Ga naar inhoud

Janou : 5 juni 2020 : Dr. Feijen : Mooi Kliniek ( Zuyderland Ziekenhuis)


Aanbevolen berichten

44 minuten geleden, Nog even wachten zei:

oh ik heb met je te doen zeg. De combinatie van alles maakt het even kut. En waarom kunnen mannen nou niet eens reageren zoals wij zouden willen. Al moet gezegd worden dat hij ook kudo's verdient omdat hij voorzichtig met je is, al zou je dat nu even niet willen.

 

En het vervellen gaat gelukkig ook over en voor het gevoel in je tepel is het waarschijnlijk een kwestie van veel geduld hebben. 

En hier even uithuilen kan ook opluchten he. Sterkte meid!

 

Ik had inderdaad even een moppermomentje😁😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Fje1981 zei:

Aaaah @Janou das nie leuk van manlief😩Hier ook een kerel die ik sinds kort weer ah aansporen ben. Het gaat niet van harte want het is een tietenman maar mag er uiteraard niet in knijpen! Pfd nog even die po-weken door en anders heb je nog iets op batterijen 😜

Ja maar al het trilspul staat bovenop de klerenkast en dat koffer weegt meer dan 2 kilo😜

Dat krijg ik er never nooit nie in m'n uppie vanaf nu...🙄

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo!

3 weken PO.

Op de helft dus......... nog even ongemakkelijk slapen en dan hebben we  dat weer gehad. Maar net zoals bij de '1ste ronde' moet ik nu nog niks hebben van het idee van een beugel BH. Maar des te meer van BH loos in een truitje omdat m'n tepels nu eindelijk voor het eerst in m'n leven op gelijke hoogte staan. Dit maakt dat  het 'lijden' van de borstlift nu al  in het vergeethoekje komt. 😍

 Ze zijn nog steeds lekker aan het vervellen (eerst waren het sneeuw vlokjes en nu zijn het van de 'silence off the lambs' vellen😅) maar  ze hebben onderhand wel al één kleur (zo goed als dan). de wonden zijn overal dicht en met de dag verdwijnen er weer wat korstjes. De borstplooi links neemt ook al de goede vorm aan en ook trekt het al allemaal wat minder. 

Er steken wel nog de nodige hecht draadjes uit nu de zwelling aanzienlijk minder is maar ik heb er nog geen last van dus laat het maar even voor wat het is. (stiekem nog steeds bang dat  de barbamamma's dan openscheuren en de protheses er 'plop plop' eruit vallen🙈)

Beweging  zit er nog niet echt in en nu ik sinds 2 dagen weer auto rijd kan ik goed merken dat ze dual plane geplaatst zijn. Vooral het in de eerste versnelling zetten is nog even aankloten.

En als ik nu een kant aanspan zie ik ook de tiet bewegen. dat had ik eerder niet toen ze voor de spier zaten. Maar de eerste keer had ik ook al 'wiebeltieten' na een week en nu zit er zoals gezegd niet echt beweging in.

 

 

In mn album nog wat foto's van de voortgang van de barbamamma's.  Beetje jammer dat mijn fantastische camerawerk en fluctuerende belichting geen recht doet aan de werkelijkheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Janou lekker op de helft van de 1e 6 spannende en intensieve weken. Heb je moeite met op je rug slapen? 

En wat schrijf je het toch weer leuk en vermakelijk op.  Het vervellen gaat ook de goede kant op dus,  mooi zo. 

Ik kan me met de anker littekens voorstellen dat het vooruitzicht van een beugelbh niet al te fijn is. Maar gelukkig zijn er ook voldoende beugelloze alternatieven. Heb je al een idee op welke maat je uit gaat komen? 

Ik ga even spieken naar de barbamamma's en jouw camerawerk

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Nog even wachten zei:

@Janou lekker op de helft van de 1e 6 spannende en intensieve weken. Heb je moeite met op je rug slapen? 

