Ga naar inhoud

lauralaura : 20 augustus 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Op 27-8-2020 om 17:45, lauralaura zei:

Hi @Lisa1981 , jij ook nog gefeliciteerd. Wat leuk! ben jij de woensdag geholpen? Wat heb jij gekregen? Ik ga je toevoegen. Hechtingen zijn oplosbaar bij mij maar ze knippen wel de knoopjes dacht ik. 🤔 misschien heb ik het verkeerd hoor. Ik laat het morgen weten. 

Leuk als ik dan ook bij jou mag kijken!

Hi @lauralaura  Ik loop een beetje achter met reageren. Kinderen weer naar school en zelf ook weer begonnen met werken. Hoe gaat het met je? Ik ga morgen echt even een album aanmaken haha. Bij mij zijn gisteren pas de knoopjes geknipt. Ook voor het eerst de littekens gezien. Het ziet er netjes en rustig uit. ik heb 380 cc rond dual plane.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lisa1981 nou ik ken je drukte met de kids. Even wennen weer. Ik denk telkens ik maak morgenochtend een foto maar dan laat ik mn zoontje filmpjes kijken op mn telefoon als ik ga douchen 😁🙈

Hier geen knoopjes geknipt met de 1 week controle, alleen de pleisters eraf en check. Alles zag er netjes en rustig uit. Alle hechtingen moeten vanzelf oplossen. Ben benieuwd hoelang dat duurt met de knoopjes.

@LettyBoob tuurlijk ik ga je toevoegen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi hoor! En erg natuurlijk, goede keuze heb je dan gemaakt door bij van der Weij te gaan denk ik. Ik moet gelijk denken aan mijn eerste bv. toen had ik dezelfde lengte/gewicht combinatie als jij nu. Het zag er toen ongeveer hetzelfde uit als bij jou nu, alleen met zwaarder worden en na twee kindjes werd alles meer, behalve de borsten. Vandaar dat ik een wissel heb gedaan bijna 4 weken geleden. Ik zal je toevoegen aan mijn album dan snap je waarom ik toch voor groter heb gekozen. 

Mochten de knoopjes gaan irriteren kan je ze altijd alsnog weg laten knippen he, kan wel fijner aanvoelen als het toch wat zou gaan trekken ofzo. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LettyBoob oh dat is een goede tip! Dankje. 

Kan me voorstellen na 2 kids dat het anders is. Hoelang geleden was jouw 1e bv? Ik ga zo even kijken bij je ook. Leuk om van alles te zien!

Ik heb nu 3 kids gehad en meer worden het er niet 😊 hopelijk een stabiel resultaat. Werden ze bij jou nog wat kleiner ook gedurende herstel 1e 3 mnd? Ik ben nu 2 weken po. Ga zo even nieuwe fotos erop zetten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, lauralaura zei:

@LettyBoob oh dat is een goede tip! Dankje. 

Kan me voorstellen na 2 kids dat het anders is. Hoelang geleden was jouw 1e bv? Ik ga zo even kijken bij je ook. Leuk om van alles te zien!

Ik heb nu 3 kids gehad en meer worden het er niet 😊 hopelijk een stabiel resultaat. Werden ze bij jou nog wat kleiner ook gedurende herstel 1e 3 mnd? Ik ben nu 2 weken po. Ga zo even nieuwe fotos erop zetten. 

Het is al 9 jaar geleden en weet eigenlijk niet meer of ze nog kleiner werden na het herstel van de eerste weken. De zwelling neemt wel af natuurlijk, maar je spieren ontspannen ook weer waardoor ze op de goede plaats komen en lijken ze weer groter, haha ik heb er niet echt een antwoord op dus 😄 jij hebt ze niet achter/tussen de spier toch? Dus dat laatste zal niet van toepassing zijn dan. Ik geloof dat je dan eerder resultaat ziet dan bij dual plane.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ProjectX hi! Ja gaat super hoor. Ze worden met de dag mooier zoals bij zovelen. Ik zal morgen weer een nieuwe foto maken met 3 weken. 

Ik voel nu links telkens met bukken een soort verschuiving. Lijkt doordat het  vocht steeds minder wordt dat de prothese dan weer een nieuw plekje zoekt ofzo. Hoe gaat het met jou? Mooie vooruitgang ook zag ik in je album. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.