Ga naar inhoud

Janou : 5 juni 2020 : Dr. Feijen : Mooi Kliniek ( Zuyderland Ziekenhuis)


Aanbevolen berichten

11 minuten geleden, Janou zei:

Smeren na de OP bedoel je?? 

Sowieso pas als de wonden dicht zijn. 

Je wil niet te snel te veel in de zon gaan nadat je een narcose hebt gehad. Ik heb in 2013 na m'n BV de ergste allergische reactie op de zon ooit gehad. Dus ik houd me lekker in de schaduw. 

Maar wanneer zijn de wonden dicht? Ik heb werkelijk waar geen idee of die van mij dicht zijn? Zelfde als korstjes die heb ik niet of moet ik die 3 weken po nog krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, Fje1981 zei:

Maar wanneer zijn de wonden dicht? Ik heb werkelijk waar geen idee of die van mij dicht zijn? Zelfde als korstjes die heb ik niet of moet ik die 3 weken po nog krijgen?

Dat is een goeie.. Ik zit nog onder de korstjes en heb nog 2 natte plekjes dus smeren is nog lang niet aan de orde hier. 

Nu denk ik ook niet dat 2 weken later beginnen met smeren heel veel uitmaakt voor het herstel.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Janou

 

Natte plekjes heb ik denk ik niet maargoed zonder pleisters en zwarte beha zie je dat wellicht ook niet?


Er even vanuitgaande dat ze dicht zijn dan moet ik nu nog korstjes krijgen? Smeren doe je toch pas daarna? Jan van Goyen heeft het daar helemaal niet over gehad met mij.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Fje1981 zei:

 

Natte plekjes heb ik denk ik niet maargoed zonder pleisters en zwarte beha zie je dat wellicht ook niet?

Nope.. Denk het niet nee. 

Staat er niks bij hun op de site? En heb je niks van formulieren of brochures meegekregen? 

Ik had echt een info overkill. Moest voorafgaand aan het 2de consult zeker 10 pagina's lezen en daar werd tijdens dit 2de consult ook op in gegaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nope bij Jan van Goyen helemaal niets vind dat wel relaxed. Heb wel de voorbereidingsvitamines genomen die Boerhaave aanraadde Arnica en vitamine C.

Heb je even pb’tje gestuurd want heb eens goed gekeken en volgensmij heb ik wel

korstjes 🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Fje1981 zei:

Nope bij Jan van Goyen helemaal niets vind dat wel relaxed. Heb wel de voorbereidingsvitamines genomen die Boerhaave aanraadde Arnica en vitamine C.

Heb je even pb’tje gestuurd want heb eens goed gekeken en volgensmij heb ik wel

korstjes 🙈

Ik heb gekeken en zou idd nog even niet smeren. Er hangen nog wel wat velletjes/korstjes aan. Je bent ook nog niet zo lang PO he

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor wie wil weten hoe gelifte tieten met protheses 2 weken PO voelen....?

 

Ze voelen ksjfvnhkdjvhisdjchndskvhdsvhujhdbiufigasgiygdahaduhadiuhhbuh!!!!

Ze prikken, jeuken, steken, zeuren en zungelen! ze voelen zwaar!

 

 

maar beginnen godzijdank iets te wiebelen, er was de eerste 10 dagen geen beweging in te krijgen...

Voor wie ze wil zien... er staat weer wat vooruitgang in mn album

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Janou zei:

Voor wie wil weten hoe gelifte tieten met protheses 2 weken PO voelen....?

 

Ze voelen ksjfvnhkdjvhisdjchndskvhdsvhujhdbiufigasgiygdahaduhadiuhhbuh!!!!

Ze prikken, jeuken, steken, zeuren en zungelen! ze voelen zwaar!

 

 

maar beginnen godzijdank iets te wiebelen, er was de eerste 10 dagen geen beweging in te krijgen...