En wat schrijf je het toch weer leuk en vermakelijk op.  Het vervellen gaat ook de goede kant op dus,  mooi zo. 

Ik kan me met de anker littekens voorstellen dat het vooruitzicht van een beugelbh niet al te fijn is. Maar gelukkig zijn er ook voldoende beugelloze alternatieven. Heb je al een idee op welke maat je uit gaat komen? 

Ik ga even spieken naar de barbamamma's en jouw camerawerk

Wat een vragenvuur😜 

Nou, komt ie:

* Het ligt natuurlijk niet fantastisch als je niet gewoon frank en vrij kunt draaien. Ik ben het type slaper dat in het dekbed overtrek wakker wordt met het 'insteekflapje' of de drukkertjes in het gezicht. Ik erin, dekbed eruit! Hoe dan...? Geen idee, maar stil liggen slaapt voor mij dus allesbehalve natuurlijk. Lijkt een beetje op die 'waakstand' waarin je zit met een pasgeborene in huis. Dus dat mag van mij wel voorbij zijn.

* Thanx! In het echt ben ik nog leuker😜

* Er zijn zeker zat alternatieven, Ik heb ze alleen nooit gedragen.. Vanwege die scheve tepels altijd voorgevormd (dus dikke stof) met beugel gedragen aangezien mn 'knopjes' nogal overenthousiast reageren op hun omgeving (het weer, frictie, mooie mannen😁) En van die tepels die 'scheel'  kijken vind ik geen gezicht... dus ja..

*Als ik de maten bereken dan kom ik op 95H uit. Maar die plastic tieten die vallen nou eenmaal kleiner dus ik ga van een lekkere volle G uit. Schommelde hiervoor tussen de F en de G in (plek te veel in de beugel maar anders paste de tiet er niet in en je wilt dat er ook niet over hebben builen). Daarbij is maar 125 cc bijgekomen (wel van full naar demi)wat op die grotere cupmaten volgens mij niet heel erg veel uitmaakt dus ik ga ervan uit dat het er een beetje bij blijft maar dat ik nu gebruik maak van de ruimte in de BH zoals het bedoeld is... (ben ik nog te volgen??)

Link naar reactie
Delen op andere sites

whahaha een behoorlijke bedwoeler ben je dus normaal.  Dan is inderdaad strak op je rug liggen geen uitkomst. Ik ben er echt best snel aan gewend weer al is het fijn dat ik nu een klein beetje al op mijn rechterzijkant mag en kan liggen.

 

Ik had ook altijd voorgevormd en de laatste tijd ook vanwege de foamen prothese. Ik heb van Freya ook een fijne padded bh zonder beugels. Maar jouw knopjes waren dus super gevoelig, nu is er nog geen reactie toch? 

En een G is prima toch, zeker met gelijkstaande tepels en straks genezen wonden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Nog even wachten zei:

whahaha een behoorlijke bedwoeler ben je dus normaal.  Dan is inderdaad strak op je rug liggen geen uitkomst. Ik ben er echt best snel aan gewend weer al is het fijn dat ik nu een klein beetje al op mijn rechterzijkant mag en kan liggen.

 

Ik had ook altijd voorgevormd en de laatste tijd ook vanwege de foamen prothese. Ik heb van Freya ook een fijne padded bh zonder beugels. Maar jouw knopjes waren dus super gevoelig, nu is er nog geen reactie toch? 

En een G is prima toch, zeker met gelijkstaande tepels en straks genezen wonden. 

Nog een weekje en dan mag ik volgens de info die ik heb ook weer een beetje op mn zij. Al merk ik dat ik toch al wat meer beweeg in m'n slaap en niet altijd even recht wakker wordt. 

 

Een G is zeker prima! 

