Ga naar inhoud

Charlie1 : 11 maart 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Ik moet eerlijk zeggen, ik heb nog niet gekeken zonder BH ? . En ik vind ze ook hoog zitten zo op het eerste gezicht, ik ga ze zo maar eens goed bekijken, ?? hoe gaat het met jou pijn? En gaat het slapen een beetje. Ik heb zo last van me rug. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Charlie1 zei:

Bedankt voor jullie reacties☺️ Eerste nacht viel mee, half rechtop slapen valt niet mee, man man me rug pfff, maar ik wist wat me te wachten stond ivm me gastric bypass operatie. 

Ik kan helaas nog geen album maken want de camera van me tel heeft het begeven. Maar zodra ik een nieuwe tel heb ga ik foto’s plaatsen. @ProjectX ik vind ze best groot, maar ik ben ook klein 160 en 57 kg. @Beyonce heel veel succes vandaag ???? en ik ben benieuwd hoe het jou zal vergaan. 

Operatie verslag volgt nog. 

 

Ben je normaliter een buikslaper en heb je ook zo'n zwangerschapskussen? Denk dat ik die maar ga aanschaffen. 

Ben heel benieuwd! Ik ben wel veel groter, 180 en 82 kg. Im a giant ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben een rechterzij slaper, en ik heb ind zo’n zwangerschapkussen. Maar vond dat vannacht niet fijn, drukte te veel in me rug, ik heb een elektrisch bed, dus dat scheelt ook. Wat ik weer heel fijn vind,zo’n nekkussentje voor in het vliegtuig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-3-2020 om 20:39, Charlie1 zei:

Hai @Anca23,

ik had bij dr van Straten gelijk een goed gevoel. Dus ik ben ook niet veder gaan zoeken. 

En...... ik ben vandaag geopereerd, het is de mentor memorygel xtra moderate plus profile 350cc geworden. Ik ben nu al super tevreden, ik blijf er maar naar kijken haha. Ik ben ook echt super tevreden over heyendealkliniek wat een fijne arts, en een heel fijn team. Vele operaties gehad en ziekenhuizen bezocht maar nooit zo op me gemak gesteld en vertroeteld als hier, (maar mag ook wel voor dat bedrag) ? jij nog veel succes met je proces 

Hoi @Charlie1 ik heb even met je meegelezen en zag dat je afgelopen week geopereerd bent bij kliniek heyendeal. Fijn dat je zo tevreden bent erover en dat je blij bent met het resultaat. Mag ik vragen van wat voor cup je af kwam? Ik denk dat ik er ergens overheen gelezen heb. Ik twijfel heet erg over de maat. Ik word 25 maart geholpen bij heyendeal en gister nog even voor het passen geweest. Ik heb een c cup nu maar wil graag de volume terug aan de bovenkant. Nu adviseerde hij mij de rond moderate plus 350 cc cohesive 1. Ik hoop zo dat ik daardoor het resultaat ga bereiken wat ik voor ogen heb zelf. 
heb jij nu wel veel volume?

 

gr Julie
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai @Julie88 ik had een lege C cup. En ik heb de mentor memorygel extra moderate plus 350 cc. 

Ik heb wel een borstlift gehad, ik heb aangegeven dat ik niet te veel projectie bovenop wou. Maar wel volle borsten, niet te groot maar zeker ook niet te klein. (Lekker dubbel allemaal?) ik twijfelde ook erg aan de maat, dr Fransen heeft ook de memorygel xtra high profile 365cc besteld. Maar heeft tijdens de operatie besloten om toch voor de 350cc moderate te gaan. Omdat ik echt geen ronde ballen wou. Dit was trouwens het max aantal cc wat in mijn situatie kon ivm borstlift, ik ben nu 3 dgn po en ik heb wel zwellingen en ze zitten nog wat aan de hoge kant, maar als ik daar doorheen kijk, denk ik dat ik krijg wat ik voor ogen had. Ik heb ook echt vertrouwen in dr Straten dus heb ook zijn advies direct aangenomen. Oh ja de bh die ik nu draag is 75D,en ik had op aanraden een sport bh van de Hema ook 75 D maar die is iets te krap dat had een E cup moeten zijn. Ik wens je veel succes? je bent in ieder geval in goede handen daar. En als ik een album aan ga maken dan tag ik je ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Charlie1 zei:

Hai @Julie88 ik had een lege C cup. En ik heb de mentor memorygel extra moderate plus 350 cc. 

