Ga naar inhoud

lauralaura : 20 augustus 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

@lauralaura super fijn zeg! Daar heb ik toch wel het meeste schrik van de napijn hihi en ook of ze niet te groot gaan zijn maar goed die twijfels lees ik bij iedereen en laat dat stukje gewoon op me af komen maar nu de datum nadert veel onrustige nachten en hele rare dromen haha zoals vanacht weer ... Dankjewel ik ga een kijkje nemen 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is zo dat heb ik uiteindelijk ook gedaan 🙂 bij mij was de twijfel tussen 500 cc motiva full of 450 cc en uiteindelijk hebben we in overleg gekozen voor de 450 cc omdat ik geen bolling aan de buitenkant wil en met 500 zou ik een side boob krijgen en denk echt dat dit teveel word 

 

Klopt 4 september is mijn D day

Ben nu al behoorlijk zenuwachtig 😊

Vanacht ook raar gedroomd en heel slecht geslapen ook erover hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Petra84! Het gaat goed hier. Gister wat kort geslapen door onze jongste en dat merkte ik op de dag ook wat. Te eigenwijs om smiddags even te slapen dus gister op tijd naar bed. Merk dat ik de pcm af en toe al vergeet en dat is toch nog niet zo handig. Dus echt wel even scherp zijn dat ik ze elke 5 uur ongv neem. Heb overigens met pcm echt geen pijn. Soms een steek wel maarja logisch. Verder voelt het nog lekker strak al is het wel minder al. Als ik mm bh uit dan voelt het echt alsof ze uitvouwen 🤣🤣🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

O wat fijn lieverd en ja optijd je pakken is belangrijk maar dat heb je dus snel genoeg door als het niet gebeurd 😅

 

Oke dus pcm schema goed volgen en het is goed te doen wat fijn zeg!!! 

 

Ja ben heel benieuwd lijkt me zo raar gevoel haha als ze er dadelijk zijn en dan je bh uit doen 🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @lauralaura,

 

Wat fijn dat je de operatie achter de rug hebt en het herstel goed gaat. Zo te lezen heb je wel langer dan een week hersteltijd nodig. Ik ben nl ook twee keer bij vd Weij op consult geweest en hij is heel positief over het herstel. Hij geeft aan dat sommige na een paar dagen weer aan het werk gaan. Begrijp ik dat het toch wat langer duurt?

En zou ik in je album mogen kijken? Ik ben erg benieuwd naar zijn resultaten. In oktober sta ik op de lijst om geopereerd te worden. Het wordt 265 dual plane. Kon helaas niet groter omdat hij 1 cm ruimte over wil houden zodat de randen niet zichtbaar worden. 

groetjes,

(nu nog) Flatmommy.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Flatmommy Wat leuk! Ga je ook bij vd Weij?

ik denk dat het er qua herstel aan ligt of je echt goed je rust aanhoudt en wat voor werk je doet. Ik denk dat 2 weken wel ideaal is om vrij te hebben maar met een kantoorbaan zou een week ook te doen zijn. Ik ben vandaag 5 dgn PO en vanochtend even met het gezin naar het winkelcentrum geweest paar boodschapjes en koffie gedronken. Thuis wel even gaan liggen maar merk dat het goed te doen is. Maar ik gebruik wel gewoon de paracetamol nog! Anders denk ik dat ik wel meer last zou hebben. Ik ga je toevoegen. Zal morgen even een nieuwe foto maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-8-2020 om 11:06, iloontje148 zei:

Hoi Laura!

 

Wat fijn dat je de operatie al achter de rug hebt!

Zelf ben ik afgelopen dinsdag geopereerd 650 cc en 590 cc dual plane door Drs Janssen.

Ook ik heb 3 kinderen mogen krijgen en ik had wel borsten (lege D) maar die hadden absoluut een update nodig,  ook had ik een borstverschil zodoende de verschillende CC's.

 

De dag van de operatie heb ik net als jou ervaren de dag erna vond ik heel erg pittig en vanaf toen ging het elke dag wat beter.

Mijn spieren zijn nog flink hard maar het lijkt wat beter te worden en mijn borsten worden nu al iedere dag mooier!

Hoop dat je een voorspoedig herstel hebt en ontzettend gelukkig gaat zijn met het resultaat 

 

Liefs

Hoi iloontje, wat goed om te horen dat je herstel zo snel al minder pijnlijk is!  Hoe gaat het nu? Ik ben juist beetje huiverig voor de pijn bij het dual plane plaatsen. 😬 groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-8-2020 om 09:57, lauralaura zei:

Hi dames,

 

Gisteren ben ik geholpen aan een  borstvergroting door dr van der Weij. De reden om voor deze arts te kiezen is vanwege zijn mooie natuurlijke resultaten. Ik zal even bij het begin van mijn avontuur beginnen.