Gelukkig zijn de knopjes niet helemaal gevoelloos (er zit iets van leven in, maar niet te vergelijken met voor de ingreep) en ik had bij de oude BV ook heel lang geen gevoel maar daarna is dat helemaal goed gekomen. Dus dit heeft gewoon tijd nodig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb toevallig gisteren een soortgelijke gekocht. Deze zat zo comfortabel dat ik 'm gisteravond ook naar een feestje heb durven dragen😁 wel bewust een D gekocht omdat deze ook net zo strak zat als compressie bh die ik moest dragen maar dan zonder die lap stof op de rug.. 

Wat zweten die krengen zeg🥵

 

Maar lief dat je aan me dacht.. 

😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Janou zei:

Ik heb toevallig gisteren een soortgelijke gekocht. Deze zat zo comfortabel dat ik 'm gisteravond ook naar een feestje heb durven dragen😁 wel bewust een D gekocht omdat deze ook net zo strak zat als compressie bh die ik moest dragen maar dan zonder die lap stof op de rug.. 

Wat zweten die krengen zeg🥵

 

Maar lief dat je aan me dacht.. 

😘

Ah super zeg! Ja dat scheelt wel heel wat stof op je rug ja.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update week 4 PO

 

Morgen ben ik 4 weken PO en het gaat toch allemaal nog niet zo als ik zou willen... 

Ik heb nog de nodige korstjes waar op een plekje ook weer bloed uitkomt (speldenknopjes) bij het 'drielanden' punt onder m'n tepel en de andere borst heeft aan het 'drielanden' punt bij m'n borstplooi een nattig plekje waar toch wel gelig vocht vanaf komt (ook niet groter als een dubbeltje in het gaasje, maar toch!) 

Littekens, zijn aan de binnenkant en buitenkant van de plooi ook nog dik en geribbeld. 

Het is toch wel een behoorlijke lift geweest en de incisies lopen over de hele borstplooi. Toch wel een beetje op verkeken🙈 gelukkig zijn de 'barbamammas' wel aan het dalen dus die littekens zie je zelfs nu bijna niet. 

 

Ik heb wel vertrouwen dat het goed komt en weet ook dat geduld een schone zaak is🙄 maar ik heb het gevoel dat de wondgenezing een beetje stagneert. Zal de foto's nog plaatsen zo. 

 

Ik heb ook nog steeds 'spierpijn' en als ik schakel in de auto of anders de borst spieren aanspan. Maar vooral schakelen vind ik soms lastig en ik rijd ong 180km per dag.  Dus die voel ik aardig vaak😅

Voor de rest wat steekjes en prikjes en jeukjes over de gehele 'zone' die niet onbekend of beangstigend aanvoelen dus denk dat het voor de rest aan de binnenkant wel 'snor zit'. 

 

Zoals ik al schreef, dalen ze voor de rest prima (wel minder synchroon als de voorafgaande drie weken) en zijn ze ook niet meer knetterhard. Niet dat ik er al in durf te knijpen😟. Ze wiebelen zelfs al een klein beetje.. (ook hier wordt met grote zorg gewiebeld) 

Maar hé! laten we vooral ook het positieve benoemen. 

 

 

Dus om daar maar mee af te sluiten.. Het positieve bedoel ik dan... 

Nu ik 4 weken (een nachtje minder dan🤫) PO ben mag ik volgens m'n 'papieren' weer op m'n zij gaan slapen... 

Hmmmmmmmmm wat wordt dat genieten 😴😴😴😴😴

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nou... inmiddels weer anderhalve week verder.. en toch even terugblikken op mn gedachtes..

 

Na de vorige update leek het alsof ze  gekrompen waren. Ik raakte ook wel een beetje teleurgesteld in de barbamamma's wondjes die maar tergend langzaam dicht gaan (enige voordeel daarvan is dat ik nog steeds niet rook, want ja... stel je voor het gaat dan nog langzamer').

Helaas onder de tepels nog steeds een korstje links en rechts een ietwat groter gat😩 (noujah gat... korstloze deuk. Geen idee hoe ik het noemen moet maar ik wil t niet meer!)rechts.. rondom de tepels (behalve de onderkant dan) is alles mooi geheeld en ook de verticale hechting ziet er netjes uit (op sommige stukjes niet eens meer zichtbaar).

