Ga naar inhoud

lauralaura : 20 augustus 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

@Petra84 ja was leuk shoppen  maar weinig voorraad in mn maat helaas. gelukkig wel een sportbh en nog 2 erbij kunnen vinden. Komt vast goed met je borsten hoor. Mn pc zei dat pas met 3 tot 6 mnd het uiteindelijk resultaat zichtbaar is.

@ProjectX qua decolleté ligt het ook erg aan hoe je staat hoor. Als ik een foto neem met mn armen verder nr voren zitten ze wat verder uit elkaar weer. Haha! Heb nu een 75E gemiddeld. Verschilt soms iets per bh nog. Was idd bij hunkemoller daar kwam ik eerst ook vaak en nu 3e bh gratis. Livera zit hier ook maar daar kom ik eigenlijk nooit. 

Hoe gaat het met jouw herstel, ben je ook tevreden??

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, lauralaura zei:

@Petra84 ja was leuk shoppen  maar weinig voorraad in mn maat helaas. gelukkig wel een sportbh en nog 2 erbij kunnen vinden. Komt vast goed met je borsten hoor. Mn pc zei dat pas met 3 tot 6 mnd het uiteindelijk resultaat zichtbaar is.

@ProjectX qua decolleté ligt het ook erg aan hoe je staat hoor. Als ik een foto neem met mn armen verder nr voren zitten ze wat verder uit elkaar weer. Haha! Heb nu een 75E gemiddeld. Verschilt soms iets per bh nog. Was idd bij hunkemoller daar kwam ik eerst ook vaak en nu 3e bh gratis. Livera zit hier ook maar daar kom ik eigenlijk nooit. 

Hoe gaat het met jouw herstel, ben je ook tevreden??

 

Is ook vast en zeker zo en nu even geduld hebben en word elke week mooier 🙂 

 

Heel benieuwd wat uiteindelijk de maat gaat worden hihi eindelijk shoppen!

Nooit gewild had er een bloed hekel aan met mijn voorsituatie dat ik er nu wel echt na uitkijk 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@lauralaurahoe gaat het nu met je? Ben je blij net het resultaat en de controles? Hoe is je algemene gevoel bij dr vd weij? Ik word 12 november door hem geopereerd en ben benieuwd naar je verhaal en of je nog tips hebt.

Mag ik trouwens ook mee kijken in je album? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 21-8-2020 om 09:57, lauralaura zei:

Hi dames,

 

Gisteren ben ik geholpen aan een  borstvergroting door dr van der Weij. De reden om voor deze arts te kiezen is vanwege zijn mooie natuurlijke resultaten. Ik zal even bij het begin van mijn avontuur beginnen.

 

Al van jongs af aan heb ik nooit veel borsten gehad maar ik had dit geaccepteerd en dacht er nooit teveel over na. Met een pushup bh zag het er prima uit. Mijn moeder zei altijd wacht maar tot je kinderen hebt gehad. Ondertussen ben ik 35 jaar en 3 kinderen verder en was er van die ooit nog wat stevige kleine borstjes weinig volume meer over met ingezakte tepels. Na afgelopen half jaar hier en op andere pagina's veel te hebben gelezen en ervaringen van vriendinnen te hebben meegemaakt dus toch de stap gezet naar een consult waarna mijn beslissing nog meer gesteund en zeker werd.

 

Ik ben 2 keer gaan passen, dit om toch echt zeker te zijn van de maat. Ik ben overigens 1.84 en weeg 69 kg.

 

1e keer 24 juli. Hij adviseerde de 1e keer 340cc voor de spier, dit vond ik nog wat groot lijken en heb daarna 300cc gepast. Dit voelde voor mij beter op dat moment. Na thuis er nog over nagedacht te hebben twijfelde ik toch want zijn advies is natuurlijk erg belangrijk gezien hij honderden vergrotingen per jaar doet.

