Ga naar inhoud

Voorstellen & consulten BV


denishaawh

Aanbevolen berichten

Hey @denishaawh lastig hè om tot een uiteindelijke beslissing te komen hè.

 

ik ben gisteren geopereerd door Dr van der Weij. Snap helemaal wat je bedoeld want ik had ook niet echt een klik met hem. Maar uiteindelijk toch voor hem gegaan vanwege zijn mooie resultaten. 
van Selms ben ik ook geweest en dat vond ik een heel prettig consult. 
 

heel veel succes met je keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag het consult bij Dr. Verdonck gehad en oh mijn god, wat een fijne PC! Was helaas iets te laat door een ongeval op de weg, voelde me hier meteen al super schuldig (en gestresseerd) door maar ben alsnog super vriendelijke onthaald en goed te woord gestaan, zowel door de dame bij de balie als PC zelf. 

 

Wensen besproken, verschillende foto's laten zien van wat ik mooi vind (groot en vol maar wel natuurlijk, geen geplakte ballonnen) en wat ik minder mooi vind/schrik voor heb. Voor de spiegel gestaan, gepast, meteen mijn voorkeur voor Motiva uitgesproken, PC was het hiermee eens alleen zou zelf bij mij de 'full' projectie adviseren waar ik altijd de 'demi' in gedachten had. Zit ik nu weer over te stressen 😋

 

Verdonck was ook eerlijk over de vorm van mijn borsten en wat we hiermee kunnen: ruimte tussen de borsten is vrij breed, maar mijn postuur dan weer smal (ik heb dus gewoon kleine, uit elkaar staande tietjes haha!) en heeft toen uit mijn lijstje foto's degene aangewezen die voor mij het meest realistisch zal zijn qua resultaat. Heb hem gevraagd hoeveel CC's het zouden worden (nadat ik een mooi paar had gevonden met het passen) en blijkbaar had ik 275CC (10,5 cm implantaat) gekozen. PC zei dat dit prima zou kunnen, heel veel groter zou niet gaan lukken. Absolute max schatte hij in op 315CC (11cm) maar hij zou dan tijdens de operatie kijken wat wel en niet kon. 

 

Verder vooral wat praktische vragen gesteld en met een héél enthousiast en blij gevoel weg gegaan. Het ging allemaal wel weer zo snel dat er achteraf weer nieuwe vragen in me opkwamen. En nog steeds het 'demi versus full' dilemma. Kan zo weinig foto's vinden van de full implantaten! 😭. Wilde in de auto stiekem meteen omkeren en terug gaan met meer vragen om dan te zeggen 'plan dé datum maar alvast in!' maar ik ga netjes geduld hebben, een tweede consult inplannen en dan iets beter voorbereiden met vragen. Hopelijk kan ik er dan zo goed mogelijk achter komen wat ik als resultaat kan verwachten.

 

Ahhh ik ben toch zo'n zenuwpees die bang is dat het dan tóch niet eruit gaat zien zoals ik hoop, of dat ik het verkeerde beeld schep bij de PC. Maar ik vond het zo'n ontzettend fijn consult dat m'n vertrouwen wel heel erg is toegenomen. Keuzes keuzes keuzes! 😂

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey je hebt je consult gehad! Wat super om te horen dat je er een fijn gevoel bij had, dat is ook heel belangrijk! 
 

ben geen deskundige maar als je zegt dat je een smal postuur hebt en je borstbreedte zelf ook klein is dan klinkt een full projectie voor mij ook logischer. Krijg je namelijk toch iets meer cc er in zonder dat t te breed voor je lijf word. 
 

Hier wellicht nog een tabelletje waar je wat aan hebt (ben zelf ook zo enorm aan het twijfelen geweest dus snap je helemaal) . Kan je zien wat t verschil is qua projectie in cms tussen verschillende implantaten.

 

Kan je voor een aantal vragen of je consulent niet bellen? Geen idee hoe dat bij andere klinieken is hoor maar kon bij Boerhaave ook heel veel dingen vragen bij mijn consulent. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @denishaawh, ik heb net als jij ook een smalle onderwijdte (70 cm).

Heb 255 cc Motiva Full Round, voor de spier, en ben er erg blij mee. Had een lege 70D en nu een 70F. 

De keuze Full vs Demi is idd erg moeilijk... 

Verdonck adviseert meestal de Full, hij vindt de Demi meer geschikt voor bredere lichamen, hoewel ik op de Insta van Van der Pot ook hele mooie resultaten zie van de Demi, ook bij slanke dames.. Van der Pot adviseert vaker de Demi.

Tja, elke chirurg heeft zo zn eigen voorkeur en ideeën over wat hij het mooiste/beste vindt.

Als je wil kan ik je toevoegen aan mn album, kun je zien hoe Full eruit ziet.

