Ga naar inhoud

lauralaura : 20 augustus 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

@lauralaura volgens mij doen ze normaal gesproken alleen kijken of alles goed is en halen ze je pleisters er vanaf. Bij mij hebben ze 1 knoopjes weg geknipt omdat ik daar last van had. Maar volgens mij doen ze dit normaal niet. 
 

Fijn dat je weer goed hebt geslapen vannacht trouwens! Ik slaap wel de hele nacht door maar om nou te zeggen dat ik uitgerust wakker word. Mag alweer op mijn zij liggen maar voelt niet prettig en vind t ook een beetje eng. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Raven aahaa ok! Ja ik weet niet zo goed meer wat de verpleegster me vertelde allemaal voor ik naar huus mocht haha! Maar dan zal dit bij mij ook zo zijn aangezien we bij dezelfde zijn geweest. 

En niet uitgerust wakker worden heeft er misschien mee te maken dat je lichaam natuurlijk wel hard ah werk is aan herstel. Ik ben de gebroken nachten wel gewend vd kids maar smiddags ben ik nu ook wel moe hoor. 

Hoe voel jij je verder? Alles al wat zachter?

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, lauralaura zei:

@Lilve ja ik dacht ik schrijf alles op. Ik vind dat ook fijn om te lezen. Ik he  je toegevoegd hoor. Ik mocht in principe liefst niemand meenemen maar de 2e keer gewoon gedaan. Ik dacht ja dahaag het is wel even een flinke beslissing.

Ik moet morgen voor de 1e controle. Gaat echt heel goed met het herstel. Voel dat het geneest en minder strak staat al zie ik dat nog niet echt. Zit denk en hoop ik nog best wat vocht in want ik hoop dat ze echt nog wat kleiner worden. Maarja nu 1 weekje geleden dus kan bijna niet anders. Spannend voor jou ook! Heb je al een idee wat je wil?

Hoi Laura, ik weet het echt nog niet. Laat me eerst goed adviseren. Ga vrijdag naar dr Hupkens, 22 sept naar vd Weij en Laura zaal, ben echt benieuwd wat er bij kan qua op de spier of dual plane. Vind rond de 375/400 cc wel heel mooi (heb 1 pas sessie gehad) voor de rest weet ik het echt nog niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, lauralaura zei:

@Raven aahaa ok! Ja ik weet niet zo goed meer wat de verpleegster me vertelde allemaal voor ik naar huus mocht haha! Maar dan zal dit bij mij ook zo zijn aangezien we bij dezelfde zijn geweest. 

En niet uitgerust wakker worden heeft er misschien mee te maken dat je lichaam natuurlijk wel hard ah werk is aan herstel. Ik ben de gebroken nachten wel gewend vd kids maar smiddags ben ik nu ook wel moe hoor. 

Hoe voel jij je verder? Alles al wat zachter?

Ja precies. Vannacht gelukkig wel een goede nacht gehad en uitgerust wakker geworden. Ook vh eerst weer beetje op mijn zij gelegen.

Deze week weer aan het werk geweest en mijn borsten zijn ooo gevoeliger. Merk dat ik weer meer heb gedaan. 
Borsten zijn momenteel scheef dus baal wel (zie mijn eigen topic) en hele gevoelige huid op mijn borsten. Voor de rest gaat het goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, lauralaura zei:

@Es1234567 Hi, en dankjewel! Ik voeg je toe. Heb jij ook een topic / fotos? Zou ik ook graag met jou meekijken 😁 toch leuk al dat vergelijken. 

Ja is ook! Ik ben nu 3,5 maand PO maar vind het nog steeds leerzaam en leuk om nieuwe ontwikkelingen te volgen! :) ik ga even kijken bij jou en je toevoegen bij mij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Raven wat lekker weer op je zij zeg! Hoe ging het werken? Ik merk het wel aan mn rug boven midden als ik wat drukker ben geweest. Hopelijk voelt je huid snel beter. Ga zo je topic even lezen.

 

@Lilve hoe is het gegaan gisteren? 

 

@Es1234567 dankjewel! 

 

Update van de controle gisteren,  ze hebben de pleisters eraf gehaald en verder alleen gekeken naar de wond en die zag er heel mooi en rustig uit. Idd nog veel zwelling (gelukkig haha) verder litteken creme meegekregen maar deze mag ik pas smeren als de wondjes echt dicht zijn en dit kan nog wel 3 weken duren zei ze. 🙄 Ook vertelde ze dat de knoopjes soms naar buiten kunnen komen als je lichaam dit niet zelf op kan lossen omdat het toch net wat meer draad is en dit voor je lichaam dan te lang duurt om zelf op te lossen. Hierbij gebeurt het dan dat het wondjes iets open gaan staan weer om de knoopjes eruit te werken. 

verder voelt het wel lekker zonder pleisters. Ze wiebelen ook gelijk wat meer 🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lauralaura ik vond het pittig weer werken!  Maar het is gelukt! Wat je zegt van je rug herken ik wel, dat is ook mijn pijnlijke plek op mijn rug. Maar heb meer “last” van mijn borsten zelf momenteel. Voelt nog erg zwaar aan soms en een gevoelige huid zoals ik al eerder zei. Maar goed we gaan richting de 3 weken post op deze week dus zal langzaam aan steeds beter gaan!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@lauralaura wauw! Heb je album bekeken. Ze zijn echt heel mooi. Vind ze heel goed bij je figuur passen. 

 

Nee, nog geen consult ingepland. Af en toe slaat bij mij de twijfel toe.... heb jij daar helemaal geen last van gehad? En ik heb het sowieso in mijn hoofd op de planning staan voor maart 2021. Dus ik heb nog even. Maar ik baal af en toe wel van de twijfel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@D123 dankje! Nou ik heb ook heel lang getwijfeld. Idd snijden in een gezond lichaam en ik was er nooit heel erg mee bezig of iig niet onzeker genoeg door ofzo. Ben ook een heel nuchter persoon. Maarja al dat denken en twijfelen duurde alweer een half jaar en toen heb ik gewoon een afspraak gemaakt voor een consult waarna mn twijfels weg waren en ik eigenlijk heel enthousiast was.

@Paula0307 iik weet niet wat jouw lengte is en je borstbreedte. Ik ben 1,84 best lang. Mijn max was 425. Ik vond die 340cc al veel. Maar heb uiteindelijk het vertrouwen in zijn handen gelegd nav al zijn mooie resultaten en honderden vergrotingen die hij doet. Hoe was jouw consult? En zijn advies??

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.