Aan de onderkant is het litteken nog erg rood en met name in het midden is de huid nog heel dun. Gelukkig begint het 'gerafelde' wel steeds meer bij te trekken en gladder te worden.

 

Ik heb ook nog steeds 'spierpijn' aan mn borsten en het borstbeen voelt ook nog steeds beurs aan. Dit is toch echt wel een immens verschil met de de BV voor de spier in 2013. Of wordt ik gewoon oud? zo voel ik me in ieder geval wel nu tijdens deze klaagzang🙈..

 

Gelukkig is niet alles K*T en zijn de barbamamma's al flink soepeler geworden ze ogen nu ook alweer groter als vorige week.. Ze zitten ook zo goed als gelijk maar kunnen nog wel iets dalen denk ik en dan is het pas echt FLUFFING time😁

 

En al moet ik er nu nog niet aan denken om ze te dragen maar ik denk dat ik met een beugelbhtje straks weer dezelfde projectie heb als voorheen. Fijne gedachte nu ik weer een vlaag van 'BOOB GREED' heb gehad... want ja... ze mogen (altijd) groter he🙈.

 

ow.... en het gevoel wordt ook steeds beter! Er is weer een fysieke tepelreactie op de weersomstandigheden en andere (mooie mannen😜) triggers 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha @Janou wat schrijf jij ontzettend leuk 😜

Ik lees al een tijdje mee, maar kwam tot de conclusie dat ik nooit wat gezegd had. Super fijn ook zo'n uitgebreid verslag, weet ik mogelijk wat me te wachten kan staan..! Neemt toch de spanning een beetje meer weg, dus bedankt daarvoor!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, AMST zei:

Haha @Janou wat schrijf jij ontzettend leuk 😜

Ik lees al een tijdje mee, maar kwam tot de conclusie dat ik nooit wat gezegd had. Super fijn ook zo'n uitgebreid verslag, weet ik mogelijk wat me te wachten kan staan..! Neemt toch de spanning een beetje meer weg, dus bedankt daarvoor!

Dankje... Fijn dat ik je spanning weg kan nemen met m'n gebreuzel😜🤣.. 

 

Als je nog inside info wil over ranzige ongemakken die niemand vertelt.... Ik weet er nog wel een paar🙈😅😁

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Janou zei:

Dankje... Fijn dat ik je spanning weg kan nemen met m'n gebreuzel😜🤣.. 

 

Als je nog inside info wil over ranzige ongemakken die niemand vertelt.... Ik weet er nog wel een paar🙈😅😁

Oh heerlijk, ik wil alles weten haha, kom maar op! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-7-2020 om 20:30, Janou zei:

Nou... inmiddels weer anderhalve week verder.. en toch even terugblikken op mn gedachtes..

 

Na de vorige update leek het alsof ze  gekrompen waren. Ik raakte ook wel een beetje teleurgesteld in de barbamamma's wondjes die maar tergend langzaam dicht gaan (enige voordeel daarvan is dat ik nog steeds niet rook, want ja... stel je voor het gaat dan nog langzamer').

Helaas onder de tepels nog steeds een korstje links en rechts een ietwat groter gat😩 (noujah gat... korstloze deuk. Geen idee hoe ik het noemen moet maar ik wil t niet meer!)rechts.. rondom de tepels (behalve de onderkant dan) is alles mooi geheeld en ook de verticale hechting ziet er netjes uit (op sommige stukjes niet eens meer zichtbaar).

Aan de onderkant is het litteken nog erg rood en met name in het midden is de huid nog heel dun. Gelukkig begint het 'gerafelde' wel steeds meer bij te trekken en gladder te worden.

 

Ik heb ook nog steeds 'spierpijn' aan mn borsten en het borstbeen voelt ook nog steeds beurs aan. Dit is toch echt wel een immens verschil met de de BV voor de spier in 2013. Of wordt ik gewoon oud? zo voel ik me in ieder geval wel nu tijdens deze klaagzang🙈..