Veel liefs! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Raven Jaa die tabel pakte hij er ook bij! En heb hem zodra ik thuis was meteen opgezocht om te vergelijken, PC zei ook dat het verschil qua projectie niet héél erg veel was maarja, ga ik toch zitten peinzen haha. Oh ik denk ook dat ik gewoon met de kliniek kan bellen hoor, niet eens naar gevraagd eigenlijk! Dat soort dingen schieten er dan weer bij in om te vragen. Maar zou ik het besluit nemen voor de operatie, zou ik sowieso een extra consult plannen. Eén ding weet ik zeker, ik wil de boobies, maar wat en waar is nog even uitzoeken. 😋Hoop trouwens dat het goed gaat met je herstel! 

 

@Robijntje02 De instagram van v.d. Pot ziet er inderdaad heel mooi uit al die foto's! Zit er ook sterk aan te denken om daar alsnog op consult te gaan. En als ik in je album zou mogen meekijken, heel graag! 🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemiddag! Kleine update: gister (een beetje last minute) consult gehad bij DG in Barendrecht. Afspraak stond gepland voor 1500 maar dit werd 1530, had hier stiekem al op gerekend en de dame aan de balie was erg vriendelijk en heeft een bakje koffie voor me gemaakt. 😁

 

Toen opgehaald door Diana, was erg benieuwd naar wat zij me zou adviseren. Ik was vanuit m’n 2 vorige consulten een beetje gewend geraakt aan een standaard procedure: uitleggen van wensen, opmeten, passen, informatie krijgen over ingreep. Ging dit keer heel anders haha. Eerst veel gekletst, ook over niet-BV gerelateerde dingen, toen benoemde ze meteen dr. Hupkes als de arts die mij zou gaan helpen (is gabrietz op vakantie? Heb er verder niet naar gevraagd). 
 

Toen “doe maar bloot” en foto’s van de voor situatie gemaakt. Toen mocht ik de (hele strakke) pas-BH aan en eroverheen het DG witte shirtje, van achter vastgeklemd zodat alles zo strak mogelijk zat. Toen stopte ze er de pasprotheses in, 1 grote en 1 kleinere aan iedere kant. Was 425 (!) CC en ik vroeg “gaat dat echt in mijn lichaampje passen?” maar volgens Diana kon Hupkes dat voor elkaar krijgen. Zij kent haar PC het best, dus dat vertrouw ik. Vond het wel heel erg groot, kleine prothese eruit gehaald en bleef 375 over. Die vond ik stiekem toch wel heel mooi hoor 😳. Maar Verdonck zei dat 315 de max zou zijn? Verwarrend! Diana heeft verder ook niet echt naar mijn voorbeeld foto’s gekeken, maar daar zou Hupkes dan weer naar kijken. 
 

Anyway, toen foto’s gemaakt met de pasprotheses, mijn god wat ziet dat er mooi uit! Wil ik dan toch groter dan 315? Diana belde meteen naar een assistente om te vragen of Hupkes al aanwezig was zodat ik meteen door zou kunnen om door hem opgemeten te worden <- dit deed ze dus zelf niet. Dit zou kunnen, ik zou 20 minuutjes moeten wachten. Prima! Maar toen ik bij die assistente (in een gebouwtje om de hoek van waar Diana zelf zat) zei dat ik voor Hupkes kwam, vond zij dat heel raar omdat die er pas over anderhalf uur zou zijn :( toen ben ik dus maar weg gegaan. 
 

Een... bijzondere ervaring dus! Maar nu zit ik wel heel erg met die 375 in m’n hoofd. Heb nog 2 consults gepland staan en ben dus heel erg benieuwd wat daaruit gaat blijken. Keuzestresssss!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet om je te laten twijfelen, maar ik zou dit toch wel graag hebben gezien alvorens ik voor die kliniek zou hebben gekozen, dus ik deel het toch wel eventjes met je ☺️

https://www.funx.nl/news/entertainment/47416-tim-hofman-en-quinsding-woedend-op-diana-gabriels-in-nieuwe-boos 
 

Ik zou persoonlijk gezien de belabberde nazorg en slechte verhalen echt nooit voor haar kliniek kiezen, omdat je nooit weet wat je na de operatie nog nodig gaat hebben van ze. 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa die had ik gezien! Heftig :o 

 

Was stiekem ook vooral op consult gegaan omdat ik benieuwd was naar het advies voor de grootte en omdat het gisteren ook nogal chaotisch verliep met de communicatie ben ik niet per se van plan om er terug te gaan. 

