Ga naar inhoud

Voorstellen & consulten BV


denishaawh

Aanbevolen berichten

Op 16-8-2020 om 16:48, denishaawh zei:

Jaaa die had ik gezien! Heftig :o 

 

Was stiekem ook vooral op consult gegaan omdat ik benieuwd was naar het advies voor de grootte en omdat het gisteren ook nogal chaotisch verliep met de communicatie ben ik niet per se van plan om er terug te gaan. 

 

Hoop trouwens dat alles goed met je gaat! En met de boobies! 🥰


Echt heftig ja! Wat een mens zeg. ☹️
Denk dat je daar idd verstandig aan doet!

Hier gaat het goed hoor 😁 Boobs zijn inmiddels 5 maanden oud en ben er nog steeds dolblij mee! Heeeeul af en toe heb ik nog wat steekjes/ongemak, maar ik hoorde dat dat nog wel tot 1 jaar PO voor kan komen. Niks ergs overigens, gewoon een beetje zeurderig soms. ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer tijd voor een update aangezien ik vandaag nóg een consult heb gehad (ik ben lekker op dreef 😂).

 

Vandaag bij Faceland in Amsterdam (Schiphol) op consult geweest, niet bij een PC maar bij een consulente. Wat een ongelooflijk fijn consult! Ze was super geïnteresseerd in mijn mapje met foto's, wat ik wel mooi vond en wat ik juist niet wilde. Ze gaf een soort mini powerpoint presentatie van hoe een BV in zijn werk gaat bij hun, maar halverwege kwamen we erachter dat ik eigenlijk alles al wist qua algemene informatie over implantaten, projectie, complicaties etc. etc. -dankzij dit forum- 😁.

 

Toen heeft ze mijn borsten gecontroleerd en zei ze hetzelfde als Verdonck: mijn borsten zijn héél licht tubulair. Ze heeft alles uitgebreid opgemeten en zei dat mijn borstbreedte 11,5 cm was, maar dat een implantaat van dezelfde breedte (Motiva Ergonomix 355CC) voor complicaties zou gaan zorgen omdat 1) mijn borstlengte een stuk korter is (doordat mijn borstplooi dus zo minimaal is) en 2) mijn borsten ook vrij hoog beginnen. Een impantaat van 11,5cm zou qua bolling dus heel hoog beginnen en onnatuurlijk gaan ogen. Ook zei ze dat om mijn borst 'optimaal' te kunnen behandelen, er misschien wel 2 operaties nodig zouden zijn (1 ter verlaging van de borstplooi en dan 1 om het implantaat te plaatsen) als ik inderdaad zo'n groot implantaat zou willen. 

 

Jeetje! Dit was wel even slikken, die realisatie. Maar ik vond haar eerlijkheid zó ontzettend fijn, en ook dat ze alles zo uitgebreid aan me uitlegde. Hierna vertelde ze dat als we een kleiner implantaat gebruiken, namelijk de 275CC full (10,5 cm breedte; dezelfde als die Verdonck aanraadde) dat het wél met 1 operatie gedaan kan worden omdat de borstplooi dan maar minimaal verlaagd hoeft te worden. 

 

Ik ben haar zo dankbaar voor haar uitgebreide uitleg, en nu snap ik ook beter waarom Verdonck besloot dat ik niet veel groter kon gaan. Nu wil ik eigenlijk weer aan hem gaan vragen of hij ook van plan is om de borstplooi te verlagen en hoe hij over dit alles denkt. Ik ben helemaal niet bekend met de PC's die voor Faceland werken dus dat vind ik dan toch een beetje eng, ook al was dit consult dus echt 10/10. Dilemma! 😭

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, Roosje1 zei:

@Mmmmi Echt super mooi! Ik heb ook een consult bij Dr. Verdonck gepland staan maar ben bang dat hij bij mij ook niet meer dan 270cc wilt. lastig... 

 

zou toch wel graag minimaal 320 cc willen... maar ik wil natuurlijk ook geen complicaties. 