 

Gelukkig is niet alles K*T en zijn de barbamamma's al flink soepeler geworden ze ogen nu ook alweer groter als vorige week.. Ze zitten ook zo goed als gelijk maar kunnen nog wel iets dalen denk ik en dan is het pas echt FLUFFING time😁

 

En al moet ik er nu nog niet aan denken om ze te dragen maar ik denk dat ik met een beugelbhtje straks weer dezelfde projectie heb als voorheen. Fijne gedachte nu ik weer een vlaag van 'BOOB GREED' heb gehad... want ja... ze mogen (altijd) groter he🙈.

 

ow.... en het gevoel wordt ook steeds beter! Er is weer een fysieke tepelreactie op de weersomstandigheden en andere (mooie mannen😜) triggers 

ik vind echt dat je niet zeurt, maar dat een lift gewoon veel heftiger is dan een reguliere vergroting en dat dat nog wel eens wordt onderschat. Het zijn daarnaast natuurlijk ook flinke wonden, die tijd nodig hebben. En er zijn maar weinig gevallen waarbij alles in 1 keer dicht ging, al zijn dat wel de verhalen die je het eerste vindt als je gaat zoeken. 

 

Maar wel goed dat je nog steeds gestopt bent met roken zeg! Denk je dat je het gaat volhouden om helemaal te stoppen? 

 

Hopelijk is het snel fluffing time voor jou.

En nice dat de nippels weer op mooie dingen reageren 😁

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Janou

 

En heb je lekker op je zij geslapen?☺️

Ik overweeg om mijn lichaamskussen weg te doen want het heeft bijna geen functie meer lig soms zelfs op mijn buik! Maargoed ik ben inmiddels 8 weken po.
 

Tja voor het helen van die littekens moet je een lange adem hebben. Dat blijkt maar weer. Naar dat je last hebt bij het schakelen  en dat je ook best veel moet rijden per dag. Maargoed er moet gewerkt worden uiteraard! Een plaatsing dp😜is gewoon veel

pijnlijker ze hebben toch in een goede spier gesneden. Dat je daar nog spierpijn van hebt dat is niet raar.

 

Ik ga ook weer wat nuttigs doen. Bijna weekend gelukkig 💃🏽💃🏽💃🏽

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fje1981heerlijk mop! al moet ik wel toegeven dat de barbamamma's dan wel weer iedere morgen even moeten acclimatiseren voor mijn gevoel🤣 maar het voelt als spierpijn een aangezien ze daar ook tussen gestopt zijn zal het er wel helemaal bij horen.

Op m'n buik durf ik nog niet aan🙈

 

@Nog even wachtenik dacht al die andere keren dat ik was gestopt het ook wel vol te houden dus we zullen zien😜🤣🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Janou zei:

 

@Nog even wachtenik dacht al die andere keren dat ik was gestopt het ook wel vol te houden dus we zullen zien😜🤣🤣

Oooh echt ik hoor mijzelf!😩 Ik ben ongeveer 20 mei gestopt en het gaat steeds beter. Ben er ook wel klaar mee máár feit is nu ik een wijntje op heb ik het gewoon mis😩Klote sigaretten! Durf ook echt niet nooit meer te zeggen. Maar weet na meerdere stoppogingen van mijzelf wel dat ik niet op zwak moment even een trekje moet nemen want dan ga ik echt voor de bijl ‘vaak zo weer begonnen’

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Fje1981 zei:

Oooh echt ik hoor mijzelf!😩 Ik ben ongeveer 20 mei gestopt en het gaat steeds beter. Ben er ook wel klaar mee máár feit is nu ik een wijntje op heb ik het gewoon mis😩Klote sigaretten! Durf ook echt niet nooit meer te zeggen. Maar weet na meerdere stoppogingen van mijzelf wel dat ik niet op zwak moment even een trekje moet nemen want dan ga ik echt voor de bijl ‘vaak zo weer begonnen’

Zucht... Mijn inner junkie heeft het ook moelijk als ze een biertje ziet.. 

