagen zijn eigenlijk het vervelendste, dan voel je ook een enorme druk op je borst. Alsof er een soort olifant op zit 😅. Maar dat neemt langzamerhand af! Ik kon m’n armen ook amper bewegen de eerste 3 dagen, dus m’n broek aan/uit doen voor naar de wc te gaan ging al niet. Zorg dat je broeken met elastiek hebt, of losse joggingbroeken ofzo dan lukt het na 4 dagen zelf wel. M’n billen afvegen ging gelukkig wel nog net haha.. en douchen is inderdaad fijn als je daar wat hulp bij hebt de eerste paar keer, want haren wassen gaat ook nog niet zo gemakkelijk. 
 

Verder zorgen dat je op tijd je medicatie inneemt, je moet de pijn eigenlijk voor zijn. Maar de pijn is voor iedereen verschillend! Verder slaap ik met 2 kussens onder m’n rug/nek en dit doe ik nog steeds, plat liggen is echt nog niet fijn. 
 

Ik heb zelf veel in blousjes geleefd, vind een vest nogal snel te warm. 

 

En gewoon lekker je rust nemen en af en toe een keer gaan lopen. Laat je lekker verwennen! Heel veel succes met de operatie & het herstel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Danh zei:


Spannend!! Nog een maandje en dan is het zo ver! Zorg inderdaad voor makkelijke kleren. Vestjes of wijde truien die je makkelijk aan krijgt.  Of een badjas, die had ik de eerste dagen aan. Lekker comfortabel op de bank. Kont afvagen moet zelf lukken. 😅 goeie vraag wel. Maar heel eerlijk, kan maar zo dat je de eerste dagen niet hoeft door de medicatie 😝 een hemdje doe ik gewoon van onderen aan, dus benen eerst en dan omhoog. Verder gewoon je medicatie op tijd slikken en veel rusten :) af en toe een kleine wandeling maken is ook goed. 
en als je op wil staan vanuit een liggende houding eerst op je zij en dan omhoog, dan doet het minder pijn.

 

Verder je lekker laten verwennen 🍀

Thanx goed om te horen😊

hoe gaat t nu met je? Succes met je herstel nog en genieten van je nieuwe  boobies 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Bridt zei:

Het enige wat me echt niet lukte, was mijn oksels scheren. En haren wassen, maar dat ging later die week wel. Het gaat met name om dingen waar je je armen voor omhoog moet doen. Alles waarvoor je je armen omlaag houdt, zoals de op de wc, heb ik geen problemen mee gehad 🙂

 

 

Ooh ok... nou ja, oksels scheren dan maar even niet. Kom toch niet op veel plekken eerste tijd 😬 

heb alleen 2 kleine kids die heb ik eerste 2 wkn onder gebracht. Maar hoop daarna iets meer te kunnen.... 

17 minuten geleden, Bridt zei:

Het enige wat me echt niet lukte, was mijn oksels scheren. En haren wassen, maar dat ging later die week wel. Het gaat met name om dingen waar je je armen voor omhoog moet doen. Alles waarvoor je je armen omlaag houdt, zoals de op de wc, heb ik geen problemen mee gehad 🙂

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, me82 zei:

Thanx goed om te horen😊

hoe gaat t nu met je? Succes met je herstel nog en genieten van je nieuwe  boobies 😊

Gaat eigenlijk wel goed! Amper nog pijn, slik ook alleen nog maar 2 paracetamol smorgens en af en toe savonds. Maar moet wel uitkijken dat ik niet teveel ga doen, je moet niet voor niets 2 weken rusten.. maandag gaan ze de hechtingen eruit halen en moet ik dus op controle, ben benieuwd! Naar mijn idee gaat het wel prima haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Lt123 zei:

Wat spannend! Ik begrijp dat je er veel zin in hebt :) . Ik ben nu zelf 9 dagen po. De eerste 3 dagen zijn eigenlijk het vervelendste, dan voel je ook een enorme druk op je borst. Alsof er een soort olifant op zit 😅. Maar dat neemt langzamerhand af! Ik kon m’n armen ook amper bewegen de eerste 3 dagen, dus m’n broek aan/uit doen voor naar de wc te gaan ging al niet. Zorg dat je broeken met elastiek hebt, of losse joggingbroeken ofzo dan lukt het na 4 dagen zelf wel. M’n billen afvegen ging gelukkig wel nog net haha.. en douchen is inderdaad fijn als je daar wat hulp bij hebt de eerste paar keer, want haren wassen gaat ook nog niet zo gemakkelijk. 
 

