Ga naar inhoud

Janou : 5 juni 2020 : Dr. Feijen : Mooi Kliniek ( Zuyderland Ziekenhuis)


Aanbevolen berichten

3 uur geleden, Fje1981 zei:

Hi @Janou is alles goed gegaan bij de dr? Zijn je pleister er nu ook af? 

 

2 uur geleden, Whisper zei:

Ik ben ook benieuwd.

Alles helemaal goed gekomen. Ben net fris gedoucht en plof nu op de bank. Buiten mn tripje naar de action en het ziekenhuis om ben ik hard aan de studie geweest vandaag NO TITTIE TIME tussendoor🤩🙈morgen nog het nodige en dan heb ik mijn opdrachten voor het weekend klaar en verzonden.

 

Maar wel lief dat jullie aam mn titties dachten!...oooohhhh😍!!!

Het hele 'verwijder gebeuren' ging gesmeerd.

Kwam er op neer dat ik en mn kennisje (de verpleegkundige ) van de poli gewoon een beetje hebben zitten ouwehoeren over gezamenlijke bekenden terwijl zij in de tussentijd de pleisters (gewoon roef, roef, roef) ervan af haalde!! En de eindjes vd hechtingen eraf knipte. ik heb gisteravond 1 min over 2 cm pleister gedaan🤣(alleen maar omdat ie een heel klein beetje los zat en ik heel nieuwsgierig was.😁)

Over het algemeen ziet het er prima uit. rechts onder nog steeds dat plekje waar wat uitkomt. links ziet er ook prima qua wonden uit. Links ziet er sowieso verrassend goed uit gezien het daar volgens mij met het kapsel het lastigst was of omdat de PC vertelde dat ze daar was begonnen maar ook weer waren teruggegaan omdat rechts mooier was toen ze klaar waren dus toen weer terug naar links zijn gegaan om........(maar dit werd me verteld een paar uur na ontwaken, ik was toen  nog niet mezelf. Ik was er wel, maar het licht stond niet aan....)

Verloor aan die kant ook het meeste vocht met de drains.

Voor de rest steken, jeuken en prikken ze overal, aan de onderkant voel ik niks en bij de rest niet veel meer als niks!.

Ze zakken wel lekker tezamen en zijn in zn algeheel zowel over de lengte van het verticale litteken en bij de tepels steeds 'ronder' aan het worden. 

Ik ben trots op de  'barbamammas' , Ze doe  het goed.

Fotos komen eraan, moet weer even uitvogelen hoe je die mobiel er op krijgt, komt goed.

en ik vind ze in het echt mooier dan dat ze op de foto staan! (wou ik toch even gezegd hebben) 

 

ooh en ook niet onbelangrijk. Alle weefsel wat ze hebben verwijderd is getest op gekkigheid en dit zag er gewoon zoals het hoort uit. 

Ik weet niet hoe andere ziekenhuizen het regelen maar ik kan met mijn digid inloggen in mijn patient dossier. 

Staan alle medische verrichtingen in vanaf een bepaald jaartal. super interessant om eens in te duiken. Lang leve google iig. Anders had ik er weinig van gesnapt.😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Janou zei:

 

Alles helemaal goed gekomen. Ben net fris gedoucht en plof nu op de bank. Buiten mn tripje naar de action en het ziekenhuis om ben ik hard aan de studie geweest vandaag NO TITTIE TIME tussendoor🤩🙈morgen nog het nodige en dan heb ik mijn opdrachten voor het weekend klaar en verzonden.

 

Maar wel lief dat jullie aam mn titties dachten!...oooohhhh😍!!!

Het hele 'verwijder gebeuren' ging gesmeerd.

Kwam er op neer dat ik en mn kennisje (de verpleegkundige ) van de poli gewoon een beetje hebben zitten ouwehoeren over gezamenlijke bekenden terwijl zij in de tussentijd de pleisters (gewoon roef, roef, roef) ervan af haalde!! En de eindjes vd hechtingen eraf knipte. ik heb gisteravond 1 min over 2 cm pleister gedaan🤣(alleen maar omdat ie een heel klein beetje los zat en ik heel nieuwsgierig was.😁)

Over het algemeen ziet het er prima uit. rechts onder nog steeds dat plekje waar wat uitkomt. links ziet er ook prima qua wonden uit. Links ziet er sowieso verrassend goed uit gezien het daar volgens mij met het kapsel het lastigst was of omdat de PC vertelde dat ze daar was begonnen maar ook weer waren teruggegaan omdat rechts mooier was toen ze klaar waren dus toen weer terug naar links zijn gegaan om........(maar dit werd me verteld een paar uur na ontwaken, ik was toen  nog niet mezelf. Ik was er wel, maar het licht stond niet aan....)