 

Al van jongs af aan heb ik nooit veel borsten gehad maar ik had dit geaccepteerd en dacht er nooit teveel over na. Met een pushup bh zag het er prima uit. Mijn moeder zei altijd wacht maar tot je kinderen hebt gehad. Ondertussen ben ik 35 jaar en 3 kinderen verder en was er van die ooit nog wat stevige kleine borstjes weinig volume meer over met ingezakte tepels. Na afgelopen half jaar hier en op andere pagina's veel te hebben gelezen en ervaringen van vriendinnen te hebben meegemaakt dus toch de stap gezet naar een consult waarna mijn beslissing nog meer gesteund en zeker werd.

 

Ik ben 2 keer gaan passen, dit om toch echt zeker te zijn van de maat. Ik ben overigens 1.84 en weeg 69 kg.

 

1e keer 24 juli. Hij adviseerde de 1e keer 340cc voor de spier, dit vond ik nog wat groot lijken en heb daarna 300cc gepast. Dit voelde voor mij beter op dat moment. Na thuis er nog over nagedacht te hebben twijfelde ik toch want zijn advies is natuurlijk erg belangrijk gezien hij honderden vergrotingen per jaar doet.

Zijn advies voor 340cc zou toch mooier mijn hele borst vullen zo liet hij zien bij de 2e keer passen op 4 aug met mijn moedertje erbij. Dus toch voor deze maat gegaan en hierna was eigenlijk al mijn twijfel ook weg. Ik heb natuurlijk nog wel wat zenuwaanvallen gehad😅

 

Dus gisteren was DE dag. Ik voelde me niet gespannen al zal ik dat vast wel wat zijn geweest, ik had er vooral veel zin in. Niet teveel nadenken. Ik moest mij 12.00 melden en 12.30 stond de operatie op de planning. We waren op tijd 11.45, en ik mocht direct binnenkomen al. Hier wat formulieren ingevuld en toen kwam de verpleegster mij halen. Ik kreeg mijn bed aangewezen en een polsbandje om met gegevens en behandelend arts. Ook mocht ik mij omkleden met het schortje aan en mijn onderbroek. Vervolgens hoorde ik van het meisje tegenover mij dat het allemaal uitliep en ben ik wat gaan appen en lezen op mijn ereader. De dame naast me was ook een erg gezellige kamergenoot.

Uiteindelijk kwam dr vd Weij ongv 14.00 bij me om af te tekenen en hierna stonden de verplegers zo goed als direct bij me om me mee te nemen naar de ok. Na 3 keer prikken toch een juiste ader voor het infuus gevonden. Toen kreeg ik een kapje met wat extra zuurstof en werd de narcose ingespoten waarna ik al snel weg was. Toen ik weer wakker werd gemaakt kon ik moeilijk mn ogen open houden, ik had nog wel even door willen slapen 😁 Ik mocht direct even spieken naar mn nieuwe boobies. Goede memmen haha!

Om 16 uur was er gebeld naar mijn man dat alles goed was gegaan. Ik heb een broodje kaas gegeten en wat thee gedronken en nog wat koekjes 😋 Om 18 uur gingen we lekker weer naar huis. In de auto werd ik wat draaierig en net niet misselijk. Thuis lekker mn bedje in en even 2 uur geslapen. Toen heeft mijn man nog wat eten gemaakt en daarna lekker  geslapen op mijn fort van kussen en dekbed. Wel mn wekker gezet voor de paracetamol. Pijn is prima te doen. Meer spierpijnachtig en gezwollen. Heb nog geen foto maar die zal ik nog plaatsen later. 

Flink verhaal geworden maar hopelijk hebben jullie hier wat aan net als ik aan jullie verhalen veel heb gehad 🤗

Hoi Laura,  wat fijn om je uitgebreide verhaal te lezen, ik heb binnenkort ook een afspraak voor een consult bij dr vd Weij, je mag dus wel iemand meenemen als je dat graag wilt? Hoe is het nu met je herstel? En voor de borstspier mooi, fijn dat het kon. Ik ben zoo benieuwd wat voor adviezen ik krijg. Heb deze maand 3 consulten bij verschillende artsen groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-8-2020 om 15:55, Raven zei:

Hey @lauralaura

 

ah tof dat je je operatie inmiddels achter de rug is en dat je blij bent! Ik ben zelf 11 augustus ook door Dr van der Weij geopereerd. Ik heb 380cc anatomisch vd spier gekregen (ben 1.83 en 79kg) Ik vond vooral de eerste 3 dagen pittig. 


