Ga naar inhoud

Janou : 5 juni 2020 : Dr. Feijen : Mooi Kliniek ( Zuyderland Ziekenhuis)


Aanbevolen berichten

Nou zeg... 't wordt met de dag erger met me... Ik wordt door het niks doen onderhand zo lui dat ik dutjes wil doen nadat ik geslapen heb🙈🤣🤣🤣

 

Maar zo wel lekker een heel huis voor me alleen. Kids lekker naar school. Manlief gaat een paar uur naar kantoor.. 

Denk dat ik even lekker m'n studie boeken in duik🤓

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-6-2020 om 19:43, Nog even wachten zei:

Zeker bij de 3 landenpunt hechtingen is de kans wel groot dat het nog een paar keertjes een beetje open gaat staan.

En dat is hier rechts idd ook het geval.. Eerst was links gele tattie en nu rechts elke dag gewoon bloed (oud donker) in het gaasje. 

Maar het zit idd wel op dat ' 3 landenpunt'.. 

Donderdag gaan de pleistertjes ervan af en de hechtingen. Dan is het wat beter te zien ook.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Janou zei:

Nou zeg... 't wordt met de dag erger met me... Ik wordt door het niks doen onderhand zo lui dat ik dutjes wil doen nadat ik geslapen heb🙈🤣🤣🤣

 

Maar zo wel lekker een heel huis voor me alleen. Kids lekker naar school. Manlief gaat een paar uur naar kantoor.. 

Denk dat ik even lekker m'n studie boeken in duik🤓

Wat een rijkdom hè? Ik dacht er laatst nog over na dat ik al heeel lang niet het rijk voor mijzelf alleen heb gehad thuis 😩

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-2-2020 om 12:36, Janou zei:

Goedemorgen dames, 

 

Ik stel me kort even voor. 

Ik ben Janou, bijna 37 en moeder van 2 meiden van 8 en 5.

7 jaar geleden het eerst een bv gekregen. Zie topics in m'n profiel. 

Helaas is er door kapselvorming, zwangerschappen en fluctuerende kilo's nogal bende ontstaan op m'n borstkast. 

Door aanhoudende klachten (baker IV kapselvorming) nu weer bij een chirurg aangeklopt. 

Zoals het er nu uitziet moet en het kapsel verwijderd worden, de protheses gewisseld en de borsten gelift. 

Ik zie er dus wel een beetje tegenop. Ervaar dit ook als veel spannender dan de bv destijds. 

Ik ben heel benieuwd naar de verhalen van dames in hetzelfde schuitje zitten of hebben gezeten. 

Hoor ze graag van jullie! 

 

Veel liefs, 

 

Janou

 

Dag Janou, zou ik eens mogen meekijken in je album? 6 aug krijg ik ook een bv voor de spier, ben benieuwd hoe dit er na een aantal jaar uitziet. Vond jij het toen fijn dat het voor de spier is geplaatst?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Fje1981 zei:

Wat een rijkdom hè? Ik dacht er laatst nog over na dat ik al heeel lang niet het rijk voor mijzelf alleen heb gehad thuis 😩

Ik zeg nog een goede reden om mijn lat-relatie met co-ouderschap te blijven combineren 😉

 

1 uur geleden, Janou zei:

En dat is hier rechts idd ook het geval.. Eerst was links gele tattie en nu rechts elke dag gewoon bloed (oud donker) in het gaasje. 

Maar het zit idd wel op dat ' 3 landenpunt'.. 

Donderdag gaan de pleistertjes ervan af en de hechtingen. Dan is het wat beter te zien ook.. 

Ja dat hoort er helaas wel een beetje bij. Hopelijk sluit alles netjes bij je. 

 

Wat een heerlijk topic dit ook om te lezen. Heerlijk je nuchtere kijk op zaken. Bij mij werd gezegd zolang ik niet ging mountainbiken het fietsen wel snel weer mocht. Ik durfde alleen mijn zware mama fiets niet van de dubbele standaard af te halen, dus heb alsnog niet veel gefietst. 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Page zei:

Dag Janou, zou ik eens mogen meekijken in je album? 6 aug krijg ik ook een bv voor de spier, ben benieuwd hoe dit er na een aantal jaar uitziet. Vond jij het toen fijn dat het voor de spier is geplaatst?