Verder zorgen dat je op tijd je medicatie inneemt, je moet de pijn eigenlijk voor zijn. Maar de pijn is voor iedereen verschillend! Verder slaap ik met 2 kussens onder m’n rug/nek en dit doe ik nog steeds, plat liggen is echt nog niet fijn. 
 

Ik heb zelf veel in blousjes geleefd, vind een vest nogal snel te warm. 

 

En gewoon lekker je rust nemen en af en toe een keer gaan lopen. Laat je lekker verwennen! Heel veel succes met de operatie & het herstel! 

Dankjewel voor tips. Hoe gaat het met jou nu? Door wie ben jij geopereerd en hoeveel cc heb je gekregen? 

Succes met je herstel !!

liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, me82 zei:

Dankjewel voor tips. Hoe gaat het met jou nu? Door wie ben jij geopereerd en hoeveel cc heb je gekregen? 

Succes met je herstel !!

liefs 

Met mij gaat het goed! Weinig pijn nog en kan ook prima slapen snachts gelukkig. Ik ben door dr Schiettecatte geopereerd in kliniek Veldhoven. 285 cc dual plane, rond HP xtra gel. Maar ben zelf ook maar 1.67 en weeg 52 kg, dus ben smal gebouwd. Vandaar dat het ook “maar” 285 cc is, wilde zelf ook niet te groot! Verwacht nu wel minimaal op een 70C uit te komen als ik het zo bekijk haha.  Maar tot nu toe geen seconde spijt van :) . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, me82 zei:

Thanx goed om te horen😊

hoe gaat t nu met je? Succes met je herstel nog en genieten van je nieuwe  boobies 😊


Gaat goed! Begin me wat te vervelen. Ben morgen 1 week po. Heb iedere dag sinds de operatie een stukje gelopen buiten, dat adviseerde de kliniek om trombose te voorkomen. Vond het ook wel lekker om even buiten te zijn af en toe. Enige nadeel vind ik nog wel haren wassen en douchen. Kan niet wachten om een normale bh te dragen 😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Lt123 zei:

Met mij gaat het goed! Weinig pijn nog en kan ook prima slapen snachts gelukkig. Ik ben door dr Schiettecatte geopereerd in kliniek Veldhoven. 285 cc dual plane, rond HP xtra gel. Maar ben zelf ook maar 1.67 en weeg 52 kg, dus ben smal gebouwd. Vandaar dat het ook “maar” 285 cc is, wilde zelf ook niet te groot! Verwacht nu wel minimaal op een 70C uit te komen als ik het zo bekijk haha.  Maar tot nu toe geen seconde spijt van :) . 


ben je net geopereerd?🙃 ik heb bijna hetzelfde aantal cc als jij,  280 maar dan druppelvormig

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Danh zei:


ben je net geopereerd?🙃 ik heb bijna hetzelfde aantal cc als jij,  280 maar dan druppelvormig

Jaa, nu 10 dagen po. Ben jij ook maar smal gebouwd & wat kleiner? Lees op dit forum zoveel verhalen waarbij de meeste toch minstens 300 cc of groter hebben 😅
Jij al blij met het resultaat ? :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, me82 zei:

o thank voor de fotos, handig zo :)

en fijn om te horen dat niemand (waarschijnlijk) mijn kont hoeft af te vegen... haha

hoe gaat het met jou? het ergste heb jij gehad dus... wat heb jij gekregen en tevreden er mee?

 

 

ik wordt door dr meesters (mooi kliniek) geopereerd. ik zal 700cc of ietsje meer krijgen; ik ben ook groot dus het zou bij mij perfect moeten passen, moet geen vel over blijven he.  ik ga vrijdag nog wel een keer extra passen, omdat ik soms twijfel of het niet too much is... 

 

 

Ik kreeg 750cc ik ben 173cm 😉 

en het lijkt echt niet ZO groot. 😊

 

Ik heb een foto in mijn topic staan van de drop&fluff 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Lt123 zei:

Jaa, nu 10 dagen po. Ben jij ook maar smal gebouwd & wat kleiner? Lees op dit forum zoveel verhalen waarbij de meeste toch minstens 300 cc of groter hebben 😅
Jij al blij met het resultaat ? :) 


Ahh ook kort geleden dus! Ik ben nu 1 week po. Ik ben smal maar wel lang, 1.78. Ik kon idd ook weinig mensen vinden op dit forum die onder de 300 cc hadden. Maar ik wilde het heel bescheiden en ben blij met de C cup, want dat is het nu. Ben benieuwd of dat nog gaan veranderen😀 zie al wel dat de protheses iets zijn gaan zakken al. In het begin was de bolling bovenin veel meer en waren ze wat puntig.


