Ga naar inhoud

Voorstellen & consulten BV


denishaawh

Aanbevolen berichten

Hi allemaal!

 

Ik ben Denise, 24 jaar oud (bijna 25, quarter-life crisis aah!), 162 cm lang en weeg 55 kg.

 

Na jaren fantaseren, dromen en vooral veel nadenken en twijfelen ben ik er zo goed als zeker van: ik wil m'n boobies laten vergroten! Ben van mezelf redelijk atletisch gebouwd met vrij brede schouders. Ook een flinke bilpartij maar helaas zijn mijn borsten altijd achter gebleven (lege 75B (hunkemöller)). Heb vanaf mijn 15e geworsteld met een eetstoornis, dus misschien dat ze hierdoor nooit echt hebben kunnen ontwikkelen? ?

 

Enfin, inmiddels ben ik op één consult geweest, maar hier voelde ik me helaas niet echt gehoord door de chirurg. Deels eigen schuld hoor, ben iemand die snel over me heen laat lopen, maar ook toen ik met foto's probeerde aan te geven wat voor resultaat ik graag zou bereiken werd hier niet echt aandacht aan besteed. Nu dus verder aan het zoeken en consulten aan het inplannen! 

 

Na wat browsen op internet (en het forum flink af te struinen, hihi) naar goede chirurgen heb ik een aantal klinieken gevonden waarbij ik op consult wil gaan:

-Esthetisch Centrum Jan van Goyen (dr. van Selms)

-Diana Gabriels (dr. Hupkens / dr. Grabietz)

-Faceland Amsterdam (dr. Oostveen-Bol) - consult gepland voor 16/3

-Belgian Beauty Clinic (dr. Verdonck) - consult gepland voor 02/4

 

Iemand ervaring met deze artsen en/of klinieken? ?

 

Nu zijn er natuurlijk tal van andere goede chirurgen, maar bovenstaande werken volgens mij allemaal met het merk Motiva. Afgaande op foto's van BV's met dit merk implantaat (vooral de ergonomix!) ben ik hier een beetje fan van geworden. ?

 

Zou zo graag foto's willen plaatsen van mijn voorsituatie vs. mijn 'dream' boobies (ik weet het, niet op vastpinnen!) maar ik weet niet of dit mag? Eerst even alle regels van het forum doorlezen haha. 

 

Anyway, ik hoop snel meer te kunnen delen over mijn boob journey. Als iemand nog tips/adviezen heeft of denkt 'deze chirurg zou ik echt aanbevelen' hoor ik het heel graag!

En natuurlijk heel veel succes aan iedereen die ook aan het oriënteren, plannen of juist al aan het herstellen is!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Welkom hier..

Spannend dat je de knoop hebt doorgehakt..

Ik kan je helaas niet helpen met ervaringen want ik zit in dezelfde fase als jij.. een lijstje maken met eventuele pc's.

Dr hupkens heb ik trouwens wel goede verhalen gehoord en mijn vriendin is 2 jaar geleden bij hem geweest en heel tevreden met hem ze was alleen iets minder enthousiast over de kliniek.. maar dat zijn altijd moment opnames denk ik..

Verder heb ik Schiettekatte op mijn lijstje van kliniek Veldhoven en van der Weij van Boerhave.

 

Je kan een album aanmaken waar je dat in zou kunnen zetten..

En volgens mij mag je gewoon een foto in je topic plaatsen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@denishaawhMijn eerste afspraak met een chirurg was ook geen succes. Ik ben vervolgens na wat rondlezen op het net bij Dr. Verdonck uitgekomen. Dat was een enorm verschil. Ik heb een super goed gevoel bij hem en hij neemt ook de tijd om naar je te luisteren en alles goed uit te leggen. 

Verder kan ik nog niet helpen want mijn ingreep is pas gepland voor 31/3 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@PS-Lily ohh succes met je zoektocht! Lees ook wisselende verhalen over de praktijk DG maar ben optimistisch ingesteld :). Mijn eerste consult was toevallig bij Boerhaave! Heel deskundige chirurg maar we klikten gewoon niet zo goed, kan gebeuren ?.

 

@Griet22 Ah wat fijn dat je er zo een goed gevoel bij hebt! Ga je je ervaring na de ingreep delen denk je? Ben erg benieuwd! En ben je al zeker over welke prothese en cc's? Spannend hoor, 3 weekjes nog! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Denise, welkom op het forum hier!

