Ga naar inhoud

Bo1909st : 26 augustus 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

13 minuten geleden, Petra84 zei:

@Zoemertje en @Bo1909st

Zijn jullie al mobiel of best veel op de bank en bed

@Petra84 en @Bo1909st

 

Ik lig alleen 's nachts in bed  en overdag in de zetel 😅

Voor de rest loop ik tot aan de keuken of bureau en dan weer terug. Ik ben best een lui prei op dit moment maar dat geeft niks, we zitten nu in onze herstelperiode en dan is die rust héél belangrijk ( zonder pijntjes liefst 😏 ) 

x

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bo1909st wat fijn dat je al redelijk hebt kunnen slapen, zo heerlijk! 😘 Hoe gaat het met de pijn? 
 

Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die van bed naar de bank en keuken hobbelt 😂 @Zoemertje. Durf nog niet echt naar buiten, ook omdat ik dan een zware deur moet open doen beneden wat niet lukt in mijn eentje. Ben overdag nu grotendeels alleen dus dat zorgt ook wel voor een loopje in het huis. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Petra84 Jaa snap ik. Wanneer is jou datum ook al weer precies? Jaa dat is het fijnste dat de zwelling af neemt de eerste keer dat ik ze zag met douchen schrok ik wel van de grote door de zwelling 😂

 

de nachten gaan ook al echt stuk beter, nacht twee en drie zijn het ergste eigenlijk en daarna gaat het gewoon wel goed. Heb nu ook al twee nachten lekker door kunnen slapen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bo1909st wat heerlijk klinkt dat zeg ... ik ben vrijdag aan de beurt en mag me al om 7.45 uur melden en sta voor 8.45 gepland 😍 die dag gaan de kinderen ook weg tot zondagavond en dan heb ik hopenlijk het ergste achter de rug 

 

Mijn partner heeft een week vrij genomen om voor het huishouden en voor ons te zorgen 😁 Ik ben benieuwd hoe ik reageer als ze er eenmaal zijn 

 

@Zoemertje fijn dat alles goed gaat ook meid! En dan te bedenken dat je een week geleden nog moest toch... gaat zo snel

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Zoemertje fijn om te horen dat het met jou ook allemaal goed gaat, 💕ze voelen ook bij mij nog hard aan zal wel effe duren voor dat ze zachter worden. Zal denk nog wel paar weekjes duren maar dan hebben we er wel wat moois voor terug🥰

 

@Petra84 echt heerlijk zo vroege tijd zeg☺️ Hopelijk heb je het ergste inderdaad achter de rug dan, wel fijn dat je man effe lekker je een weekje kan vertroetelen dat helpt zeker bij het herstel zo min mogelijk doen. Zeker de eerste dagen kan je het beste hulp vragen om rechtop te zitten zo belast je de spieren en wonden het minst en doet ook minder pijn 💕 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Petra84 Jaa de eerste twee dagen lag ik plat op bed of toch effe in de bank zodat ik toch nog iets van beweging had

 

@ProjectX Jaa ga nu elke dag lekker een rondje lopen dat voelt wel echt prettig aan. Nee nog niet ben nog aan het kijken hoe ik het beste mijn tattoo weg kan werken omdat misschien sommige hem zouden kunnen herkennen. Dus weet niet of jij toevallig iets weet omdat te doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bo1909st ja dat doe ik ook... blijf voornamelijk boven en mss even na beneden voor beweging maar we gaan het zien hahaha

 

Fijn dat je ook af en toe na buiten kan gaan al! En een tip over de foto ... je kan als je een foto maakt met je telefoon in galerij de foto bewerken drukken en dan bv met paint/potlood je tattoo weghalen

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.