Mijn operatie is vergoed, dus van zo klein kwam ik. Ze kijken ook naar je bouw, ik heb vrij brede heupen. Nu heb ik wel een side boob, maar past bij mn vorm van mijn lichaam. Wat is jouw omtrek ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, denishaawh zei:

Weer tijd voor een update aangezien ik vandaag nóg een consult heb gehad (ik ben lekker op dreef 😂).

 

Vandaag bij Faceland in Amsterdam (Schiphol) op consult geweest, niet bij een PC maar bij een consulente. Wat een ongelooflijk fijn consult! Ze was super geïnteresseerd in mijn mapje met foto's, wat ik wel mooi vond en wat ik juist niet wilde. Ze gaf een soort mini powerpoint presentatie van hoe een BV in zijn werk gaat bij hun, maar halverwege kwamen we erachter dat ik eigenlijk alles al wist qua algemene informatie over implantaten, projectie, complicaties etc. etc. -dankzij dit forum- 😁.

 

Toen heeft ze mijn borsten gecontroleerd en zei ze hetzelfde als Verdonck: mijn borsten zijn héél licht tubulair. Ze heeft alles uitgebreid opgemeten en zei dat mijn borstbreedte 11,5 cm was, maar dat een implantaat van dezelfde breedte (Motiva Ergonomix 355CC) voor complicaties zou gaan zorgen omdat 1) mijn borstlengte een stuk korter is (doordat mijn borstplooi dus zo minimaal is) en 2) mijn borsten ook vrij hoog beginnen. Een impantaat van 11,5cm zou qua bolling dus heel hoog beginnen en onnatuurlijk gaan ogen. Ook zei ze dat om mijn borst 'optimaal' te kunnen behandelen, er misschien wel 2 operaties nodig zouden zijn (1 ter verlaging van de borstplooi en dan 1 om het implantaat te plaatsen) als ik inderdaad zo'n groot implantaat zou willen. 

 

Jeetje! Dit was wel even slikken, die realisatie. Maar ik vond haar eerlijkheid zó ontzettend fijn, en ook dat ze alles zo uitgebreid aan me uitlegde. Hierna vertelde ze dat als we een kleiner implantaat gebruiken, namelijk de 275CC full (10,5 cm breedte; dezelfde als die Verdonck aanraadde) dat het wél met 1 operatie gedaan kan worden omdat de borstplooi dan maar minimaal verlaagd hoeft te worden. 

 

Ik ben haar zo dankbaar voor haar uitgebreide uitleg, en nu snap ik ook beter waarom Verdonck besloot dat ik niet veel groter kon gaan. Nu wil ik eigenlijk weer aan hem gaan vragen of hij ook van plan is om de borstplooi te verlagen en hoe hij over dit alles denkt. Ik ben helemaal niet bekend met de PC's die voor Faceland werken dus dat vind ik dan toch een beetje eng, ook al was dit consult dus echt 10/10. Dilemma! 😭

Hee ik denk; meng me even in de discussie haha.

Een PC uitkiezen is ontzettend persoonlijk en wat voor mij een positief punt is, kan voor anderen weer iets negatiefs zijn. Misschien kan je voor jezelf een lijst maken met positieve punten en negatieve punten tijdens de consulten en dan op basis daarvan je keuze maken. 

Mijn eigen ervaring bij Faceland is ook heel positief. Ik word 9 september geopereerd door Lydia Oostveen-Bol (werkt bij Faceland als PC) en ik heb bij haar een heel goed gevoel. Zij heeft mijn beste vriendin een paar maanden terug geopereerd vanwege een amputatie/reconstructie en alle zorg eromheen en de operatie zelf is ontzettend goed gegaan. Dit was weliswaar niet bij Faceland, maar natuurlijk wel dezelfde arts.. In mijn hoofd werkt het zo dat als je kankerpatiënten op zo'n manier kan helpen dat het er weer mooi en kundig uit ziet, ik haar ook vertrouw met mijn borsten 😋 Volgens directe collega's is zij ook heel precies en neemt ze gerust meer tijd voor je als dat nodig is. Ik vind haar, voor mij niet geheel onbelangrijk, een ontzettend fijne persoonlijkheid hebben en ze legt alles goed en duidelijk uit. Nu moet ik nog door haar geopereerd worden natuurlijk, dus het uiteindelijke resultaat moet nog komen, maar ik heb het volste vertrouwen er in. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mmmmi Mijn omtrek zou ik niet weten... moet ik even meten. Ik ben 1,65 en weeg 55 kilo. Maar fijn dat ik lees dat dames die van kleine borsten komen ook meer dan 300 cc hebben. 

