Ga naar inhoud

Lou! : 5 mei 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi Elisabeth,

 

Ik zal je toevoegen aan mijn album. Ik ben nu 3 weken verder en het ziet er nu al weer veel mooier uit. Zal snel even mijn album updaten. 
Mijn voorsituatie staat er ook in. 
Ik vond ze in het begin best groot maar nu ze op zijn plaats gaan zakken vind ik ze eigenlijk precies goed! 
succes met je keuze. Vond dat ook super lastig! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks allemaal voor jullie berichtjes. 
Op de foto is wel heel duidelijk te zien dat ze nog ongelijk zijn. De 1 is ook al wat meer gezakt dan de andere. In het echt vind ik het er veel mooier uitzien. Het is ook maar net in welke hoek je de foto maakt en of je er helemaal recht voor staat. 
Ik vond ze wel echt groot eerst maar moet zeggen dat ik de maat nu echt prima vind! 
Ik had nog oude bikini’s van voor mijn zwangerschap liggen. D cupjes. Ze passen best goed eigenlijk (ietsjes te klein)

Dit geeft me wel het gevoel dat ik mijn oude maat weer terug heb en dus een goede keus qua CC heb gemaakt. 
Nog even geduld en dan kan ik echt genieten van iets wat ik al die jaren al gewild heb. 
 

@Griet22 @Bridt @Aardbeitje ik heb jullie toegevoegd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@Lou!

Zo zeg Ze zien er goed uit na zo kort Po . Een borst lift is toch een ander herstel proces en elk borst hersteld ook apart. 

nog even geduld want het zal bijtrekken

En de maat staat je ook heel goed zeg😁😍 je mag super trots zijn!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Lindan zei:

@@Lou!

Zo zeg Ze zien er goed uit na zo kort Po . Een borst lift is toch een ander herstel proces en elk borst hersteld ook apart. 

nog even geduld want het zal bijtrekken

En de maat staat je ook heel goed zeg😁😍 je mag super trots zijn!!!

Lief! Dank je wel! Geduld geduld geduld 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-5-2020 om 09:12, Jessss zei:

hoihoi, ik zal 18 juni een borstlift krijgen :) 

en het is natuurlijk heel spannend allemaal. 

Zou ik ook eventjes mogen spieken in het album

 

Tuurlijk! Ik voeg je toe! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-5-2020 om 11:27, Aardbeitje zei:

Dat vraag ik mij ook af hoe het herstel is na een lift, of het vergelijkbaar is met alleen een vergroting....

Of juist heel anders..

 

xx

Tja, dat weet ik ook niet idd... zullen zeker verschillen zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames, 

Ik heb even een vraagje want ben ineens wat onzeker. 
Aankomende dinsdag is het 5 weken geleden dat ik ben geopereerd. Vanwege Corona heb ik gelijk na de operatie de borstband gekregen. Eigenlijk zou ik die pas krijgen na het eerste consult. Dan zou ik hem in totaal dus 5 weken moeten dragen. Ik heb hem gelijk omgedaan dus mijn vijf weken zitten er bijna op. 
Nu kom ik net de douche uit en zie dat ze weer een klein beetje gaan hangen.... de borstband doet zijn werk dus maar ik vind niet dat het nog erger moet worden. 1 borst zit nog wel wat hoger en kijkt daardoor iets kleiner. Die heeft denk ik nog iets langere weg te gaan. 
Wat denken jullie? Zou ik de borstband nu af moeten laten omdat ze anders te ver gaan hangen naar mijn mening? Vind het erg lastig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 24-6-2020 om 16:53, Suus88 zei:

@Lou! mag ik mee spieken in jouw album. Ik krijg precies dezelfde protheses als jij! Ben heel benieuwd😁

Mag ik ook spieken. Ik heb ook een wissel met een lift gekregen en ben benieuwd hoe jij hersteld qua littekens 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.