Ga naar inhoud

Arlandria : 18 januari 2021 : Dr. Braam : Park medisch centrum


Aanbevolen berichten

1 uur geleden, Arlandria zei:

Voor de liefhebbers heb ik nieuwe foto's in mijn album geplaatst. Er is wel wat verschil maar nog niet drastisch natuurlijk! Maar ik heb gelukkig alle tijd

;)

 

Vanuit de kliniek werd voor overdag een stevige sportbh aangeraden i.p.v. het compressievest. Dat zou comfortabeler moeten zijn. Ik dacht slim te zijn en een CareFix Bonnie bh te kopen. Echter vind ik deze net te weinig steun geven en krijg dan ook sneller last.

Dus ik wissel overdag af van compressievest naar de CareFix bh. 

 

Misschien moet ik gewoon wat willekeurige sport bhs gaan bestellen om te testen..

Heb je foto's bekeken.. ziet er goed uit! 🤩 Ze zijn mooi aan het zakken en het beurse is zo te zien ook al een stuk minder :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Arlandria zei:

Voor ik het weet kan ik net zulke mooie bralettes aan als jij nu 😁

Jaaaa :D ben je al aan het shoppen voor bralettes? Zijn de enige bh's waar ik naar kijk, beugels lijken me nu (nog) niet lekker zitten.

Ik kan ze zeker nog niet de hele dag aan hoor, was alleen om ff te kijken hoe het stond. Verder draag ik nog steeds de hele dag en nacht mijn 'sexy' po bh! 🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, Marietjuh zei:

Jaaaa :D ben je al aan het shoppen voor bralettes? Zijn de enige bh's waar ik naar kijk, beugels lijken me nu (nog) niet lekker zitten.

Ik kan ze zeker nog niet de hele dag aan hoor, was alleen om ff te kijken hoe het stond. Verder draag ik nog steeds de hele dag en nacht mijn 'sexy' po bh! 🤣

Nee, ik wacht er nog even mee! Maandag is het nog maar 2 weken na de operatie. Ik heb er ook nog geen zin in, merk ik. Maar wie weet dat het over een paar dagen anders is 😁.

 

Ik draag mijn po bh graag. Ik hij zit niet oncomfortabel en ik heb geen pijn als ik loop. Het scheelt ook wel dat er natuurlijk niet echt sociale gelegenheden zijn waar ik iets anders wil dragen dan een hooggesloten shirt of trui 🙃.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was net even bang dat mijn rechter wond/litteken begon te ontsteken. Ik heb toch maar de noodlijn gebeld van de kliniek en werd super vriendelijk te woord gestaan.

Na een kort gesprek kon ik een foto doorsturen en gelukkig was er niets aan de hand!

Nu weet ik in ieder geval hoe rood het "mag" zijn en kan ik deze foto als graadmeter blijven gebruiken :).

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-1-2021 om 14:10, Arlandria zei:

Ik was net even bang dat mijn rechter wond/litteken begon te ontsteken. Ik heb toch maar de noodlijn gebeld van de kliniek en werd super vriendelijk te woord gestaan.

Na een kort gesprek kon ik een foto doorsturen en gelukkig was er niets aan de hand!

Nu weet ik in ieder geval hoe rood het "mag" zijn en kan ik deze foto als graadmeter blijven gebruiken :).

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Oooh dat stelt mij ook gerust! 😁

 

Ga morgenvroeg toch ook nog even bellen. Jij ziet dus ook het litteken niet zelf? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Amaryllis zei:

Oooh dat stelt mij ook gerust! 😁

 

Ga morgenvroeg toch ook nog even bellen. Jij ziet dus ook het litteken niet zelf? 

Mooi! Ik zal straks in je topic wel lezen wat er is gezegd 😁. Ik hoop voor je dat alles meevalt.

 

Het tapeje dat er overheen zit moet ik wekelijks vervangen. Tenzij het eerder los gaat zitten, dan uiteraard eerder. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Daniëla89 zei:

@Arlandria vind je het goed als ik even meekijk?😀

Ik ga je toevoegen!
Ik zag dat jij van plan bent om bij dr. Nio onder het mes te gaan. Park Kliniek is me zeer goed bevallen en vooralsnog dr. Braam ook :). Het is natuurlijk altijd afwachten hoe het er over een half jaar uitziet, haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Arlandria zei:

Mooi! Ik zal straks in je topic wel lezen wat er is gezegd 😁. Ik hoop voor je dat alles meevalt.

 

Het tapeje dat er overheen zit moet ik wekelijks vervangen. Tenzij het eerder los gaat zitten, dan uiteraard eerder. 

