Ga naar inhoud

Arlandria : 18 januari 2021 : Dr. Braam : Park medisch centrum


Aanbevolen berichten

7 minuten geleden, Amaryllis zei:

Zou ik toegang mogen? Ga je volgen! 

 

Ben vandaag geopereerd dus wel leuk omdat het wat gelijk gaat lopen qua herstel. 😊

Ik lees net je topic even door! Je bent toegevoegd.

Je hebt (of had ;) ) wel een andere situatie maar we hebben wel een vergelijkbare cupmaat. Zou ik ook bij jou mee mogen kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Arlandria zei:

Ik lees net je topic even door! Je bent toegevoegd.

Je hebt (of had ;) ) wel een andere situatie maar we hebben wel een vergelijkbare cupmaat. Zou ik ook bij jou mee mogen kijken?

Ja hoor. Ga je toevoegen!

 

Foto's zullen voor morgen zijn, want ik moet een nachtje blijven. 

 

Jij stond heel snel buiten na je operatie, viel dat wat mee? Was ergens blij dat ik na de anesthesie hier toch wat mocht bekomen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Amaryllis zei:

Ja hoor. Ga je toevoegen!

 

Foto's zullen voor morgen zijn, want ik moet een nachtje blijven. 

 

Jij stond heel snel buiten na je operatie, viel dat wat mee? Was ergens blij dat ik na de anesthesie hier toch wat mocht bekomen. 

Is prima hoor, doe rustig aan. Ik voelde me vandaag (3e dag na de operatie) pas echt goed genoeg om een foto te maken zonder het compressievest.

 

In de kliniek waar ik werd geopereerd hanteren ze inderdaad een dagopname voor een borstvergroting. Persoonlijk was ik blij dat ik naar huis kon maar dat is ook omdat mijn vriend gewoon thuis was en me kon helpen. Anders was ik denk ik ook het liefst een nachtje gebleven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Arlandria zei:

Is prima hoor, doe rustig aan. Ik voelde me vandaag (3e dag na de operatie) pas echt goed genoeg om een foto te maken zonder het compressievest.

 

In de kliniek waar ik werd geopereerd hanteren ze inderdaad een dagopname voor een borstvergroting. Persoonlijk was ik blij dat ik naar huis kon maar dat is ook omdat mijn vriend gewoon thuis was en me kon helpen. Anders was ik denk ik ook het liefst een nachtje gebleven.

Ik kan op deze moment eigenlijk alles, ook al mag het niet. Zal morgen wel anders zijn, denk ik. Voel toch al serieus stijf gevoel aan de ribben. 

 

Al even gekeken en ik vind het echt mooi zeg! Ook de grootte. De tubulaire vorm vooraf zag ik er zelf niet in, vind je voorsituatie ook echt mooi. Ik had enorm veel schrik om wakker te worden met te grote borsten, heb dat echt wel 10 x gezegd. Liever te klein dan te groot... Net voor ik in slaap viel zei de chirurg 'ik hoop dat ik toch geen te grote implantaten heb besteld als ik het nu zie'. Dat waren tien panische seconden... 😂

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Amaryllis zei:

Ik kan op deze moment eigenlijk alles, ook al mag het niet. Zal morgen wel anders zijn, denk ik. Voel toch al serieus stijf gevoel aan de ribben. 

 

Al even gekeken en ik vind het echt mooi zeg! Ook de grootte. De tubulaire vorm vooraf zag ik er zelf niet in, vind je voorsituatie ook echt mooi. Ik had enorm veel schrik om wakker te worden met te grote borsten, heb dat echt wel 10 x gezegd. Liever te klein dan te groot... Net voor ik in slaap viel zei de chirurg 'ik hoop dat ik toch geen te grote implantaten heb besteld als ik het nu zie'. Dat waren tien panische seconden... 😂

 

 

De tubulaire vorm bleek later ook mee te vallen en was te verwaarlozen. Rechts was de boel wel echt wat strakker, vandaar dat die kant ook het meest blauw is. Persoonlijk vind ik ze er van boven echt helemaal niet groot uitzien (wat prima is) maar in de spiegel en op de foto echt enorm (wat ook prima is, haha). Ik vond bij mij de vorm écht niet mooi dus ben allang blij dat die veranderd is.

