Ga naar inhoud

tips nodig herstel :)


Aanbevolen berichten

21 uur geleden, Lt123 zei:

Ah goed om te horen, ik wilde het inderdaad ook niet te groot. Bij mij waren ze ook wat meer opgezwollen bovenop in het begin maar dat is redelijk aan het wegtrekken. Dat puntige had ik niet omdat ik ronde implantaten heb haha. Verder idd heel blij met de keuze, nog geen seconde spijt van gehad :). Kan niet wachten tot ik een gewone bh mag dragen haha. Succes nog met je herstel verder! 


Fijn dat je zo blij bent! 😀Jij ook succes met je herstel 🍀

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 11-9-2020 om 10:27, Mmmmi zei:

Nee ik heb 375 rond hp gekregen,  kwam van niks.

@Mmmmi hoihoi, mag ik vragen op welke cupmaat je nu zit? Ik word 6 oktober geopereerd en twijfel nog tussen mentor cohesive 2 HP 325cc of 350cc. Ik heb nu een kleine a cup/ 70b en wil graag uitkomen op een volle  c cup.

 

C

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Jescar zei:

@Mmmmi hoihoi, mag ik vragen op welke cupmaat je nu zit? Ik word 6 oktober geopereerd en twijfel nog tussen mentor cohesive 2 HP 325cc of 350cc. Ik heb nu een kleine a cup/ 70b en wil graag uitkomen op een volle  c cup.

 

C

@Jescar van bh maat heb ik nu e70, vind het overigens niet zo ogen! het gaat er kleiner uitzien dan tijdens het passen, ik lees hier overal dat je het best voor grootste geadviseerde maat kan kiezen. Tijdens het passen dacht ik zelfs nog dat het te groot zou zijn, maar achteraf totaal niet !

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Mmmmi zei:

@Jescar van bh maat heb ik nu e70, vind het overigens niet zo ogen! het gaat er kleiner uitzien dan tijdens het passen, ik lees hier overal dat je het best voor grootste geadviseerde maat kan kiezen. Tijdens het passen dacht ik zelfs nog dat het te groot zou zijn, maar achteraf totaal niet !

Ja dat hoor en lees is ook veel. Ik krijg wel high profile omdat ze anders te breed vallen en ben wel bang dat ze met 350cc dan misschien net te groot worden omdat die bolling dan ook hoger zit. Heb in de kliniek wel een 350cc bh gepast en die zat heel mooi. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Jescar zei:

Ja dat hoor en lees is ook veel. Ik krijg wel high profile omdat ze anders te breed vallen en ben wel bang dat ze met 350cc dan misschien net te groot worden omdat die bolling dan ook hoger zit. Heb in de kliniek wel een 350cc bh gepast en die zat heel mooi. 

@Jescar ik heb ook high profile en valt mee hoe groot ze zijn nu. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Jescar zei:

Oke en welke cohesive heb je? Ben je blij met het resultaat?

 

Ik moet ook nog doorgeven hoe lang ik nazorg wil..twijfel tussen 1 en 3 jaar maar denk dat ik voor 1 jaar ga. 

@Jescar Cohesive 2. Wat houdt deze nazorg in dan ? Ik kan gewoon bij de kliniek terecht mocht er wat zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nazorg is een soort garantie op het herstel.... op de implantaten zit sowieso garantie maar nazorg is garantie voor als je bijvoorbeeld kapselvorming zou krijgen. Of als je litteken geïrriteerd raakt.. standaard zit er 3 maanden of 1 jaar bij maar je kan ook voor 3 of 5 jaar kiezen. 3 jaar is 300 euro duurder dan 1 jaar geloof ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Jescar zei:

Nazorg is een soort garantie op het herstel.... op de implantaten zit sowieso garantie maar nazorg is garantie voor als je bijvoorbeeld kapselvorming zou krijgen. Of als je litteken geïrriteerd raakt.. standaard zit er 3 maanden of 1 jaar bij maar je kan ook voor 3 of 5 jaar kiezen. 3 jaar is 300 euro duurder dan 1 jaar geloof ik. 

Aha, is bij mij niet besproken. Wel dat ik bij klachten naar ze toe kan komen voor controle en krijg over 5 jaar een oproep voor controle van implantaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Lt123 Hoi! Zou ik in jouw album mogen kijken? Ik word 6nov geopereerd, ik krijg 275cc rond dual plane geplaatst, ben benieuwd hoe het er bij jou uitziet!

 

@Lovelygirl007 heb je toevallig ronde protheses? En zijn ze dual plane geplaatst?

 

Ik heb met het passen 250cc en 300cc gepast en we zijn voor de middenweg gegaan (omdat ik absoluut niet te groot wilde maar vooral bovenop vulling), dus ik ben heel benieuwd nu naar de resultaten bij anderen met ongeveer die maten 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Kenna zei:

@Lt123 Hoi! Zou ik in jouw album mogen kijken? Ik word 6nov geopereerd, ik krijg 275cc rond dual plane geplaatst, ben benieuwd hoe het er bij jou uitziet!

 

@Lovelygirl007 heb je toevallig ronde protheses? En zijn ze dual plane geplaatst?

 

Ik heb met het passen 250cc en 300cc gepast en we zijn voor de middenweg gegaan (omdat ik absoluut niet te groot wilde maar vooral bovenop vulling), dus ik ben heel benieuwd nu naar de resultaten bij anderen met ongeveer die maten 🤗

Ik heb geen album aangemaakt. Ben zelf wel heel blij met het resultaat! Is heel natuurlijk, zit nu op 70C en kwam van een 70A. En ze zijn gewoon een mooie ronde vorm, bovenop ook genoeg vulling. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lovelygirl007 Wat zien ze er mooi uit! Zo natuurlijk, en wat je al niet kan bereiken met 'maar' 250cc (ik dacht dat de 275cc die ik ga krijgen echt 'veel te weinig' is, als ik hier zo lees wat er over het algemeen aan cc's wordt geplaatst). Dit geeft mij weer helemaal een vertrouwens boost in mijn operatie, heel erg bedankt dat ik even mocht kijken! 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-10-2020 om 20:40, Kenna zei:

@Lovelygirl007 Wat zien ze er mooi uit! Zo natuurlijk, en wat je al niet kan bereiken met 'maar' 250cc (ik dacht dat de 275cc die ik ga krijgen echt 'veel te weinig' is, als ik hier zo lees wat er over het algemeen aan cc's wordt geplaatst). Dit geeft mij weer helemaal een vertrouwens boost in mijn operatie, heel erg bedankt dat ik even mocht kijken! 🤗

Dankjewel! Ben er echt blij mee. Ik draag nu een E75 had ik echt niet verwacht met deze vulling. Maar zo blij dat ik het dit geworden is 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.