Lou!

Lou! : 5 mei 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael

Recommended Posts

Hallo allemaal, 

Na jarenlang twijfelen heb ik toch besloten om voor een borstlift met prothese te gaan. 
Na mijn zwangerschap en 10 kilo afvallen is er niet veel meer van mijn borsten over. 

Ik ben gister bij kliniek Heyendaal geweest en ondanks het dure kostenplaatje staat op 15 April mijn operatie vast. 
Ik twijfel alleen zo om de maat!

Ik ben 1.82 en 67 kilo. Ik twijfel nu alleen tussen de 405cc of de 440cc. 
Ik heb nu gezegd dat ik voor de 440cc ga maar zal dat niet veelste groot zijn?

Ik had vroeger een D cup maar die zijn nu leeg zeg maar.... 

Ik vind het zo lastig!!! 
Ik ga binnenkort nog een keer passen maar ben bang dat ik blijf twijfelen... 

Iemand een goede tip voor deze twijfelmiep? 

@Lou!,

moeilijk is het he? ik spreek uit ervaring en ik denk de meesten hier maar heb voor mezelf nu de keuze gemaakt op hetgeen ik zelf wil en wat er mogelijk is.

waarom valt je keuze op Xtra? met de mp plus heb je wat minder projectie. anders zou je @best_boobie eens een berichtje kunnen sturen, die weet veel te vertellen over de implants. Ze heeft mij ook prima geholpen! 

Hier wordt vaak gezegd: bij twijfel, ga voor de grootste, omdat je na de ingreep vaak heel snel gewend bent aan het formaat.

Ik wens je veel succes in je beslissing!

Liefs,

3timesaround

Hoi 3timesaround,

Bedankt voor je berichtje!

Dr Straten heeft deze geadviseerd. Waarom weet ik eigenlijk niet zo goed. Mss vanwege mijn slappe huid en geen volume aan de bovenkant? 
Hoor idd ook vaker dat je bij twijfel de grootste moet kiezen. Loop zelfs al met boterhamzakjes in mijn sportbh haha! 
Lastig hoor! 
Bedankt voor de tip! Ik zal @best_boobie eens contacten want ben een echte leek! 

Hey @Lou!

Ik heb je topictitel even aangepast en je verhuisd naar de operatieverslagen. Zo kun je dit topic blijven bijhouden en staat alles centraal op 1 plek. Wel zo overzichtelijk, voor jou en voor ons ;) 

Het duurt nog even, maar je hebt tenminste een datum waar je naartoe kunt aftellen! :35:

xx BB

Thanks BB!!! 
Fijn en idd overzichtelijk!!

Bedankt voor alle tips!

Ik ga dus voor de 440cc! Kan niet wachten! 

• Like 1

Hoi Lou! Wat spannend! Ik word zelf vooralsnog 8 april geopereerd bij Straten :) ik ga kijken of het lukt om de operatie nog iets te vervroegen iom mijn manager. Maar dan nog zal het eind maart begin april worden dus we gaan straks redelijk gelijk op! Leuk!

Fijn dat je erover uit bent! Ik twijfelde ook heel erg wat nu goed was maar na even bezinnen werd het me steeds duidelijker! Het wordt bij mij 340 cc memorygel Xtra high profile :) ik kom zelf af van een 70 a, ben 163 en 58 kilo.

Nou spannend hoor!! Het wordt nu aftellen. Ik kan ook haast niet wachten hoe spannend ik het ook vind :)

Hoi Es, 

Jaaaaaaa, wat spannend hè? En leuk dat we rond dezelfde tijd ongeveer worden geopereerd. 
Nu ik het helemaal duidelijk heb wat ik wil kan ik echt niet meer wachten! 

Ik ga nog wel een keer passen maar dat komt wel. En verder is het fijn om hier veel dingen te lezen. Worden we zeker niet dommer van toch? 

Haha ja super leuk!! Kunnen we elkaar een beetje op de hoogte houden met het herstel :) ik heb het ook.. Kan echt niet wachten!

Ik ben in oktober op consult geweest en afgelopen dinsdag nog een keer terug om te passen. Nieuwe boobies, kom maar op ?

En inderdaad, dit forum is super nuttig! Nou leuk! Fijne avond ?

5 Mei!!! Aftellen is begonnen!! 🎉🎉

@Lou fijn dat je een datum heb 🥳🤗

super leuk vooruitzicht ! En welke prothese  en Cc krijg je ? En ik lees dat je ook een borstlift krijgt ? 

Ja super fijn!! 

Ik krijg idd een borstlift. Ik krijg de siltex memorygel Xtra moderate plus profile. 440cc

Krijg jij ook een borstlift? 

• Like 1