Ga naar inhoud

lauralaura : 20 augustus 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

@lisa1981 @Zoemertje herstel gaat heel goed. Ik doe alles alweer en heb nergens last van. Bij mij zijn ze ook ongelijk hoor. Links is nog wat groter en die voel ik sinds gister ook wat schuiven als ik buk. Misschien door vocht wat wegtrekt dat er meer ruimte is even? 🤔 littekens zien er ook al heel mooi uit. En bij jou? Ik ga later even op je pagina kijken. Heb je ook een verslag en album? Kijk graag mee.Zal je toevoegen!

 

@Nine ja tuurlijk!

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Raven oh gelukkig dat jij dat ook hebt. Ik vind het ook lijken of de pocket links breder is waardoor die prothese platter ligt al zegmaar. Of rechts moet gewoon nog wat relaxen. 

Ja bukken wel al wat ook. Mocht dat ook niet dan? Voelt wel weer ok iig ivm vorige week. Tillen zo min mogelijk maar soms kan het niet anders. Houd het wel dichtbij me zegmaar en dan door de knieeen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lisa1981 thnx! Ik vind het zelf ook al heel mooi, al is links wel wat groter maar dit kan zwelling zijn uiteraard. Geduld geduld.... heb net ook bij jou gekeken maar ondanks het verschil in grootte zien ze er wel heel mooi uit al! Ben benieuwd naar je nieuwe foto, ik zag dat je morgen een nieuwe gaat plaatsen en het verschil al minder wordt 🙌

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-9-2020 om 23:21, lauralaura zei:

@Raven oh gelukkig dat jij dat ook hebt. Ik vind het ook lijken of de pocket links breder is waardoor die prothese platter ligt al zegmaar. Of rechts moet gewoon nog wat relaxen. 

Ja bukken wel al wat ook. Mocht dat ook niet dan? Voelt wel weer ok iig ivm vorige week. Tillen zo min mogelijk maar soms kan het niet anders. Houd het wel dichtbij me zegmaar en dan door de knieeen.

Bij mijn weten is het 6 weken niet bukken (dus door je knieën) en niet zwaarder dan 2kg tillen.

Maar vind het ook lastig om dat helemaal niet te doen 6 weken lang hoor.

 

Ben jij trouwens al gaan smeren met de crème? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Raven ik probeer idd zoveel mogelijk door de knieën maarja met sommige dingen ontkom je er niet aan. Net als met tillen van mn zoontje af en toe. Maar ik zorg dat hij zn armpjes om nek vasthoudt en dan druk ik hem tegen mn aan. Uit bed bijvoorbeeld. 

Heb even de brief gepakt en er staat niks over bukken. Scheelt misschien ook dat wij voor de spier hebben? 

Nog niet gesmeerd. Wilde dat net doen op het midden maar dacht toch nog even te wachten tot de hoekjes ook zonder korstje zijn. Heb je al een nieuwe foto geplaatst?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
27 minuten geleden, lauralaura zei:

@Petra84 gaat goed! Mag sinds gisteren alles weer hoera! Voelt ook echt goed, nergens last van. Vandaag bh's geshopt. Ik ga zo weer even een nieuwe foto uploaden. Hoe gaat het met jou? Ik zag een nieuwe foto van je, ziet er goed uit. Wat een verandering hè!?

 

Ohhh heerlijk zeg! En wat fijn dat je nergens last van hebt en alles weer mag 🙂 Het ziet er ook heel erg mooi uit!

 

Ik vind het zelf nog hoekerig bij mij en hoop dat het nog wat ronder en iets meer na binnen komt maar goed geduld geduld en nog 2 weken afwachten en dan hopenlijk ook shoppen hihi 

Heb zelf me verslag ook geüpdate vandaag 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lauralaura wauw wat een mooi resultaat! Grappig om te zien dat ze nog dichter bij elkaar zijn gaan staan, echt een heel mooi decolleté!! Fijn dat alles zo goed gaat. 

Welke bh maat heb je nu? Blij mee? Ik ging vandaag mijn oude bh's passen (75E) en die waren toch te klein.. Binnenkort ga ik ook maar eens shoppen. Ben je bij hunkemoller geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.