Voor wie ze wil zien... er staat weer wat vooruitgang in mn album

 

Voeg mij maar toe! ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Janou zei:

Voor wie wil weten hoe gelifte tieten met protheses 2 weken PO voelen....?

 

Ze voelen ksjfvnhkdjvhisdjchndskvhdsvhujhdbiufigasgiygdahaduhadiuhhbuh!!!!

Ze prikken, jeuken, steken, zeuren en zungelen! ze voelen zwaar!

 

 

maar beginnen godzijdank iets te wiebelen, er was de eerste 10 dagen geen beweging in te krijgen...

Voor wie ze wil zien... er staat weer wat vooruitgang in mn album

 

Ook toevallig, mijne voelen precies hetzelfde en vandaaag ook2 weken po 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Bridgett zei:

Ook toevallig, mijne voelen precies hetzelfde en vandaaag ook2 weken po 😂

Als ze bij jou ook ksudhvisudhviuzhxclisUfhvisduhciudhcfisduhcisdubuh!!! voelen dan zullen ze wel zo moeten voelen he😅🤣🤣🤣Bah.... vind er er niks aan vandaag, gister ook niet.. bluhhhh. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Janou zei:

Als ze bij jou ook ksudhvisudhviuzhxclisUfhvisduhciudhcfisduhcisdubuh!!! voelen dan zullen ze wel zo moeten voelen he😅🤣🤣🤣Bah.... vind er er niks aan vandaag, gister ook niet.. bluhhhh. 

Ja dan zal het wel zo horen 😂 

 

ah joh ik ben het ook zo beu gewoon. Zit maar thuis te hangen zitten of liggen. Wordt er niet vrolijker van. Heb nog steeds veel last. Heb ook nog steeds verhoging, bijna niets 37;6 maar toch 🤔 
mn ribben Onder m’n borsten doen nu zeer. Dan denk ikWat is dat nou weer?

pijn in m’n rug van die rotband 
vanmorgen een migraine aanval gehad dus dat kon er ook nog wel bij. Lekker spugen en met een koude washand op m’n hoofd in bed. 

Waar je je draai weer niet kan vinden op m’n rug en bloedheet in heel m’n constructie van zwangerschapskussens. Blegh

 

en dan heb ik alleen een borstband en hangen die dikke memmen los. Bij mij is er 600 cc ingestopt dus dat zijn behoorlijke “jopen”  ( zegt mijn man 😂

En dan zijn ze bij mij echt nog niet zoals ze moeten zijn ,met die double bubbles.

 

af en toe denk ik echt: gaat dit goedkomen en waar ben ik aan begonnen???

 

en bovenal gaat dit ooit normaal voelen? als eigen? 

 

zo dit was mijn beklag 🙈 thuis wil niemand meer luisteren 😂😂🤷‍♀️

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Bridgett zei:

Ja dan zal het wel zo horen 😂 

 

ah joh ik ben het ook zo beu gewoon. Zit maar thuis te hangen zitten of liggen. Wordt er niet vrolijker van. Heb nog steeds veel last. Heb ook nog steeds verhoging, bijna niets 37;6 maar toch 🤔 
mn ribben Onder m’n borsten doen nu zeer. Dan denk ikWat is dat nou weer?

pijn in m’n rug van die rotband 
vanmorgen een migraine aanval gehad dus dat kon er ook nog wel bij. Lekker spugen en met een koude washand op m’n hoofd in bed. 

Waar je je draai weer niet kan vinden op m’n rug en bloedheet in heel m’n constructie van zwangerschapskussens. Blegh

 

en dan heb ik alleen een borstband en hangen die dikke memmen los. Bij mij is er 600 cc ingestopt dus dat zijn behoorlijke “jopen”  ( zegt mijn man 😂

En dan zijn ze bij mij echt nog niet zoals ze moeten zijn ,met die double bubbles.

 

af en toe denk ik echt: gaat dit goedkomen en waar ben ik aan begonnen???

 

en bovenal gaat dit ooit normaal voelen? als eigen? 