 

Haha, ik moest er stiekem om lachen maar wat gemeen van de chirurg 😅. Ik ben natuurlijk geen deskundige maar als ik lees voor welke grootte je bent gegaan, kan dat haast niet te groot zijn voor je lichaam (lijkt mij). Wat betreft smaak is het natuurlijk een ander verhaal, dat is voor iedereen anders.

 

Fijn toch, dat je vrijwel alles kan! Ieders herstel is anders en daarom is het mijn inziens zo belangrijk om naar je eigen chirurg te luisteren m.b.t. wat wel en niet mag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Arlandria zei:

Oh en @Amaryllis, wat betreft pijn bij de ribben heb ik ook. Maar dat is sinds vandaag al 50% minder ten opzichte van de afgelopen 2 dagen. 

Heb je ook het gevoel van aangereden te zijn tegen de borst? Verschoot enorm van dat beklemmende gevoel in de paar uur dat ik net wakker was maar het went wel. 

 

Jij hebt dual plane zeker? Ik heb ze voor de spier gekregen want had toch genoeg weefsel.  De chirurg zei voor de operatie ook nog dat ik een a-cup en b-cup had, terwijl ik al jaren lig te sukkelen met een c cup. En omdat ik enkele oorpiercings niet uit kreeg zei ze ook nog 'wie verzint zo een dingen eigenlijk'. Ja, die minuten voor de narcose waren echt heel verwarrend haha! 😂 

 

Fijn dat het bij jou allemaal goed gaat, t is toch echt heel persoonlijk precies. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Amaryllis zei:

Heb je ook het gevoel van aangereden te zijn tegen de borst? Verschoot enorm van dat beklemmende gevoel in de paar uur dat ik net wakker was maar het went wel. 

 

Jij hebt dual plane zeker? Ik heb ze voor de spier gekregen want had toch genoeg weefsel.  De chirurg zei voor de operatie ook nog dat ik een a-cup en b-cup had, terwijl ik al jaren lig te sukkelen met een c cup. En omdat ik enkele oorpiercings niet uit kreeg zei ze ook nog 'wie verzint zo een dingen eigenlijk'. Ja, die minuten voor de narcose waren echt heel verwarrend haha! 😂 

 

Fijn dat het bij jou allemaal goed gaat, t is toch echt heel persoonlijk precies. 

 

Ik had de eerste nacht vooral heel veel pijn onderhuids. Het drukkende gevoel viel op zich wel mee.

Ik had het zelfs niet zo benauwd maar aan de andere kant ben ik het wel gewend om kortademig te zijn dus misschien is dat waarom ik dat niet echt vervelend vond.

 

Ja, ik heb dual plane. Als ik de verhalen zo heb gelezen, zal jouw herstel sowieso lekker snel gaan. Super fijn!! 

 

Haha ik zou ook niet weten welke cupmaat ik nu daadwerkelijk had. Het was altijd zo klein mogelijk en bij Hunkemoller kon ik niet eens terecht, dat was allemaal te groot.

Had jij ook dat je je liever niet liet opmeten? Zelf was ik bang dat ik "weggestuurd" zou worden in een winkel dus was ik altijd zelf maar wat aan het tobben.

 

Tja en die chirurgen... dr. Braam zat bij mij te pielen met mijn deken wat ze recht wilde leggen maar dat lukte niet. Dus ze zei: gelukkig kan ik wel goed opereren 😂.

Zo sta ik er wel in. Het is het belangrijkst dat ze goed resultaat leveren en niet dat we beste maatjes worden. Dus ik kon haar manier van aanpak wel erg waarderen!

 

Leuk juist, piercings! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Arlandria zei:

Ik had de eerste nacht vooral heel veel pijn onderhuids. Het drukkende gevoel viel op zich wel mee.

Ik had het zelfs niet zo benauwd maar aan de andere kant ben ik het wel gewend om kortademig te zijn dus misschien is dat waarom ik dat niet echt vervelend vond.

 

Ja, ik heb dual plane. Als ik de verhalen zo heb gelezen, zal jouw herstel sowieso lekker snel gaan. Super fijn!! 