Zijn advies voor 340cc zou toch mooier mijn hele borst vullen zo liet hij zien bij de 2e keer passen op 4 aug met mijn moedertje erbij. Dus toch voor deze maat gegaan en hierna was eigenlijk al mijn twijfel ook weg. Ik heb natuurlijk nog wel wat zenuwaanvallen gehad😅

 

Dus gisteren was DE dag. Ik voelde me niet gespannen al zal ik dat vast wel wat zijn geweest, ik had er vooral veel zin in. Niet teveel nadenken. Ik moest mij 12.00 melden en 12.30 stond de operatie op de planning. We waren op tijd 11.45, en ik mocht direct binnenkomen al. Hier wat formulieren ingevuld en toen kwam de verpleegster mij halen. Ik kreeg mijn bed aangewezen en een polsbandje om met gegevens en behandelend arts. Ook mocht ik mij omkleden met het schortje aan en mijn onderbroek. Vervolgens hoorde ik van het meisje tegenover mij dat het allemaal uitliep en ben ik wat gaan appen en lezen op mijn ereader. De dame naast me was ook een erg gezellige kamergenoot.

Uiteindelijk kwam dr vd Weij ongv 14.00 bij me om af te tekenen en hierna stonden de verplegers zo goed als direct bij me om me mee te nemen naar de ok. Na 3 keer prikken toch een juiste ader voor het infuus gevonden. Toen kreeg ik een kapje met wat extra zuurstof en werd de narcose ingespoten waarna ik al snel weg was. Toen ik weer wakker werd gemaakt kon ik moeilijk mn ogen open houden, ik had nog wel even door willen slapen 😁 Ik mocht direct even spieken naar mn nieuwe boobies. Goede memmen haha!

Om 16 uur was er gebeld naar mijn man dat alles goed was gegaan. Ik heb een broodje kaas gegeten en wat thee gedronken en nog wat koekjes 😋 Om 18 uur gingen we lekker weer naar huis. In de auto werd ik wat draaierig en net niet misselijk. Thuis lekker mn bedje in en even 2 uur geslapen. Toen heeft mijn man nog wat eten gemaakt en daarna lekker  geslapen op mijn fort van kussen en dekbed. Wel mn wekker gezet voor de paracetamol. Pijn is prima te doen. Meer spierpijnachtig en gezwollen. Heb nog geen foto maar die zal ik nog plaatsen later. 

Flink verhaal geworden maar hopelijk hebben jullie hier wat aan net als ik aan jullie verhalen veel heb gehad 🤗

Wat een leuk verhaal om te lezen, fijn dat het ook allemaal zo goed is gegaan, doet me goed het te lezen 😃

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ennuhhhhh wow wat een mooie :1boobs:!!! Jou boobs zijn mijn ideaal echt heel mooi! Teken er voor als ze zo bij mij ook gaan worden! En wat een klein en mooi litteken! Echt prachtig allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobcar dankjewel! 😊 ben er zeker blij mee! Vind ze alleen nog steeds groot 😅 haha! Zoals ik al eerder ergens zei had ik de kleinere maat ook prima gevonden alleen vraag ik me af of dit net zo mooi zou zijn wat betreft mijn maten zegmaar. Of had ik dan voor ronde moeten gaan bv. Maar beter te groot dan te klein hè!? 

Qua tips,  neem echt goed je rust de 1e week. Zeker de 1e 2 a 3 dagen gewoon in bed blijven netflix kijken. Ook al voelt  het doelloos. 

 

@petra84 het gaat heel goed met me. Doe alles weer dus hier ook iets minder aanwezig. Ben alleen nog op zoek naar een goede sportbh 😒

En jij??

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha te groot.... ik vind ze dus perfect bij jou! Niet te groot en niet te klein. Maar denk dat het voor jezelf heel gek is omdat je ineens borsten hebt hahahaha op een gegeven moment gaan ze vast wennen 😉 

 

Ik neem nu zoveel mogelijk programma's op hahaha en ik heb inderdaad ook al wat netflix dingetjes gezien die ik wil kijken. 

 

Ik zag net iemand die deze sportbh heeft, misschien ook iets voor jou?  https://www.wehkamp.nl/hunkemoller-sportbh-the-pro-level-3-met-ritssluiting-groen-16576684/?utm_source=app&utm_medium=share&utm_campaign=pdp_share

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, lauralaura zei:

@Boobcar dankjewel! 😊 ben er zeker blij mee! Vind ze alleen nog steeds groot 😅 haha! Zoals ik al eerder ergens zei had ik de kleinere maat ook prima gevonden alleen vraag ik me af of dit net zo mooi zou zijn wat betreft mijn maten zegmaar. Of had ik dan voor ronde moeten gaan bv. Maar beter te groot dan te klein hè!? 