 

zo dit was mijn beklag 🙈 thuis wil niemand meer luisteren 😂😂🤷‍♀️

Ik doe thuis mn beklag niet. Daar ben ik (thuis) te trots voor🤫

 

en idd, dat hangen, dat liggen, je wordt er alleen maar lammer door. En alles wat je doet is ongemakkelijk. T lijkt bijna op dikke PMS hier qua humeur. De 'jopen' factor valt hier wel mee. er zit maar 125 meer cc in dan eerst maar de vorm is gigantisch anders . Ik zat al op een F/G dus groot waren ze al. Maar volgens de rekenhulp kom ik nu op een H uit🙈 maar gelukkig ogen neppers altijd een stuk kleiner.

 

Gelukkig gaat het allemaal goedkomen en vergeet je het ook wel (das met bevallingen ook zo he 😜)

Ze gaan voor jou wel normaal voelen. Ik voelde voordat het kapsel begon en de verzakking aan de andere kant begon nooit de protheses zitten. Maar goed dat zal bij iedereen anders zijn, ligt natuurlijk helemaal aan je eigen situatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bridgett heb met je te doen dat klinkt allemaal niet fijn. Heb net gespiekt in je album en je doubled bubble is al aanzienlijk verminderd. Je gaat dus zeker de goede kant uit!

 

@Janou irritant hè dat gejeuk? Ik had precies hetzelfde toen ze pleisters eraf waren! Betrapte mijzelf erop in mijn slaap een poging te willen doen om te scratchen 😩Jeuk wordt hier overigens nog steeds afgewisseld met flinke steken rondom prothese. Getrek rondom littekens ook nog steeds present. Je mot er wat voor over hebbuh hè?🤪

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Fje1981 zei:

Nope bij Jan van Goyen helemaal niets vind dat wel relaxed. Heb wel de voorbereidingsvitamines genomen die Boerhaave aanraadde Arnica en vitamine C.

Heb je even pb’tje gestuurd want heb eens goed gekeken en volgensmij heb ik wel

korstjes 🙈

Mijn arts zei pas na 6 weken smeren.

 

9 uur geleden, Janou zei:

Voor wie wil weten hoe gelifte tieten met protheses 2 weken PO voelen....?

 

Ze voelen ksjfvnhkdjvhisdjchndskvhdsvhujhdbiufigasgiygdahaduhadiuhhbuh!!!!

Ze prikken, jeuken, steken, zeuren en zungelen! ze voelen zwaar!

 

 

maar beginnen godzijdank iets te wiebelen, er was de eerste 10 dagen geen beweging in te krijgen...

Voor wie ze wil zien... er staat weer wat vooruitgang in mn album

 

Oh jeuk is zo erg. Bij mij gingen ze ook helemaal vervellen. Maar dus voorzichting wat beweging, dat is wel fijn. Hopelijk gaat het snel beter

 

8 uur geleden, Bridgett zei:

Ja dan zal het wel zo horen 😂 

 

ah joh ik ben het ook zo beu gewoon. Zit maar thuis te hangen zitten of liggen. Wordt er niet vrolijker van. Heb nog steeds veel last. Heb ook nog steeds verhoging, bijna niets 37;6 maar toch 🤔 
mn ribben Onder m’n borsten doen nu zeer. Dan denk ikWat is dat nou weer?

pijn in m’n rug van die rotband 
vanmorgen een migraine aanval gehad dus dat kon er ook nog wel bij. Lekker spugen en met een koude washand op m’n hoofd in bed. 

Waar je je draai weer niet kan vinden op m’n rug en bloedheet in heel m’n constructie van zwangerschapskussens. Blegh

 

en dan heb ik alleen een borstband en hangen die dikke memmen los. Bij mij is er 600 cc ingestopt dus dat zijn behoorlijke “jopen”  ( zegt mijn man 😂

En dan zijn ze bij mij echt nog niet zoals ze moeten zijn ,met die double bubbles.