Ik voeg je toe kijken mag😉 

Maar pas op! Dit forum is een boobie overkill, voordat je het weet spoken alleen nog maar tieten door je hoofd! (Zou dit dan een kijkje in het gemiddelde mannelijk brein zijn???😜🤣)

Helaas geen foto's van hoe het er na 7 jaar (en een zwangerschap en jojo kilo's) uitzag.

Of ik het fijn vond???? naahhhhh... Fijn is anders maar in vergelijking met die halve meter hechtingen die nu over m'n  borsten lopen was het wel veel minder ingrijpend, Lees anders maar m'n topic uit 2013 door.

En ik kan nu ook duidelijk voelen dat de prothese tussen de spier zit.. Voelt ook echt als spierpijn van binnen (al 10 dagen lang......)

Verschil is er zeker! Ik heb in ieder geval veel meer ongemakken als bij de BV destijds.

Het feit dat ik nu ook een 'oude doos' ben is ook wel een beetje te merken als ik eerlijk ben. 🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Ik zeg nog een goede reden om mijn lat-relatie met co-ouderschap te blijven combineren 😉

 

Ja dat hoort er helaas wel een beetje bij. Hopelijk sluit alles netjes bij je. 

 

Wat een heerlijk topic dit ook om te lezen. Heerlijk je nuchtere kijk op zaken. Bij mij werd gezegd zolang ik niet ging mountainbiken het fietsen wel snel weer mocht. Ik durfde alleen mijn zware mama fiets niet van de dubbele standaard af te halen, dus heb alsnog niet veel gefietst. 

Thnx...

Het schrijven van m'n  'memoires' hier houdt me ook een beetje nuchter. 😁

Als ik dan de paniek perikelen van de anderen (no offense ladies😉) soms lees, dan denk ik.... och zo 'maf' ben je nog niet.

Werkt fantastisch voor mij.. zolang anderen gekker doen kan ik beter relativeren.

 

Dus ook een dikke shout out naar de 'paniekzaaiers' onder ons. THANKS for making me feel sane!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Janou zei:

Ik voeg je toe kijken mag😉 

Maar pas op! Dit forum is een boobie overkill, voordat je het weet spoken alleen nog maar tieten door je hoofd! (Zou dit dan een kijkje in het gemiddelde mannelijk brein zijn???😜🤣)

Helaas geen foto's van hoe het er na 7 jaar (en een zwangerschap en jojo kilo's) uitzag.

Of ik het fijn vond???? naahhhhh... Fijn is anders maar in vergelijking met die halve meter hechtingen die nu over m'n  borsten lopen was het wel veel minder ingrijpend, Lees anders maar m'n topic uit 2013 door.

En ik kan nu ook duidelijk voelen dat de prothese tussen de spier zit.. Voelt ook echt als spierpijn van binnen (al 10 dagen lang......)

Verschil is er zeker! Ik heb in ieder geval veel meer ongemakken als bij de BV destijds.

Het feit dat ik nu ook een 'oude doos' ben is ook wel een beetje te merken als ik eerlijk ben. 🙈

Hahha Janou, wat omschrijf je dat toch heerlijk😂😂 En helaas het is al te laat, ik doe niets anders meer dan boobies kijken😅 mijn vriend wordt er knetter gek van. 
En ik had het eigenlijk anders moeten omschrijven. Met de vraag of je het ‘fijn’ vond bedoel ik eigenlijk of je het prettig vond dat ze voor de spier waren geplaatst ivm beweeglijkheid etc. Was niet helemaal duidelijk, ik typte dit berichtje vluchtig 🙈. Ja jeetje, die spierpijn lijkt me echt naar! En heftig ook al die littekens. Ik hoop voor jou op een goed en spoedig herstel😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Page zei:

Hahha Janou, wat omschrijf je dat toch heerlijk😂😂 En helaas het is al te laat, ik doe niets anders meer dan boobies kijken😅 mijn vriend wordt er knetter gek van. 
En ik had het eigenlijk anders moeten omschrijven. Met de vraag of je het ‘fijn’ vond bedoel ik eigenlijk of je het prettig vond dat ze voor de spier waren geplaatst ivm beweeglijkheid etc. Was niet helemaal duidelijk, ik typte dit berichtje vluchtig 🙈. Ja jeetje, die spierpijn lijkt me echt naar! En heftig ook al die littekens. Ik hoop voor jou op een goed en spoedig herstel😘

Qua beweeglijkheid was het top. Ik had gewoon lekkere dikke jetsers die er vrolijk op los konden wiebelen na 6 weken.

