Ga naar inhoud

tips nodig herstel :)


Aanbevolen berichten

On 9/10/2020 at 8:36 PM, me82 said:

@Willsx oh voor jou dus ook aftellen. Spannend... waar wordt jij geopereerd? 

Vochtige doekjes idd handig ja😊 

gelukkig heb ik een bed wat omhoog kan, dat rugslapen wordt wat. Ben echte zij/buik slaper 😩 

alvast veel succes 


Hee ik zie dat ik helemaal niet gereageerd heb.. Ik was er heilig van overtuigd dat ik dat wel gedaan had, sorry!

 

Ik ben gister bij Bergman in Hilversum geopereerd! Eerste nacht rug slapen ging best goed! Hopen dat het zo blijft 

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Willsx zei:


Hee ik zie dat ik helemaal niet gereageerd heb.. Ik was er heilig van overtuigd dat ik dat wel gedaan had, sorry!

 

Ik ben gister bij Bergman in Hilversum geopereerd! Eerste nacht rug slapen ging best goed! Hopen dat het zo blijft 

Geeft toch niks 

 

wat fijn dat je goed geslapen hebt. Voor mij wat lastiger. Dacht na 2 weken (dat was gister) jaaaa ik mag op mijn zij. Dus heel positief bed omlaag, kan ik nog helemaal niet op mijn zij liggen 😩 doet zo”n pijn! 

 

Hoe gaat t met de pijn? 

 

Beterschap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@me82 Bah wat vervelend dat je niet op je zij kon liggen! Kan me voorstellen dat je er naar uit kijkt om dat wel te doen!!

 

De pijn is met de pijnstilling goed te doen! Het trekt wel aan alle kanten en is een beetje gespannen allemaal maar dat is niet zo gek denk ik..

 

hoe is het bij jou ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Willsx zei:

@me82 Bah wat vervelend dat je niet op je zij kon liggen! Kan me voorstellen dat je er naar uit kijkt om dat wel te doen!!

 

De pijn is met de pijnstilling goed te doen! Het trekt wel aan alle kanten en is een beetje gespannen allemaal maar dat is niet zo gek denk ik..

 

hoe is het bij jou ?

Wat goed dat t te doen is. En ja, dat trekken is normaal. Ik heb echt 2 wkn het gevoel gehad dat er 5 bulldozers over me heen reden. Mij is t zwaaaar tegen gevallen het herstel ! 

Mij had op ingesteld eerste 3-4 dgn ergste. Dan steeds beetje beterder. Maar kon na n week nog zelf amper omhoog komen of lopen. En ik ben niet kleinzerig of zo... 

vandaag en mrg de kids ook nog extra weg gebracht omdat ik niks kan met hun. Dus ben ook vaak niet te genieten door al t gedoe. 

Sorry voor mijn gezeur.... 

 

Maaar ben wel blij met resultaat 😉 

 

dus hoop dat t jou beter afgaat 😉💪🏼 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, me82 said:

Wat goed dat t te doen is. En ja, dat trekken is normaal. Ik heb echt 2 wkn het gevoel gehad dat er 5 bulldozers over me heen reden. Mij is t zwaaaar tegen gevallen het herstel ! 

Mij had op ingesteld eerste 3-4 dgn ergste. Dan steeds beetje beterder. Maar kon na n week nog zelf amper omhoog komen of lopen. En ik ben niet kleinzerig of zo... 

vandaag en mrg de kids ook nog extra weg gebracht omdat ik niks kan met hun. Dus ben ook vaak niet te genieten door al t gedoe. 

Sorry voor mijn gezeur.... 

 

Maaar ben wel blij met resultaat 😉 

 

dus hoop dat t jou beter afgaat 😉💪🏼 

 

Liefs

Nee joh het is geen gezeur!

 

Een bv is niet niks dus het is je goed recht om er af en toe wat doorheen te zitten!

Ik hoop dat je je snel wat beter gaat voelen zodat je weer lekker wat dingetjes kan oppakken met de kids! 
 

En als het wat langer duurt is dat ook niet erg! Het belangrijkste is dat je luistert naar je lichaam en op je eigen tempo herstelt!

 

Dus lekker rustig aan doen, dan komt het allemaal goed 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.