 

Haha ik zou ook niet weten welke cupmaat ik nu daadwerkelijk had. Het was altijd zo klein mogelijk en bij Hunkemoller kon ik niet eens terecht, dat was allemaal te groot.

Had jij ook dat je je liever niet liet opmeten? Zelf was ik bang dat ik "weggestuurd" zou worden in een winkel dus was ik altijd zelf maar wat aan het tobben.

 

Tja en die chirurgen... dr. Braam zat bij mij te pielen met mijn deken wat ze recht wilde leggen maar dat lukte niet. Dus ze zei: gelukkig kan ik wel goed opereren 😂.

Zo sta ik er wel in. Het is het belangrijkst dat ze goed resultaat leveren en niet dat we beste maatjes worden. Dus ik kon haar manier van aanpak wel erg waarderen!

 

Leuk juist, piercings! :D

Haha! Vind dat geweldig van die chirurgen. Voor een koffieklets moet je ook niet bij mijn pc gaan, maar vind haar toch zo fantastisch. 

 

Nee, ik durfde dat helemaal niet! Schaamde me enorm voor mijn borsten, dus zat zelf maar wat te sukkelen met eenvoudige beha's van Hunkemöller en h&m. Duidelijk niet met succes als ik de pc goed begreep. 😂

 

Vind de schaamte nu achteraf misschien al wat stom want er zijn toch blijkbaar zoveel vormen en maten en hier in het ziekenhuis hebben ze duidelijk ook al alles gezien. Kijk er wel nu al enorm naar uit om naar een goede lingeriewinkel te gaan! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Arlandria zei:

Ik heb foto's geplaatst van mijn voorsituatie en mijn huidige situatie.

Laat maar weten als een van jullie toegang wil tot het album! 

Ik ben wel heel benieuwd dus zou je me toe willen voegen?

 

Ik ben trouwens 4 januari geopereerd en heb 300 cc anatomisch voor de spier gekregen.

Als je wilt kan ik je toegang geven tot mijn album :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 hours ago, Arlandria said:

Ik heb foto's geplaatst van mijn voorsituatie en mijn huidige situatie.

Laat maar weten als een van jullie toegang wil tot het album! 


Oh leuk, foto's! 😃 Ik kijk graag mee, ben benieuwd.

Ben zelf inmiddels alweer 15 dagen PO en ondanks dat de huid nog super strak staat, zie ik m'n borsten al wel 'indalen'. Heb ook geen pijn meer, misschien alleen een trekkend gevoel soms bij bepaalde bewegingen. Natuurlijk houd ik me wel aan de regels en maak ik ook niet alle bewegingen, maar het mag de naam pijn echt niet hebben. Best wonderlijk hoe je lichaam zich herstelt! Zal zelf ook dit weekend weer eens foto's maken en delen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Marietjuh zei:

Ik ben wel heel benieuwd dus zou je me toe willen voegen?

 

Ik ben trouwens 4 januari geopereerd en heb 300 cc anatomisch voor de spier gekregen.

Als je wilt kan ik je toegang geven tot mijn album :6:

Ik heb je toegevoegd, hoor! Ik vind het ook leuk om met jou mee te kijken! Ben zeer benieuwd.

 

5 uur geleden, MiaMae zei:


Oh leuk, foto's! 😃 Ik kijk graag mee, ben benieuwd.

Ben zelf inmiddels alweer 15 dagen PO en ondanks dat de huid nog super strak staat, zie ik m'n borsten al wel 'indalen'. Heb ook geen pijn meer, misschien alleen een trekkend gevoel soms bij bepaalde bewegingen. Natuurlijk houd ik me wel aan de regels en maak ik ook niet alle bewegingen, maar het mag de naam pijn echt niet hebben. Best wonderlijk hoe je lichaam zich herstelt! Zal zelf ook dit weekend weer eens foto's maken en delen. 

Heerlijk dat je niet echt pijn meer hebt! Ik heb je toegevoegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, Arlandria zei:

Ik heb je toegevoegd, hoor! Ik vind het ook leuk om met jou mee te kijken! Ben zeer benieuwd.

 

Heerlijk dat je niet echt pijn meer hebt! Ik heb je toegevoegd.