 

Mocht Dr. Verdonck of Kolkman mij niet daarmee kunnen helpen dan ga ik zeker een kijkje nemen bij Dr. Zaal of Straten! 

 

@denishaawh Ik ben erg benieuwd welke dokter jij uiteindelijk gaat kiezen! Ik ga je volgen! 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

@AMST hey! Wat fijn om te horen dat je vriendin zo goed is geholpen door haar! En 9 september komt ook snel dichtbij, ben super benieuwd naar je ervaring! Ga je hier een verslag over schrijven en/of foto's posten? Dan lees/kijk ik graag mee! 😄

 

@Roosje1 Hey! Wij hebben ongeveer hetzelfde postuur dan (althans toch qua lengte en gewicht). Ik denk dat Verdonck bij jou 315 zal aanhouden als max, misschien iets meer. In principe vond hij 315 voor mij echt het maximale maar ik heb (blijkbaar) heel mild tubereuze borsten en dus heb ik weinig vulling onderin mijn borst + mijn borsten staan vrij hoog van zichzelf + mijn borstspier is sterk ontwikkeld waardoor hij geen risico's wil nemen met grotere implantaten i.v.m. double bubble, te hoog staande protheses (ballonnen) en/of mijn borstspier te veel oprekken. Allemaal zaken waarmee ik voor de consulten eigenlijk niet aan had gedacht, zo leer ik m'n eigen borsten nog eens kennen haha. 😋

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom @denishaawh

 

Goed dat je eerst aan oriënteren bent

 

Zelf staat mijn operatie gepland bij dokter Hupkens op 4 september en dit is via diana gabriels 

 

Heb ook alle negatieve dingen gelezen en gehoord maar ben van mening dat ze een tussenpersoon is en ik moet eerlijk bekennen dat ik super geholpen word en ben op dit moment nog ook heb ik de dokter helemaal nagetrokken en het is een aparte man maar levert top resultaat en uiteindelijk voert hij de operatie uit dat stelt me gerust 🙂

 

Ik heb momenteel een A75 en krijg op 4 september motiva round full 450 cc

Dit ivm borstbreedte 

Ook was 500 cc een optie maar omdat ik bang ben voor een lelijke bolling aan de buitenkant zo rand zeg maar heb ik toch gekozen voor geen side boob maar gewoon normaal dus 450

 

Veel succes met je keuze en nogmaals welkom 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik weer met een update aangezien ik net thuis kom van het consult met dr. van Selms. 

 

Kwam (veel te vroeg) binnen in het mooie gebouw maar mocht wel plaatsnemen in de wachtkamer omdat het buiten zo stormde. Na even wachten opgehaald door de PC, meteen m'n mapje met foto's ("huiswerk" noem ik het) tevoorschijn gehaald en samen bekeken. Hij vroeg wat ik wil bereiken - lekker vol maar wel natuurlijk ogend, geen ballonnen, als het kan wat sideboob en wat cleavage Oh en het merk Motiva! Huidige situatie een lege 75B en (blijkbaar) mild tubulaire borsten.

 

Mocht m'n bovenkleding uit doen voor de 3D foto's en passessie. Ook meteen opgemeten: 11 cm breed, lengte van 11 cm kan als de borstplooi wordt verlaagd. PC vond mijn borsten absoluut niet tubulair, "gewoon erg klein" haha 😂. Hij koos meteen de 265CC uit (demi projectie) wat dus het implantaat van 11cm is. Breder past niet, moet ik niet willen. Toen vroeg ik naar de 'full' projectie met dezelfde breedte, kan dit wel? "Ja zeker!" dan wordt het 315CC en de 'full' zou ook beter bij me passen omdat ik van mezelf zo weinig weefsel/projectie heb. Verder heel veel foto's gemaakt, moet zeggen dat die 3D foto's me niet eens zo tegenvielen! 

