Ga naar inhoud

Bo1909st : 26 augustus 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

@newboob denk dan inderdaad dat we wel ver vergelijkbaar zitten kwa maat. Is wel echt fijn dat je op de dag zelf nog kan beslissen gelukkig. Heb tot een week voor de operatie nog lopen twijfelen welke maat ik wilde zelf zo natuurlijk mogelijk dat het ook weer niet te veel op zou vallen. En kon mijzelf tijdens het passen ook niet echt zien staan met de grote maat. Dank je wel ben ook echt blij met de keuze die ik gemaakt heb💕

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoe gaat het met je @Bo1909st ik heb gezien dat je nieuwe foto's hebt genomen van je littekens. Ze zien er goed uit toch?

Mag je misschien ook al beginnen smeren of heeft je pc geadviseerd om nog even te wachten dat kan ook natuurlijk 😉

 

Mijn littekens zijn gelijkaardig, het doet alleen een beetje raar als ik erop wrijf met de crème want dan voel ik kleine bobbels, een lichte welving.. Ik weet niet hoe ik het exact moet uitleggen 😊 maar ik hoop dat je me begrijpt. 

 

Hoe verloopt je herstel tot nu?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Zoemertje gaat echt goed eigenlijk, soms nog een beetje last van mijn linkerborst die geneest iets langzamer. Ik mag op dit moment als beginnen met smeren gelukkig. 
 

Smeer nu twee keer per dag en heb ook siliconen pleisters voor extra verzorging is ook wel echt fijn zeker met die bh die ik nog moet dragen 🥰

 

heb zelf dat ik ook nog bobbels voel maar dat was volkomen normaal gelukkig volgens de kliniek heb het gevraagd en trekt langzaam weg zeiden ze 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.