 

Hoop trouwens dat alles goed met je gaat! En met de boobies! 🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

@denishaawh ik ben 1,66 en weeg 58kg en vrije brede heupen en billen. Ik heb 375cc dp mentor rond laten plaatsen bij Dr Zaal. Ik kwam van een 75aa cup en heb nu een 75D/E bh maat. Ik vind de maat super goed bij mn lichaam passen en het ziet er ook nog natuurlijk uit. Ik had aangegeven dat het wel natuurlijk moet blijven maar dat ze wel aanwezig mogen zijn. Heb 350 en 375 gepast en uiteindelijk voor de grootste gekozen. Ik kan je toegang tot mijn album geven als je wil kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, denishaawh zei:

@Mmmmi Hey! Als dat zou mogen, heel graag! Ik vond 375 dus ook super mooi, zeker omdat ik best wel flinke heupen/billen heb. Ik ga Verdonck (als ik bij hem de BV ga laten doen, neig er wel sterk naar) dan ook smeken of hij er niet meer in kan doen dan 315. 😋

Ik heb je toegevoegd 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, denishaawh zei:

@Mmmmi even gespiekt, oh my wat zijn ze mooooii! Past inderdaad super goed bij je lichaam 😍. Weet je misschien nog wat je borstbreedte was? Want motiva 315 is 11 cm implantaat diameter en mijn PC zei dus dat dat het maximale was, maar ik zou zo graag ietsje groter willen 😋.

Volgens mij ook rond de 11/11,5, maar dr Zaal zei dat ik met deze prothesen dan wel een side boob zou krijgen, maar dat dit bij mijn lichaam past. En side boob vind ik zelf ook mooi😍 ik kwam echt van niks, mijn operatie is zelfs vergoed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Es1234567 zei:

 zou ik ook mee mogen kijken? :) ik ben zelf ook op consult geweest bij PC zaal maar uiteindelijk voor straten gekozen! Ben benieuwd naar het resultaat bij jou 😊

Ik heb je toegevoegd 😊  zou ik bij jou ook mee mogen kijken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@denishaawh Ik zou persoonlijk absoluut niet naar Diana Gabriels gaan (en luisteren) voor een borstvergroting.

Mocht je daar wel heen willen, zou ik een consult met de arts willen, die weet wat werkelijk kan en past en niet met Diana zelf, want zij is geen chirurg.

 

Weet niet of je al na hebt gedacht om bij Dr. Nio op consult te gaan?

Ik ben door hem geopereerd, wel hele andere situatie dan jou... maar hij gaat vaak ook wat groter dan de gemiddelde arts.

Mocht je dus wel graag groot willen.

 

Zou je adviseren om vooral ook foto's te verzamelen.

Dit geeft de arts ook een duidelijker beeld.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Parle Heb idd over Nio gedacht en zit ook erover na te denken om bij hem op consult te gaan! Maar zelfde geldt voor v.d. Pot en beide consulten zijn 50,- dus dat is ook niet niks. Ben geen gierige krent hoor, maar toch... even nadenken of ik inderdaad voor nog meer consulten wil gaan of gewoon terug naar Verdonck en met hem een beetje sparren over de grootte 😋

 

Ik ga ook niet terug naar DG, ze zei dat ik direct na het consult al naar Hupkens door kon maar toen werd ik door de assistent weer naar huis gestuurd. Jammer, had toch wel graag zijn advies willen horen maarja. 

 

En qua foto's, ik heb een mapje gemaakt met foto's van wat ik mooi vind, en wat juist niet, en wat mijn vragen zijn. Die had ik mee naar m'n eerste consult bij Verdonck, toen heeft hij gezegd welk van die foto's wel en niet realistisch waren met mijn postuur/stand van borsten, toen heb ik het mapje aangepast en zal ik de nieuwe foto's weer onder z'n neus schuiven de volgende keer 😂

 

@Es1234567 hi! zou ik misschien ook mee mogen kijken? 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, Es1234567 zei:

Het formaat staat je heel mooi! Benieuwd naar je ontwikkeling de komende periode, dat gaat vast heel mooi worden! 🤩

 

Ik voeg je toe! 😊

Thank you! Hoeveel cc heb jij ? Ben ook heel erg benieuwd naar de ontwikkeling, merk dat ze nu al soepeler worden. Kan alles doen zonder pijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-8-2020 om 16:57, Mmmmi zei:

@denishaawh ik ben 1,66 en weeg 58kg en vrije brede heupen en billen. Ik heb 375cc dp mentor rond laten plaatsen bij Dr Zaal. Ik kwam van een 75aa cup en heb nu een 75D/E bh maat. Ik vind de maat super goed bij mn lichaam passen en het ziet er ook nog natuurlijk uit. Ik had aangegeven dat het wel natuurlijk moet blijven maar dat ze wel aanwezig mogen zijn. Heb 350 en 375 gepast en uiteindelijk voor de grootste gekozen. Ik kan je toegang tot mijn album geven als je wil kijken.

Hoi,

Zou ik misschien ook bij jou mogen kijken? We hebben dezelfde voorsituatie maar mij is veel minder geadviseerd (en inmiddels geplaatst). Ik ben benieuwd hoe het er bij jou uit ziet.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.