 

Ik kan me helemaal vinden in het maken van afspraken met verschillende PC's. Het is echt niet makkelijk om iemand te vinden waar je een goed gevoel bij hebt. Het is ook geen makkelijke beslissing om iemand te laten snijden in een gezond lichaam.
Wat betreft grote is dit het grootste dilemma wat iedereen hier heeft... nou misschien de uitzondering daar gelaten.. maar niemand wil "te grote" borsten hebben... maar je leest wel in het "borst prothese wissel" topic dat er dames vaker voor een grotere maat kiezen. Het is dus super moeilijk en het moet bij je lichaam passen.

Wat betreft "Droom Boobs", ik heb een besloten album gemaakt (dus alleen op uitnodiging) met daarin mijn "Droom boobs". Maar als je wil kan ik je toegang geven. Ook heb ik mijn huidige situatie in een besloten album gezet.... ik ben er zelf emotioneel nog niet aan toe om dit te delen... misschien na de operatie dat ik dit durf te doen. Op dit moment heb ik beide albums alleen nog maar gedeeld met de Forum Beheerder @Best_Boobie. Zij raade mij ook aan om voor de grotere maat te gaan omdat dit het meeste in de buurt gaat komen van mijn "droom boobies". Dus wil je het nog niet delen met iedereen is @best_boobie en hele goeie om vragen aan te stellen.

Zelf ben ik (nog) niet aan de beurt, zit met smart te wachten op een datum van de arts / kliniek. Maar ook ik zal gaan voor de Motiva inplantaten. Was een eis van mijn man, dat als ik ergens voor kies dat het FDA Approval zou hebben of in ieder geval bezig met de approval. Dan kan je namelijk waar dan ook ter wereld geholpen worden mocht er iets zijn.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anca23 Hey en dankjewel voor je uitgebreide reactie! ?

 

Heel herkenbaar over het idee om een 'vreemde' te laten snijden in een gezond lichaam. Zo eng eigenlijk! Ook al zijn zij natuurlijk de experts, wil me toch eerst 120% op m'n gemak voelen bij een chirurg. Hoop dat dat het geval is bij één van degenen die ik op het lijstje heb staan.

 

Ik ben ook een beetje bang voor te grote 'nepperds' en vooral voor de eerste paar weken als ze nog moeten zakken. Ben eigenlijk wel benieuwd naar jouw voorbeelden-album! Heb zelf ook net een albumpje aangemaakt om te delen, met voorbeelden en een foto van huidige situatie. Zal hopelijk helpen voor als ik vragen heb aan de mensen hier. ? 

 

En spannend! Hopelijk hoef je niet te lang meer te wachten. Ga je het operatieproces delen? ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@denishaawh ik heb je toegevoegd aan mijn inspiratie album. Ik heb bewust de foto's niet gedeeld omdat je altijd weer zit met copy-write en dat soort ellende.

Zelf maak ik me niet te druk om de grote "nepperds" aan het begin.. waar ik me het meest druk om maak is of ik niet te klein of te groot ga.. echt super moeilijk.

 

Of ik het operatie proces ga delen, pfoe... daar vraag je wat. Ongetwijfeld zal mijn man foto's maken, dus er zal zat materiaal zijn.. maar of ik het deel... tja... ...  zoals ik me nu voel denk ik het wel. ... maar heel erg afhankelijk hoe het herstel verloopt en hoe ik me dan voel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anca23 Dankje! Heb meteen even gespiekt haha. En begrijpelijk, vooral doen wat goed voelt! ☺️

 

@Griet22 Tof! Ga hem zeker volgen! ?

 

 

Kleine update: inmiddels ook bij DG en ECJvG een consult geboekt (17/3 en 31/3). Beetje gehaast gevoel tijdens het telefoontje met DG, waarschijnlijk veel drukte in de praktijk ?. Ben zo benieuwd naar wat de PC's gaan adviseren! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lastig hè! Ik had mijn eerste consult ook bij van der Weij, en ik was ook niet down met hem.

Ik ben uiteindelijk vandaag dus geopereerd door Dr Luijendijk bij Berman Clinics. Je zou even op zijn site zijn voor-na foto’s kunnen bekijken, ik vond dat erg mooi. Maar bij Bergman werken ze wel met mentor protheses ipv motiva, dus wellicht voor jou iets minder interessant.

Succes met je consulten en ben benieuwd naar de adviezen die je gaat krijgen! 
 

Mag ik ook toegang tot jouw album? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, denishaawh zei:

@Veerveertje Oh ik ga zeker even kijken dan! Ga me ook niet vastpinnen op het soort prothese hoor, mentor is natuurlijk ook een heel bekend en goed geprezen merk :). Yess ik ga je toevoegen! ?