:1bouncingboobs:

Maar ondanks dat ik best wat eigen weefsel had kon ik de protheses wel voelen zitten.  Maar nu heb ik het gevoel dat de Motiva protheses die ik nu heb ook wel soepeler zijn als de natrelles die ik eerst had. 

Maar dat kan ik me ook zelf wijsmaken nu. Ik heb ze immers nooit naast elkaar kunnen leggen voor een 'knijp- en voel onderzoek'. 

Nu durf ik eerlijk gezegd er ook nog niet in te knijpen of op te duwen. Heb gedroomd dat ik dit deed en dat er toen op een paar plekjes door gaatjes in de wonden bloed en wondvocht in straaltjes uitspoot🙈🤣

Alles is in de revisie gegaan en ik ga gewoon even geduld hebben maar zie zowat dagelijks verbetering qua vorm.. 

En spierpijn is zo erg nog niet ,alleen ongemakkelijk. 

Maar hé... Ik mag toch niks en hoef ook eigenlijk niks nu. En zolang ik m'n bril niet op zet zie ik ook de stof in huis niet liggen dus daar hoef ik dan ook niks mee te doen😜

 

En voor nu vind ik het prima dat ze tussen de spier zitten (minder kans op overmatig kapselvorming),misschien wel minder beweeglijkheid maar dan ook minder 'beweeglijkheid' richting m'n tenen 😁 want de ene borst zonder kapsel hing er heel droevig bij na 7 jaar. De prothese zat prima op de plek,  de tiet ervoor had alleen een duik in de diepte genomen.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Janou zei:

Ik kan me daar wel iets bij voorstellen. :45:

Het klinkt best heel hard hoor, ik zou hem niet in mijn leven willen missen, maar mijn zoon is echt een energie slurper, dus soms erg fijn dat hij weer naar zijn vader gaat. En na een aantal dagen mis ik hem dan zo en dan is het heerlijk dat hij er weer is. 

Net als met mijn relatie eigenlijk, lekker als hij er is of ik bij hem, maar ik kijk ook al weer uit naar morgenavond me time

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Het klinkt best heel hard hoor, ik zou hem niet in mijn leven willen missen, maar mijn zoon is echt een energie slurper, dus soms erg fijn dat hij weer naar zijn vader gaat. En na een aantal dagen mis ik hem dan zo en dan is het heerlijk dat hij er weer is. 

Net als met mijn relatie eigenlijk, lekker als hij er is of ik bij hem, maar ik kijk ook al weer uit naar morgenavond me time

Het klinkt vooral heel eerlijk! 

 

Hier niks tekort aan liefde voor mijn gezin en dit staat er ook los van.

Maar nu met die hele corona was het wel een beproeving moet ik zeggen. We hebben allebei weken vanuit thuis gewerkt en ook de kids thuis gehad met hun huiswerk enzo..  Ik mocht gelukkig alweer wat eerder  regelmatig een paar uur naar mn werkplek maar mijn  man mag echt alleen maar noodzakelijke stukken enzo gaan ophalen. Hij gaat dus eens in de week een halve dag naar kantoor. 

Je merkt dat je wereldje klein wordt en je altijd 'aan' staat. Thuis ben ik altijd moeder, vrouw, en zorg ik voor ons. Op mijn werk heb ik even vrij van die 'baan'. Voor mijn man is dit uiteraard hetzelfde.

Dit heeft ons wel de nodige energie gekost om in balans te houden🙈😂

 

Dus ja... Ik snap het wel😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Janou zei:

Het klinkt vooral heel eerlijk! 

 

Hier niks tekort aan liefde voor mijn gezin en dit staat er ook los van.

Maar nu met die hele corona was het wel een beproeving moet ik zeggen. We hebben allebei weken vanuit thuis gewerkt en ook de kids thuis gehad met hun huiswerk enzo..  Ik mocht gelukkig alweer wat eerder  regelmatig een paar uur naar mn werkplek maar mijn  man mag echt alleen maar noodzakelijke stukken enzo gaan ophalen. Hij gaat dus eens in de week een halve dag naar kantoor. 

