Ga naar inhoud

Pijn 7 weken po dual plane


bent001

Aanbevolen berichten

@bent001 Ai, niet leuk om te lezen ... Het vergt wat van je lichaam he zo een operatie. Ik ben vandaag 4 weken po en heb net terug pijnmedicatie genomen. Ben vorige week gestart met werken en merk dat ik teveel doe. Ik dacht dat het wel ging gaan, maar als ik steeds een collega moet vragen om iets te dragen of iets te nemen omdat je eigenlijk niet mag bukken of rijken... Ik doe al het kopieerwerk voor een middelbare school. Van de week brachten ze een pallet met dozen printpapier. Ik moet deze dan in een lokaaltje vertassen... Had ik beter niet gedaan ?. Ook het autorijden doet nog veel pijn in mijn rechterborst. Maar je kan toch moeilijk niks doen, toch? Ben benieuwd wat ze straks gaan zeggen bij jou? En ook over het verschil ... Bij mij is er ook een merkbaar verschil vind ik, maar had tubulaire borsten dus hoe het nu is kan ik echt mee leven. Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk. Zeker als je had aangegeven om verschillende cc te plaatsen.

Mag ik ook meekijken in je album? Ben benieuwd naar je resultaat. En alvast succes straks ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, bent001 zei:

Ik ga je zo toevoegen heb je ook een album? 
mijn ongelijkheid is gekomen door de borstvoeding die ik heb gegeven trouwens 

 Dankjewel! Ik heb je toegevoegd in mijn album. Het is minimaal maar toen ik nog vollere borsten had was het wel opvallender. Ik bereid me daar dus op voor. 
 

Oooohh en 2 maand geen seks hoor ik nu ook voor het eerst ?!! Dat is best heftig hahahah. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 meis toch...

Ik had 2 weken geleden, toen ik 2 weken PO was, ook voor het eerst wat wildere seks  (uhmmm... hele voorzichtige seks met bh aan, lepelt-lepeltje-stand in bed had ik al na 2 dagen PO ☺️), zonder bh,

staand, waarbij m'n borsten ook best wild heen en wild werden geschud... Naderhand schrokken m'n vriend en ik er ook van, dat we dit eigenlijk beter niet hadden moeten doen.... Voor hetzelfde geld gaan je hechtingen open ofzo.. Maar ik heb nadien gelukkig geen last of pijn hierdoor aan m'n borsten gehad.... Zou de pijn wel door de seks veroorzaakt zijn, of mss heeft t toch een andere oorzaak?

Ben benieuwd wat Nio zegt.

En ook over het verschil bij jou.

Zou ook zeker vragen waarom er geen 2 verschillende maten gebruikt zijn bij jou.

En hoeveel maanden je nog geduld moet hebben, en wat als na deze maanden er nog steeds te veel verschil is. Of je dan aanspraak kunt maken op een hersteloperatie op kosten van de kliniek.

In dat geval zou ik ook alles zwart op wit laten zetten. 

Hopelijk is het een kwestie van een hele lange adem hebben...

Ik hoop ook dat je snel van de pijn af bent

Succes meid zo meteen. ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mieke2 oeh klink inderdaad als zwaar werk zeker nu nog even weigeren hoor! 
Heb ook t/m 6 weken super rustig aan gegaan. 
Heb niet aangeven om meer cc te plaatsen ben er iets te nuchter ingestapt denk ik, vooraf wat meer op dit forum moet kijken had me denk ik wel wat gescheeld. Maar goed ben heel benieuwd wat ik zo ga horen. Ik voeg je toe heb jij ook een album?

 

@Lindan heb net het zelfde setje als jouw gehaald! Bracht die andere terug maar kreeg geen geld terug en toen zag ik deze ? ik heb vrij kleine tepels dus valt niet op en het verschil is ook niet mega duidelijk. Verkoopster zag wel dat de prothese aan één kant nog een stuk hoger zit. Btw een 75 G gekocht 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 Je kan in mijn album kijken. Had je blijkbaar al toegevoegd in het begin. Ik ga dit weekend nog eens nieuwe foto's plaatsen want deze zijn nog van het begin. Ben net even gaan kijken in de jouwe en begrijp je ontevredenheid. Ik vind ze mooi en waarschijnlijk hele vele mensen ook. Maar jij moet je er goed bij voelen natuurlijk he. Ben benieuwd wat de dr. gaat zeggen. En idd ik begrijp eigenlijk niet dat de dokter niet zelf heeft voorgesteld om 2 verschillende maten te nemen. Denk dat dat een nog mooier resultaat zou geven. Bij mij zal je zien dat het heel anders is, maar heb ook een heel andere voorsituatie dan bij jou dus kan je moeilijk vergelijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Veerveertje zei:


Ah toch wel? Thank God zeg ?

