Ga naar inhoud

Lou! : 5 mei 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Gefeliciteerd! Denk dat het voor de kliniek ook weer fijn is dat ze weer ‘mogen’, en leuk dat je dan de eerste was🎉!

Heb je al een kussen onder je knieën geprobeerd bij het slapen? Dat maakte voor mij echt het verschil tussen wel en geen rugpijn. Mag ik meekijken in je album?

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, bent001 zei:

Hoop dat je vannacht beter slaapt! En dat borrelen moet nog lachen om @Lindan had toen een heel verhaal in haar topic erover geschreven. Mag ik ook met je mee kijken? 

Hahaha! Het is ook heel gek maar schijnt idd vaker voor te komen. Moet het even in de gaten houden maar het trekt weg als het goed is. 
Je mag meekijken! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een kleine update!

 

Vandaag mochten dan eindelijk de pleisters eraf. Vond het wel erg spannend want mijn tepels waren helemaal platgedrukt onder die doorzichtige pleisters. Het was wel even raar toen ze tevoorschijn geploept kwamen! 🙂 

Het ziet er nu al een stuk beter uit. We zijn er natuurlijk nog lang niet maar we hebben geduld.

Wat vinden jullie? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel! 

Ik heb er nu gaasjes tussen. Dit was ook het advies en volgens mij mag je na twee weken beginnen met littekencreme of bio oil.

Ik heb donderdag een telefonisch consult. Kan ik gelijk vragen wanneer ik weer op mij zij mag slapen. Want ooooooh wat mis ik dat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, Es1234567 zei:

 

Dankjewel!!☺️

 

25 minuten geleden, Lou! zei:

Dank je wel! 

Ik heb er nu gaasjes tussen. Dit was ook het advies en volgens mij mag je na twee weken beginnen met littekencreme of bio oil.

Ik heb donderdag een telefonisch consult. Kan ik gelijk vragen wanneer ik weer op mij zij mag slapen. Want ooooooh wat mis ik dat!

oke ik zou dat even goed navragen. want littekencreme niet eerder dan de korstjes weg zijn voor zover ik weet.

En ja op je zij weer kunnen/mogen slapen is wel erg fijn. Al vond ik het in het begin nog helemaal niet fijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Lou! zei:

Ik heb ook een paar draadjes van de hechtingen die nog uitsteken. Ik wacht daarmee nog maar even met afknippen... 

 Ik had ook 1 langer draadje die precies naar beneden wees, wilde niet dat die tussen mijn bh band zou komen dus die heb ik afgeknipt tot ca 1 cm! 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, Es1234567 zei:

 Ik had ook 1 langer draadje die precies naar beneden wees, wilde niet dat die tussen mijn bh band zou komen dus die heb ik afgeknipt tot ca 1 cm! 😊

Ja, dat kan ik ook doen idd....

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Veerveertje zei:

Zooo zeg wat een prachtig verschil met jouw voorsituatie! Het ziet er allemaal natuurlijk nog bont en blauw uit, maar denk dat je heel blij gaat zijn na je herstel! 

Dank je wel! Ik heb er ook alle vertrouwen in dat het goed gaat komen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Lou! zei:

Dank je wel! 

Ik heb er nu gaasjes tussen. Dit was ook het advies en volgens mij mag je na twee weken beginnen met littekencreme of bio oil.

Ik heb donderdag een telefonisch consult. Kan ik gelijk vragen wanneer ik weer op mij zij mag slapen. Want ooooooh wat mis ik dat!

Hoi @Lou! Fijn dat het er al allemaal beter uit begint te zien. Zou ik mee mogen kijken in je album? Loopt het herstel tot nu toe allemaal een beetje voorspoedig? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Julie88 zei:

Hoi @Lou! Fijn dat het er al allemaal beter uit begint te zien. Zou ik mee mogen kijken in je album? Loopt het herstel tot nu toe allemaal een beetje voorspoedig? 

Hi julie88, het herstel gaat eigenlijk hartstikke goed. Hoe gaat het met jou? Jij was een dag na mij toch in Heyendael? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Lou! zei:

Hi julie88, het herstel gaat eigenlijk hartstikke goed. Hoe gaat het met jou? Jij was een dag na mij toch in Heyendael? 

Wat fijn te horen dat het zo goed verloopt allemaal. Hier gaat het ook al weer goed ze veranderen gelukkig al en worden al iets mooier. Klopt ik was woensdag aan de beurt. Nu dus een weekje geleden. Je foto’s zien er

goed uit zeg! Word nu met de week mooier.

ik heb je ook toegevoegd aan mijn album

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Julie88 zei:

Wat fijn te horen dat het zo goed verloopt allemaal. Hier gaat het ook al weer goed ze veranderen gelukkig al en worden al iets mooier. Klopt ik was woensdag aan de beurt. Nu dus een weekje geleden. Je foto’s zien er

goed uit zeg! Word nu met de week mooier.

ik heb je ook toegevoegd aan mijn album

x

Dank je wel voor het toevoegen. Ziet er erg netjes uit! 👌🏻
ja, elke dag worden ze een beetje mooier.... 😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 12-5-2020 om 10:45, Lou! zei:

Even een kleine update!

 

Vandaag mochten dan eindelijk de pleisters eraf. Vond het wel erg spannend want mijn tepels waren helemaal platgedrukt onder die doorzichtige pleisters. Het was wel even raar toen ze tevoorschijn geploept kwamen! 🙂 

Het ziet er nu al een stuk beter uit. We zijn er natuurlijk nog lang niet maar we hebben geduld.

Wat vinden jullie? 


hi Lou! 
 

ik wordt over 2 weken ook geholpen door Dr. Straten en krijg ook de xtra moderate plus, dual plane geplaatst met een benelli-lift. Ik twijfel heel erg aan de maat (350 en 405 cc, ik heb 2 verschillende borsten) en wil misschien toch een maatje groter.
vraagje, had jij na je zwangerschap ook “theezakjes” overgehouden?

Ben heel erg benieuwd hoe het bij jou er uit ziet. Zou ik je album mogen bekijken?

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.