Qua tips,  neem echt goed je rust de 1e week. Zeker de 1e 2 a 3 dagen gewoon in bed blijven netflix kijken. Ook al voelt  het doelloos. 

 

@petra84 het gaat heel goed met me. Doe alles weer dus hier ook iets minder aanwezig. Ben alleen nog op zoek naar een goede sportbh 😒

En jij??

Hoi @lauralaura, ik las bij iemand een panache sportbeha, lijkt mij ook een fantastische 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobcar @Lilve thnx meiden! Die van hunkemoller had ik gepast maar dat ritsje ging telkens open. Had een andere van hunkemoller maar die is toch te strak. Het is voor hardlopen en ik kan niet optimaal ademhalen doordat hij drukt op mn borst. Echt jammer. Dus als jullie straks een 70e nodig hebben let me know! Panache kende ik nog niet. Shockabsorber ga ik ook eens naar kijken. Schijnt ook goed te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, lauralaura zei:

@Lilve heb je album bekeken. Ziet er mooi uit zeg. Doet me denken aan die van mij wat betref verandering, bijzonder wel om te zien. En dat al met 2 weken! 

Hoi hoi Thanx 🤗. Oh dat vind ik tof om te lezen, want jouw boobs zijn echt zooo prachtig geworden!!  Ik ben ook echt heel blij. Die dr van der Weij die kan er wat van!!! Ben zoo benieuwd hoe die van mij met 6 weken zijn 😌. Geduld,  geduld... Maak nu ook niet meer iedere dag een foto om de verschillen goed te kunnen zien. Wanneer heb jij de 3 maanden controle?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, lauralaura zei:

@Lilve, ik maakte elke week een foto. Nu al 3 weken ofzo niet meer. Komt er telkens niet van. Vandaag eens proberen. Ik heb 19 nov 3 mnd controle. Ben benieuwd hoeveel ze nog veranderen de komende tijd. Echt leuk ook om fotos van 1 week bv met nu te vergelijken.

Jaaa dat geloof ik, boobie metamorfose. Oh dat is ook al bijna! Ja ik ga nu ook maar 1 x per week een foto maken. Ja ben benieuwd naar je nieuwe foto!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is wel heel belangrijk om een goede sport bh tijdens het hardlopen aan te hebben, lastig dat dan de ritsjes open gaan. Ik heb er verder nog geen ervaring mee. Ik kan het op dit moment met mijn ieniemienie boobies gewoon goedkope alieexpress sport bh's aan, welke overigens heelllllll fijn nu zitten. Maar straks vast niet meer 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hi meiden,

 

Even een update. Afgelopen donderdag 3 maanden controle gehad. Hij heeft gekeken en gevoeld. Geen kapselvorming. Littekens zagen er goed uit en gaan uiteindelijk nog wit worden waardoor minder zichtbaar. 

Uiteraard de vraag of ik tevreden ben. Jazeker! Ik heb benoemd dat ik het idee had dat de rechterborst vanaf het begin al strakker voelt dan links. Dit is ook afhankelijk vd natuurlijke borstgrootte vertelde hij en normaal. Geen 2 borsten zijn helemaal hetzelfde. Ook gaan ze nog zachter worden en nog wat meer zakken. Rechts zit nog wat hoger ook maar dit zou dus nog wat gaan zakken. 

Pas met een jaar kun je zeggen dit is het eindresultaat. Best bizar eigenlijk hè als je erover nadenkt. Ben zo benieuwd hoe het dan allemaal is. Maar voor nu ben ik er echt blij mee. Heel natuurlijk. 

Vorige week trouwens nog eens gemeten want ik had het idee dat mn bh wat losser zat en ze waren toch 3 cm minder in omvang. Toch nog vocht wat weggetrokken is vertelde de arts en nog wat gezakt.

