Ga naar inhoud

Janou : 5 juni 2020 : Dr. Feijen : Mooi Kliniek ( Zuyderland Ziekenhuis)


Aanbevolen berichten

1 uur terug, Whisper zei:

Om even terug te komen op meesters. Deze 2 keuzes zijn er bij mij ook, maar meesters zegt dat ze in eerste instantie voor de 450 full wil gaan en als dat niet past, dan voor 380 demi of indien nodig 550 corse (vond ik zelf te groot). Ik was ook verbaast na alle verhalen over meesters  maar het kan dus wel. Over n maand hoor je of het ook gelukt is. 😅😉

Ja en dat is ook zoiets he.. Bij de een is 300 voldoende om het zelfde resultaat te krijgen als bij de ander bijvoorbeeld met 500. (ook al ben je even groot en weeg je even veel) 

Ligt zo aan je lichaam, eigen weefsel, stand van, huidtype en en en en.... En laat die PC daar nou toevallig de meeste ervaring in hebben.

En ja.. Ook een PC is een mens en heeft uiteraard z'n eigen voorkeur van wat hij of zij mooi vind en zal (volgens mij) ook in de eerste instantie vanuit zijn eigen perceptie advies geven. 

Maar ook hierin heb  ook nog altijd van die geldwolven die je bij wijze van nog een derde tiet plaatsen om zo maar hun eigen beurs te kunnen spekken. 

 

Dus dit forum is geweldig als informatie medium en geeft je de mogelijkheid om het kaf van het koren te scheiden en op hand daarvan een keuze te maken. 

 

En dan is het nog altijd maar hopen dat je een klik hebt met de PC. Je bent immers op je kwetsbaartst als je daar zo ligt en je lijf in handen van een ander laat. 

Ik ben heel gevoelig voor de 'vibe' die ik van mensen krijg dus dat goeie gevoel moet er voor mij wel echt zijn. 

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Whisper zei:

Mee eens! Fijn dat de drains er uit zijn trouwens. Hopelijk heelt het wondje ook snel. 

Wondje van de drains zit nog lekker onder een grote pleister maar ze zijn aan allebei de kanten droog. 

Heb wel aan m'n linkermem een heel klein plekje op het verticale deel van het litteken. 

Daar komt een beetje gele tattie uit. Maar daar gaan we eens even rustig niks mee doen. D'r zit schoon gaas op en de huid (voorzover ik kan zien onder die pleistertjes) ziet er gewoon lekker rustig uit.  Er loopt zowat een halve meter aan hechtingen over m'n borstkast heen dus dat dat allemaal nu even perfect in een keer heelt is ook wel een hele utopische gedachte. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Whisper zei:

Oke, heb ook geen idee hoeveel kwaad zoiets zou kunnen, maar hopelijk blijft het hier inderdaad bij.

Ze hadden me geïnformeerd gisteren bij het verwijderen van de drains dat dit zou kunnen gebeuren. Dat wondjes toch hier en daar misschien een beetje kunnen lekken. Zolang het hier bij blijft en ik geen koorts of zwellingen etc krijg kan dit er bij horen. 

Zeker zijn er uitzonderingen waarbij het ook goed mis van binnen is terwijl er aan de buitenkant ogenschijnlijk niks ernstigs is maar daar ga ik niet vanuit. 

 

Maar aan de andere kant heb ik ook pas sinds gisteren weer een gaasje over de littekens. Dus het zou goed kunnen dat het al de hele week een heel klein beetje lekt daar of op andere plekjes heeft gelekt. En me dat niet is opgevallen omdat ik zwarte sportbehas draag en deze elke 2de dag de was in gaan. 