 

af en toe denk ik echt: gaat dit goedkomen en waar ben ik aan begonnen???

 

en bovenal gaat dit ooit normaal voelen? als eigen? 

 

zo dit was mijn beklag 🙈 thuis wil niemand meer luisteren 😂😂🤷‍♀️

het is ook pittig hoor, zeker met de double bubble, waarvan je weet dat het met een reden is gedaan, maar je ze wel eruit kunt kijken. Ik ga zo even spieken in je album. Ik had voor de spier, dus aanzienlijk sneller herstel, maar wat je leest is toch wel dat na een week of 3 het echt wel beter gaat. En jij bent van 0 naar 600cc gegaan, dat is natuurlij ook niks, daar moet je lichaam echt even van herstellen. Hopelijk trekt de migraine wel snel weg. En lekker hier klagen hoor, daar zijn we voor om elkaar te steunen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Urghhhh... Nu zijn de barbamamma's ook aan het vervellen🙄...  Als de bh uitgaat sneeuwt het schilfers! 

 

De onderkant is gevoeloos.. 

De tepels voelen wel iets maar dan ook met 0,0 reactie (wat je wel zou verwachten na 2 min wrijven) 

En op de bovenkant is de huid super gevoelig. Alles kriebelt. De bh is vervelend.. Haren die er langs komen (zelfs uitgevallen haren voel ik liggen) 😩

 

En dan kom je na dagen opleiding aan de andere kant van het land thuis... 

Wil je een beetje 'sjmoezen'......... 

 

Zegt manlief!!! 'sjatje, sorry maar dit gaat 'm niet worden hé.. Straks doe ik je pijn en ik vind het maar eng!' 

 

Wist niet of ik moest huilen of lachen🤯

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Janou zei:

Urghhhh... Nu zijn de barbamamma's ook aan het vervellen🙄...  Als de bh uitgaat sneeuwt het schilfers! 

 

De onderkant is gevoeloos.. 

De tepels voelen wel iets maar dan ook met 0,0 reactie (wat je wel zou verwachten na 2 min wrijven) 

En op de bovenkant is de huid super gevoelig. Alles kriebelt. De bh is vervelend.. Haren die er langs komen (zelfs uitgevallen haren voel ik liggen) 😩

 

En dan kom je na dagen opleiding aan de andere kant van het land thuis... 

Wil je een beetje 'sjmoezen'......... 

 

Zegt manlief!!! 'sjatje, sorry maar dit gaat 'm niet worden hé.. Straks doe ik je pijn en ik vind het maar eng!' 

 

Wist niet of ik moest huilen of lachen🤯

 

 

oh ik heb met je te doen zeg. De combinatie van alles maakt het even kut. En waarom kunnen mannen nou niet eens reageren zoals wij zouden willen. Al moet gezegd worden dat hij ook kudo's verdient omdat hij voorzichtig met je is, al zou je dat nu even niet willen.

 

En het vervellen gaat gelukkig ook over en voor het gevoel in je tepel is het waarschijnlijk een kwestie van veel geduld hebben. 

En hier even uithuilen kan ook opluchten he. Sterkte meid!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaaah @Janou das nie leuk van manlief😩Hier ook een kerel die ik sinds kort weer ah aansporen ben. Het gaat niet van harte want het is een tietenman maar mag er uiteraard niet in knijpen! Pfd nog even die po-weken door en anders heb je nog iets op batterijen 😜

Link naar reactie
Delen op andere sites

@janou hier ad onderkant van borst 0% gevoel ben vergeten Hoelang het duurde dat dat terugkwam. Tepels zijn supergevoelig maar op irritante manier als kind er tegenaan komt bv. Dat was destijds met kapsel ook zo maar dit voelt vooral irritant.

Verder hier nog jeuk en steek sensaties aan litteken of rondom prothesen. heb vandaag maar eens gescratcht op mijn borstkas trok het even niet meer!

Bodycreme en after sun helpt wel een beetje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.