Dit is de laatste controle ook bij Boerhaave. Indien ik wilde kon ik met een jaar ook een controle krijgen maar dit lijkt me niet nodig zolang alles goed voelt. Ik mag verder altijd bellen bij vragen of zorgen maar dit lijkt me niet meer dan logisch toch?

Voor zover mijn laatste update!

 

@Boobcar uiteinduiteindelijk roch de bh met rits van hunkemoller. Deze bleef de rits wel zitten dus ik denk dat de andere een foutje had. Overigens ook een maat groter genomen waardoor hij veel beter zit!

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, wat leuk om te lezen! Fijn dat alles goed was en de arts het er allemaal goed uit vond zien. Nu afwachten hoe ze zich verder gaan vormen dus. En fijn dat ze nog zachter gaan worden. Dus de maat kan ook nog eens gaan veranderen evt. Ja wat een proces hè! Kan jij ondertussen weer alles helemaal doen als voorheen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 22-11-2020 om 08:10, lauralaura zei:

Hi meiden,

 

Even een update. Afgelopen donderdag 3 maanden controle gehad. Hij heeft gekeken en gevoeld. Geen kapselvorming. Littekens zagen er goed uit en gaan uiteindelijk nog wit worden waardoor minder zichtbaar. 

Uiteraard de vraag of ik tevreden ben. Jazeker! Ik heb benoemd dat ik het idee had dat de rechterborst vanaf het begin al strakker voelt dan links. Dit is ook afhankelijk vd natuurlijke borstgrootte vertelde hij en normaal. Geen 2 borsten zijn helemaal hetzelfde. Ook gaan ze nog zachter worden en nog wat meer zakken. Rechts zit nog wat hoger ook maar dit zou dus nog wat gaan zakken. 

Pas met een jaar kun je zeggen dit is het eindresultaat. Best bizar eigenlijk hè als je erover nadenkt. Ben zo benieuwd hoe het dan allemaal is. Maar voor nu ben ik er echt blij mee. Heel natuurlijk. 

Vorige week trouwens nog eens gemeten want ik had het idee dat mn bh wat losser zat en ze waren toch 3 cm minder in omvang. Toch nog vocht wat weggetrokken is vertelde de arts en nog wat gezakt.

Dit is de laatste controle ook bij Boerhaave. Indien ik wilde kon ik met een jaar ook een controle krijgen maar dit lijkt me niet nodig zolang alles goed voelt. Ik mag verder altijd bellen bij vragen of zorgen maar dit lijkt me niet meer dan logisch toch?

Voor zover mijn laatste update!

 

@Boobcar uiteinduiteindelijk roch de bh met rits van hunkemoller. Deze bleef de rits wel zitten dus ik denk dat de andere een foutje had. Overigens ook een maat groter genomen waardoor hij veel beter zit!

 

Hi, zou ik ook mee mogen spieken in je album?

Ik ben 4 januari aan de beurt bij dr. van der Weij en krijg 300 cc anatomisch voor de spier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 30-10-2020 om 15:54, lauralaura zei:

@Boobcar dankjewel! 😊 ben er zeker blij mee! Vind ze alleen nog steeds groot 😅 haha! Zoals ik al eerder ergens zei had ik de kleinere maat ook prima gevonden alleen vraag ik me af of dit net zo mooi zou zijn wat betreft mijn maten zegmaar. Of had ik dan voor ronde moeten gaan bv. Maar beter te groot dan te klein hè!? 

Qua tips,  neem echt goed je rust de 1e week. Zeker de 1e 2 a 3 dagen gewoon in bed blijven netflix kijken. Ook al voelt  het doelloos. 

 

@petra84 het gaat heel goed met me. Doe alles weer dus hier ook iets minder aanwezig. Ben alleen nog op zoek naar een goede sportbh 😒

En jij??

Ha Laura, 

goed om je verhaal te lezen, ga zelf over 1,5 week bij van der Weij onder het mes. Zou ik in je album mee mogen kijken? 

Hb me inderdaad voorgenomen de eerste week zo min mogelijk te doen en veel te rusten, met her en der wat beweging tussendoor. Maar in ieder geval zo min mogelijk!!

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.