Ga naar inhoud

Bo1909st : 26 augustus 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Op 21-8-2020 om 07:18, Loisa29 zei:

Hoi @Bo1909st

 

spannend! Ik ben 25 juli ook door dr Straten geopereerd. Ik ben nog in de herstelperiode, maar ik denk dat ik op een D70 ga uitkomen. Mijn voorsituatie was een kleine B (B70) en ik heb de mentor memory geld xtra high profile 285 cc gekregen (dual plane geplaatst). Echter ben ik pas 4 weken PO, dus de borsten zijn nog niet helemaal hersteld.

 

zelf kon ik kiezen tussen 285 cc en 325 cc. Ik heb de kleinere maat gekozen omdat ik heel tenger gebouwd ben (1,64 en 52kg, smalle schouders etc). Ik ben blij met mij keuze, maar van veel meiden hoor ik dat ze eigenlijk achteraf wel groter zouden willen omdat je heel snel gewend raakt aan je nieuwe (het formaat) borsten. 

 

succes met je keuze/operatie!!

 

Zou ik toevallig in je album mogen kijken? Heb zelf ook 285 cc gekregen afgelopen maandag , en ben beetje hetzelfde gebouwd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-9-2020 om 10:07, Bo1909st zei:

Ben ook wel benieuwd inderdaad hoop niet te lang hahaha


Elke pc adviseert wat anders qua hoe lang je op je rug moet slapen. Dus zou dat even navragen bij je kliniek. Ik mocht het na 2 weken (op m’n zij liggen) maar heeft bij mij echt wel een paar weken langer geduurd voor het weer fijn voelde op m’n zij te liggen. En zelfs na een maand of 3/4 had ik zonder bh aan na een nacht op m’n zij liggen een klein beetje last. Inmiddels gaat dat al een hele tijd goed! :) 

Zou ik met je mee mogen kijken in je album? 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Bo1909st zei:

@newboob het herstel gaat wel goed merk wel dat mijn rechter borst al wat zachter is dan mijn linker maar verder geen complicaties eigenlijk. Kan sinds twee dagen weer eindelijk helemaal plat slapen gelukkig. 
oeh spannend hoeveel cc ga je krijgen? Heb je toegevoegd 💕

Fijn dat het je weer helemaal plat kan slapen, dat scheelt al heel veel denk ik.

 

Heb net even bij je foto's gespiekt, ziet er heel mooi uit! 

Ik ga voor 440 cc anatomisch, maar twijfel ook nog een beetje met 390 cc. Uiteindelijk beslissen we het op de dag zelf, beide protheses worden besteld. 440 klinkt voor mij zo groot, in vergelijking met wat ik hier voornamelijk voorbij zie komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@newboob snap je helemaal, ik had de keus uit 345 en 390 en ben toch wel echt blij dat ik met 345 ben gegaan. Maar weet ook niet wat je voor situatie nu is? En je kan altijd op de dag zelf ook beslissen dus dat is wel echt fijn🥰 ik heb mijn keuze wel echt goed kunnen maken door hier bij meiden in het album mee te mogen kijken 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Bo1909st zei:

@newboob snap je helemaal, ik had de keus uit 345 en 390 en ben toch wel echt blij dat ik met 345 ben gegaan. Maar weet ook niet wat je voor situatie nu is? En je kan altijd op de dag zelf ook beslissen dus dat is wel echt fijn🥰 ik heb mijn keuze wel echt goed kunnen maken door hier bij meiden in het album mee te mogen kijken 

Ik heb nu 75A, denk dat wij redelijk vergelijkbare voorsituatie hebben. Ben 1.80 en 70 kg.

Straten gaf aan dat beide goed kunnen bij mij, maar denk dat ik uiteindelijk toch echt op de dah zelf beslis.

Probeer nu ook bij veel meiden mee te kijken om een beeld te krijgen. Vindt die van jou ook wel echt een mooie maat!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.