Ga naar inhoud

Arlandria : 18 januari 2021 : Dr. Braam : Park medisch centrum


Aanbevolen berichten

Bedankt @Anniebooby @MiaMae! Komt inderdaad helemaal goed.

Gelukkig heb ik lekker geslapen maar op zich had ik niet anders verwacht: ik ben een makkelijke slaper.

Naast geduld wordt voor mij het toverwoord 'loslaten' de komende weken 😂. Want man man man, wat ben ik een controlfreak... Op dit moment gaat het prima omdat ik alles geregeld heb. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik ben nog niet helemaal lekker maar heb toch even een verslagje geschreven.

 

Rond 14:00  ben ik geopereerd. Voor de operatie gaf dr. Braam tijdens het aftekenen aan dat mijn tepels aan beide kanten wat naar buiten staan. Dit kon ze niet veranderen omdat anders de verhouding niet mooi wordt, wel hebben we eerder bewust voor de bredere implantaten gekozen zodat mijn borsten niet meer zo ver uit elkaar zullen staan.

Alles was voor mij voor de eerste keer maar wat betreft alle medische handelingen, was ik niet zo bang. Ik ben met een smile gaan slapen en werd met een smile weer wakker. Ook wat vreugdetranen toen ik onder de dekens keek. Ik had nog geen compressievest aan maar ik zag al direct dat het naar mijn zin was.

Volgens de verpleegkundige lag ik een kwartiertje op de uitslaapkamer toen ik wakker werd. Dus rond 16:45 lag ik weer op mijn eigen kamer.
Daar heb ik wat te eten en drinken gekregen. Terwijl ik daar lag, werd ik af en toe al duizelig dus had al wat dextro's en een glas zoete siroop gehad. Dit hielp wel!
Rond 18:45 stond mijn vriend beneden om me op te halen (hij mocht niet naar binnen i.v.m. corona). De verpleegkundige hielp me met aankleden maar het moment dat ik ging staan, werd ik erg misselijk en duizelig.
Mijn vriend moest dus wat langer in de auto wachten.

Na wat cola voelde ik me een stuk beter en ben ik naar huis gegaan!

Ik heb vannacht veel pijn gehad en niet echt lekker geslapen. Hopen op vannacht een betere nacht.
Vandaag ben ik ook nog niet helemaal lekker maar heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen.

 

Bedankt voor jullie lieve reacties! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Arlandria gefeliciteerd met je nieuwe boobs😊💐

En blij was met wat je kon zien voordat je de martel vest aankreeg🥳 De eerste dagen zal je het gevoel hebben alsof je bakken stenen draagt😉

 

Verder lees ik dat het goed is gegaan maar toch wel pijn heb gehad vannacht. Heb je pijnstilling meegekregen? 

De eerste week is even Door bijten vooral met die martelvest wat straks half in je ribben zit ( ook omdat je buik ook nog opzwelt) 😂 vreselijk , heb je al een sport bh gekocht?  

Hopen dat deze nacht iets beter gaat. Ben je rugslaper ?😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, Lindan zei:

@Arlandria gefeliciteerd met je nieuwe boobs😊💐

En blij was met wat je kon zien voordat je de martel vest aankreeg🥳 De eerste dagen zal je het gevoel hebben alsof je bakken stenen draagt😉

 

Verder lees ik dat het goed is gegaan maar toch wel pijn heb gehad vannacht. Heb je pijnstilling meegekregen? 

De eerste week is even Door bijten vooral met die martelvest wat straks half in je ribben zit ( ook omdat je buik ook nog opzwelt) 😂 vreselijk , heb je al een sport bh gekocht?  

Hopen dat deze nacht iets beter gaat. Ben je rugslaper ?😉

Vooralsnog zit de bh oké! Ik merk wel dat hij wat snijdt in mijn buik, inderdaad. Ik heb nog geen sportbh gekocht. Heb hier wel wat tips gelezen dus ga morgen of overmorgen even op zoek.

Ik ben een zij-/rugslaper dus dat is een groot voordeel. Ik kan nu uiteraard niet op mijn zij liggen maar op mijn rug is het voor mij prima uit te houden.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Arlandria zei:

Nou, ik ben nog niet helemaal lekker maar heb toch even een verslagje geschreven.