Je merkt dat je wereldje klein wordt en je altijd 'aan' staat. Thuis ben ik altijd moeder, vrouw, en zorg ik voor ons. Op mijn werk heb ik even vrij van die 'baan'. Voor mijn man is dit uiteraard hetzelfde.

Dit heeft ons wel de nodige energie gekost om in balans te houden🙈😂

 

Dus ja... Ik snap het wel😉

Dat is inderdaad wel erg pittig om alles te combineren vanuit huis en dan ook nog eens geen uitstapjes (nou ja muv de supermarkt) te mogen ondernemen. Gelukkig gaan we weer een beetje de goede kant op. Voor mijn zoon was het half thuis/half school echt niet te doen, mama ik ga op vrijdag toch nooit naar de BSO, waarom moet ik deze woensdag niet naar school en vorige week wel. Nou ja dat hebben we ook mooi achter de rug. 

Na mijn operatie is mijn vriend van woensdagavond tot en met zondagavond bij mij. Dat is wel fijn, want die zorgt er wel voor dat ik me koest hou. Mijn zoon is er de eerste week alleen van woensdagavond tot en met vrijdagavond, dus dat ik prima te doen. Vervoer naar school is geregeld en verder is hij 8 dus kan hij meer dan hij denkt 😉. En verder woont mijn beste vriendin erg dichtbij en mijn ouders en mijn zus ook, dus dat komt wel goed. Na mijn 1e operatie mochten mijn hulptroepen niet komen ivm de corona maatregelen, dit keer ga ik echt rustig aan doen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ladies .

 

Tussen alle gekheid door wil ik jullie (ahum) toch nog graag even verblijden met een echt verslag. En aangezien dat ik mij nu al heb voorgenomen om met 50/55 weer voor een 'wissel' beurt wil gaan lijkt het me ook leuk om tegen die tijd weer te kunnen lezen wat mij nu bezighield😁. Mijn 'memoires' uit 2013 vond ik stiekem ook erg amusant om weer terug te lezen. 

Uiteraard ga ik er dan volledig vanuit dat dit forum dan nog steeds bestaat! 

Kan ook bijna niet anders.. iedereen panikeert nu om dezelfde zaken als destijds en allemaal kunnen we ontzettende twijfelkonten zijn....De kans dat wij vrouwen binnen nu en 15 jaar evolueren tot evenwichtige en stabiele (niet hormoongestuurde) wezens acht ik nihil (en ja... ik scheer nu alle vrouwen over een kam, als ik nu niet vanuit vooroordelen kan generaliseren wordt de zin nog veel langer.....)!

Enfin, ik dwaal weer af......

 

Vandaag ben ik (even tellen..) 11 dagen PO  en vandaag was de dag dat ik dacht dat er bakstenen aan mn borst hingen. NONDEJUKES! wat zijn die dingen zwaar vandaag!

Zo zwaar dat ik er nu even over wil zeuren!

Ze zijn niet alleen zwaar, ze glimmen ook! De onderkant glimt zo hard dat manlief er zijn baard in kan zien. 

Ze zijn ook geel, met een splasch off blue and purple.

Een plekje blijft ook steeds bloeden (heel weinig maar aangezien ik nu aan het zeuren ben moet ie erbij)

Ze houden ook vocht vast. (wel dubbel zo veel als mn enkels op een hete zwangere dag) Alles staat op spanning (vooral aan de onderkant) en ik ben zelfs blij dat de pleistertjes er nog op zitten.

Denk dat ik donderdag er nog wat bij laat plakken ipv ze eraf te laten halen! Ik heb het gevoel dat die pleisters alles samen houden nu.

M'n nek en schouders hebben onderhand ook standje scoliose aangenomen en ik kan GVD niet bij de chips omdat die te hoog staan!!!!!!😣

 

 

 

 

 

 

maar...............aangezien dat even zeuren enorm oplucht ben ik wel blij dat het volgens mij voor de rest prima met de jetsers 3.0 gaat. 

Ze zijn niet keihard meer bovenop. Tepels kijken me MEGA vrolijk aan (dit vind ik echt fantastisch) staan lekker gelijk.. Ze dalen ook lekker gelijk samen naar beneden. Mn borsten he.. niet de tepels...

Tepels zijn echt klein en vrolijk (had ik dat al gezegd...😁) en ondanks de zwelling voelen ze lekker koel aan dus ik ga er vanuit dat het aan de binnenkant ook prima gaat. 