Ik heb wel een borstlift gehad, ik heb aangegeven dat ik niet te veel projectie bovenop wou. Maar wel volle borsten, niet te groot maar zeker ook niet te klein. (Lekker dubbel allemaal?) ik twijfelde ook erg aan de maat, dr Fransen heeft ook de memorygel xtra high profile 365cc besteld. Maar heeft tijdens de operatie besloten om toch voor de 350cc moderate te gaan. Omdat ik echt geen ronde ballen wou. Dit was trouwens het max aantal cc wat in mijn situatie kon ivm borstlift, ik ben nu 3 dgn po en ik heb wel zwellingen en ze zitten nog wat aan de hoge kant, maar als ik daar doorheen kijk, denk ik dat ik krijg wat ik voor ogen had. Ik heb ook echt vertrouwen in dr Straten dus heb ook zijn advies direct aangenomen. Oh ja de bh die ik nu draag is 75D,en ik had op aanraden een sport bh van de Hema ook 75 D maar die is iets te krap dat had een E cup moeten zijn. Ik wens je veel succes? je bent in ieder geval in goede handen daar. En als ik een album aan ga maken dan tag ik je ☺️

Hai

haha jaa dubbel maar ik snap je volkomen en herken mezelf er wel in.

bij mij heeft hij ook in het dossier gezet mevrouw wil geen ballonnen. Maar wil

wel wat bolling boven in. Ik vertrouw volledig op hem, heb een aantal vriendinnen die ook geholpen zijn door hem en hij heeft mooi werk geleverd dus dat eindresultaat bij jou komt ook zeker goed. Jij hebt dus zelf een bn aangeschaft? Is dat een fijne of heb je er ook nog 1 bij de kliniek gekocht. Fijn dat je me wilt taggen als je een album hebt aangemaakt.

 

heel veel succes nog en een goed herstel verder gewenst.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai, vandaag heb ik mijn eerste controle gehad, het was best een vreemde situatie,bij binnenkomst kreeg ik een mondkapje en uiteraard handen disinfecteren. Ik was de laatste die nog in de kliniek controle kreeg, vanaf nu moet je zelf pleisters verwijderen, en ik dacht een foto mailen. Maar goed mijn controle.... volgens de verpleegkundige zag alles er goed uit, ik ben blij dat zij de pleisters heeft verwijderd en even naar de wonden heeft gekeken. Want zelf zou ik denken dat het er niet goed uit zag, omdat er op twee plekjes geel pus uitkomt, schijnt wondvocht te zijn, ze drukte me op het hart dat het er na 1week po super goed uitziet. Ook heb ik nog wat zwelling boven op de borst en richting de oksel. Ze heeft de borstband omgedaan en die zou ook de zwelling verminderen, dus dat nemen we allemaal maar aan dan. Ik heb een ankervomig liteken, ik heb daar dan ook vele voorbeelden van gegoogeld en hier op het forum bekeken. Maar ik moet toch eerlijk bekennen dat ik best een beetje schrok, ik heb de afgelopen week geen tepel of liteken gezien omdat mijn doorzichtige pleisters vol met bloed en wondvocht zaten. ? maar goed ik ben nog maar 1 week po. Wel mooi om te zien dat ik nu mooie volle borsten heb met rechtuitstaande (kleinere) tepels. Ik heb voor de zekerheid betadine oplossing gekocht om met een steriel gaasje de littekens te deppen. Voor alle meiden waar hun operatie van is uitgesteld wil ik zeggen, Het is jammer als je ergens zo naar toe hebt geleefd en het wordt uitgesteld, maar in deze tijd misschien beter, want je kunt  nu niet onbezorgd herstellen, en het is fijn als alle aandacht en prioriteit naar jou gaat, en niet naar het Corona virus. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat moet best een rare gewaarwording zijn geweest. Maar better safe than sorry. En toch wel fijn dat je nog heen mocht.  Hopelijk herstellen de wonden snel. En beter dar het pus eruit komt dan dat het blijft zitten. Het lichaam is een wonderlijk iets. Ik snap je zorgen absoluut, maar er zijn ook genoeg voorbeelden waarbij de littekens prachtig genezen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Charlie1 zei:

@Julie88 @ProjectX @Veerveertje@Beyonce @best_boobie Hai, ik heb foto’s in mijn album geplaatst, ik vind mijn tepels een beetje misvormt, ik ben nu  (pas)9  dgn po dus ik hoop dat alles bijtrekt, ik zou het fijn vinden als jullie een mening geven. ☺️


Over de tepels kan ik niet goed iets zeggen, omdat de foto’s erg donker zijn en omdat het volgens mij logisch is dat je tepels nu nog wat “verstoort” uitzien vanwege de borstlift. Ik vind ze zeker niet misvormt eruit zien op de foto’s! En de vorm van je borsten nu na 9 dagen al heel mooi! ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Charlie1 zei:

@Julie88 @ProjectX @Veerveertje@Beyonce @best_boobie Hai, ik heb foto’s in mijn album geplaatst, ik vind mijn tepels een beetje misvormt, ik ben nu  (pas)9  dgn po dus ik hoop dat alles bijtrekt, ik zou het fijn vinden als jullie een mening geven. ☺️

Je tepels lijken aan de onderkant wat over te vloeien in je verticale litteken. Ik denk dat hè dat bedoelt hè?

Kan niet zeggen hoe dat gaat herstellen. Normaal gezien maakt Straten echt supermooie borstliften, dus ga er eigenlijk vanuit dat dit gewoon heel mooi gaat worden. 
Zou je volgende keer foto’s kunnen maken bij daglicht? Dan is alles iets beter te zien. 
Vind het ook lastig om te zien welke kleur je tepels nu hebben. Zijn ze mooi roze doorbloed?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Charly1

Allereerst Gefeliciteerd Ik lees dat je onlangs een borstlift met prothese heb gekregen.?en inmiddels al een week PO. 
Hoe gaat het nu met de pijn? Wel een Aparte tijd hè om te herstellen? Zou ik ook een kijkje in je album mogen? Hebben ze bij jou dan de ankermethode gedaan? 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai @Lindan, ik heb ind de anker methode, en zeker een rare tijd om te herstellen, de boobies verdwijnen een beetje na de achtergrond, met de pijn gaat het goed, soms wordt ik ff terug gefloten. En dan heb ik weer flink last. Hoe gaat het met jou herstel? En heb jij ook een album? Ik heb je aan mijn album toegevoegd ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Charlie1

bedankt voor het toevoegen .Ik heb even gekeken maar ze zijn al heel mooi??past goed bij je postuur . 
Maar goed dat je wordt teruggefloten dan doe je niet te veel!
 

Ik had in 2002 een bvk/lift gedaan. ook de ankermethode maar dan zonder prothese.
En na 2 kids is alles opnieuw gaan hangen. 

Nu 8 weken geleden een bv ondergaan. Herstel verloop goed.Ik kan zeggen dat ik pijnvrij ben. 
 

Ik vind het interessant om het herstel te zien na ankermethode. Hoe de littekens herstellen. 
 


 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Charlie1 Dankjewel voor het toevoegen! 

Ik vind de vorm van je borsten echt prachtig, zeker zo kort na PO al!! Echt heel erg mooi. Je tepels zien er naar mijn idee vooral nog heel onrustig uit? Wellicht dat dit een heel vertekend beeld geeft? Ik hoop dat je snel het idee hebt dat het bijtrekt, misvormd vind ik ze zeker niet! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-3-2020 om 16:59, Charlie1 zei:

@Julie88 @ProjectX @Veerveertje@Beyonce @best_boobie Hai, ik heb foto’s in mijn album geplaatst, ik vind mijn tepels een beetje misvormt, ik ben nu  (pas)9  dgn po dus ik hoop dat alles bijtrekt, ik zou het fijn vinden als jullie een mening geven. ☺️

Hoi hoi, sorry paar dagen even offline geweest. Maar ik vind het er al mooi uitzien hoor. Denk als je een week verder bent het alweer nog mooier uitziet! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi, vandaag ben ik 4 wkn po, ik heb nieuwe foto’s aan mijn album toegevoegd, mijn rechter borst geneest goed en is al goed ingedaald, links blijft een beetje achter, littekens zijn wat meer aanwezig, en volgens mij ook nog niet ingedaald. In vorm zijn ze nu ook erg verschillend, het is nog ‘maar’ 4 weken het zal allemaal nog wel veranderen. @best_boobie Denk je dat de littekens en vorm nog veel gaan veranderen? Wondje links op het drie landenpunt is nog steeds niet helemaal dicht. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.