 

Rond 14:00  ben ik geopereerd. Voor de operatie gaf dr. Braam tijdens het aftekenen aan dat mijn tepels aan beide kanten wat naar buiten staan. Dit kon ze niet veranderen omdat anders de verhouding niet mooi wordt, wel hebben we eerder bewust voor de bredere implantaten gekozen zodat mijn borsten niet meer zo ver uit elkaar zullen staan.

Alles was voor mij voor de eerste keer maar wat betreft alle medische handelingen, was ik niet zo bang. Ik ben met een smile gaan slapen en werd met een smile weer wakker. Ook wat vreugdetranen toen ik onder de dekens keek. Ik had nog geen compressievest aan maar ik zag al direct dat het naar mijn zin was.

Volgens de verpleegkundige lag ik een kwartiertje op de uitslaapkamer toen ik wakker werd. Dus rond 16:45 lag ik weer op mijn eigen kamer.
Daar heb ik wat te eten en drinken gekregen. Terwijl ik daar lag, werd ik af en toe al duizelig dus had al wat dextro's en een glas zoete siroop gehad. Dit hielp wel!
Rond 18:45 stond mijn vriend beneden om me op te halen (hij mocht niet naar binnen i.v.m. corona). De verpleegkundige hielp me met aankleden maar het moment dat ik ging staan, werd ik erg misselijk en duizelig.
Mijn vriend moest dus wat langer in de auto wachten.

Na wat cola voelde ik me een stuk beter en ben ik naar huis gegaan!

Ik heb vannacht veel pijn gehad en niet echt lekker geslapen. Hopen op vannacht een betere nacht.
Vandaag ben ik ook nog niet helemaal lekker maar heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen.

 

Bedankt voor jullie lieve reacties! 

Hopelijk voel je je snel wat beter... Ik duim alvast! Maar de tranen van geluk zijn wel super hé...

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, MiaMae zei:

Blij voor je gelukstranen! Nu is het even pittig, en hopelijk voel je je snel beter. Zit je aan max paracetamol of heb je nog wat zwaarders meegekregen? 
 

Laat je maar goed vertroetelen thuis ;)

 

Ik dacht dat ik hier al op geantwoord had maar dat heb ik misschien gedroomd ofzo, haha. 

Ik heb naast paracetamol ook naproxen (en dan uiteraard ook omeprazol). Eigenlijk is dat een no-go omdat ik astma heb maar in het verleden heb ik ook naproxen zonder problemen kunnen slikken.

 

De pijn is nu veeeel beter te doen dus ik blijf gewoon netjes alles slikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag is het de 3e dag na de operatie. Het gaat echt prima, ik heb soms wel pijn maar heb ook het idee dat het regelmatig meer psychisch is.

Zo werd ik vanmorgen gebeld door de kliniek dat ik dagelijks moet douchen vanwege de wonden/littekens maar dat maakt me nerveus dus krijg ik gelijk pijn op die plek 😂.

 

Verder, als ik gewoon zit, voelt het zo fijn om de borsten te hebben. Ik voel regelmatig tintelingen en ik voel het gewicht als ik beweeg. Dat voelt zo ontzettend fijn. Gewoon zoals het altijd had moeten zijn. Ik vind het heel bijzonder hoe zoiets "onnatuurlijks" zo natuurlijk kan voelen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe boobiess!! :1bouncingboobs:

Fijn om te lezen dat je je zo goed voelt! Ja die pijntjes horen er nu eenmaal bij maar deze verdwijnen ook weer.. toen ik ongeveer 10 dagen po was had ik geen pijnlijke steken, branderig gevoel meer dus nog ff doorbijten, komt goed!

 

Geniet maar lekker van je nieuwe vriendinnen! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Arlandria zei:

Ik heb foto's geplaatst van mijn voorsituatie en mijn huidige situatie.

Laat maar weten als een van jullie toegang wil tot het album! 

Zou ik toegang mogen? Ga je volgen! 

 

Ben vandaag geopereerd dus wel leuk omdat het wat gelijk gaat lopen qua herstel. 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.