 

Nu nog een oplossing bedenken voor die chips en ik ben weer zen..........

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-6-2020 om 11:11, Janou zei:

Thnx...

Het schrijven van m'n  'memoires' hier houdt me ook een beetje nuchter. 😁

Als ik dan de paniek perikelen van de anderen (no offense ladies😉) soms lees, dan denk ik.... och zo 'maf' ben je nog niet.

Werkt fantastisch voor mij.. zolang anderen gekker doen kan ik beter relativeren.

 

Dus ook een dikke shout out naar de 'paniekzaaiers' onder ons. THANKS for making me feel sane!

OMG heerlijk dit meid!🙏:152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Janou wat heerlijk om te lezen, ondanks er een aantal zaken iets minder lekker gaan.

Ik heb in de keuken een krukje staan voor chipsnood. Ik neem aan dat je je man niet even voor je kan laten lopen met als vooruitzicht straks heerlijk aan je borsten te mogen zitten (uiteraard als ze niet meer uit elkaar dreigen te spatten en niet meer geel zien)?

Ben benieuwd als de pleisters eraf mogen hoe dat voelt. Je update in je album is in ieder geval al.erg mooi. En idd vrolijke kleine tepels. Nice. 

De arts had bij mij ook gezegd dat mogelijk in de toekomst een verkleining van de tepelhoven nodig/wenselijk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Nog even wachten zei:

als ze niet meer uit elkaar dreigen te spatten

ja dit is dus echt van die  total 'tittie panic' aanvallen materiaal. Nachtmerrie voer! Gelukkig zitten mijn pleisters er nog prima op!

 

en neehhh manlief had me al Milka gebracht.. ergens is een grens.😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-6-2020 om 22:56, Janou zei:

ja dit is dus echt van die  total 'tittie panic' aanvallen materiaal. Nachtmerrie voer! Gelukkig zitten mijn pleisters er nog prima op!

 

en neehhh manlief had me al Milka gebracht.. ergens is een grens.😅

Hi vrouw, heerlijk om je update te lezen😂Ondanks de spanning moet het toch ook fijn zijn dat je straks een proffesioneel oog hebt die naar je borsten gaat kijken? Ook als dat inhoudt dat je veilige pleistertjes eraf gaan? Hoelaat moet je daar zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, Fje1981 zei:

Hi vrouw, heerlijk om je update te lezen😂Ondanks de spanning moet het toch ook fijn zijn dat je straks een proffesioneel oog hebt die naar je borsten gaat kijken? Ook als dat inhoudt dat je veilige pleistertjes eraf gaan? Hoelaat moet je daar zijn?

Om 15.45u pas 

Ben idd wel benieuwd naar het 'lekplekje' onder de pleisters. Eens kijken wat ze daar van zeggen. En wat ik daar verder mee moet doen.. 

 

Ik ga zo heerlijk even naar de action om allemaal dingen te kopen die ik niet nodig heb! M'n buufje is de taxi en ik moet even de hut uit. Volgende week mag ik zelf weer rijden maar dat is me nu nog te lang wachten.. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Hopelijk geen nachtmerries vannacht gehad dames.

Sterkte voor straks, wel fijn datvhet voor je eraf wordt gehaald

 

Naahhhh de nachtmerries gingen vannacht vooral over m'n studieopdrachten waar ik gister nog wel even mee geworsteld heb🙄

Gister avond stiekem toch even heel eigenwijs aan een pleistertje bij m'n tepel getrokken die wat losjes hing en dat zag er zonder pleister warempel veel beter uit dan met dat opgedroogde bloed achter de pleister.. Dat stelde m'n para's wel even gerust. 

 

Ik zal vanavond een pleisterloze update in m'n album knallen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Janou zei:

Om 15.45u pas 

Ben idd wel benieuwd naar het 'lekplekje' onder de pleisters. Eens kijken wat ze daar van zeggen. En wat ik daar verder mee moet doen.. 

 

Ik ga zo heerlijk even naar de action om allemaal dingen te kopen die ik niet nodig heb! M'n buufje is de taxi en ik moet even de hut uit. Volgende week mag ik zelf weer rijden maar dat is me nu nog te lang wachten.. 

 

Veel plezier! Hopelijk geen lange rij. Ben om die reden sinds coronatijd niet meer in de Action geweest 😩

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.