Ga naar inhoud

Janou : 5 juni 2020 : Dr. Feijen : Mooi Kliniek ( Zuyderland Ziekenhuis)


Aanbevolen berichten

Owja... Het geheime huwelijk was fantastisch. We waren ook allemaal opgedoft (ook al was het geheim het bruidspaar is wel al te way gegaan qua kleding) en ik had de slangetjes van mijn drains door een zwarte panty gehaald. Tegen m'n zwarte rok was het nauwelijks te zien.. Dus dat was lekker weggetoverd en de 'tittie juice flessen' zaten in een fancy tas die ik wel heel krampachtig tegen me aan heb gehouden. Ik merk thuis dat ik nog wel een wil weglopen terwijl m'n 'tasje sap' blijft staan🙈

 

Nu voel ik vooral rechts dat ik echt meer heb bewogen als de andere dagen dus fijn dat m'n lichaam me er aan laat denken morgen niet weer een feestje te doen.. 

 

Wat de drains betreft is het nog spannend. Ik lek nog steeds ongeveer in dezelfde mate als gisteren wat zou betekeken dat ze er morgen mischien weer niet uit mogen.. 

Maar vanmorgen kreeg ik wel van de poli te horen dat ze er vrijdag sowieso uitmoeten.... Of ik nu wel of niet meer dan 30cc verlies. 🤔Dus ja.... We zullen zien. 

 

Voor de rest denk ik dat de boobs wel de goede kant opgaan.. De donkere plekjes op m'n tepels zijn lichter aan het worden en de kleur trekt ook bij als ik er op duw.. Goed teken lijkt me.. 

De bovenkant van de borsten zijn ook echt al zachter en ze zitten voor mijn gevoel ook niet meer zo achterlijk hoog... 

 

Dus behalve die drains denk ik dat het wel prima gaat💪

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn om je verhaal te lezen. Ik ben volgende maand aan de beurt bij t zuyderland ook via Mooi. Klinkt positief, op t eten na dan... 😉

Mocht je man pas komen toen je opgehaald moest worden of is hij toch ook vlak na de operatie even bij je mogen zijn? Ik was me af aan t vragen of mijn man beter daar kan wachten (dagopname) of dat dat zinloos is en hij beter na het brengen naar huis kan gaan. 

Wel balen van je drains, maar zo te horen was het een mooie dag. Lijkt me wel best intensief zo vlak na een operatie. Morgen maar weer rustig aan doen. 

Moest je voor de operatie nog een coronatest oid laten doen? Of hoeft dat daar niet?

Ik zou ook graag mee willen kijken in je album als dat mag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Whisper zei:

Wat fijn om je verhaal te lezen. Ik ben volgende maand aan de beurt bij t zuyderland ook via Mooi. Klinkt positief, op t eten na dan... 😉

Mocht je man pas komen toen je opgehaald moest worden of is hij toch ook vlak na de operatie even bij je mogen zijn? Ik was me af aan t vragen of mijn man beter daar kan wachten (dagopname) of dat dat zinloos is en hij beter na het brengen naar huis kan gaan. 

Wel balen van je drains, maar zo te horen was het een mooie dag. Lijkt me wel best intensief zo vlak na een operatie. Morgen maar weer rustig aan doen. 

Moest je voor de operatie nog een coronatest oid laten doen? Of hoeft dat daar niet?

Ik zou ook graag mee willen kijken in je album als dat mag.

Ola.. Zeker mag je een kijkje nemen. 

Na de ingreep mocht mijn man pas tijdens het bezoekuur komen en dat moest je ook van te voren doorgeven aan de verpleging. Of van 17.30 tot 18.30 of 18u tot 19u.

Maar ik wist al van te voren dat ik de nacht moest blijven.. 

Wachten zal idd niet mogen.. Ik heb al met al hem een half uur langer mee mogen nemen wat voor mij ook genoeg was.. Ik zag niet op tegen het 'erna'.... Als het gebeurt is is het gebeurt he... Dan hoef ik er geen angst meer voor te hebben. 

Na de ingreep vond ik het ook zo erg niet om even rust te hebben. Heb mijn man en m'n ouders even gebeld en toen vond ik het wel even prima. 

Omdat ik vlak voor het in 'slaap' vallen met de narcose wel even paniekeerde werd ik ook echt weer heel naar wakker.. Lijkt wel of je geest even op pauze gaat en vervolgens weer verder gaat waar ie gebleven was als je bijkomt.. 

 

Geen corona test maar wel een vragenvuur bij binnenkomst.

 

Wie gaat jou ingreep doen..?

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Nog even wachten zei:

Fijn dat het huwelijk zo mooi en fijn was. Nu relaxen en zorgen dat je je rust pakt. 