 

Ik heb er vanmorgen zelf ook licht over gepanikeerd (toen ik dus een mini plekje, kleiner als een 10cent muntje, in m'n gaasje zag) maar kwam toevallig nog een restje boerenverstand tegen (iets wat wanneer het nu over mijn tieten gaat vaak een beetje spoorloos is) 

En dan maak je even een praatje op het forum met je lieve lotgenootjes (waarvan de meeste nu ook al snel 'tittie panic attacks' hebben) En je bent weer gerustgesteld.. ☺️

 

 

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Whisper zei:

Om even terug te komen op meesters. Deze 2 keuzes zijn er bij mij ook, maar meesters zegt dat ze in eerste instantie voor de 450 full wil gaan en als dat niet past, dan voor 380 demi of indien nodig 550 corse (vond ik zelf te groot). Ik was ook verbaast na alle verhalen over meesters  maar het kan dus wel. Over n maand hoor je of het ook gelukt is. 😅😉

Lucky you. Bij iedereen die ik ken raad ze altijd demi aan. Vind haar resultaten wel heel mooi hoor en zij kwam ook mij controleren na de operatie. 😊

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Yo ladies, 

 

Ik heb hier serieus 'kinderarbeid' gaande.🙈😅 

Die van 8 heeft net weer de toiletten gepoetst en het beddengoed er van af gehaald. 

Die van 5 is nu aan het stofzuigen... 

Dat wordt dik zondagsgeld voor ze morgen. 😂

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Janou zei:

Yo ladies, 

 

Ik heb hier serieus 'kinderarbeid' gaande.🙈😅 

Die van 8 heeft net weer de toiletten gepoetst en het beddengoed er van af gehaald. 

Die van 5 is nu aan het stofzuigen... 

Dat wordt dik zondagsgeld voor ze morgen. 😂

 


 

Wij hadden dus de zelfde plannen. 
Onze zoon van 18j mocht met zijn auto’tje naar de bakker en winkel. De dochters van 11j en 9j mochten lakens verversen op hun eigen bed en ze in het wasmachine doen. (Ik zet het dan aan) 

 

Straks mogen ze nog stofzuigen (elk een kamer) en dan als beloning een straat verder een ijsje gaan kiezen. 
 

Ik ben wel blij met hun hulp! Ze doen hun stinkende best. 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Special-Me zei:

Ik ben wel blij met hun hulp! Ze doen hun stinkende best. 😊

Heerlijk die kids he.. 

Op momenten als dit verassen ze me 😍 de oudste zei al bij de toiletten; `mamma, doe jij dit elke dag? Ik zou daar geen zin in hebben hoor!'

😂😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, Janou zei:

Yo ladies, 

 

Ik heb hier serieus 'kinderarbeid' gaande.🙈😅 

Die van 8 heeft net weer de toiletten gepoetst en het beddengoed er van af gehaald. 

Die van 5 is nu aan het stofzuigen... 

Dat wordt dik zondagsgeld voor ze morgen. 😂

 

Aaah das toch schattig 🥰😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dit zat er bij de post vandaag.. 

M'n tietenpaspoort😜

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Janou zei:

En dit zat er bij de post vandaag.. 

M'n tietenpaspoort😜

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ha ik kreeg die meteen mee in envelop op dag van operatie. Heb ze eindelijk deze ochtend geregistreerd☺️ niet vergeten hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Fje1981 zei:

Ha ik kreeg die meteen mee in envelop op dag van operatie. Heb ze eindelijk deze ochtend geregistreerd☺️ niet vergeten hoor!

Goed dat je het zegt.. Had daar niet aan gedacht thnx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Fje1981 zei:

Ha ik kreeg die meteen mee in envelop op dag van operatie. Heb ze eindelijk deze ochtend geregistreerd☺️ niet vergeten hoor!

Heb het gecheckt en ze waren al geregistreerd. 

 

Ik voel me overgins als een trol deze ochtend. De memmen zungelen weer wat meer en ik ben ongesteld🙄 maar dat heeft natuurlijk met elkaar te maken. Kak hormonen ook! 

Werd zowat plat in m'n bed wakker. Niet in de gaten gehad dat ik naar beneden ben geschoven vannacht. 

Het onderste deel van m'n kussenfort lag dus ook niet meer in bed.. 

Had een giga droge bek toen ik wakker werd, dus zal ook wel hebben liggen zagen als een houthakker. (verklaart misschien ook waarom manlief al op was en me een briefje heeft achtergelaten dat hij fietsen ging🙈😂

 

Ik ga zo maar eens m'n nagels bijwerken (elektrisch uiteraard, manueel vijlen dat wiebelt te veel denk ik) want de uitgroei begint dramatische vormen aan te nemen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Janou nee ongesteld zijn is nergens goed voor😩Zo blij dat ik 2 jaar geleden een hormoonspiraal heb genomen en daar dus van af ben!