Verloor aan die kant ook het meeste vocht met de drains.

Voor de rest steken, jeuken en prikken ze overal, aan de onderkant voel ik niks en bij de rest niet veel meer als niks!.

Ze zakken wel lekker tezamen en zijn in zn algeheel zowel over de lengte van het verticale litteken en bij de tepels steeds 'ronder' aan het worden. 

Ik ben trots op de  'barbamammas' , Ze doe  het goed.

Fotos komen eraan, moet weer even uitvogelen hoe je die mobiel er op krijgt, komt goed.

en ik vind ze in het echt mooier dan dat ze op de foto staan! (wou ik toch even gezegd hebben) 

 

ooh en ook niet onbelangrijk. Alle weefsel wat ze hebben verwijderd is getest op gekkigheid en dit zag er gewoon zoals het hoort uit. 

Ik weet niet hoe andere ziekenhuizen het regelen maar ik kan met mijn digid inloggen in mijn patient dossier. 

Staan alle medische verrichtingen in vanaf een bepaald jaartal. super interessant om eens in te duiken. Lang leve google iig. Anders had ik er weinig van gesnapt.😅


Klinkt goed allemaal! 
En is herkenbaar hoor, op de foto vind ik ze ook minder dan in het echt. Het is lastig om ze goed op de foto te krijgen. Vraag me soms af of dat met grote natuurlijke (mooie) borsten ook zo is, dat je het echt altijd van bepaalde hoeken moet hebben, ofzo. 😅

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh gelukkig en dat alles goed is!

Fijn dat alle afgenomen weefsels ook ok waren. Ik had vandaag gemiste oproep van Jan van Goyen en had teruggebeld receptioniste vertelde dat ze mij belde om uitslagen door te geven maar die kon zij zelf niet zien.

Weet nu dus waarom ik laatst een melding  kreeg van mijn patiënten dossier! Ik zag mijn COVID test staan en nog wat anders waar ik geen wijs uit werd. Dat is dus dat zijn de weefsels! Zal morgen eens bellen en vragen wat het te betekenen heeft. Staat zo medisch geformuleerd 🤔

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Janou zei:

Jongggeeeee... geen wonder dat ik het niet snap!!! ik kan gewoon niet meer als 10 fotos in mn album.

 

Ik ken het probleem dat heb je als je silver member bent. Wat je kan doen is je oude foto’s overschrijven enige nadeel is dan wel dat je de oude commentaren er nog onder hebt staan

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Fje1981 zei:

Oooh gelukkig en dat alles goed is!

Fijn dat alle afgenomen weefsels ook ok waren. Ik had vandaag gemiste oproep van Jan van Goyen en had teruggebeld receptioniste vertelde dat ze mij belde om uitslagen door te geven maar die kon zij zelf niet zien.

Weet nu dus waarom ik laatst een melding  kreeg van mijn patiënten dossier! Ik zag mijn COVID test staan en nog wat anders waar ik geen wijs uit werd. Dat is dus dat zijn de weefsels! Zal morgen eens bellen en vragen wat het te betekenen heeft. Staat zo medisch geformuleerd 🤔

Geen idee wat ze bij jou hebben gecontroleerd. Het kapsel? Bij mij stond er iig wel bij vermeld (ik heb google geraadpleegd) dat het weefsel zonder huid was (wat ze daar gecontroleerd hebben ) en dat ze het in snedes hadden bekeken  Heel medisch verhaal maar het kwam er op neer dat het er allemaal goed uitzag en geen noemenswaardige afwijkingen vertoonde. Dus prima.. 

Ik heb dit nog even bij de controle besproken en ik had het idd goed uitgegoogled..

Grondige Check in dat gebied wel gehad dit jaar! eerste de echo. nu ook borstweefsel gecontroleerd. Geeft stiekem toch wel een heel fijn gevoel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Janou wat goed om te lezen dat het zo goed gaat met je Barbamamas!

Ik lees dat jij ook die maffe pijntjes/prikjes/blubjes ervaart. Onze boobies zijn hard aan het werk.

Om over paar maanden een stuk fotogenieker te zijn 🙂.