Heb gespiekt in je album en ziet er al erg mooi uit. Hopelijk snel verlost van de drains. 

Thnx.. 't wordt wat.. Met de dag zie je kleine vooruitgang.. 

De drains moeten er (zouden ze er morgen niet uit mogen) sowieso uiterlijk vrijdag uit gaven ze vandaag op de poli aan.  Dus ja.. Die ene dag redden we ook wel.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagje.......? 

 

Weet iemand of er een verband kan zijn tussen de hoeveelheid vocht die je verliest door de drains en het vocht vasthouden/loslaten omtrent je menstruatie cycles? 🤔 Of ben ik te hard op zoek naar een verklaring waarom ik die drains nog steeds nodig heb.. 

Ben namelijk net ongesteld geworden... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Je zult ongetwijfeld meer vocht vasthouden, maar ik denk dat het echt komt door de operatie. Nog even volhouden, het is voor een goed doel. 

Ja.. Zal ook wel idd. 

Maar 't goede nieuws is... Ik zit nu op 30cc dus het mag eruit.

Maar nu zit ik dus met een ander ding😅

Gister kwam de oudste snotterend terug van haar dansles (overdag geen klachten gehad) en mijn neusje is eerlijk gezegd vandaag ook niet zo open zoals het zou moeten zijn op dit moment... 

 

🙈Dus ik ben heel benieuwd hoe ze dit gaan oplossen. Morgen moeten de drains er sowieso uit... Maar mag zo natuurlijk het ziekenhuis niet in (en daar heb ik ook alle begrip voor) 

Zal je net hebben he🙄... 

 

Zo maar eens de poli bellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Ik denk dat je wel het ziekenhuis in mag, maar dan via de corona ingang en dat jij een mondkapje op krijgt en dat de verpleging in beschermende kleding zal komen. Had ik ook toen ik met mijn infectie naar ziekenhuis moest en koorts had.

Inderdaad maar even bellen.

Wel goed nieuws dat ze eruit mogen 🥳🥳

Ahhhh... Nou dan komt dat ook weer goed. Hebben we dat ook weer eens meegemaakt😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whoop whoop!

Drains gaan er straks om 15u uit🥳

Een goeie bekende die op die afdeling werkt is er vandaag ook en aangezien zij vandaag als enige vpk daar is  kom ik sowieso bij haar terrecht vanmiddag. 

 

Heb ook doorgegeven dat ik een licht loopneusje heb maar mocht me wel bij de gewone balie melden melden. 

 

Sta hier zowat een vreugde dansje te doen. 💃💃💃(uiteraard wel met T-Rex armpjes🤪)

Eindelijk van die slangetjes en dat gesleep met m'n tasje 'tittie juice' af! 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Whisper zei:

@Janou heb even een dringende vraag als dat tussendoor mag.  Ik krijg net telefoon dat mijn operatie die dag niet door kan gaan en ik evt wel een dag later bij dr. Feijen zou kunnen (ipv meesters). Raad jij haar aan? 

Ik had een hele fijne klik met haar en heb een goeie kennis die met haar samenwerkt. Mijn kennisje ziet wekelijks haar werk en was hier heel positief over. Dus dat speelde bij mij ook mee. 

Ze is een hele energieke arts die goed naar me luisterde en mij ook goed wist uit te leggen waarom ze wat op welke manier wou gaan doen. Ik had in het begin toch een ander beeld van wat ik wou en kan nu achteraf zeggen dat ik nu al blij ben dat ik naar haar geluisterd heb. 

Stelde me ook meteen gerust ivm met het stukje vergoeding van de verzekering en gaf aan dat er geen twijfel mogelijk was dat de aanvraag zou worden afgekeurd. 

Meesters schijnt (van wat ik zo gehoord heb) inderdaad de 'beste' te zijn bij Mooi. 

Maar ik heb ook gehoord dat Meesters nogal star kan zijn. 

Daarbij denk ik dat je tegenwoordig echt wel kwaliteit mag verwachten wanneer je daar ook voor betaald. De kliniek heeft ook een naam hoog te houden en zal geen artsen laten werken die niet aan hun norm en expertise voldoen. 

Mischien kun je eerst een consult met haar aanvragen voordat je een beslissing maakt. Ik zou ook niet zonder eerst persoonlijk contact te hebben me laten opereren. 

 

En alles mag tussendoor he.. Daarvoor zitten we op dit mooie forum😉❤️

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je uitgebreide antwoord. Ik moet helaas vandaag beslissen,omdat ze het willen plannen in het ziekenhuis. Als ik voor haar kies dan krijg ik wel nog een kennismaking.

