Lou!

Lou! : 5 mei 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael

Recommended Posts

Nou! Dat was me het nachtje wel! Ik heb in totaal 3 uurtjes geslapen. Bah! Hoop toch echt dat dat vannacht beter gaat. Enorm pijn in mijn rug gehad. Ook veel druk op mijn borst. 
Uiteindelijk ben ik vanmorgen na mijn pijnstilling nog even een uurtje weggedommeld. 

Waar ik wel van schrok was dat mijn linkerborst ineens geluid maakte. Net alsof er lucht in zat. Als ik liggend mijn arm tegen mijn zij aandruk kan ik het op commando. Klinkt ook best hard! 
Het zal er allemaal vast bijhoren maar schrok er wel van! 

Vandaag nog een dagje horizontaal. Hopelijk gaat het morgen weer een beetje beter. 
Zal vandaag ook proberen om wat foto’s te plaatsen.... 

Hi @Lou! ik schreef het al in het topic van @Es1234567 eerste nacht slecht slapen is heel gebruikelijk. Ik had ook meer pijn aan mijn rug, dan aan mijn borsten/littekens. 

En  het borrelen is volgens mij een dual plane kwaal, zal inderdaad lucht zijn. Ook die heb  ik vaker voorbij zien komen. 

Lekker relaxen vandaag, hopelijk vannacht een betere nachtrust. 

• Like 1

Dank je wel! Hoop idd dat dat wel weggaat. Zo rare gewaarwording. 
Tja,... die rug ja! Maar gaat goedkomen. Elke dag een stapje dichterbij. 

Heb een album aangemaakt. 
Moeilijk om mijn voorsituatie te plaatsen. Die was nooit voor iemand zichtbaar. 🙈

Laat maar weten als je mee wil kijken.... 

Ik zou graag willen kijken😁

@lou! 
Ik hoorde een blub blub geluid uit mijn borst . Het slapen zal straks steeds beter gaan.Rug slapen is sws moeilijk vind ik 🤣

Heb hem maar even openbaar gegooid. Mensen toevoegen lukt me niet goed. Dan maar even zo 🙈

@Lou! Gaat heel mooi worden Meis!

We hadden een beetje dezelfde voor situatie, lijkt net. Moet nog allemaal mooi zakken ! 
dat komt helemaal goed🤩

• Upvote 1

Gefeliciteerd! Denk dat het voor de kliniek ook weer fijn is dat ze weer ‘mogen’, en leuk dat je dan de eerste was🎉!

Heb je al een kussen onder je knieën geprobeerd bij het slapen? Dat maakte voor mij echt het verschil tussen wel en geen rugpijn. Mag ik meekijken in je album?

• Upvote 1

Je mag spieken! Ik ga het kussen zeker proberen!!

Oh dat gaat zeker heel mooi worden!! Dat weet ik zeker!🥰

• Upvote 1

Hoop dat je vannacht beter slaapt! En dat borrelen moet nog lachen om @Lindan had toen een heel verhaal in haar topic erover geschreven. Mag ik ook met je mee kijken? 

Hahaha! Het is ook heel gek maar schijnt idd vaker voor te komen. Moet het even in de gaten houden maar het trekt weg als het goed is. 
Je mag meekijken!