Ben enorm benieuwd naar je resultaat! Als je foto’s hebt wil je me dan toevoegen aan je album? Als je mij album ook in wilt zien hoor ik het wel!

Hey @Raven zou ik miss ook in je album mee mogen kijken, ik heb de 22e consult bij dr vd Weij en ben zo benieuwd 😊

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lilve ja ik dacht ik schrijf alles op. Ik vind dat ook fijn om te lezen. Ik he  je toegevoegd hoor. Ik mocht in principe liefst niemand meenemen maar de 2e keer gewoon gedaan. Ik dacht ja dahaag het is wel even een flinke beslissing.

Ik moet morgen voor de 1e controle. Gaat echt heel goed met het herstel. Voel dat het geneest en minder strak staat al zie ik dat nog niet echt. Zit denk en hoop ik nog best wat vocht in want ik hoop dat ze echt nog wat kleiner worden. Maarja nu 1 weekje geleden dus kan bijna niet anders. Spannend voor jou ook! Heb je al een idee wat je wil?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Lilve zei:

Hoi iloontje, wat goed om te horen dat je herstel zo snel al minder pijnlijk is!  Hoe gaat het nu? Ik ben juist beetje huiverig voor de pijn bij het dual plane plaatsen. 😬 groetjes 

Ho Lilve,

 

Ik ben vandaag 9 dagen PO en heb afgelopen nacht aan 1 stuk doorgeslapen voor het eerst, dus niet wakker geworden vanwege pijn en dus ook geen pcm vannacht, het gaat de goede kant op! Het voelt vooral nog strak en onder mn oksels nog spierpijn, verder rare kriebels soms steken en soort blurp gevoel 😆

Het dual plane plaatsen is niet pijnloos maar iedereen ervaart dit anders, laat het over je heen komen en probeer niet de focus op het pijn kunnen krijgen maar op het resultaat dat verzacht heeeeeel veel!

 

Wanneer mag je? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lauralaura gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Ik ben nu 8 dagen p.o. en ik heb ook een soort basketballen op mijn lijf. Strak en hard en recht is duidelijk meer gezwollen. Ik denk dat we echt geduld moeten hebben voor het resultaat. Bij mij mogen de hechtingen er pas na 2 weken uit. Zou ik ook in je album mogen spieken?

Ik moet er nog 1 aanmaken en even kijken hoe dat werkt😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, lauralaura zei:

@ProjectX dank je! Ja ik hoop het echt dat ze veranderen want dit is niet wat ik voor ogen had en heb dit ook met vd Weij besproken. Vertrouwen en geduld maar. Ja na 1 week knippen de knoopjes vd hechtingen en gaan de pleisters eraf dacht ik. 

Van wat ik op het forum heb gezien kan je hier wel op vertrouwen.. geduld geduld. Maar ik snap je helemaal het is ook zo spannend allemaal en je wilt dat het wordt zoals je voor ogen had. 🙏🏼

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, iloontje148 zei:

Ho Lilve,

 

Ik ben vandaag 9 dagen PO en heb afgelopen nacht aan 1 stuk doorgeslapen voor het eerst, dus niet wakker geworden vanwege pijn en dus ook geen pcm vannacht, het gaat de goede kant op! Het voelt vooral nog strak en onder mn oksels nog spierpijn, verder rare kriebels soms steken en soort blurp gevoel 😆

Het dual plane plaatsen is niet pijnloos maar iedereen ervaart dit anders, laat het over je heen komen en probeer niet de focus op het pijn kunnen krijgen maar op het resultaat dat verzacht heeeeeel veel!

 

Wanneer mag je? 

 

Hoi iloontje, nou dat gaat best heel goed dus, super fijn. Nou ik heb eerst deze maand nog consulten bij dr vd Weij, Laura zaal en dr Hupkens en dan hoop ik half oktober onder het mes te kunnen 🤗. Ben heel benieuwd naar wat de artsen zullen adviseren. Voor de borstspier of dual plane. Geen idee wat er hij mij mogelijk is, ben vrij slank maar ook gespierd. Doe veel aan crossfit namelijk. Ik vind het heel spannend allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.