Special-Me

Special-Me : 18 mei 2020 : Dr. Nio : Parkkliniek

Recommended Posts

Al weer zeven weken po, de tijd vliegt! 😊🥰

En ik vind mijn borsten elke dag mooier en mooier worden. Gisteren bikini’s gaan shoppen, hoe geweldig is dat nu ik EIN-DE-LIJK borsten heb! 👙👙👙
Maat xl van een bandeau of triangel bovenstukje is maar net gepast. Ik zal niet moeten springen, want dan huppelen ze er zo uit. 😂

Dus stil blijven liggen en niet te veel doen in bikini. (Uiteraard nog niet in de volle zon met de littekens) 🌴🍹

Dus alleen maar pronken en wandelen met bikini, om te zwemmen zal ik mijn badpak maar aan trekken. En hopelijk op onze vakantiebestemming nog een bikini kunnen scoren met een cup. De 80F dat ik gisteren gepast heb was echt te klein. 🙈

Ik zal ook nog wat foto’s toevoegen aan mijn album. 😊🥰

• Upvote 1

Wow @Special-Me!! 

Super mooi zeg!

Snap dat je hartstikke blij bent met je nieuwe boobs!

Ja, wat een beetje of veel borst al kan doen met je zelfvertrouwen he?!

Ik zie al een heel trots en zelfverzekerd Speciaaltje straks bij het zwembad en op het strand lopen 😁

Geniet ervan meis, t is je gegund!! 😘

Zo, dat zijn goed gevulde bikinitops!! 😃 Daar houden we van hè! 😃😃

Ziet er heel mooi uit! 😘

Mooie foto's!! Lijkt me heerlijk om zo in bikini rond te kunnen lopen met net wat meer zelfvertrouwen. Geniet er van!!

Vandaag 8w en 4d po. 🥳😍

Het wit hard stukje op mijn litteken was blijkbaar nog een korstje. Omdat het al zo droog was is het wit geworden. Nu nergens last meer van!

Ik kan alleen zelf de velux niet openen of sluiten, maar voor de rest gaat gewoon alles weer. Ik ga natuurlijk geen koffer van 20kg optillen, maar je gezond verstand gebruiken. 

Morgen even appen naar Nio om te vragen of ik al iets mag smeren op de littekens om me te beschermen in de zon. Ik heb een littekencrème met zonnefactor, dat zou ideaal zijn. 
Maar ik ga eerst zijn raad vragen omdat ik tot vandaag nog altijd niets mocht smeren. 

Geniet van de zon of airco! Fijne zondag. 😘