 

De Frankenboobies hebben zich ook netjes gedragen tijdens de eerste controle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Fje1981 zei:

@Janou ja ik neem aan het kapsel. Was  het  bij jou ander soort weefsel van je borst dat ze op kweek hebben gezet? Is dit trouwens standaard? Was eigenlijk helemaal vergeten dat dit nog zou gebeuren

Conclusie
I. Mammareductie rechts, gewicht 137 g : mammaklierparenchym zonder
afwijkingen. Geen (pre) maligniteit.
II. Mamma reductie links, gewicht 56 g: matuur vetweefsel zonder
ductolobulaire eenheden. Geen (pre) maligniteit.

 

Borstweefsel met klieren rechts

En links gewoon spektiet😜

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Juni zei:

@Janou wat goed om te lezen dat het zo goed gaat met je Barbamamas!

Ik lees dat jij ook die maffe pijntjes/prikjes/blubjes ervaart. Onze boobies zijn hard aan het werk.

Om over paar maanden een stuk fotogenieker te zijn 🙂.

 

De Frankenboobies hebben zich ook netjes gedragen tijdens de eerste controle.

Ja van alles gaande.. Voelen ook al dagen als bakstenen🤣

 

Ik had het goede nieuws idd al op je topic voorbij zien komen. 🤔Dacht dat ik ook al wat geschreven had bij je... 

 

En idd we moeten gewoon even geduld hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Janou zei:

uuuhhhhhmmmmm.........

Net gebeld en er is niets ah handje 😊

Ook meteen gevraagd hoe het zit met bikini/badpak aan komende tijd en zij raadt het echt af.

Ook gaf ze aan dat ik mijn decolleté en littekens moet insmeren met zonnecrème.

Mijn Barbamama's vallen echt over de littekens maar dan nog raad ze aan om ze in te smeren met zonnecrème.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Fje1981 zei:

Net gebeld en er is niets ah handje 😊

Ook meteen gevraagd hoe het zit met bikini/badpak aan komende tijd en zij raadt het echt af.

Ook gaf ze aan dat ik mijn decolleté en littekens moet insmeren met zonnecrème.

Mijn Barbamama's vallen echt over de littekens maar dan nog raad ze aan om ze in te smeren met zonnecrème.


Ik zou op de littekens echt een sunblock smeren. Onze dermatoloog is daar heel streng in, de oudste dochter heeft wat littekens. En al bij al zijn ze mooi genezen door de sunblock. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Special-Me zei:


Ik zou op de littekens echt een sunblock smeren. Onze dermatoloog is daar heel streng in, de oudste dochter heeft wat littekens. En al bij al zijn ze mooi genezen door de sunblock. 

Sunblock is dat factor 50? Want dat smeer ik sowieso al

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, Special-Me zei:


Ik zou op de littekens echt een sunblock smeren. Onze dermatoloog is daar heel streng in, de oudste dochter heeft wat littekens. En al bij al zijn ze mooi genezen door de sunblock. 

Tis ook een super gevoelig huidje bij die littekens. Ik hou niet zo van zon dus heb ik nu een goeie smoes om eruit te blijven😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Fje1981 zei:

Sunblock is dat factor 50? Want dat smeer ik sowieso al

Geen idee.. Google zegt..Een factor 15 absorbeert 93 procent van de UVB-stralen, factor 30 neemt 97 procent en factor 50 absorbeert 98 procent. Er is dus weinig verschil tussen de verschillende factoren. Honderd procent bescherming bestaat niet. De term 'sunblock' mag daarom ook niet meer gebruikt worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, Janou zei:

Geen idee.. Google zegt..Een factor 15 absorbeert 93 procent van de UVB-stralen, factor 30 neemt 97 procent en factor 50 absorbeert 98 procent. Er is dus weinig verschil tussen de verschillende factoren. Honderd procent bescherming bestaat niet. De term 'sunblock' mag daarom ook niet meer gebruikt worden

Thank god scheelt weer een trip naar de drogisterij 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Special-Me zei:

 

Jij brengt de raad naar hier. 😉 

 

Benieuwd wanneer ik mag gaan smeren... Nu echt aan het aftellen naar 30 juni voor mijn consult. ⏱

Smeren na de OP bedoel je?? 

Sowieso pas als de wonden dicht zijn. 

Je wil niet te snel te veel in de zon gaan nadat je een narcose hebt gehad. Ik heb in 2013 na m'n BV de ergste allergische reactie op de zon ooit gehad. Dus ik houd me lekker in de schaduw. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.