Ga naar inhoud

Lou! : 5 mei 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
14 minuten geleden, Lou! zei:

Dank je wel!! Om 6.15 gaat het wekkertje!! 
Ben benieuwd hoe dit nachtje gaat verlopen. Ik geniet nog maar een keertje van het buikslapen hahaha! 

Haha ja lekker van genieten. Ik had een rommelige nacht voor mijn operatie, ach daarna genoeg tijd om bij te komen 😇

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat lief al deze succeswensen! 😍
ik was om 5.00 uur al wakker! D-day!!!

De zenuwen vallen echt mee! Hopelijk is dat straks ook zo als ik met mijn tasje voor de deur sta! 
Ik hou jullie op de hoogte!! 😘

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaa!! Daar zijn we dan! 
Vanmorgen om 5.00 uur was ik al klaarwakker. Na een lekker frisse douche zaten we om 7.00 uur in de auto. Totaal geen zenuwen. Heel bizar! 
Om half 8 stond ik alleen voor de deur en bij binnenkomst werd er gelijk een mondkapje opgedaan en temperatuur gemeten.  
Ik lag als snel in mijn pakje op het bed. Ik was de allereerste weer naar Corona en iedereen had er erg veel zin in! Er werd gezongen, gelachen en veel grapjes gemaakt waardoor ik het eigenlijk best gezellig vond. Zelfs op de OK werd er nog veel gelachen waardoor ik heel fijn in slaap ben gevallen. 
Toen ik wakker werd kreeg ik een lekker raketje en hebben we even gekeken met een spiegel. Door de lift vielen de littekens wel op maar ben verder erg tevreden over hoe groot ze zijn. 
Er was een wat oudere verpleegster die duidelijk nog moest wennen om weer aan het werk te zijn. Ik vond haar niet zo vriendelijk en erg chaotisch maar snap ook wel waar het vandaan komt. De andere verpleegster maakte gelukkig alles goed. 
Om half 11 zat ik al in een relaxstoel met een cracker en thee te wachten op de PC. Hij vertelde me dat het goed was verlopen en dat de maat er erg mooi in paste. Met wat druk op

mijn borst zat ik om 12.00 in de auto naar huis. 
Erg leuk om @Es1234567 in real life te ontmoeten. Die was nog met spanning aan het wachten... 

Al bij al is het dus allemaal heel erg meegevallen. Ik voelde me daar echt op mijn gemak. Hopelijk valt het met de pijn ook een beetje mee en genezen alle wondjes een beetje snel. Ik zie wel op tegen de nacht....

 

Maarrrrr..... ik heb ze!! 🎉
Heb net stiekem even een paar traantjes gelaten van blijdschap! Nooit meer die ellende met kipfilets en andere goocheltrucs. Ik heb ze gisteren ritueel verbrand! 

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lou!

wat een vrolijk verslagje om te lezen!😁

Fijn dat het goed is gegaan . Wel leuk dat je @Es1234567 gezien heb. Lijkt me toch wel apart en vooral leuk ook 😊 

 

Zo herkenbaar dat de zenuwen op de dag zelf weg zijn . Maar volgens mij is het wel vlotjes Gegaan . En eindelijk geen kipfilet , maar echte borsten . Gek eigenlijk he, dat je naar een plek gaat en een paar uur later heb je borsten voor het leven 😂😉


Nu lekker uitrusten en succes met je eerste nacht . Jij bent een buikslaper hè 😂 dat is effe wennen dat je nu een rug slaper word😉

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het goed gegaan is! Kan me voorstellen dat je ze gisteren heb verbrand!

Snap ook de oudere dame wel hoor het is allemaal dubbel, maar super dat de rest zo vrolijk is en je gewoon een leuke herinnering hebt aan dit alles. Hoop dat je een beetje kan slapen vannacht 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou! Dat was me het nachtje wel! Ik heb in totaal 3 uurtjes geslapen. Bah! Hoop toch echt dat dat vannacht beter gaat. Enorm pijn in mijn rug gehad. Ook veel druk op mijn borst. 
Uiteindelijk ben ik vanmorgen na mijn pijnstilling nog even een uurtje weggedommeld. 
 

Waar ik wel van schrok was dat mijn linkerborst ineens geluid maakte. Net alsof er lucht in zat. Als ik liggend mijn arm tegen mijn zij aandruk kan ik het op commando. Klinkt ook best hard! 
Het zal er allemaal vast bijhoren maar schrok er wel van! 
 

Vandaag nog een dagje horizontaal. Hopelijk gaat het morgen weer een beetje beter. 
Zal vandaag ook proberen om wat foto’s te plaatsen.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Lou! ik schreef het al in het topic van @Es1234567 eerste nacht slecht slapen is heel gebruikelijk. Ik had ook meer pijn aan mijn rug, dan aan mijn borsten/littekens. 

En  het borrelen is volgens mij een dual plane kwaal, zal inderdaad lucht zijn. Ook die heb  ik vaker voorbij zien komen. 

Lekker relaxen vandaag, hopelijk vannacht een betere nachtrust. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Nog even wachten zei:

Hi @Lou! ik schreef het al in het topic van @Es1234567 eerste nacht slecht slapen is heel gebruikelijk. Ik had ook meer pijn aan mijn rug, dan aan mijn borsten/littekens. 

En  het borrelen is volgens mij een dual plane kwaal, zal inderdaad lucht zijn. Ook die heb  ik vaker voorbij zien komen. 

Lekker relaxen vandaag, hopelijk vannacht een betere nachtrust. 

Dank je wel! Hoop idd dat dat wel weggaat. Zo rare gewaarwording. 
Tja,... die rug ja! Maar gaat goedkomen. Elke dag een stapje dichterbij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.