 

Vooral na een biertje of 6, 7🙈

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Janou zei:

Zucht... Mijn inner junkie heeft het ook moelijk als ze een biertje ziet.. 

 

Vooral na een biertje of 6, 7🙈


🤣 Ik ben trots op jullie hoor, ik ben helaas gewoon stug door blijven roken voor en na mijn operatie. Alleen tijdens niet, dat was al heel wat. 😝

Heeft bij mij godzijdank trouwens niks opgeleverd. M’n wondgenezing ging voorbeeldig en snel, m’n pc vond m’n littekens na 3 maanden er heel goed uit zien. Heb toen nog wel even in z’n gezicht gewreven “en dat voor een roker hè!”. Kon ie wel waarderen 😆

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Veerveertje zei:


🤣 Ik ben trots op jullie hoor, ik ben helaas gewoon stug door blijven roken voor en na mijn operatie. Alleen tijdens niet, dat was al heel wat. 😝

Heeft bij mij godzijdank trouwens niks opgeleverd. M’n wondgenezing ging voorbeeldig en snel, m’n pc vond m’n littekens na 3 maanden er heel goed uit zien. Heb toen nog wel even in z’n gezicht gewreven “en dat voor een roker hè!”. Kon ie wel waarderen 😆

Het genezen gaat hier niet fantastisch dus ik waag het er niet op. Al is de angst dat m'n tepels afsterven nu wel voorbij🙈🤣🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Janou zei:

Het genezen gaat hier niet fantastisch dus ik waag het er niet op. Al is de angst dat m'n tepels afsterven nu wel voorbij🙈🤣🤣


Mwhahaha dat is al iets in ieder geval 😂 Komt vast wel goed allemaal ❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-6-2020 om 16:04, Janou zei:

 

En het blijft ook altijd een kwestie van smaak hé. 

En wat je nu mooi vind kan over 10 jaar ook weer anders zijn.. 

Ik vind het alleen zo sneu voor sommigen dat ze blijkbaar nooit in hun eigen ogen perfectie bereiken. 

Zo jammer, iedereen is zo mooi op z'n eigen manier en geen hond die 'afwijkingen' van een millimeter hoger of lager ziet op het eerste gezicht. 

Door alle 'perfect' geposeerde plaatjes op social media wordt zo snel vergeten hoe een normaal mens uitziet. 

 

Ik ben niet vies van plastisch chirurgie en iedereen heeft het recht om iets te kunnen veranderen waar hij of zij mee zit. Sommigen slaan gewoon alleen heel erg door.. En ik vraag me oprecht af of die gelukkiger zijn met hun uiterlijk als dat ik dat ben met m'n dikke squichie ass. 

Ja ik heb ook neppers.. En was vroeger doodongelukkig met m'n borsten (nu waren dat ook wel hele trieste gevallen vind ik zelf. Schrok er eerlijk gezegd ook weer van toen ik ze weer in m'n album zag) 

Mijn BV in 2013 heeft mij ook zo veel zelfverzekerder gemaakt dat ik ook niet meer de behoefte had om nog te diëten.

Ik eet best gezond, beweeg wel echt te weinig 🙄 op het moment en dat moet ik weer op pakken. Maar dat is vooral voor m'n conditie. 

Voordat ik zo'n erge last had van het kapsel ging ik graag een stukje hardlopen. Het laaste half jaar resulteerde dat alleen maar in erge pijnen dus heb ik dat niet meer gedaan. 

Denk dt ik over een maand of 3 wel weer m'n 5km rondje kan rennen.. En dat is voor mij voldoende. 

 

Hoi @Janou zou ik ook mogen mee spieken in je album? Ik werd gisteren geopereerd, mijn verslagje staat erop, foto's volgens snel! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.