Alle roodheid is weg als ik de andere sportbeha aandoen en er nog een zachte zakdoek indoe. De compressiebeha knelt dus gewoon veel te hard. 

 

Ga morgen een andere halen. 

 

De tape mocht ik er zelf niet afhalen dus weet totaal niet hoe de wonde eruit ziet. Zijn ze bij jou al mooi toe? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Arlandria ziet er echt super netjes uit!👍 Hoelang Ben je nu po? Ben inderdaad van plan om mijn borstvergroting bij nio te doen weet alleen nog niet zo goed voor welke vorm ik wil gaan en hoe geplaatst😅 ik wilde altijd graag anatomische maar ik moet zeggen dat ik rond ook wel erg mooi kan vinden. Veel suc6 met je herstel!🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, Arlandria zei:

Hoi! Ik zal je later even toevoegen.

 

Ik zie dat je zelf nog geen topic hebt. Ben je nog aan het twijfelen of staat er al een operatie gepland? :) 


dank je wel!

ben zelf nog aan de twijfel - demi of mini

16 feb m’n 2e pasconsult en hoop dan de keuze te kunnen maken, heb iig al heel veel hulp aan dit forum 😊 

 

 

zijn er meiden op dit forum die achteraf toch voor een andere projectie zouden zijn gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Annemonde zei:


dank je wel!

ben zelf nog aan de twijfel - demi of mini

16 feb m’n 2e pasconsult en hoop dan de keuze te kunnen maken, heb iig al heel veel hulp aan dit forum 😊 

 

 

zijn er meiden op dit forum die achteraf toch voor een andere projectie zouden zijn gegaan?


heb je foto’s net bekeken...heel mooi!! 
perfecte maat 😊 hoe gaat je herstel? heb je veel pijn nog?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-2-2021 om 17:35, Daniëla89 zei:

@Arlandria ziet er echt super netjes uit!👍 Hoelang Ben je nu po? Ben inderdaad van plan om mijn borstvergroting bij nio te doen weet alleen nog niet zo goed voor welke vorm ik wil gaan en hoe geplaatst😅 ik wilde altijd graag anatomische maar ik moet zeggen dat ik rond ook wel erg mooi kan vinden. Veel suc6 met je herstel!🤗

Vandaag 20 dagen PO. De boel moet echt nog wel een stukje zakken maar dat duurt nu eenmaal wat langer. 

Zowel anatomisch als rond leveren inderdaad prachtige resultaten op! Hoe het geplaatst wordt, hangt ook af van je voorsituatie. Zelf wilde ik graag dual plane maar ik vermoed dat voor de spier niet eens een optie was.

Succes met het maken van je keuze :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Annemonde zei:


heb je foto’s net bekeken...heel mooi!! 
perfecte maat 😊 hoe gaat je herstel? heb je veel pijn nog?

Bedankt! Soms vind ik ze best nog groot maar over een paar weken zal dat vast minder zijn. In kleren vind ik ze perfect 😊. Ik heb vrijwel geen pijn. Eerder ongemak en af en toe wat pijnscheuten. Maar niets wat me belemmerd.

De eerste 4/5 dagen heb ik echt wel pijn gehad hoor! Daarna begon het langzaam minder te worden.

 

Jij hebt over een week je tweede pasconsult, leuk! Ik vond dat echt super leuk. Zelf heb ik ook getwijfeld over demi/mini. Iemand heeft toen ook een linkje geplaatst naar een video. Die kan je in dit topic terugvinden. 

Bij mij kon het volgens de arts allebei. En uiteindelijk heb ik een keuze kunnen maken door goed na te gaan waar ik nu echt tegenaan liep met mijn natuurlijke borsten. 

 

Succes met het maken van je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-2-2021 om 17:34, Amaryllis zei:

Alle roodheid is weg als ik de andere sportbeha aandoen en er nog een zachte zakdoek indoe. De compressiebeha knelt dus gewoon veel te hard. 

 

Ga morgen een andere halen. 

 

De tape mocht ik er zelf niet afhalen dus weet totaal niet hoe de wonde eruit ziet. Zijn ze bij jou al mooi toe? 

Heb je inmiddels al een bh die beter zit? Dat scheelt de helft, denk ik.

Ik kan niet zien of ze al dicht zijn. Vorige week links bijna helemaal maar rechts nog niet. Dus ik ben benieuwd naar morgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Arlandria zei:

Heb je inmiddels al een bh die beter zit? Dat scheelt de helft, denk ik.