 

Handig dat je elektrisch spul hebt voor je nagels. Heb je gellac of acryl? ‘Lekker offtopic’ 😜

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Fje1981 zei:

@Janou nee ongesteld zijn is nergens goed voor😩Zo blij dat ik 2 jaar geleden een hormoonspiraal heb genomen en daar dus van af ben!

 

Handig dat je elektrisch spul hebt voor je nagels. Heb je gellac of acryl? ‘Lekker offtopic’ 😜

Nee idd nergens goed voor.. Maar manlief is een aantal jaren geleden geholpen✂️✂️✂️ aangezien ik echt last van de Xtra hormonen in de anticonceptie en heeft daar wel nog 2 jaar de nodige hinder van ondervonden, dus ik zou me heel schuldig voelen als ik vanwege maandelijks 'lijden' weer aan de anticonceptie ga.. 🙈

 

Tegenwoordig werk ik met gel, vroeger wel met acryl gewerkt omdat dat een stuk sneller en handiger is als je het zelf doet. Maar gel blijft toch wat beter zitten. Ik red het nu wel 4 weken. Bij de acryl hield het 2 weken meestal pp en liet het los (en als er ook maar iets los zit ga ik pulken totdat uiteindelijk alle nagels eraf liggen🙈

 

En m'n eigen topic mag best vervuild worden.. 😝

Misschien moet ik het maar m'n memoires noemen.. 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees net m'n verhaal terug... 🤔 Ik bedoelde te zeggen dat mijn man na zijn ingreep nog 2 jaar last heeft gehad van z'n ballen. Gelukkig is dat wel goedgekomen en is hij al een hele tijd vrij van klachten. Maar zou gek zijn als ik dan weer anticonceptie zou gaan gebruiken😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Janou zei:

Lees net m'n verhaal terug... 🤔 Ik bedoelde te zeggen dat mijn man na zijn ingreep nog 2 jaar last heeft gehad van z'n ballen. Gelukkig is dat wel goedgekomen en is hij al een hele tijd vrij van klachten. Maar zou gek zijn als ik dan weer anticonceptie zou gaan gebruiken😉

Ja dat Zou wel beetje gek zijn ☺️Beter helemaal geen troep in je lijf🙏🏽

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ladies.. Aangezien er nogal wat slaaphouding vraagjes voorbij kwamen op de chat vandaag. 

Op de foto de 'regels' zoals IK ze mee heb gekregen. 

Ik wil wel nogmaals benadrukken dat sommige chirurgen dit wellicht anders adviseren. Luister dan iig naar je eigen chirurg. Hij/zij is de deskundige die op jou persoonlijk van toepassing is en hij bepaalt hoe zijn 'product' gebruikt kan worden. Lekkere woordkeuze maar denk dat ie zo het duidelijkst is😅😂

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Janou zei:

Hey ladies.. Aangezien er nogal wat slaaphouding vraagjes voorbij kwamen op de chat vandaag. 

Op de foto de 'regels' zoals IK ze mee heb gekregen. 

Ik wil wel nogmaals benadrukken dat sommige chirurgen dit wellicht anders adviseren. Luister dan iig naar je eigen chirurg. Hij/zij is de deskundige die op jou persoonlijk van toepassing is en hij bepaalt hoe zijn 'product' gebruikt kan worden. Lekkere woordkeuze maar denk dat ie zo het duidelijkst is😅😂

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ja die had ik ook meegekregen. Ik heb me er braaf aangehouden.😇😇

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Robijntje02 zei:

Fietsen pas na 6 weken??

Autorijden mocht ik na 1 week, over fietsen werd bij mij niks gezegd; ik fietste er al weer vrolijk op los na een paar dagen 🙊

Echt😲... Ik blijf me over die verschillende adviezen (en gebrek aan advies) verbazen.... 

Zeker ligt het er aan hoe je je voelt en wat de ingrijpend de ingreep was. Maar in alle gevallen heeft het kapsel toch echt die drie weken nog om te vormen.. 

Ik heb dan ook wel echt angst om weer overmatig kapsel aan te maken dus misschien dat ik er nu ook gewoon heel spastisch over doe🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.