Hahahhaa kan echt wel hoor?ik was gewoon een schijtbak daarna natuurlijk ook van alles privé gaande en een peuter die iedere avond stiekem in ons bed gaat liggen... dat helpt ook niet mee?

Gelukkig weet ie dat het allemaal wel weer goed komt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, bent001 zei:

Hahahhaa kan echt wel hoor?ik was gewoon een schijtbak daarna natuurlijk ook van alles privé gaande en een peuter die iedere avond stiekem in ons bed gaat liggen... dat helpt ook niet mee?

Gelukkig weet ie dat het allemaal wel weer goed komt ?


Hahahaha dat helpt zeker niet mee! Hier gelukkig geen peuters oid ?

En het gaat me niet eens perse om m’n vriend hoor, ik houd er zelf ook nogal van dus tja... ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, Veerveertje said:


Hahahaha dat helpt zeker niet mee! Hier gelukkig geen peuters oid ?

En het gaat me niet eens perse om m’n vriend hoor, ik houd er zelf ook nogal van dus tja... ??

Haha precies dit! Gelukkig dat het kan, maar knijpen enzo mag Ff niet meer. Zal wel sexy ogen met zo’n compressie bh ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ben net thuis behoorlijk in de file gestaan. Pijn kan gewoon nog na 7 weken po hoef ik me verder niet druk over te maken. Verder moet ik de band en po bh nog 4 weken dragen, de band kan een vertekend beeld creëren,, prothese word ook wat plat gedrukt dus  moet echt nog meer geduld hebben. Na 4 weken mag deze af en mag ik een normale bh dragen maar absoluut geen push up achtige bh’s. Dan zal ook de prothese meer gaan vormen voor het eind resultaat. 
Moest eigelijk na 4 weken terug komen ( dus totaal 8 ) maar dit gaat niet lukken dan is hij met vakantie en week daarop zit ik met opvang voor mijn kids dus ik ga nu na 10 weken terug, 20 mei.

Dan gaat we bekijken wat er in die tussen tijd gebeurd is en gaat hij alles goed nameten. Heb het idee dat hij ook wel schrok, dit was dan ook zijn antwoord toen ik vroeg waarom er niet gekozen is voor twee verschillende maten.

 

Buiten dat ik straks echt een professionele band dragen ben heb ik ook een hoge dosis geduld nodig. Voor nu tijd uit zitten en hopen dat er nog veel verandert de aankomende weken.
 

Mag nu wel rustig aan sporten maar niks met mijn armen en de band dan nog wel om in die weken. Verder ook niet te zwaar tillen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijft dus toch een kwestie van geduld en tijd. Kan me voorstellen dat zo’n band wat vertekend. Maar dus nog niet vol belasten? Wat maakt jouw situatie zo anders (bedoel band en nog langer rustiger aan doen..)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Nina_a zei:

Blijft dus toch een kwestie van geduld en tijd. Kan me voorstellen dat zo’n band wat vertekend. Maar dus nog niet vol belasten? Wat maakt jouw situatie zo anders (bedoel band en nog langer rustiger aan doen..)?


Omdat de prothese niet volledig is ingedaald nu. Maar mag wel gewoon een boodschappen tas dragen hoor maar niet gaan verhuizen of zo en niet gaan trainen met gewichten bij armen/rug/borst 

Wel weer buikspieren en voorzichtig mijn benen en fietsen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001geduld is zoooooo lastig!

Maar wel goed om te lezen dat de pijn niet raar is en daarin en in de vorm nog dingen gaan veranderen. 

Wel een lange tijd in totaal met de band en po bh. 

Ik volg graag de voortgang in je album. Kon het nu zo gauw niet vinden dus ben misschien nog niet toegevoegd?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Silly23 zei:

@bent001geduld is zoooooo lastig!

Maar wel goed om te lezen dat de pijn niet raar is en daarin en in de vorm nog dingen gaan veranderen. 

Wel een lange tijd in totaal met de band en po bh. 

Ik volg graag de voortgang in je album. Kon het nu zo gauw niet vinden dus ben misschien nog niet toegevoegd?

 

 


als het goed is heb ik jou al toegevoegd zal het zo eens checken 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.