Ga naar inhoud

Bo1909st : 26 augustus 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hi,

 

ik zal mij even voorstellen, ben 20 jaar bijna 21 (25 augustus). Na 5 á 6 jaar erover nagedacht te hebben en geprobeerd te hebben, te accepteren en blij te zijn wat ik heb heb ik de knoop doorgehakt en besloten het te laten doen. 
draag nu altijd push up bh’s 75b als ik mij opmeet zoals het hoort zou ik uit komen op een 80aa. 
 

Nu heb ik als advies van dr van straten gekregen 345 of 390 dual plane high profile. Zijn er meiden die ervaring hebben met deze inplanten want twijfel nu toch wel een beetje nu de datum zo dicht bij komt. 

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Bo1909st zei:

Hi,

 

ik zal mij even voorstellen, ben 20 jaar bijna 21 (25 augustus). Na 5 á 6 jaar erover nagedacht te hebben en geprobeerd te hebben, te accepteren en blij te zijn wat ik heb heb ik de knoop doorgehakt en besloten het te laten doen. 
draag nu altijd push up bh’s 75b als ik mij opmeet zoals het hoort zou ik uit komen op een 80aa. 
 

Nu heb ik als advies van dr van straten gekregen 345 of 390 dual plane high profile. Zijn er meiden die ervaring hebben met deze inplanten want twijfel nu toch wel een beetje nu de datum zo dicht bij komt. 

 

 

Zijn het implantaten van mentor? Ik heb namelijk van mentor dp hp 375cc. Kwam van cup aa/a, operatie is vergoed. Ik ben er superblij mee,heb nu cupmaat 75d/75e, maar verschilt per merk ook weer. Weet niet wat je lengte en gewicht en bouw bijv. Zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Mmmmi zei:

Zijn het implantaten van mentor? Ik heb namelijk van mentor dp hp 375cc. Kwam van cup aa/a, operatie is vergoed. Ik ben er superblij mee,heb nu cupmaat 75d/75e, maar verschilt per merk ook weer. Weet niet wat je lengte en gewicht en bouw bijv. Zijn?

Sorry helemaal vergeten het zijn mentor inplanten ik ben zelf 1,72 en weeg nu 68 ben zelf best wel breed gebouwd zal kijken of ik morgen een foto kan plaatsen van mijn bouw en before situatie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Bo1909st

 

spannend! Ik ben 25 juli ook door dr Straten geopereerd. Ik ben nog in de herstelperiode, maar ik denk dat ik op een D70 ga uitkomen. Mijn voorsituatie was een kleine B (B70) en ik heb de mentor memory geld xtra high profile 285 cc gekregen (dual plane geplaatst). Echter ben ik pas 4 weken PO, dus de borsten zijn nog niet helemaal hersteld.

 

zelf kon ik kiezen tussen 285 cc en 325 cc. Ik heb de kleinere maat gekozen omdat ik heel tenger gebouwd ben (1,64 en 52kg, smalle schouders etc). Ik ben blij met mij keuze, maar van veel meiden hoor ik dat ze eigenlijk achteraf wel groter zouden willen omdat je heel snel gewend raakt aan je nieuwe (het formaat) borsten. 

 

succes met je keuze/operatie!!

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, ik zal je even toevoegen aan mijn album @Bo1909st

 

Ik heb begin mei 340cc memory gel Xtra high profile van mentor gekregen. Dual plane geplaatst. Ook bij kliniek Heyendael en door PC Straten. Ik kwam van een kleine a cup en zit nu op 70 D. Mijn borst breedte was wel aan de smalle kant. Ik dacht 11 cm. Daarom kon er niet meer in. De grote went inderdaad erg snel 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier! Ik heb ook 345 cc Mentor geplaatst bij Heyendael. Ik kan je als je wilt toegang geven tot mijn album?

 

Ik kwam ook van Cup A af en ben ook geëindigd met 70D nu. Maar ik ben ook wat smaller gebouwd, dus meer had echt niet gemoeten. 

 

Waar neig jij naar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Loisa29 zei:

Hoi @Bo1909st

 

spannend! Ik ben 25 juli ook door dr Straten geopereerd. Ik ben nog in de herstelperiode, maar ik denk dat ik op een D70 ga uitkomen. Mijn voorsituatie was een kleine B (B70) en ik heb de mentor memory geld xtra high profile 285 cc gekregen (dual plane geplaatst). Echter ben ik pas 4 weken PO, dus de borsten zijn nog niet helemaal hersteld.

 

zelf kon ik kiezen tussen 285 cc en 325 cc. Ik heb de kleinere maat gekozen omdat ik heel tenger gebouwd ben (1,64 en 52kg, smalle schouders etc). Ik ben blij met mij keuze, maar van veel meiden hoor ik dat ze eigenlijk achteraf wel groter zouden willen omdat je heel snel gewend raakt aan je nieuwe (het formaat) borsten. 

 

succes met je keuze/operatie!!

 

Jaa hoorde ook van veel meiden weer dat ze groter gewild hadden van daar dat ik toch twijfel helemaal nu het zo dicht bij is ook

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Bridt zei:

Welkom hier! Ik heb ook 345 cc Mentor geplaatst bij Heyendael. Ik kan je als je wilt toegang geven tot mijn album?

 

Ik kwam ook van Cup A af en ben ook geëindigd met 70D nu. Maar ik ben ook wat smaller gebouwd, dus meer had echt niet gemoeten. 

 

Waar neig jij naar?

Dank je wel zou heel fijn zijn als ik met je album mee mag kijken :)

neig op dit moment zelf wel heel erg nog naar de 345 cc omdat ik denk dat het er natuurlijkste uit gaat zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Zoemertje zei:

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag @Bo1909st🎉🎉🎉!!

Hopelijk ben je niet te zenuwachtig voor je operatie morgen?

Groetjes 

Zoemertje 

Dank je wel voor je felicitatie nog 😘 ben nu wel redelijk zenuwachtig. Ben nu namelijk onderweg naar het hotel omdat het twee uurtjes rijden is vanaf mij 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-8-2020 om 10:51, Es1234567 zei:

Hoi hoi, ik zal je even toevoegen aan mijn album @Bo1909st

 

Ik heb begin mei 340cc memory gel Xtra high profile van mentor gekregen. Dual plane geplaatst. Ook bij kliniek Heyendael en door PC Straten. Ik kwam van een kleine a cup en zit nu op 70 D. Mijn borst breedte was wel aan de smalle kant. Ik dacht 11 cm. Daarom kon er niet meer in. De grote went inderdaad erg snel 😄

 

@Bo1909st allereerst nog gefeliciteerd 🥳🥳🥳 en wauw morgen is je dag!!

 

logisch dat je zenuwachtig bent maar heel verstandig om in hotel te gaan slapen zeg! 

 

Had er zelf vandaag ook aan zitten denken maar ik hoef maar 1 uurtje en 10 min dus dat scheelt

 

Vrijdag hoop ik te horen hoelaat ik binnen moet zijn en aftellen hier nog 

 

Heel veel succes 🍀 Alles komt goed morgen heb je jouw boobies 😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Petra84 Dank je wel voor je felicitatie 😙 

 

Jaa leek mij wel het verstandigste om te doen, het hotel is maar een kwartiertje rijden van de kliniek vandaan. 
 

scheelt zeker als je maar een uurtje hoeft te rijden is wel fijner ook.

 

Hopelijk heb je ook wel een vroege operatie tijd zou wel het fijnste zijn, en dan word het ook aftellen.

 

Ja morgen is het dan echt zover eindelijk boobies hahaha ben zenuwachtig maar kijk er ook wel echt naar uit🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.