 

Verder waarschuwde hij me dat ik waarschijnlijk flinke pijn zou hebben na de operatie, omdat m'n borsten heel gespannen gaan zijn (vanwege de maximale vulling) en omdat ik een hele sterke borstspier heb. Volgens mij ga ik het nog zwaar krijgen 😅. Consult was erg fijn, beetje kunnen lachen onderling, duidelijke uitleg, veel foto's gemaakt met mijn mobiel, gepast, gemeten, alles erop en eraan. Erna mocht ik bij een medewerkster mijn "before" foto's voor in het dossier laten maken en daarna nog een gesprek met een andere medewerkster over de eventuele datum en hoe de operatie + nazorg in zijn werk gaat. Al met al een compleet consult! 

 

Nu dus 3 consulten gehad waarbij 315CC echt de grens is, dus dan ga ik me netjes aan dat advies houden. Ik ga denk ook Verdonck nogmaals contacteren om hem te vragen of hij die 315CC ook wil doen, bij het consult was hij hier niet heel duidelijk over (of ik heb het verkeerd begrepen van de zenuwen haha). Zal nu kiezen worden tussen van Selms en Verdonck, denk ik. Dilemma! 😋

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, denishaawh zei:

Ben ik weer met een update aangezien ik net thuis kom van het consult met dr. van Selms. 

 

Kwam (veel te vroeg) binnen in het mooie gebouw maar mocht wel plaatsnemen in de wachtkamer omdat het buiten zo stormde. Na even wachten opgehaald door de PC, meteen m'n mapje met foto's ("huiswerk" noem ik het) tevoorschijn gehaald en samen bekeken. Hij vroeg wat ik wil bereiken - lekker vol maar wel natuurlijk ogend, geen ballonnen, als het kan wat sideboob en wat cleavage Oh en het merk Motiva! Huidige situatie een lege 75B en (blijkbaar) mild tubulaire borsten.

 

Mocht m'n bovenkleding uit doen voor de 3D foto's en passessie. Ook meteen opgemeten: 11 cm breed, lengte van 11 cm kan als de borstplooi wordt verlaagd. PC vond mijn borsten absoluut niet tubulair, "gewoon erg klein" haha 😂. Hij koos meteen de 265CC uit (demi projectie) wat dus het implantaat van 11cm is. Breder past niet, moet ik niet willen. Toen vroeg ik naar de 'full' projectie met dezelfde breedte, kan dit wel? "Ja zeker!" dan wordt het 315CC en de 'full' zou ook beter bij me passen omdat ik van mezelf zo weinig weefsel/projectie heb. Verder heel veel foto's gemaakt, moet zeggen dat die 3D foto's me niet eens zo tegenvielen! 

 

Verder waarschuwde hij me dat ik waarschijnlijk flinke pijn zou hebben na de operatie, omdat m'n borsten heel gespannen gaan zijn (vanwege de maximale vulling) en omdat ik een hele sterke borstspier heb. Volgens mij ga ik het nog zwaar krijgen 😅. Consult was erg fijn, beetje kunnen lachen onderling, duidelijke uitleg, veel foto's gemaakt met mijn mobiel, gepast, gemeten, alles erop en eraan. Erna mocht ik bij een medewerkster mijn "before" foto's voor in het dossier laten maken en daarna nog een gesprek met een andere medewerkster over de eventuele datum en hoe de operatie + nazorg in zijn werk gaat. Al met al een compleet consult! 

 

Nu dus 3 consulten gehad waarbij 315CC echt de grens is, dus dan ga ik me netjes aan dat advies houden. Ik ga denk ook Verdonck nogmaals contacteren om hem te vragen of hij die 315CC ook wil doen, bij het consult was hij hier niet heel duidelijk over (of ik heb het verkeerd begrepen van de zenuwen haha). Zal nu kiezen worden tussen van Selms en Verdonck, denk ik. Dilemma! 😋

 

 

Vriendin van me is 2x geopereerd door van Selms (1e keer 10 jaar geleden en nu de wissel) en super tevreden over hem en ook de kliniek. 

Ze heeft ook de full, maar dan een bredere variqnt

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.