Ga naar inhoud

Arlandria : 18 januari 2021 : Dr. Braam : Park medisch centrum


Aanbevolen berichten

5 uur geleden, Arlandria zei:

De hele straat vraagt waarom we niet komen schaatsen...

 

Nu houd ik ook niet echt van schaatsen dus dat scheelt maar wilde bijna roepen dat het niet kan vanwege mijn nieuwe memmen 😂. Alleen dat laat ik toch maar even achterwege voor nu haha.

Mijn excuus is een rugblokkade als iemand wat vraagt. Werkt prima. 😁 

 

Ik heb maar tegen een aantal mensen verteld over mijn borstvergroting omdat ik het hun zaken niet vind en geen zin heb in rare blikken / opmerkingen, maar jeetje, ik heb zo zin om honderduit te vertellen over heel dit avontuur en hoe zwaar het al was. Vind het een beetje stiekem lijden. 😂

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-2-2021 om 18:23, Amaryllis zei:

Mijn excuus is een rugblokkade als iemand wat vraagt. Werkt prima. 😁 

 

Ik heb maar tegen een aantal mensen verteld over mijn borstvergroting omdat ik het hun zaken niet vind en geen zin heb in rare blikken / opmerkingen, maar jeetje, ik heb zo zin om honderduit te vertellen over heel dit avontuur en hoe zwaar het al was. Vind het een beetje stiekem lijden. 😂

 

 

Haha, ja rugklachten! Dat is een slimme als je het liever niet wil vertellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi!

 

Inmiddels ben ik bijna 10 weken PO en alles gaat helemaal prima. De littekens gaan wel echt nog even duren als ik het zo bekijk maar dat vind ik helemaal geen issue. Ik kan alweer een tijdje heerlijk op mijn buik slapen dus ik ben zeer tevreden 😊!

 

Ik vraag me wel af of anderen tips hebben of meer weten over het volgende: inmiddels weeg ik 65 kilo en het gaat er maar niet af.

Ik zou heel graag terug willen naar 62 (en uiteindelijk 60).

Daar waar ik voorheen binnen een week een kilo kwijt kon zijn (door simpelweg niet te snoepen), gaat er nu met een gezond dieet en 3 keer per week sporten geen grammetje vanaf.

 

Is het gewoon een kwestie van geduld? Hebben anderen dit ook (gehad)? 

 

Het is geen wereldramp maar ben wel nieuwsgierig.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 3/27/2021 at 5:35 PM, Arlandria said:

Hoi!

 

Inmiddels ben ik bijna 10 weken PO en alles gaat helemaal prima. De littekens gaan wel echt nog even duren als ik het zo bekijk maar dat vind ik helemaal geen issue. Ik kan alweer een tijdje heerlijk op mijn buik slapen dus ik ben zeer tevreden 😊!

 

Ik vraag me wel af of anderen tips hebben of meer weten over het volgende: inmiddels weeg ik 65 kilo en het gaat er maar niet af.

Ik zou heel graag terug willen naar 62 (en uiteindelijk 60).

Daar waar ik voorheen binnen een week een kilo kwijt kon zijn (door simpelweg niet te snoepen), gaat er nu met een gezond dieet en 3 keer per week sporten geen grammetje vanaf.

 

Is het gewoon een kwestie van geduld? Hebben anderen dit ook (gehad)? 

 

Het is geen wereldramp maar ben wel nieuwsgierig.

 


Hier loop ik ook tegen aan!! Ik denk dat het vooral te maken heeft van weer opstarten met sporten na een winter van weinig activiteit. Dankzij kerst en daarna de operatie heb ik toch zo'n 2,5 maand bijna niets gedaan dan (lange) wandelingen... Nu sinds een maand weer actief dus denk dat m'n lijf ook moet wennen. Ik zie het verschil trouwens wel in de spiegel, en had bedacht dat mijn implantaten ook zo'n 400g per stuk wegen (ik neem het ruim ;)) en die droeg ik eerder ook niet mee. Overigens was ik de eerste weken echt een opgeblazen waterballonnetje van alle pijnstillers maar dat zal denk ik niet zo lang een na-effect geven, toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-3-2021 om 16:41, MiaMae zei:


Hier loop ik ook tegen aan!! Ik denk dat het vooral te maken heeft van weer opstarten met sporten na een winter van weinig activiteit. Dankzij kerst en daarna de operatie heb ik toch zo'n 2,5 maand bijna niets gedaan dan (lange) wandelingen... Nu sinds een maand weer actief dus denk dat m'n lijf ook moet wennen. Ik zie het verschil trouwens wel in de spiegel, en had bedacht dat mijn implantaten ook zo'n 400g per stuk wegen (ik neem het ruim ;)) en die droeg ik eerder ook niet mee. Overigens was ik de eerste weken echt een opgeblazen waterballonnetje van alle pijnstillers maar dat zal denk ik niet zo lang een na-effect geven, toch?

Ik reken ook ruim, haha! Mijn "ideale" gewicht is dan ook wat verschoven. Toch wel prettig om te lezen dat ik niet de enige ben. Voor de operatie wilde ik eigenlijk al een paar kilo eraf maar heb dit bewust niet gedaan.

Inmiddels sport ik meer dan ooit en begin toch iets meer verschil te zien dan vorige week.

Misschien toch een fijne geruststelling voor ons allebei: een kennis van mijn vriend is een half jaar "opgeblazen" geweest na haar borstvergroting.

Dus nadat ik dat hoorde heb ik besloten dat ik gewoon geduld ga hebben (🙃). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Arlandria said:

Ik reken ook ruim, haha! Mijn "ideale" gewicht is dan ook wat verschoven. Toch wel prettig om te lezen dat ik niet de enige ben. Voor de operatie wilde ik eigenlijk al een paar kilo eraf maar heb dit bewust niet gedaan.

Inmiddels sport ik meer dan ooit en begin toch iets meer verschil te zien dan vorige week.

Misschien toch een fijne geruststelling voor ons allebei: een kennis van mijn vriend is een half jaar "opgeblazen" geweest na haar borstvergroting.

Dus nadat ik dat hoorde heb ik besloten dat ik gewoon geduld ga hebben (🙃). 


Kijk. Dat neem ik direct van die kennis van je vriend aan! Any excuse... ; )

En geduld is echt een beetje het sleutelwoord na een borstvergroting hè... geduld met het resultaat, geduld met je gewicht en hoe de rest van je lijf weer vorm neemt en geduld met je zelfbeeld dat ook weer 'eigen' moet gaan voelen. Maar het is het helemaal waard wat mij betreft! : )

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.