 

 


Mooie voorsituatie heb je! Ik vind je dream boobs ietsjes aan de grote kant, maar wel erg mooi! Ben echt benieuwd wat ze je allemaal gaan adviseren. En inderdaad, mentor is net zo bekend en goed geprezen als motiva. Check maar eens, maar denk dat zijn boobs iets te bescheiden/naturel zijn voor jouw droomboob-wens ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, denishaawh zei:

@PS-Lily ohh succes met je zoektocht! Lees ook wisselende verhalen over de praktijk DG maar ben optimistisch ingesteld :). Mijn eerste consult was toevallig bij Boerhaave! Heel deskundige chirurg maar we klikten gewoon niet zo goed, kan gebeuren ?.

Thnx!

Ja heel goed.. iedereen ervaart het altijd anders.. :)
had je ook vd weij toen? of een andere pc daar?

Mag ik ook kijken in je album?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier! 

Het is heel belangrijk dat je een goed gevoel hebt bij je pc! Het is altijd goed om foto's mee te nemen van je droomboobies naar je consult.

Geeft je pc ook een goed beeld van wat je wilt bereiken.? Ben benieuwd welke pc het gaat worden. Er zijn zo veel goede pc's ook waar je hier niet veel van leest. Spannend!

Mag ik vragen bij welke pc je op consult bent geweest en zou ik een kijkje mogen nemen in je album?

 

Liefs,

LD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat spannend meid! Ik heb alleen een ervaring met Dr Gabrietz van Diana Gabriels, ik vond het persoonlijk echt een hele nare man. Daarbij leek het wel een uitverkoop zo druk dat het was ( was locatie Amsterdam) zelf bij dr Nio geweest en ooit in Haarlem Mediconsult maar dat bestaat niet meer. Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemiddag allemaal! Heel erg bedankt voor jullie reacties, voelt zo fijn om steun aan elkaar te hebben zeg! Zal jullie meteen toegang geven tot het album. ?

 

@Veerveertje hihi ja ze zijn inderdaad een beetje groot. Vind de vorm het belangrijkste en dan laat ik het aan de PC wat hij vindt dat goed bij mijn lichaam past. Ik hoop dat je een goede eerste nacht (en dag) achter de rug hebt trouwens! 

 

@PS-Lily yess had mijn eerste consult bij hem! Hele kundige man, maar denk dus dat mijn wens wat verschilt met wat hij graag zou doen (zo subtiel en natuurlijk mogelijk). ?

 

@Ld1234 Dankjewel! Dit forum helpt echt enorm bij de zoektocht. Sommige PC's hebben weinig of geen reviews en/of voor-na foto's, maar hier is zo veel over verschillende chirurgen te lezen! Aanbevelingen zijn altijd welkom natuurlijk!

 

@bent001 Ah vervelend zo'n slechte ervaring! Maar fijn dat je toch 'jouw' PC hebt gevonden, lees ook heel veel goede dingen over dr. Nio. Zo veel chirurgen, ben echt een twijfelkont die het liefst alle opties afgaat maar dan zou ik volgend jaar nog met consulten bezig zijn. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even in je inspiratie album gekeken en ziet er mooi uit wat je wilt.

Ik ben zelf bij de mooi kliniek geweest in Maastricht bij professor van der Hulst. Hele kundige pc. Bij mij ging het om een wissel en heb nu 450cc motiva full round gekregen op de spier. Ik zal je ook even toevoegen aan mijn album.

Ben benieuwd wat de pc's je allemaal gaan adviseren.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Woooow ik schop m'n topic weer even omhoog haha! Had nog 3 consulten gepland maar toen was daar ineens... corona :(.

 

En nu, na weken uitstellen, toch maar weer de knoop doorgehakt om opnieuw afspraken te plannen. Aanstaande donderdagochtend bij dr. Verdonck (Belgian Beauty Clinic), 26 augustus bij dr. van Selms (Jan van Goyen) en ik wil denk ook nog op consult bij Faceland. Allemaal klinieken die met Motiva werken, daar ga ik voor 😁

 

Ga de adviezen per consult netjes op een rijtje zetten en dan het échte besluit nemen - boooobiiieeeeessss. 😋

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, pambbg zei:

Spannend @denishaawh.. Wil je niet nog meer laten twijfelen maar check eens de instagram van Wouter vd Pot.

Ik ben onlangs door hem geholpen bij een wissel. Was in 2017 door Laura Zaal geopereerd maar niet tevreden.. Nu super super super blij!

 

Mag ik in je album meekijken?

Oh haha zie net dat @Ld1234 hem hierboven ook al adviseerde 🤨

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.