Bedankt! Ik heb je bij de mijne toegevoegd! :)

Ga straks even bij jou spieken, ben benieuwd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 1/22/2021 at 4:55 PM, Arlandria said:

Ik heb je toegevoegd, hoor! Ik vind het ook leuk om met jou mee te kijken! Ben zeer benieuwd.

 

Heerlijk dat je niet echt pijn meer hebt! Ik heb je toegevoegd.


Dank je! De huid lijkt boven niet enorm op spanning te staan, die gaan vast snel prachtig hun vorm vinden :) En de grootte lijkt mooi te kloppen! Hoe voelt het tot nu toe? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-1-2021 om 11:11, MiaMae zei:


Dank je! De huid lijkt boven niet enorm op spanning te staan, die gaan vast snel prachtig hun vorm vinden :) En de grootte lijkt mooi te kloppen! Hoe voelt het tot nu toe? 

Het valt me ontzettend mee! Vandaag zijn de hechtpleisters er af gehaald en ik heb heus regelmatig wel wat pijn maar het is prima te doen. 

Omdat alles nog moet zakken en er veel vocht inzit vind ik ze vrij heftig, haha. Maar als ik van boven naar beneden kijk, zien ze er gewoon uit als mijn "eigen" borsten maar groter. Dus ik ben zeer tevreden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag mijn controle afspraak gehad bij de verpleegkundige en alles zag er prima uit. Het bleek dat ik al veel meer zelf mocht doen (zoals aankleden en haren wassen) maar mijn vriend heeft dit allemaal voor me gedaan de afgelopen week.

Het voelt daarom ineens alsof ik super veel vrijheid heb, waar ik ontzettend blij mee was. Dus heb vanmiddag even voorzichtig wat hele kleine dingen in huis gedaan en gedanst 🥳

 

Ik vraag me wel af of iemand me kan helpen met het volgende: 

Ik heb veel gelezen over de Carefix Bonnie bh en heb deze dan ook besteld. Ik zou alleen ook graag een gewone sportbh willen die ik later ook nog kan dragen. Heeft iemand tips?

Die van Hunkemoller lijken me prima alleen die gaan dus op bh maat en ik zou niet weten hoe ik dat nu moet opmeten. Daarbij komt ook dat opmeten vaak niet accuraat is bij neppers ;)

 

Zijn er mensen met ervaringen/tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels bijna 10 dagen na de operatie en ik voel me echt goed.

 

Ik mag veel weer doen naar geleide van pijn. Dit vind ik wel lastig want wat is nu pijn? De pijn die ik heb, gaat heel snel weer weg. Dus daarom houd ik mezelf zo rustig mogelijk.

 

Ik had een week geleden stiekem toch wat (hele goedkope) bikini's besteld en die heb ik net samen met mijn vriend gepast. Van het spiegelbeeld werd ik zó blij! Mijn vriend en ik zijn bijna 5 jaar samen en hij zei dat hij me echt zelden in bikini heeft gezien. Dat klopt ook. Ik deed echt alleen een bikini aan als ik niet anders kon.

Nu wordt het misschien zelfs leuk om in bikini te lopen 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het al zo goed met je gaat!

Leuk he om de boobs in wat anders te zien dan die po bh :D dat wordt straks een genot om in bikini rond te paraderen! 

Ik heb helaas nog geen tips voor een gewone sport bh. Heb alleen een paar bralettes besteld maar nog geen idee wat nou mijn exacte maat is/wordt 😂

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de liefhebbers heb ik nieuwe foto's in mijn album geplaatst. Er is wel wat verschil maar nog niet drastisch natuurlijk! Maar ik heb gelukkig alle tijd

;)

 

Vanuit de kliniek werd voor overdag een stevige sportbh aangeraden i.p.v. het compressievest. Dat zou comfortabeler moeten zijn. Ik dacht slim te zijn en een CareFix Bonnie bh te kopen. Echter vind ik deze net te weinig steun geven en krijg dan ook sneller last.

Dus ik wissel overdag af van compressievest naar de CareFix bh. 

 

Misschien moet ik gewoon wat willekeurige sport bhs gaan bestellen om te testen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.