Ben jij ook blij met je keuze tot nu toe? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Danh zei:


Ahh ook kort geleden dus! Ik ben nu 1 week po. Ik ben smal maar wel lang, 1.78. Ik kon idd ook weinig mensen vinden op dit forum die onder de 300 cc hadden. Maar ik wilde het heel bescheiden en ben blij met de C cup, want dat is het nu. Ben benieuwd of dat nog gaan veranderen😀 zie al wel dat de protheses iets zijn gaan zakken al. In het begin was de bolling bovenin veel meer en waren ze wat puntig.


Ben jij ook blij met je keuze tot nu toe? 

 

Ah goed om te horen, ik wilde het inderdaad ook niet te groot. Bij mij waren ze ook wat meer opgezwollen bovenop in het begin maar dat is redelijk aan het wegtrekken. Dat puntige had ik niet omdat ik ronde implantaten heb haha. Verder idd heel blij met de keuze, nog geen seconde spijt van gehad :). Kan niet wachten tot ik een gewone bh mag dragen haha. Succes nog met je herstel verder! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, me82 zei:

o thank voor de fotos, handig zo :)

en fijn om te horen dat niemand (waarschijnlijk) mijn kont hoeft af te vegen... haha

hoe gaat het met jou? het ergste heb jij gehad dus... wat heb jij gekregen en tevreden er mee?

 

 

ik wordt door dr meesters (mooi kliniek) geopereerd. ik zal 700cc of ietsje meer krijgen; ik ben ook groot dus het zou bij mij perfect moeten passen, moet geen vel over blijven he.  ik ga vrijdag nog wel een keer extra passen, omdat ik soms twijfel of het niet too much is... 

Ik heb 590 en 650 cc Motiva Corse gekregen, verschillende maten wegens flink verschil in voorsituatie,  verschil zal er ook wat blijven maar minder opvallend 😊 ben zelf ook groot 1.80m en woog 85 kg voor de operatie (nu iets meer wegens minder bewegen en meer eten 🤭) mijn voorsituatie was een lege D...je kan in mn album kijken als je wil 😊 ik vind het bij mij echt niet too much 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

@me82 Spannend zeg!!

 

Zelf heb ik helaas nog geen ervaring met het herstel.. Ik wordt pas 21 oktober geopereerd.

 

Maar wel had ik gelezen hier op het forum dat vochtige toilet doekjes het vegen ook een stuk makkelijker maakt!

Dus die zou ik dan vast aanschaffen Voor de zekerheid 😊

 

Ook zag ik op het internet dat je bij Medipoint een bedsteun kunt lenen (gratis geloof ik) waardoor je dus rechtop kunt slapen.. het is een soort halve strandstoel, beter kan ik het niet uitleggen haha..

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, Willsx zei:

@me82 Spannend zeg!!

 

Zelf heb ik helaas nog geen ervaring met het herstel.. Ik wordt pas 21 oktober geopereerd.

 

Maar wel had ik gelezen hier op het forum dat vochtige toilet doekjes het vegen ook een stuk makkelijker maakt!

Dus die zou ik dan vast aanschaffen Voor de zekerheid 😊

 

Ook zag ik op het internet dat je bij Medipoint een bedsteun kunt lenen (gratis geloof ik) waardoor je dus rechtop kunt slapen.. het is een soort halve strandstoel, beter kan ik het niet uitleggen haha..

 

7 uur geleden, Mmmmi zei:

Mag ik mee kijken bij je drop&fluff? Ben zelf 15-7 geopereerd

@Mmmmi heb jij ook rond de 700cc gekregen? Want dat lees ik hier niet vaak nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Lt123 zei:

Jaa, nu 10 dagen po. Ben jij ook maar smal gebouwd & wat kleiner? Lees op dit forum zoveel verhalen waarbij de meeste toch minstens 300 cc of groter hebben 😅
Jij al blij met het resultaat ? :) 


Hier ook iemand met minder dan 300 cc, ik heb 250cc gekregen 2 weken geleden 🙂 ik ben 1.74 en weeg 61 kg 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.