Ik kan niet zien of ze al dicht zijn. Vorige week links bijna helemaal maar rechts nog niet. Dus ik ben benieuwd naar morgen.

Ja, ben gisteren één gaan halen met een wijdere omtrek. Ik kan terug ademen, haha! 

 

Hoe gaat het verder? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-2-2021 om 12:45, Amaryllis zei:

Ja, ben gisteren één gaan halen met een wijdere omtrek. Ik kan terug ademen, haha! 

 

Hoe gaat het verder? 

 

 

Wat goed! Ademen is geen overbodige luxe ;)

 

Met mij gaat het op zich goed. 

 

Vandaag heb ik voor het eerst weer auto gereden en moest ook best ver. Ik heb in totaal een uur achter een stuk gereden. Het laatste kwartier begon zowel schakelen als sturen pijn te doen (ik heb een vrij oude auto). Bij thuiskomst was ik ontzettend moe en had ik na een tijdje zitten veel pijn aan mijn borstbeen. Net als in de eerste week. Dus morgen doe ik weer echt even rustig aan en dan ook geen kleine huishoudelijke taken.

 

Soms komen de muren een beetje op me af dus autorijden vond ik heerlijk. Werken mag ik pas weer over 3 weken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Arlandria zei:

Wat goed! Ademen is geen overbodige luxe ;)

 

Met mij gaat het op zich goed. 

 

Vandaag heb ik voor het eerst weer auto gereden en moest ook best ver. Ik heb in totaal een uur achter een stuk gereden. Het laatste kwartier begon zowel schakelen als sturen pijn te doen (ik heb een vrij oude auto). Bij thuiskomst was ik ontzettend moe en had ik na een tijdje zitten veel pijn aan mijn borstbeen. Net als in de eerste week. Dus morgen doe ik weer echt even rustig aan en dan ook geen kleine huishoudelijke taken.

 

Soms komen de muren een beetje op me af dus autorijden vond ik heerlijk. Werken mag ik pas weer over 3 weken...

Heb je zwaar werk? Merk dat zelfs bureauwerk behoorlijk vermoeiend is. Ben echt helemaal kapot 's avonds. Fysieke job zou ik echt 6 weken mee wachten inderdaad. 

 

Autorijden vind ik nog heel onprettig. Draaien lukt niet goed, schokken doen pijn, gordel doet pijn... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Amaryllis zei:

Heb je zwaar werk? Merk dat zelfs bureauwerk behoorlijk vermoeiend is. Ben echt helemaal kapot 's avonds. Fysieke job zou ik echt 6 weken mee wachten inderdaad. 

 

Autorijden vind ik nog heel onprettig. Draaien lukt niet goed, schokken doen pijn, gordel doet pijn... 

Ik werk in de gehandicaptenzorg. Veel ADL (tilliften, douchen, aankleden e.d.) dus ik was inderdaad ook niet van plan om eerder te starten.

 

Vervelend dat je veel pijn hebt tijdens het autorijden :(. Moet je wel de weg op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, Arlandria zei:

Ik werk in de gehandicaptenzorg. Veel ADL (tilliften, douchen, aankleden e.d.) dus ik was inderdaad ook niet van plan om eerder te starten.

 

Vervelend dat je veel pijn hebt tijdens het autorijden :(. Moet je wel de weg op?

Ik moest op controle, maar ga voorlopig wel te voet overal naartoe. 

 

Zijn je wondes al gesloten ? Ontsmet je die elke dag ? Heb nu een klein open wondje van een stukje hechtdraad dat naar buiten kwam, word er al paranoïde van.  Gewoon ontsmetten en micropore overdoen, of hoe doe jij dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Amaryllis zei:

Ik moest op controle, maar ga voorlopig wel te voet overal naartoe. 

 

Zijn je wondes al gesloten ? Ontsmet je die elke dag ? Heb nu een klein open wondje van een stukje hechtdraad dat naar buiten kwam, word er al paranoïde van.  Gewoon ontsmetten en micropore overdoen, of hoe doe jij dat?

Wij hebben wel andere wonden, denk ik. Bij mij zit ie in de borstplooi. Ik hoef niet te ontsmetten. Ik moet de micropore 7 dagen laten zitten en dan verwisselen. Indien het los gaat tussendoor, moet ik het ook vervangen. Ik zie maandag weer of ze al dicht zijn :)

 

Volgens mij gebeurt het vaker dat er nog wat hechtdraad achterblijft. Ik heb het in ieder geval al eens vaker gelezen op het forum. Maar vraag het vooral na bij je kliniek. Ik hoop dat je je niet te veel zorgen maakt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.