Kreeg net te horen dat t ook de 8e bij meesters kan. Maar eigenlijk moet ik die week nog van alles afronden op het werk. Bij dr. Feijen zou de 17e ipv de 16e zijn. Aaaah die twijfels... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Whisper zei:

Bedankt voor je uitgebreide antwoord. Ik moet helaas vandaag beslissen,omdat ze het willen plannen in het ziekenhuis. Als ik voor haar kies dan krijg ik wel nog een kennismaking.

Kreeg net te horen dat t ook de 8e bij meesters kan. Maar eigenlijk moet ik die week nog van alles afronden op het werk. Bij dr. Feijen zou de 17e ipv de 16e zijn. Aaaah die twijfels... 

Bah... Dat stomme werk ook he🙄🤪🤣

Heb het hier ook tussen belangrijke afspraken, opleidingsdagen en cursussen heen weten te plannen🙈

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Detje_P zei:

Hey @Janou, wat fijn dat je drains er zo uit mogen!

Nou ben ik na al je verhalen ook wel een beetje nieuwsgierig geworden, zou ik ook mogen meekijken in je album?

 

Ik heb 24 juni mijn bv staan. Super spannend!

Zekers mag jij ook naar m'n tattas kijken. Ik ga je toevoegen. 

 

Begin eindelijk 't een beetje te snappen.. Ben zelf niet actief op social media  dus dat hele liken en harten en plussen en weet ik veel wat allemaal nog kan schiet er bij mij vaak in. Quoten heb ik dan wel weer uitgevonden 🤪😂

 

Dus voor iedereen die de moeite heeft genomen om een lief berichtje terug te sturen of me te harten of te plussen Enz.. THANX! 😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zooooo..... 

 

De drains zijn er uit!! Hallelujah!  eindelijk gewoon douchen. Stromend water ahhhhhh (uiteraard heel verantwoord en niet te lang🙄

Maar dat gaat de pret niet drukken. Ik ga genieten. 

 

Wat betreft drains verwijderen... 

Ik had het geluk dat ik door een goede kennis geholpen werd. 

Toen ze me kwam halen in de wachtkamer heb ik nog het flauwe grapje gemaakt dat ik het toch wel anders had voorgesteld.. Haar in een verpleegster pakje🤪 (een jaar of 15 geleden heb ik met haar een 'Katy perry' momentje gehad in een discotheek😉

Jullie hadden de koppen van de anderen in de wachtruimte moeten zien! Geweldig🤣🤣

Toen hups, naar binnen en na wat chitchat moest ik er dan toch aan gelieven!

Ik kan jullie vertellen dat het mij echt 100% meeviel.!

Was gewoon een heel vreemd gevoel (voelde een beetje alsof er een glibberige worm uitgetrokken werd🤔 sorry zo klinkt het ook weer heel nasty maar dat is het eerste wat bij me opkwam..) en ik stond er van te kijken hoe lang die slangetjes waren die eruit kwamen😲

Voor de dames die willen weten hoe: eerst ging het vacuum er vanaf en ik mocht diep door mn neus inademen en door de mond weer naar buiten. 

Tijdens het uitademen heeft ze de drains er uit gehaald. Even deppen pleister erop en ik was klaar.. 

 

Nog even een flauw grapje gemaakt dat het wel zonde vond dat ze alle 'tittie juice' die ik zo hard heb gespaard de afgelopen week zomaar in de emmer gooide😝.. 

En de afspraak die ik volgende week al had staan voor het verwijderen van de hechtingen hebben we een dagje naar voren geschoven zodat ik ook weer bij haar terrecht kan. 

 

Ze heeft nog even de rest gecontroleerd en het zag er allemaal prima uit. 

Ik ben netjes aan het herstellen. 

Ook gaf ze me mee dat zolang het gebied daar nog blauw (of die andere regenboogkleuren) is ik me echt rustig moet houden om kans op inwendige ontstekingen te voorkomen. Dus nu zeker nog 2 volle weken. Na 3 weken zit de boel vanbinnen redelijk vast en dan mag al langzaam meer.. 

Maar dat is waarschijnlijk niet echt nieuwe info ☺️.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Fijn dat je bij die kennis terecht kon, dat maakt het wel zo fijn en gemakkelijk. Akelig idee he hoe diep die drains van binnen zitten. Ik had het zelf niet gezien, maar mijn partner met verpleegkundige opleiding schrok er wel van. 

Nog even en je gaat de drains nog missen. Geniet van een heerlijke douche 

 

Scheelt idd wel... Het was iig weer even heel gezellig😂

 

Maar of ik ze ga missen......... 🤔😂😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.