Ga naar inhoud

Bo1909st : 26 augustus 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

@Bo1909st ze zijn mooi zeg! En je littekens gaan ook al zo goed 😍🥰 gaan prachtig worden!! 
 

Ik probeer ook een rondje te lopen elke dag, gaat erg goed. Vandaag voor het eerst zelf gekookt en ging ook prima. Geen zware pannen ofcourse. 
 

@Petra84 ligt eraan wat voor series je leuk vind maar komtie: 

- how to get away with a murder 

- reign 

- the crown 

- Cursed 

- Merlin 

- Undercover 

- Vikings 

- Las chicas del cable

- Lucifer

- Bodyguard 

 

Hier heb je mis wel wat aan/wellicht anderen ook 🤣🤣 Als je Videoland hebt ook een tip: Younger 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, ProjectX zei:

@Bo1909st ze zijn mooi zeg! En je littekens gaan ook al zo goed 😍🥰 gaan prachtig worden!! 
 

Ik probeer ook een rondje te lopen elke dag, gaat erg goed. Vandaag voor het eerst zelf gekookt en ging ook prima. Geen zware pannen ofcourse. 
 

@Petra84 ligt eraan wat voor series je leuk vind maar komtie: 

- how to get away with a murder 

- reign 

- the crown 

- Cursed 

- Merlin 

- Undercover 

- Vikings 

- Las chicas del cable

- Lucifer

- Bodyguard 

 

Hier heb je mis wel wat aan/wellicht anderen ook 🤣🤣 Als je Videoland hebt ook een tip: Younger 

Ahhh hier staan er enkele nog niet gezien 🙂 thanks!

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ProjectX dank je wel🥰 heb al speciale litteken crème thuis liggen voor als de korsten wegzijn dat ik gelijk kan gaan smeren voor een zo klein mogelijk litteken

 

af en toe beetje lopen en bewegen voelt zo fijn na een paar dagen niks te kunnen doen.

 

@Petra84 nou dan hebben we wel ver de zelfde smaak kwa series hahaha 🥰

 

dank je wel💕

 

ben wel benieuwd hoe ze er straks uit gaan zien als ze helemaal gezakt zijn en de zwelling weg is ook

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ook wel ben heel benieuwd daarom ga ik zelf ook iedere dag foto's maken om alle vooruitgang te zien 🙂 

 

Heb ook litteken crème al via de kliniek 

 

Ja haha toevallig he ... maar vind het wel leuke series ben nu nog met laatste seizoen van lucifer bezig 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bo1909st ah top! Die heb ik ook al van de kliniek maar moet er nog even mee wachten. Hoop echt dat de littekens mooi genezen 😅

Ja van de hele dag binnen zitten word ik zo suf. Voel me dan echt een zoutzak 🤣

 

@Petra84 het laatste seizoen vond ik echt wel minder dan de vorige helaas! Maar wel goeie serie ja! Denk dat jullie Cursed dan ook wel leuk vinden! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga het eens bekijken .. ik ben eigenlijk opzoek na een serie met meer als 1 seizoen 🤣🤣 maar is tegenwoordig zo moeilijk 

 

Ja na buiten gaan is altijd wel erg fijn ... mss kan ik het weekend ook wel een ommetje maken maar zeker weten doe ik dat niet natuurlijk 

 

Vind het laatste seizoen ook niet zo geweldig 🤭

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Petra84 maak nu om de paar dagen een foto je ziet echt zo veel verschil is echt leuk om te zien. 
 

Ben nu ook met het nieuwe seizoen bezig, ik kijk op dit moment ook de serie Jane the Virgin is ook wel leuk maar je moet er wel van houden

 

@ProjectX Jaa snap ik hoop het ook kan altijd nog wat veranderen met de genezing😳 maar als het zo geneest zo als het er nu uitziet moet het goed komen. En gewoon lekker de crème gaan smeren zodra het mag

 

haha ja voelde mij ook echt een zoutzak door heel de dag niks te doen word je ook echt gek van. 
 

heb de serie cursed net ook helemaal afgekeken vond die ook wel goed 
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Petra84 zei:

Meiden .... kan ik wel een beetje plat liggen op me rug of is het echt zittend slapen? 😊🤭


Ik slaap wel half zittend hoor, nu nog steeds, heb 1x plat geprobeerd maar ging kapot vd pijn. Je kan zelf niet omhoog komen dus zorg ook dat alles binnen handbereik is 😅

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Petra84 zei:

Meiden .... kan ik wel een beetje plat liggen op me rug of is het echt zittend slapen? 😊🤭

Ik slaap nog steeds half rechtop. Nu al iets minder hoog dan de eerste 3 nachten, moet ik zeggen 🤔 Heb het nog niet geriskeerd om volledig plat te liggen ☺️ maar zou misschien wel al kunnen? Ik durf gewoon niet🙈

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Bo1909st zei:

@Zoemertje dank je wel beging ze nu zelf ook al steeds mooier te vinden 🥰 

 

die van jou gaan er ook al echt mooi uit zien😘

 

@Petra84ik slaap zelf nog steeds half zittend dan heb je ook minder de neiging om op je zei te gaan liggen. Als je plat lig kom je echt bijna niet overeind 🙄

Klopt dat recht komen is niet altijd een pretje en zeker niet de eerste dagen 😖

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden ... ik kan wel janken 😭😭😭

Krijg net een mail dat mijn operatie voor alsnog niet door kan gaan vrijdag 😪😪

 

Mijn dokter heeft hoge koorts !!! Is getest gelukkig geen corona maar ja nu is hij ziek  .... over 3 dagen is eigenlijk mijn dag 😭😭😭 ben er zo ziek van!!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Petra84 zei:

Meiden ... ik kan wel janken 😭😭😭

Krijg net een mail dat mijn operatie voor alsnog niet door kan gaan vrijdag 😪😪

 

Mijn dokter heeft hoge koorts !!! Is getest gelukkig geen corona maar ja nu is hij ziek  .... over 3 dagen is eigenlijk mijn dag 😭😭😭 ben er zo ziek van!!


Hè neeee zeg wat naar! Meid dat is echt het ergste dat je kan overkomen.. vind het zo sneu voor je. Weet precies hoe je je voelt, mijne ging in maart niet door door Corona... zo zuur. Dikke knuffel zeg ❤️ Hebben ze wel al een nieuwe datum voor je zsm?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ben er echt zo ziek van... nee ik word morgen gebeld 😭 er staat ook in de mail alsnog niet doorgaan ... maar kans erop is dan nog wel? Ik kan enkel wachten op morgen  ... wil niet achteraan op de wachtlijst weer of door een andere arts ook niet ... ik zal ook zeggen dat ik gewoon vrijdag nog steeds wil als dit mogelijk is ... alles is geregeld mijn kids onze zaak opvang hulp alles 😪

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.